Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+hänellä+on+y-kromosomi+on+hän+silloin+uros.
Miten+naiseuden+voi+kokea?+Mikä+tekee+naisen?+Feminiinisyys+ja+maskuliinisuus+ovat+myyttejä.+On+monta+tapaa+olla+uros+ja+monta+tapaa+olla+naaras.+Lähinnä+vain+taransaktivistit+määrittelevät+sukupuolen+vanhoilla+stereotypioilla
Jos+joku+olisi+mennyt+sanomaan+Joosefille,+joka+itki+veljiensä+edessä,+että+tuo+on+epämiehekästä,+kuinka+luulette,+että+hänen+olisi+käynyt?
04.03.2021 15:02
-+Pätkä+toisenlaisesta+teoriasta
Tuota+olen+ajanut+takaa+koko+ajan!+
Onko+tämä+se+teoria,+jonka+nimi+on+"älykäs+suunnittelu"?
04.03.2021 14:34
-+Et+sitten+paljoa+ymmärrä+biologiasta+ja+evoluutiosta.
Huom.+En+väittänytkään,+että+rasva+korvaisi+veden,+vaan+että+siitä+on+apua.
+
Mistäs+me+tiedämme+vaikka+kalliomaalaukset+ym+olisivat+vain+luonnon+muovaamia?
Vaikka+näemme+niissä+suunnittelua+"se+ei+todista+mitään".
Se,+että+geeni+lakkaa+toimimasta+ja+siksi+ihminen+kykenee+juomaan+aikuisenakin+maitoa,+onko+se+sitten+positiivinen+mutaatio,+uhka+vai+mahdollisuus?
04.03.2021 14:24
-+Puhut+varmaan+omasta+kokemuksestasi?
No+en+ihan.+Meillä+on+uutiset+ja+media+ja+tuomassa+valoon+asioita,+joista+emme+tienneet+tai+joita+emme+olleet+näkemässä.
04.03.2021 14:07
Intersukupuolisilla+ihmisillä+on+ihan+turha+ratsastaa.
Heidän+ongelmansa+on+fyysinen,+mutta+kehodysforiaa+kokevan+psyykkinen.+
Nykyään+ei+kylläkään+tarvita+edes+kehodysforiaa,+kun+voi+jo+todeta+ettei+haluakkaan+olla+mies,+vaan+nainen+ja+päästä+naisten+urheilu+sarjaan.
Tämä,+joka+on+syntynyt+y-kromosomin+kanssa+on+mies.
04.03.2021 14:04
Raamatussa+on+kielletty+prostituutio.+Nämä+miehet,+jotka+makasivat+miesten+kanssa+olivat+pyhäkköpoikia.+He+olivat+vaihtaneet+näkymättömän+jumalansa+patsaisiin.
Tuohon+aikaan+kaikki+miehet+makasivat+lähes+kaikkien+kanssa.+Ei+kai+kukaan+tällä+perusteella+voi+väittää,+että+silloin+olisi+elänyt+vain+homoja?
04.03.2021 13:58
-+Kyllä+sillä+pelastutaan+
Joku+vain+väitti+ettei+näin+ole+ja+huomautin,+että+eihän+siihen+pelkkä+usko+edes+Paavalin+mukaan+riitä.
"Jos+minulla+ei+olisi+rakkautta,+en+olisi+mitään",+muistelen.
04.03.2021 13:54
Ei+sukupuolta+voi+vaihtaa.+Olet+joko+uros+tai+naaras.
Itseidentifioituminen+on+vaaraksi+naisille+ja+sukupuolivähemmistöille.+Miehet+ovat+jo+muissa+maissa+alkaneet+punkea+naisten+vessoihin,+siksi+koska+"heistä+tuntuu+naiselta",+mitä+se+sitten+onkaan.+Lesboilla+ei+ole+enää+juuri+paikkaa+minne+kerääntyä+keskenään,+missä+ei+odottaisi+myös+miehiä+mekossa+ja+jokin+aika+sitten+yrittivät+transidentifioituneet+naiset+vängätä+homobaariin.
Ei+jatkoon!
04.03.2021 13:43
Miksi+sama+sana+on+UT:sa+käännetty+helvetiksi,+joka+VT:sa+käänneettiin+hinnominlaaksoksi,+miettikääpä+sitä.+Eivät+juutalaiset+suinkaan+käyneet+"helvetissä"+lapsiaan+uhraamassa,+vai+kuinka?
Raamattu+sanoo+lukemattomat+kerrat,+että+jumalaton+"tuhotaan".
Hänelle+ei+siis+anneta+ikuista+elämää+tulijärvessä.
-+Meidän+jumalamme+on+kuluttava+tuli+
-+Joka+on+minua+lähellä,+on+lähellä+tulta,+mutta+joka+on+minusta+kaukana,+on+kaukana+pelastuksesta.+
Miksi+helvetti+tuntuu+olevan+niin+rakas+monille+fundamentalisteille?+Tuntuu,+että+se+merkitsee+heille+enemmän+kuin+mikään+muu.
04.03.2021 13:32
Mutaation+kerrotaan+olevan+joko+neutraali+tai+negatiivinen.+Jos+ihminen+pystyy+juomaan+maitoa+aikuisena+nykyään,+koska+yksi+geeni+lakkasi+toimimasta+onko+se+uhka+vai+mahdollisuus?
Niin,+miten+voimme+sanoa+jostain+savimajastakaan,+että+se+on+ihmisten+entinen+asuinsija?+Yhtä+hyvin+ovat+luonnonmullistukset+voineet+senkin+tehdä.
Ihmiset+ovat+miettineet+kuinka+pyramidit+oikein+rakennettiin.+Jospa+näin+ei+tehtykään.+Ehkä+ne+miljardien+vuosien+aikana+vain+hioituivat+sinne.+Se,+että+näemme+niissä+ihmisen+kädenjäljen+ei+todista+mitään.
04.03.2021 03:50
-+Hyvä+läppä.
Joo,+samaa+mieltä.+Paavola+tuntuu+olevan+aika+naiskielteinen.+Jos+häntä+sanoisi+Petri+Paavaliksi+tuskin+kukaan+eroa+huomaisi.+Ovat+melkein+kaimoja.
04.03.2021 03:08
Kyllähän+se+vähän+arveluttaa,+kun+tietää+kuinka+meidän+hallitus+valehtelee.
"Sanotaan,+että+maskit+on+vaarallisia+käyttää,+eikä+siksi+voida+jaella+niitä,+kun+tosiasiassa+meillä+ei+ole+niitä+ainuttakaan".
Onneksi+Tynkkynen+ym+pitää+meidät+ajantasalla.
04.03.2021 02:58
-+Te+vellut+olette+niin+rakkautta+pullollaan.
Olen+pitkän+aikaa+ihmetellyt+mistä+täällä+"vellujen"+kanssa+väännetään+kättä.
Suostuisiko+joku+selittämään?
04.03.2021 02:28
Luulenpa,+että+"ainoalla+seurakunnalla"+tässä+viitataan+pelastettujen+joukkoon.
Ilm.+7:+9
Tämän+jälkeen+minä+näin+suuren+joukon+ihmisiä,+joita+ei+kukaan+voinut+laskea,+kaikista+kansanheimoista,+sukukunnista,+kansakunnista+ja+kielistä.
04.03.2021 01:52
-+Minkä+takia+väännät+aina+juutalaisuuden+keskusteluun.
Anteeksi,+että+puutun+tähän,+mutta+olen+itse+saanut+kokea,+kuinka+Heprealainen+Raamattu+täydentää+UT:ta.+Jos+haluaa+sukeltaa+syvemmälle+Raamattuun,+Jeesuksen+sanoihin+ym+en+ole+nähnyt/kuullut+sen+tapahtuvan+paremmin+kuin+ottamalla+VT+mukaan,+joka+on+meille+tuntematon.
04.03.2021 00:14
-+tuleeko+mahti+viikonloppuna+vai+keskiviikkona.
Muumimammaa+lainaten+:+Ehkä+hän+tulee+tänne+illalla,+tai+huomenna+tai+ensi+viikolla+tai+jouluna,+kuka+sen+tietää.
03.03.2021 23:47
-+Olkaa+ovelia+kuin+käärmeet
Käärme+oli+tuolloin+viisauden+symboli+ja+siksi+se+alkukielessä+muistaakseni+onkin+"olkaa+viisaita,+kuin+käärmeet."
03.03.2021 23:44
-+Se,+että+Sinä+näet+siinä+suunnittelua,+ei+todista+yhtään+mitään.
En+väittänytkään,+että+mielipiteeni+ratkaisee.+Vaikka+kaikki+ihmiset+näkisivät+jossain+suunnittelua,+todistaisiko+sekään+oikeastaan+mitään?
Arkeologiset+löydötkin,+joita+entiset+ihmiset+jättivät+jälkeensä,+voivat+olla+luonnon+muovaamia.
03.03.2021 23:31
-+Jos+puheeni+kuulostavat+hölmöiltä,+ei+ehkä+kannata+koomikkoja+lähettää+evoluutiota+opettamaan.
-+Miksi+minun+edes+pitäisi+hävetä?+Haluatko,+että+pyydän+anteeksi+rakkaalta+kehitysopiltasi?
-+Kuulostat+itse+ihan+fundamentalistilta,+joka+puolustelee+hermostuneesti+jumalaansa,+kun+tätä+vähänkin+kyseenalaistetaan.
-+Minunlaiseni+eivät+osaa+hävetä?+Ketkä+ovat+"minunlaisiani"?+Ne,+jotka+eivät+myötäile+toisia+parhaansa+mukaan,+vai?
03.03.2021 23:24
Sanotaan+sitten+"evoluutio,+joka+on+synnyttämässä+elämää"+näin+selkokielellä.
03.03.2021 20:15
346 / 376