Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sen,+ettemme+ole+vain+"pölkkypäitä"+vaan+oikeita+"kovakalloja",+että+aivomme+ovat+lähtöisin+kivistä+olen+saanut+tietää+aina+kun+evoluutiosta+puhutaan.+Tällä+erää+se+olin+sitten+minä,+joka+muisti+ensimmäiseksi,+että+eloton+muuttui+elolliseksi.
"Hän,+joka+tahtoo+kinata"+antoi+minun+katsottavakseni,+kuinka+ihmiset+tekevät+solua.
Mikä+siinä+on+niin+vaikea+ymmärtää?+Katsoin+sen+ja+näin,+että+IHMISET+ne+todella+sitä+tekivät,+eli+jos+kysytte,+missä+mokoma+syntyi,+niin+vastaus+on+"Suunnitellusti+tutkijoiden+tekemänä+(ainakin+nykytiedon+valossa+)++:+)
03.03.2021 20:09
Muistan+kuinka+jossain+komedialeffassa+pari+miestä+tahtoi+päästä+käymään+asunnossa,+jonka+omistajaa+ne+ei+tuntenu.+Asukas+avasi+oven+ja+säikähti+ja+paiskas+kiinni.+Miehet+koitti+sanoa,+että+hyvissä+aikeissa+tässä+ollaan,+mutta+ovi+aukesi+vasta+kun+toinen+oli+sanonu+"emme+ole+Jehovan+todistajia".
03.03.2021 19:36
-+Oot+helvetin+pimee+ihminen.
Kai+ymmärsit,+että+kirjoittamani+kommentti+oli+sarkasmia+ja+kiteytys+siitä+minkälaisen+kuvan+abortinvastustajat+itsestänsä+antavat+minulle.
03.03.2021 19:25
-+Farao+ejoutui+paadutetuksi+oman+asenteensa+takia
Miksi+ainuttakaan+väittämääsi+ei+vahvisteta+Raamatussa?
03.03.2021 19:11
Miesten+on+niin+helppo+kohauttaa+olkiaan+naisten+ongelmille,+että+pidemmälle+ajattelematta+nämä+käyvät+mokoman+allekirjoittamassa.
03.03.2021 18:11
Saako+teidän+mielestänne+kehittymättömän+alkion+leikata+pois?
Huomatkaa,+että+se+on+koteloitunut+lapsi,+eikä+tule+toimeen+ilman+kantajaansa.+Eikö+teidän+mielestänne+olisi+"barbaarista"+riistää+sellaisen+elämä.
Eihän+kukaan+voi+väittää,+että+alkio+olisi+osa+äidin+kehoa,+eihän?+Vaikka+siitä+olisikin+haittaa+äidille,+niin+eihän+tätä+silti+saa+leikata.
Ts.+Munasolulla+ei+ole+mitään+tekemistä+äidin+kehon+kanssa,+paitsi+että+se+saa+siitä+kaiken+tarvitsemansa+ja+on+sieltä+peräisin.+Vaikka+siitä+olisi+haittaa+kantajalleen,+ei+siihen+silti+saa+koskea.
03.03.2021 18:07
-+Abiogeneesi+ja+evoluutio+ovat+eri+asioita.
Ei+välttämättä+jos+muistaa,+että+on+myös+orgaaninen+evoluutio.
En+usko,+että+kaikki+perustuu+painovirheisiin+DNA:ssa.+Ehkä+ihmissilmä+ei+erota+sitä,+kuten+ei+montaa+muutakaan+asiaa,+mutta+ei+tätä+kaikkea+synny+ilman+suunnittelua.
03.03.2021 17:04
*ei+pelastuta
03.03.2021 15:52
-+Lähimmäisenrakkaudella+ei+pelastutaan
Eikös+se+ollut+niin,+että+vaikka+omaisi+kaiken+uskon,+niin+että+kykenisi+heittelemään+vuoria,+niin+ilman+rakkautta+ei+kuitenkaan+ole+mitään.
03.03.2021 15:51
Jos+muistan+oikein,+niin+mormonien+jumala+on+moniavioinen?
03.03.2021 15:48
No,+jos+hän+tuleekin+tänä+vuonna,+niin+Tanskaan+ei+mokoma+pääse,+koska+siellä+ei+siirtolaisia+oteta+nyt+vastaan.
03.03.2021 14:34
Pinnasänky,
+olet+asiantuntija.+En+kuulu+kirkkoon+enkä+mihinkään+"puolueeseen".+Kerroin,+että+olen+tutkinut+sitä+kuka+Jeesus+oli,+mutta+teen+sen+yksin.+Olen+tietysti+kerännyt+tietoa+kulttuurista+ja+tuosta+aikakaudesta.
Mutta+teidän+puheistanne+en+ymmärrä+oikein+mitään.+Mikä+esille+tuoduista+asioista+oli+väärä+äsken?+Miksi+sanot+"häpeä"?
Jätin+kristillisyyden+itse+aikanaan,+koska+se+oli+ajautunut+liian+kauas+juuristaan.
"Joku+sinisilmäinen,+kultakutriko+muka+väittää+olevansa+juutalaisten+kuningas?"
03.03.2021 14:26
*liekin+vallasta
03.03.2021 13:53
Onkohan+kukaan+miettinyt+koskaan+sitä+että
-+Meidän+jumalamme+on+kuluttava+tuli
-+Joka+on+minua+lähellä,+on+lähellä+tulta,+mutta+joka+on+minusta+kaukana+on+kaukana+pelastuksesta.
-+Myös+kieli+on+tuli,+on+vääryyden+maailma+;+kieli+on+se+meidän+jäsenistämme,+joka+tahraa+koko+ruumiin,+sytyttää+tuleen+elämänpyörän
-+Olkia+te+kannatte+kohdussanne,+akanoita+synnytätte+;+teidän+kiukkunne+on+tuli,+joka+kuluttaa+teidät
-+Katso,+he+ovat+kuin+kuivat+korren:+tuli+polttaa+heidät+;+he+eivät+pelasta+henkeään+linkin+vallasta.+Se+ei+ole+hiillos+heidän+lämmitelläkseen,+eikä+valkea,+jonka+ääressä+istutaan
-+Messias+kastaa+pyhällä+hengellä+ja+tulella
Tulta+on+siis+monenlaista.
03.03.2021 13:51
-+Pelkistettynä+sinä+et+siis+hyväksy+helvettiä
Sellaista+ei+tarvitse+kristitynkään+hyväksyä.+Se+on+Gehenna,+eikä+mikään+kidutuspaikka.
"ettei+kukaan,+joka+häneen+uskoisi+hukkuisi..."+on+vanhaa+kieltä.+Hukkua+=+heittää+hukkaan.+Siinä+missä+lukee+kadotus,+pitäisi+lukea+tuho/tuhoutuminen.
03.03.2021 13:40
Ei+Raamatun+jumala+edes+kysy+valittujen+mielipidettä.+Kalvinin+teoria+on+Raamattua+lähempänä.
Yksi+fundamentalistien+mielijakeita+on+:
Jes+33+:+14+
+"'Kuka+meistä+voi+asua+kuluttavassa+tulessa,
Kuka+asua+iankaikkisessa+hehkussa?"
(Vastaus+löytyy+het+alta)
15.+Joka+vanhurskaudessa+vaeltaa
Ja+puhuu,+sitä+mikä+oikein+on,
Joka+halveksii+väärää+voittoa,
Jonka+käsi+torjuu+lahjukset+luotaan,
Joka+tukkii+korvansa+kuulemasta+veritöitä
Ja+sulkee+silmänsä+näkemästä+pahaa
Vaikuttaa+siltä,+ettei+kyseessä+sitten+ollutkaan+mikään+helvetti,+eikä+fyysinen+tuli.
03.03.2021 13:11
Homous+on+aivoissa.+Siitä+ei+pääse+pois+kuin+tukahduttamalla+halunsa+ja+itsesuggestiolla.
Paavali+ei+puhu+homoista,+vaan+pyhäkköpojista,+jotka+antoivat+maata+itsensä.
Tuohon+aikaan+lähes+kaikki+miehet+makasivat+kaikkien+kanssa.+Ei+kai+kukaan+sillä+perusteella+väitä+jokaisen+miehen+olleen+homo?
03.03.2021 12:54
Raamatun+jumala+ei+kaiketi+ole+persoona+jos+hän+täyttää+koko+maailman+ja+on+henki.+Mutta+tässä+sanotaan+myös,+että+halutessaan+tämä+voi+kutistaa+itsensä+niinkin+pieneksi,+että+mahtuu+telttamajaan.+Vaikea+vastata.
03.03.2021 12:29
Jos+"kukin+tuomitaan+hänen+tekojensa+mukaan,"+niin+et+kai+ajattele+että+sohvalla+vetelehtiminen+muistaen+aina+välillä+"Joo,+Jeesukseen+uskon,"+olisi+kehuttavaa?
+Sinulla+ei+ole+lupaa+Raamatun+mukaan+ajatella,+sanoa+tai+tehdä+mitään+väärää,+vaan+pitäisi+"pyrkiä+täydellisyyteen".+Teet+sen+varmasti+ilolla+jos+haluat+seurata+opettajaasi,+taikka+surulla,+jos+sinulla+on+parempaakin+tekemistä.
03.03.2021 12:22
-+Se+kidutus+tai+rangaistus+tästä+sai+minut+kysymään+kuka+siitä+hyötyy+ja+miten?
Kidutus+lisättiin+sinne+jälkikäteen,+jotta+paavin+olisi+helpompi+pitää+kansa+kurissa+uhkailemalla.+Käsittääkseni+se+ei+alunperin+ollut+muuta+kuin+tuhoutumista.
Eihän+tässä+nyt+mitkään+kristittyjen+huutelutkaan+vain+auta+jos+Raamattu+sanoo,+että+jokaiselle+maksetaan+hänen+tekojensa+mukaan.
03.03.2021 12:04
347 / 376