Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoitatko+että+väänsimme+jo+aikaisemmin+siitä,+leikkaatko+sukuelimesi+irti+jos+tällaista+ehdottaa+karismaattinen+macho?
22.02.2021 19:52
-+Yrität+selittää,+että+olisit+maailman+kovin+auktoriteetti+tieteen+saralla;+täysin+ylivertainen+koko+alan+kaikkien+ammattilaisten+yhteiseen+kyvykkyyteen+verrattuna.+Eikö+tuo+ole+aivan+posketon+väite?
No+todellakin+on.+Miksi+ihmeessä+menit+tuollaista+väittämään?+Sinä+olet+ainoa+joka+on+sanonut+minun+olevan+"maailman+kovin"+ja+"täysin+ylivertainen".+Joten+älä+pane+sanoja+suuhuni.
Ja+kerro+vielä+mikä+se+minun+uskomukseni+on,+joka+tietojesi+mukaan+on+nyt+romutettu.
22.02.2021 19:38
Jos+levottomalle+ihmiselle+opettaa+mielenhallintaa,+onko+se+sinusta+okei?
Mitä+jos+tämä+ihminen+jatkaa+vielä+tuota+harjoitusta,+sen+jälkeen+kun+välttämätön+on+ohi?
Onko+se+sallittavissa+ilman+hihhulinleimaa?
22.02.2021 19:01
Olen+ollut+siinä+käsityksessä,+että+risti+kuvastaa+etelänristiä.+Tätä+tähtikuviotahan+käytettiin+oppaana+kun+suunnistettiin.
22.02.2021 18:30
Tuo+kuulostaa+vanhanaikaiselta.+Joskushan+sitä+oikeasti+luultiin+että+lukeminen/opiskelu+vaikeuttaa+lapsen+saantia+ja+se+siksi+kiellettiin+naisilta.
Tai+kuinka+luultiin+siittäjän+luonteen+vaikuttavan+lapseen+ja+siksi+monet+miehet+tyhjensivät+pussinsa+samaan+naiseen,+jotta+lapsi+perisi+kaikkien+ukkojen+hyvät+puolet.
22.02.2021 18:25
Itsekin+mietin+mitä+täällä+tarkoitetaan+uskovalla.+Uskoa+voi+niin+monella+tavalla+ja+elämänkatsomuksia+on+yhtäpaljon+kuin+ihmisiäkin.
22.02.2021 15:55
VT+vahvistaa+useamman+väittämäsi.
"Minä+olen+kiivas+jumala!"
Herra+Sebaot+on+sotajoukkojen+herra
"Ei+ole+muuta+jumalaa+kuin+minä!"
Jahvella+on+monipersoonallisuushäiriö+siksi,+että+hän+on+useamman+jumalan+yhdistelmä.
22.02.2021 14:49
Jos+heittää+kiven+lampeen+kauanko+sen+pitää+olla+siellä,+ennen+kuin+tapahtuu
orgaaninen+evoluutio+(elämää+kivistä)?
Solussa+ja+saunassa+on+myös+se+ero,+että+saunoja+nikkaroidaan+silmiemme+edessä.
Me+olemme+nähneet+itse+kuinka+se+tapahtuu,+mutta+ensimmäisestä+abiogeneesistä+on+vain+oletuksia.
22.02.2021 14:34
Kyllä+muutkin+eläimet+rakkautta+tuntevat.
22.02.2021 14:15
Tuo+saisi+minut+uskomaan+että+joku+pilailee+kanssani.
22.02.2021 13:59
Tuntuu+siltä+että+todennäköisimmin+isä,+joka+on+lahjoittamassa+tyttäriään+miesjoukolle+ennemminkin+ryyppää+myöhemmin+itse+ja+raiskaa+sitten+tyttärensä,+kuin+toisinpäin.
22.02.2021 10:54
En+tiedä+mitä+olet+kokenut,+enkä+ala+niistä+vänkäämäänkään.
Teetkö+sinä+myös+kaikkesi+joka+päivä,+ettet+ajattelisi,+sanoisi+tai+tekisi+mitään+pahaa?
Niinhän+kristittyjen+tulisi+tehdä.
22.02.2021 09:35
Käskikö+pyhä+henki+sitten+lainata+Metatronin+sanoja+ja+panna+ne+Jeesuksen+suuhun?
Olet+kai+lukenut+Hanokin+kolmannen+kirjan.+Kumpi+on+pyhän+hengen+tuotos,+se+vai+UT?
Miten+Hanokinkirja+voi+olla+"heikompi+teos"+kuin+evankeliumit,+kun+se+kerran+kirjoitettiin+aikaisemmin?
-+Jumalan+Poika+on+ylimmäinen+pappi
-+Poika+istuu+Isän+oikealla+puolella
-+Taivaassa+on+kaksi+jumalaa,+Isä+ja+Poika
-+Minä+tuomitsen,+niin+kuin+isäni+tuomitsee
-+Pojan+nimi+on+Pikku+Jahwe
Tuo+on+kaikki+Hanokinkirjasta.
22.02.2021 09:24
"Myy+kaikki+ja+anna+köyhille",+oli+yhtäkuin+"myy+kaikki+ja+anna+tulot+essealaiselle+yhteisölle".
Muistatte+että+opetuslapset+pitivät+kaikkea+yhteisenä.+Essealaisilla+ei+ollut+mitään+omaa.+Oli+vain+yhteinen+kassa.
Niin+että+tuota+käskyä+on+enää+mahdotonta+toteuttaa.
(Pahoittelut,+mutta+viestini+tuntuvat+tippuvan+jostain+syystä+tuonne+alas+aina.+Täytyy+saada+vehje+kuntoon).
22.02.2021 09:04
Ei+naurata+mikä?
22.02.2021 08:45
Ei+naurata+mikä?
22.02.2021 08:45
Taivaankappaleet+jumaloitiin+ennen+vanhaan.+Muistatte+että+nimet+jotka+planeetoilla+on,+on+entisten+jumalien+nimiä.
Naisilla+oli+asiat+nähtävästi+paremmin,+ennen+kuin+patriarkaatit+mustamaalasivat+luomiskertomuksen+ja+tappoivat+heidät,+jotka+palvoivat+vielä+Taivaan+kuningatarta.
22.02.2021 08:27
Mitä+tarkoitetaan+uskovaisella?+Onko+se+yhtäkuin+kristitty?
22.02.2021 08:20
Mitä+tarkoitetaan+uskovaisella?+Onko+se+yhtäkuin+kristitty?
22.02.2021 08:17
Ehdottomasti+Perussuomalaisia.
-+Puolustavat+muslimityttöjä+hunnutukselta,+pakkoavioliitolta,+silpomiselta,+kunniamurhalta+jne
-+Vastustavat+myös+ympärileikkausta
-+Tahtovat+säilyttää+sananvapauden
-+Auttaisivat+ihmisiä+pakolaisleireillä,+sillä+rahalla,+joka+nyt+menee+laittomien+siirtolaisten+hyysäämiseen
-+Eivät+tahdo+tuoda+ihmisiä+lämpimistä+maista+pohjolaan,+koska+siitä+ei+ilmasto+kiitä+eikä+rahat+riitä
-+Eivät+halua+halpatyövoimaa
-+Ihmisen+arvoa+ei+määritellä+etnisyyden,+sukupuolen+tai+seksuaalisuuden+perusteella
-+JNE
22.02.2021 07:57
371 / 376