Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpsislöpsis
profiilit
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
3519
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikä+hetero.+Sukupuolinen+herääminet+tapahtuu+vasta+vähitellen,+vaikka+se+geneettistä+onkin.+
Sinä+väität+homoutta+ihmistekoiSEKSI,+vaikka+monet+bonoboapinat+eivät+ole+koskaan+ihmistä+nähneetkään!
14.08.2021 22:17
Kirjautuminen+unohtui,+mutta+kyllähän+minut+tunnette;-)
14.08.2021 22:15
Aiemminhan+sitä+paitsi+valehtelit,+että+Raamatun+mukaan+Jumala+ei+kehota+tappamaan+homoja.+Hyvä+että+nyt+nyt+sentään+myönnät+valehdelleesi.
14.08.2021 20:54
Joo,+teillä+on+polyteismi,+tarkemmin+sanottuna+henoteismi.+
Jeesus+ei+käskenyt+moninaida+pikkutyttöjä,+ei+käskenyt+sortaa+tummaihoisia,+ei+käskenyt+pitää+jatkuvasti+taikamerkein+verustettuja+alusvaatteita,+ei+käskenyt+maksaa+kymmenyksiä+mormonikirkon+rikkaiden+johtajien+bisneksiin.+
Mormoneilla+ei+ole+mitään+valtuuksia+toimia+kristittyinä.+
Evankeliumi+ei+tarkoita+Smithin+oppia+muutoin+kuin+mormonien+kaksoiskielessä.+
Mutta+hyvä+sinänsä,+että+joku+yrittää+opettaa+täällä+mormonismipalstalla+mormonioppia+jehnuopin+tai+Luther-säätiön+oppien+sijaan.
14.08.2021 20:36
Miksi+Jumala+oli+VT:ssa+semmoinen+sadisti,+että+käski+tappaa+homot?+Mikä+sai+hänet+sivistymään?+Jeesuksen+opetuksetko,+että+synnitön+voi+heittää+ensimmäisen+kiven?+
Tervehtimiskieltonne+sopii+paremmin+VT:n+pienisieluisen+Jumalan+ohjeeksi.+Etkö+tajua,+että+Jeesus+antoi+paljon+paremmat+ohjeet+lähimmäisten+rakastamisesta?+Ei+Hän+käskenyt+vihaamaan+omia+lähiomaisiaan+eikä+ketään+muutakaan.
14.08.2021 20:32
Mitä+tahansa+voi+väittää+vertaukSEKSI.+Myös+sitä,+että+homous+on+syntiä.+
Annoin+täysin+yksiselitteisen+kohdan+Raamatusta,+mutta+te+jehnut+venkoilette+aina+ja+väännättte+asiat+ihan+muiksi,+mistä+osoituksena+kaamea+tervehtimiskieltonne+jopa+omia+lähisukulaisia+kohtaan,+joka+on+täysin+vastoin+Jeesuksen+opetuskia!
14.08.2021 20:27
Homousfobiasi+on+ihmistekoista.+Uskot+vanhoihin+kirjoituksiin,+mutta+niihinkin+vain+osittain!
14.08.2021 20:25
Massajuttujen?+En+ole+koskaan+ollut+massan+perään.+Olen+pikemminkin+ollut+jo+lapsesta+lähtien+vastarannankiiski.+Sinä+et+noudata+omaa+sisäistä+ääntäsi+vaan+juokset+aktoritettien+perässä.+Ahdas+uskontosi+määrittää+sinun+mielipiteesi.
14.08.2021 20:24
Sano+yhdenkin+nimi!
Järkevä+ihminen+ei+sorsi+homoja+eikä+vasenkätisiä!
14.08.2021 20:22
Tosin+katukuvassakaan+ei+näy+enää+yhtä+paljon,+mutta+toki+syy+voi+olla+sama.+Kun+ei+käydä+ovilla,+vähemmän+näytään+kaduillakin.
14.08.2021 18:33
Ovilähetys+lopetettiin+ja+ennen+korona-aikaa.
14.08.2021 18:31
SINUN+luuloillasi+ei+ole+mitään+tekemistä+todellisuuden+kanssa.
14.08.2021 15:18
Täyttä+potaskaa+eikä+tuolla+ole+mitään+tekemistä+todellisen+homouden+kanssa.+
Jos+sinulla+on+ollut+ongelmallinen+isäsuhde,+et+voi+tehdä+siitä+johtopäätöksiä+muiden+osalta.+Sinun+piilevä+homoutesi+saa+sinut+vihaamaan+homouttasi,+koska+se+on+uskontosi+vastaista.
14.08.2021 15:17
Jos+kartat+minua,+se+on+sinun+ongelmasi,+ei+minun.+Minä+en+ole+niin+taikauskoinen,+että+karttaisin+sinua+ja+siirtyisin+kadun+toiselle+puolelle,+jos+näkisin+sinun+tulevan+minua+vastaan.+Minun+lähimmäisenrakkauteni+ulottuu+myös+sinuun.+
Noudatatko+sinä+Raamatun+sanaa+esim.+siltä+osin,+että+homot+pitää+tappaa?
14.08.2021 15:15
Koska+sen+ajan+ihmiset+halusivat+pelotella+ihmisiä.+Jeesus+oli+ainakin+jossain+määrin+inhimillisempi.+Monet+uskovaisetkin+puhuvat+VT:n+vihan+Jumalasta+tarkoittaen+tuon+ajan+ihmisten+käsitystä.++Jokainen+täysjärkinen+ymmärtää,+että+jos+Jumala+on+olemassa,+hän+ei+tuollainen+despootti+ja+narsisti.+Toki+pelottelullakin+on+voitu+saada+hyvää+aikaan,+jos+ihmiset+eivät+ole+muuten+olleet+ihmisiksi.
14.08.2021 15:12
Jehnujen+mukaan+toinen+kuolema,+eikä+tuskan+tuntemisen+paikka.+
Raamatun+mukaan+tuskan+tuntemisen+paikka.+
Luuk+16:
16:19+Oli+rikas+mies,+joka+pukeutui+purppuraan+ja+hienoihin+pellavavaatteisiin+ja+eli+joka+päivä+ilossa+loisteliaasti.
16:20+Mutta+eräs+köyhä,+nimeltä+Lasarus,+makasi+hänen+ovensa+edessä+täynnä+paiseita
16:21+ja+halusi+ravita+itseään+niillä+muruilla,+jotka+putosivat+rikkaan+pöydältä.+Ja+koiratkin+tulivat+ja+nuolivat+hänen+paiseitansa.+>>+Jakeen+lisätiedot
16:22+Niin+tapahtui,+että+köyhä+kuoli,+ja+enkelit+veivät+hänet+Aabrahamin+helmaan.+Ja+rikaskin+kuoli,+ja+hänet+haudattiin.
16:23+Ja+kun+hän+nosti+silmänsä+tuonelassa,+vaivoissa+ollessaan,+näki+hän+kaukana+Aabrahamin+ja+Lasaruksen+hänen+helmassaan.
16:24+Ja+hän+huusi+sanoen:+'Isä+Aabraham,+armahda+minua+ja+lähetä+Lasarus+kastamaan+sormensa+pää+veteen+ja+jäähdyttämään+minun+kieltäni,+sillä+minulla+on+kova+tuska+tässä+liekissä!'
16:25+Mutta+Aabraham+sanoi:+'Poikani,+muista,+että+sinä+eläessäsi+sait+hyväsi,+ja+Lasarus+samoin+sai+pahaa;+mutta+nyt+hän+täällä+saa+lohdutusta,+sinä+taas+kärsit+tuskaa.
14.08.2021 15:04
Miksi+ihmeessä?+Uskotko+kaiken+muunkin+hölmöilyn,+mitä+on+kirjoitettu+tuhansia+vuosia+sitten?+Pitääkö+homot+tappaa,+kuten+Raamattu+kehottaa?+Jos+minä+olsiin+Jumala+ja+jostain+syystä+haluaisin+erottaa+jyvät+akanoista,+laittaisin+ihmisten+joukkoon,+homoja,+vasenkätisiä,+eri+värisiä,+erilaisesti+uskovia,+erilaisesti+poliittisesti+ajattelevia+ym.+Sen+jälkeen+katsoisin+ihmisten+todellista+lähimmäisenakkautta+ja+erilaisuuden+sietämistä+ilman,+että+yrittäisi+pakottaa+muita+omaan+ahtaaseen+muottiinsa.
14.08.2021 11:41
Homousfobia+on+ihmistekoista+kaikilta+osin.+Kaikkein+hölmöintä+on+vedota+vuosituhansia+vanhoihin+kirjoituksiin,+jotka+ovat+tuon+ajan+ihmisten+hölmöilyjä.+Kuitenkaan+et+usko+niistä+kaikkiin+vaan+valikoidusti.+Et+usko+esim.+homojen+tappokäskyyn,+vaikka+sekin+on+niissä+kirjoituksissa!
Keittiöpsykologiasi+ei+pure.+Onko+bonoboapinoilla+vikaa+isäsuhteissaan,+koska+niilä+homoseksualisuus+on+varsin+yleistä?+Homoseksualisuuten+on+monia+syitä+eikä+se+ole+sen+kummempi+asia+kuin+vasenkätisyyskään.+Ei+ketään+saa+sortaa+vasenkätisyyden+tai+ihonvaärinkään+vuoksi.
14.08.2021 11:35
Paistettaessa+poistuu...+Ihan+yhtä+hölmöä+kuin+Arton+väite+että+D-vitamiini+tulisi+auringosta...
14.08.2021 11:29
Pelastua+mistä+ja+mihin?+En+minä+ole+valinnut+saatanallista+tietä,+vaikka+olenkin+asioista+eri+mieltä+kuin+sinä.+Sinä+edustat+saatanallisuutta+mm.+suhteessasi+homoihin.+Vaikka+en+ole+itse+ortodoksi,+lainaan+mielelläni+heidän+ajatuksiaan,+mm.+tätä:+"Kirkot+ja+uskonnolliset+ryhmät+tarjoavat+paikan+kieroutuneille+ja+häiriintyneille+ihmisille,+jotka+pyhyyden+ja+moraalin+nimissä+toteuttavat+julmaa,+tiedostamatonta+ja+kätkettyä+satanismia.+He+tekevät+heikkoudesta+ja+ehdollistavasta+rakkaudesta+uskonnollisen+vallankäytön+välineen.+Heiltä+puuttuu+elämästään+kyky+rakkaudelliseen,+toisen+ihmisen+tasa-arvoiseen+kohtaamiseen."
14.08.2021 11:20
55 / 176