Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

22

  1. "Herra+pelastaa+vastedeskin+minut+kaikesta+pahasta+ja+vie+minut+turvaan+taivaalliseen+valtakuntaansa.+Hänen+on+kunnia+aina+ja+ikuisesti.+Aamen."
  2. v*ttu+tässä+tulee+vielä+monelle+kiire+pojat...Nämä+profetiathan+ovat+kokonaisvaltaisia+-+SYY,+SEURAUS,+PELASTUS+JA+TURVA.Eli+jokaisella,+joka+uskoo+Jeesukseen,+ja+vastaanottaa+Pyhän+Hengen,+on+turvassa.Moni+on+nähnyt+unta+tästä+Venäjän+miehityksestä.+Se+tulee+olemaan+suht+rauhanomainen,+alkuun+on+jotain+selkkausta,+muutamia+uhreja,+mutta+sitten+Venäjä+marssii+tänne+ja+ottaa+osan+Suomea.Itsekin+näin+unen,+jossa+olin+Suomen+joukko-osastossa.+Vieressä+oli+Venäjän+joukko-osasto,+ja+meidän+välillä+oli+vain+pressu.+Kurkistin+tämän+pressun+taakse,+ja+siitä+alkoi+mäkätys+ja+kalapaliikki,+venäläiset+molkottivat+ja+oma+johtajamme+tuli+molkottamaan+minulle+että+ei+näin,+pysykää+ruodussa!+Ja+tunne+oli+sellainen+että+en+oikeastaan+tiennyt+mitä+siellä+pressun+takana+oli,+vaan+vähän+yllätyin+joukoista.+Paljastin+siis+jotain+lopullista.Samoihin+aikoihin+on,+tai+on+alkava+nälänhätä+ja+niukat+ajat.Voimme+nyt+jo+nähdä+repeilyä+Venäjä-Suomi+suhteissa-+Aivan+ennenäkemätöntä+pään+nakkelua+Suomelta+Venäjän+suuntaan.Lopputulos+voi+olla+että+Suomen+johto+on+ennalta+sopinut+Venäjän+kanssa+miehityksestä,+tai+tulee+sopimaan+sen,+joka+tapauksessa+se+on+tulossa.Itse+asun+Kouvolassa+ja+olen+tätä+kertonut+jo+monelle.+Itse+aion+todennäköisesti+muuttaa+länteen+päin,+koska+on+suuri+todennäköisyys+että+tuo+miehitysraja+täällä+päin+menee+juuri+tässä+Kouvolan+kohdalla,+kymijokea+pitkin.+Tässä+on+aiemminkin+ollut+yhteenottoraja.Kääntykää+nyt+siis+vihdoin+sinne+Kaikkivaltiaan+Jumalan+puoleen!Lukekaa+joka+päivä+Isä+Meidän+rukous!+Katukaa+syntejänne+ja+seuratkaa+Jeesusta!