https://beltsassar.wordpress.com/2015/04/22/suomen-tulevaisuus/
Tauno Rantalan ennustus (1999)
Venäjän puolelta tuli yli rajan tiedustelujoukkoja, joita suomalaiset sotilaat lähtivät jäljittämään. Kun he kohtasivat heidät, he alkoivat ampua suomalaisia tuliaseilla. Joku suomalaisista sotilaista kuoli. Toisia joukkoja Venäjän puolelta tuli yli rajan taas uudelleen. Suomalaiset sotilaat lähtivät heidän jälkeensä. Tällä kerralla heidän kesken ei syntynyt tulitaistelua. He veivät nämä venäläiset sotilaat rajavartioasemalle. Kun heiltä kysyttiin, minkä tähden he tulivat Suomen puolelle, he sanoivat, että heille sanottiin Venäjän puolella, ettei mitään rajaa enää ole olemassakaan – Suomi kuuluu Venäjään. Tästä alkoi kovat kyselyt ja neuvottelut. Kuka näin on käskenyt ja sanonut? Mutta hallitusmiehet alkoivat syytellä toisiansa sanoen ”Sinä sen olet sanonut” ja toinen taas ”Eipä, sinä sen olet sanonut”. Lopuksi ei mitään selvää tullut, kuka sen oli sanonut. Jonkin ajan kuluttua tuosta Vaalimaan rajapuomi avattiin kokonaan ja venäläiset sotilaat tulivat Suomen puolelle – mitään lupaa kysymättä! Suomalaiset sotilaat yrittivät heitä pysäyttää rauhanomaisin keinoin, mutta eivät he mitään välittäneet, vaan jatkoivat matkaansa aina Kouvolan kaupunkiin asti. Sinne saavuttuaan he laittoivat leirinsä pystyyn ja alkoivat asumaan teltoissansa. Nyt alkoivat neuvottelut taas hallitusten kesken. Mitä tämä tarkoittaa? He vain sanoivat: ”Me olemme pakotetut ottamaan Suomi sellaiseksi puskurialueeksi, etteivät NATOn joukot tule meidän rajamme taakse. Samalla me vartioimme myös teitä. Suomen hallituksessa käytiin neuvotteluja, mitä nyt tehdään. Amerikka jo antoi venäläisille uhkavaatimuksen, mutta venäläiset sanoivat, että Suomen on itse vastattava heille – kyllä tai ei! Suostutaanko vapaaehtoisesti? Suomen hallituksessa nähtiin parhaaksi suostua, koska kieltäytyminen olisi merkinnyt sotaan joutumista..
Suomen tulevaisuus! Profetia on toteutumassa!
4
262
Vastaukset
v*ttu tässä tulee vielä monelle kiire pojat...
Nämä profetiathan ovat kokonaisvaltaisia - SYY, SEURAUS, PELASTUS JA TURVA.
Eli jokaisella, joka uskoo Jeesukseen, ja vastaanottaa Pyhän Hengen, on turvassa.
Moni on nähnyt unta tästä Venäjän miehityksestä. Se tulee olemaan suht rauhanomainen, alkuun on jotain selkkausta, muutamia uhreja, mutta sitten Venäjä marssii tänne ja ottaa osan Suomea.
Itsekin näin unen, jossa olin Suomen joukko-osastossa. Vieressä oli Venäjän joukko-osasto, ja meidän välillä oli vain pressu. Kurkistin tämän pressun taakse, ja siitä alkoi mäkätys ja kalapaliikki, venäläiset molkottivat ja oma johtajamme tuli molkottamaan minulle että ei näin, pysykää ruodussa! Ja tunne oli sellainen että en oikeastaan tiennyt mitä siellä pressun takana oli, vaan vähän yllätyin joukoista. Paljastin siis jotain lopullista.
Samoihin aikoihin on, tai on alkava nälänhätä ja niukat ajat.
Voimme nyt jo nähdä repeilyä Venäjä-Suomi suhteissa- Aivan ennenäkemätöntä pään nakkelua Suomelta Venäjän suuntaan.
Lopputulos voi olla että Suomen johto on ennalta sopinut Venäjän kanssa miehityksestä, tai tulee sopimaan sen, joka tapauksessa se on tulossa.
Itse asun Kouvolassa ja olen tätä kertonut jo monelle. Itse aion todennäköisesti muuttaa länteen päin, koska on suuri todennäköisyys että tuo miehitysraja täällä päin menee juuri tässä Kouvolan kohdalla, kymijokea pitkin. Tässä on aiemminkin ollut yhteenottoraja.
Kääntykää nyt siis vihdoin sinne Kaikkivaltiaan Jumalan puoleen!
Lukekaa joka päivä Isä Meidän rukous! Katukaa syntejänne ja seuratkaa Jeesusta!- Anonyymi
Mitähän näin jännää seuraavaksi ?
- Anonyymi
Edellä olevat vuodatukset ovat valeuutisointia.
- Anonyymi
Ei niin pientä pilaa ettei totta toinen puoli. Perussuomalaiset toimivat varsin avoimesti yhteistyössä Pietarin trollitehtaan kanssa, siis sen saman joka järjesti valetoimittajat Suomen Pietarin konsulaatin edustalle ulkoministerin vierailun aikana. Nyt tätäkin tapahtumaa hyödynnetään sikäläisissä näytösoikeudenkäynneissä. Tällaisilla asioilla leikkii Suomen persujohto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972