Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

5

1. Juu+niin+löytyykin+vaikka+ja+mitä+ryhmiä.+Niin+liikunnan+parissa,+kun+ihan+muutenkin.+Voisin+ehkä+tutustuu+ja+perehtyy+paremmin+kaikenäköisten+eri+ryhmien+toimintaan.+Jos+vaikka+löytyisi+mieluisa.+Tosin+näin+korona-aikana+ei+ehkä+ole+vielä+hyvä+liittyä+mihinkään.+Mutta+ei+se+estä+juuri+tuota+perehtymistä.+En+valitettavasti+ole+missään+somessa.+Oon+sen+verran+vanhasielu,+että+ne+eivät+kovinkaan+paljoa+minua+kiinosta.+Se+on+juurikin+näin.+Ja+vaikka+stereotypisesti+jokin+asia+olisi+luokiteltu+"tylsäksi",+niin+jos+on+intohimoa+ja+mielenkiintoa+asiaa+kohden,+niin+sitä+on+ilo+seurata.+Vaikka+itsellä+ei+olisi+minkäänlaista+kiinistusta+kyseistä+kohdetta+kohtaan.+Sillä+aina+on+mieluisaa+nähdä,+kun+toinen+syventyy+oman+mielenkiinnon+pariin+:)Joo+sinulla+on+näköjään+käynyt+erittäin+hyvä+tuuri,+kun+silloinen+tuleva+miehesi+valitsi+juuri+kyseisen+tallin+missä+itse+olet.+Oletteko+te+kuinka+pitkään+ollut+yhdessä?+Niinpä+ja+siitä+yhteisen+harrastuksen+parista+voi+jopa+sujahtaa+toiseen+uuteen+asiaan.+Jonka+olisi+yhdessä+valittu.+Sillä+sillon+olisi+ji+se+toinen,+joka+tukisi,+jos+olisi+liian+jännät+paikat+uuden+asian+kanssa.+Sekä+tietenkin+kaksin+on+aina+mukavampaa+alottaa+jokin+uusi+asia,+kun+yksin.
  2. Kiitos