Enkö kelpaa kenellekkään?

Anonyymi

Olenko niin hirvittävän epämieluisa, tylsä ja vastenmielinen, etten kenellekkään kelpaa?
Olen alle 30v mies ja mittani ovat 188cm ja noin 110kg. Harrastan urheilua, joten vaikka minussa on hieman ylipainoa, ni olen perusterve ja jaksan hyvin fyysistä työtä. Olen omasta mielestäni ihan ok näkönen. Mutta vaikka olen lähestynyt naisia, ni en ole kenellekkään kelvannut. Useinmiten minulle ei edes vastata takaisin. Ja jos vastataan, niin keskustelu loppuu lyhyeen.
Vaikka viihdyn hyvin itekseni, niin kyllä sitä läheisyyttä kaipaan myös tosi paljon. Tai edes niinkin vähäistä kun pelkkä viestittely riittää.
Ehkä pitää vaan hyväksyy se tosiasia, että on helpompaa, kun ei haaveile toisesta ja keskittyy vaan itteensä. En stressaa asiasta ja en väkisin mitään etsi, mutta ihanaa se tietenkin olisi.

Kiitos ja anteeksi kaikille.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      n.30v, 110kg, 188cm urheilullinen ovat hyviä mittoja, sellaista ne naiset yleensä haluaa. Voithan sinä aina pari porkkanaa syödä rasvaisen ruoan sijaan mutta ei ne naiset kauheesti välitä kehosta muutakun siitä että laitat vähän tsemppiä hiuksiin/partaan, olet pidempi kun ne, et ylipainoinen ja näytät mieheltä etkä joltain keinorusketus koneelta.

      Naiset on lapsellisia ja pelokkaita, ne yleensä valitsee kaveri/harrastusporukoittensa tutuista koska se tuntuu turvallisemmalta. Tärkeintähän on se että olet oma itsesi, et pelaa pelejä ja tunnet olosi mukavaksi. Eli jos haluut tavata naisia niin yritä eri harrastuksia tai jotain. Testaa vaikka ratsastusta tai tanssia kuukauden, ei sua varmaan sitä pidempään kiinnostus riitä vaikka eihän sitä koskaan tiedä.

      Jättäisin tekstailun ja internet deittalun tosi lyhyeen, koska jos lähetät liian paljon viestejä niin se ei oo ok, ne aina tulkitaan väärin ja keskustelut tulee tylsiksi jos ei oo ilmeitä/virheitä mukana. Tapaat 6h oikeessa elämässä viikossa niin eiköhän se riitä. Sinä valitset naiset ja ajan, älä oota että ne valitsee sinut.

      Ja just, keskityt omaan elämääsi: naiset rakastaa katsoa ja tukea kun sinä elät sinun elämääsi etkä palvo niitä.

      • Anonyymi

        Kyllä minä salaatteja syönkin, useesti ne on myös paljon raikkaampia/parempii kun joku rasvanen mättö. Mätöstä tulee vaan sellanen raskas ja uninen olo. Töissäkin syön aina perus mikroruuan kanssa salaattia. Täyttää kivasti ja maistuu tosi hyvälle :)
        Hiuksista ei ongelmaa, kun pidän ne lyhyinä.
        Juu ei oo itellä mitään mielenkiintoo hankkii sellanen keinoruskestus, se vaan näyttää ällöttävältä.

        Osa voi olla juu, mutta en nyt menisi yleistämään kaikkia naisia. Se voi olla tootta, että siitä lähiympäristöstä on hyvä valkkaa, kun se on just tuttu ja turvallinen. Se on ihan luonnollista, sillä siinä se tutustuminen on tullut tavallaan luonnollisesti. Ja ajanmyötä tunteet voi ottaa vallan. Kun tekee jonkin asian, mitä ei oo olettanut. Joo en edes osaa pelaa mitään peliä. Sillä kumminkin ennemmin tai myöhemmin sanoo/tekee jotain, mistä on aijemmin puhunut/tehnyt toisten. Ja muutenkin omana ittenä on paljon helpompaa olla.

        Mitä meinaat virheillä?
        Kyllähän se niin on, että kummankin pitää olla jollain tasolla kiinostuneita. Ja mitä paikkaan/aikaan tulee, niin siinäkin on hyvä olla joustava. Sehän on vaan mulkkua, jos vaan itse kokoajan päättää ajan ja paikan. Kommunikointi on kumminkin tärkeetä, ihan kaikessa.

        Enhän minä palvokkaan niitä, mutta olisi se kumminkin mukavaa tehdä toisen olo mahdollisimman hyväksi. Olla toisen tuki ja turva. Sekä olla semmonen kohde, joka on rakastamisen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä salaatteja syönkin, useesti ne on myös paljon raikkaampia/parempii kun joku rasvanen mättö. Mätöstä tulee vaan sellanen raskas ja uninen olo. Töissäkin syön aina perus mikroruuan kanssa salaattia. Täyttää kivasti ja maistuu tosi hyvälle :)
        Hiuksista ei ongelmaa, kun pidän ne lyhyinä.
        Juu ei oo itellä mitään mielenkiintoo hankkii sellanen keinoruskestus, se vaan näyttää ällöttävältä.

        Osa voi olla juu, mutta en nyt menisi yleistämään kaikkia naisia. Se voi olla tootta, että siitä lähiympäristöstä on hyvä valkkaa, kun se on just tuttu ja turvallinen. Se on ihan luonnollista, sillä siinä se tutustuminen on tullut tavallaan luonnollisesti. Ja ajanmyötä tunteet voi ottaa vallan. Kun tekee jonkin asian, mitä ei oo olettanut. Joo en edes osaa pelaa mitään peliä. Sillä kumminkin ennemmin tai myöhemmin sanoo/tekee jotain, mistä on aijemmin puhunut/tehnyt toisten. Ja muutenkin omana ittenä on paljon helpompaa olla.

        Mitä meinaat virheillä?
        Kyllähän se niin on, että kummankin pitää olla jollain tasolla kiinostuneita. Ja mitä paikkaan/aikaan tulee, niin siinäkin on hyvä olla joustava. Sehän on vaan mulkkua, jos vaan itse kokoajan päättää ajan ja paikan. Kommunikointi on kumminkin tärkeetä, ihan kaikessa.

        Enhän minä palvokkaan niitä, mutta olisi se kumminkin mukavaa tehdä toisen olo mahdollisimman hyväksi. Olla toisen tuki ja turva. Sekä olla semmonen kohde, joka on rakastamisen arvoinen.

        Virheillä tarkoitin sitä että ne pelaa pelejä etkä tajua sitä ja luulee että sinä pelaat pelejä sanomalla jotain. Periaattessa ne yrittää lukee syvemmälle sitä mitä kirjoitat koska ne ei voi lukea sun kasvoista mikä on totuus. Sitten ne voi ajatella että tarkoitit jotain ihan muuta kuin sanoit tai että sanot jotain kilttiä vain päästäksesi niitten pöksyihin. Ja pahin on se että ne lukee niitä viestejä monta kertaa jälkikäteen ja kun tarpeeksi virheitä kasaantuu niiden mieleen niin niitten kiinnostus romahtaa. Tekstailu on vaan täysin turhaa.

        En tarkoittanut että valitsisit ajan ja paikan aina, vaan että jos sinua kiinnostaa tavata se nainen parin viestin jälkeen, sinun pitäisi sanoa se ja syynä jotain että "se on parempi suhteemme etenemiseksi" eikä mitään kornia "haluan nähdä sinut". Joten pidät tekstailut lyhyinä parin "tärkeen" lauseen keskusteluina eli teet asioita joista olet oikeasti kiinnostunut, etkä makaa sohvalla kuin joku teinityttö unelmoiden rakkaudesta, ja jos se haluaa enemmän niin tapaatte oikeessa elämässä, koska sitähän sinäkin haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheillä tarkoitin sitä että ne pelaa pelejä etkä tajua sitä ja luulee että sinä pelaat pelejä sanomalla jotain. Periaattessa ne yrittää lukee syvemmälle sitä mitä kirjoitat koska ne ei voi lukea sun kasvoista mikä on totuus. Sitten ne voi ajatella että tarkoitit jotain ihan muuta kuin sanoit tai että sanot jotain kilttiä vain päästäksesi niitten pöksyihin. Ja pahin on se että ne lukee niitä viestejä monta kertaa jälkikäteen ja kun tarpeeksi virheitä kasaantuu niiden mieleen niin niitten kiinnostus romahtaa. Tekstailu on vaan täysin turhaa.

        En tarkoittanut että valitsisit ajan ja paikan aina, vaan että jos sinua kiinnostaa tavata se nainen parin viestin jälkeen, sinun pitäisi sanoa se ja syynä jotain että "se on parempi suhteemme etenemiseksi" eikä mitään kornia "haluan nähdä sinut". Joten pidät tekstailut lyhyinä parin "tärkeen" lauseen keskusteluina eli teet asioita joista olet oikeasti kiinnostunut, etkä makaa sohvalla kuin joku teinityttö unelmoiden rakkaudesta, ja jos se haluaa enemmän niin tapaatte oikeessa elämässä, koska sitähän sinäkin haluat.

        Se on oletettavaa, että vaikka itse en mitään peliä pelaa, ni ei tuu "osumii". Sillä nykyään on melkeen sääntö, että jokaisella on meneillää 2-3 potentiaalista kumpoaniehdokasta. Itse en millään sellasta jaksa. Koska yhdenkin kanssa on enemmän kun tarpeeksi muistamista ja kiinostusta. Jos toinen pelaa peliä ja huomaan sen, ni sanon kyllä suoraan, etten oi kiinostunut mistään pelailusta.

        Kyllä mä oonkin sanonut, että tekis mieli nähdä. Ja vaikka se on kornia susta, ni itelle taas toi "parempi suhteellemme" on enemmänkin iskulaise, jota pelimies käyttää. Mutta jokasella on omat mielipiteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oletettavaa, että vaikka itse en mitään peliä pelaa, ni ei tuu "osumii". Sillä nykyään on melkeen sääntö, että jokaisella on meneillää 2-3 potentiaalista kumpoaniehdokasta. Itse en millään sellasta jaksa. Koska yhdenkin kanssa on enemmän kun tarpeeksi muistamista ja kiinostusta. Jos toinen pelaa peliä ja huomaan sen, ni sanon kyllä suoraan, etten oi kiinostunut mistään pelailusta.

        Kyllä mä oonkin sanonut, että tekis mieli nähdä. Ja vaikka se on kornia susta, ni itelle taas toi "parempi suhteellemme" on enemmänkin iskulaise, jota pelimies käyttää. Mutta jokasella on omat mielipiteet.

        Olet oikeilla jäljillä, sinulla pitäisi olla vain yksi kumppaniehdokas koska se on moraalisesti oikein. En kyllä kutsuisi sitä kumppaniehdokkaaksi vaan enemmänkin henkilöksi johonka haluat tutustua. Ja siksi sinun pitää edetä nopeasti, koska uusi henkilö johonka haluat tutustua vaihtuu viikon päästä. Periaattessa sinulla on viikko tutustua tähän henkilöön koska jos olet vain kiinnostunut suhteesta ja läheisyydestä etkä siitä kyseisestä henkilöstä enää niin on jo liian myöhäistä.

        Mutta sinä haet pitkäaikaista suhdetta eikä elämästä tekstailu kuulu siihen, vaan sen jakaminen. Miten siihen sitten pääset on sinusta kiinni. Oikea elämä on helpoin reitti eikä sinun pitäisi vetää yhtään mitään johtopäätöksiä tykkääkö joku sinusta tekstiviestien perusteella.

        Sinun kannattaa lukea vähän tarinoita naisilta, niitä löytyy aika paljon, varsinkin englanniksi, niin ymmärrät että tässä maailmassa on aika paljon pahoja miehiä ja yksinäisiä naisia. Ja että naiset lukevat liian syvällisesti viesteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeilla jäljillä, sinulla pitäisi olla vain yksi kumppaniehdokas koska se on moraalisesti oikein. En kyllä kutsuisi sitä kumppaniehdokkaaksi vaan enemmänkin henkilöksi johonka haluat tutustua. Ja siksi sinun pitää edetä nopeasti, koska uusi henkilö johonka haluat tutustua vaihtuu viikon päästä. Periaattessa sinulla on viikko tutustua tähän henkilöön koska jos olet vain kiinnostunut suhteesta ja läheisyydestä etkä siitä kyseisestä henkilöstä enää niin on jo liian myöhäistä.

        Mutta sinä haet pitkäaikaista suhdetta eikä elämästä tekstailu kuulu siihen, vaan sen jakaminen. Miten siihen sitten pääset on sinusta kiinni. Oikea elämä on helpoin reitti eikä sinun pitäisi vetää yhtään mitään johtopäätöksiä tykkääkö joku sinusta tekstiviestien perusteella.

        Sinun kannattaa lukea vähän tarinoita naisilta, niitä löytyy aika paljon, varsinkin englanniksi, niin ymmärrät että tässä maailmassa on aika paljon pahoja miehiä ja yksinäisiä naisia. Ja että naiset lukevat liian syvällisesti viesteihin.

        Niihän minulla onkin, jos kunnolla kiinostun toisesta. Sillä mitä järkee on olla monta tyyppiä, kun jos yksi kiinostaa, niin siihen kaikki energiani kohdistan. Vaikka se onkin moraalisesti oikein, ni en sitä sillätavalla koe. Koen sen siten, että mielummin tutustun yhteen kunnolla , kun moneen puolivaloilla max.
        Voi olla että se vaihtuu nopeesti, mutta mielummin haluaisin tutustuu hitaasti. Sillä kun on kyseessä molemminpuolin kiinostusta, ni sillon ei oo kiire mihinkään. Koska jos toiselle sanoo, että haluu tavata nopeesti, ni toiselle se taas voi olla liian suuri askel. Vaikka se hyväksi olisikin.

        Loppuelämän suhteessa joo jakaminen kuuluu siihen, mutta myös viestittely siitä. Sillä arkinen keskustelu kuuluu suurena osana siihen. Pienet huomaavaiset viestit ja sellaset viestit, jotka saa hyvälle tuulelle.

        Kyllä minä tiien että enemmän on pahoja miehii, kun pahoja naisii. Mutta ketään ei saa kumminkaan etukäteen arvioida. Olipa jotain enemmän tai jotain vähemmän. Tai että on jotain mitä oletetusti voi tapahtuu. Niin siitä huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeilla jäljillä, sinulla pitäisi olla vain yksi kumppaniehdokas koska se on moraalisesti oikein. En kyllä kutsuisi sitä kumppaniehdokkaaksi vaan enemmänkin henkilöksi johonka haluat tutustua. Ja siksi sinun pitää edetä nopeasti, koska uusi henkilö johonka haluat tutustua vaihtuu viikon päästä. Periaattessa sinulla on viikko tutustua tähän henkilöön koska jos olet vain kiinnostunut suhteesta ja läheisyydestä etkä siitä kyseisestä henkilöstä enää niin on jo liian myöhäistä.

        Mutta sinä haet pitkäaikaista suhdetta eikä elämästä tekstailu kuulu siihen, vaan sen jakaminen. Miten siihen sitten pääset on sinusta kiinni. Oikea elämä on helpoin reitti eikä sinun pitäisi vetää yhtään mitään johtopäätöksiä tykkääkö joku sinusta tekstiviestien perusteella.

        Sinun kannattaa lukea vähän tarinoita naisilta, niitä löytyy aika paljon, varsinkin englanniksi, niin ymmärrät että tässä maailmassa on aika paljon pahoja miehiä ja yksinäisiä naisia. Ja että naiset lukevat liian syvällisesti viesteihin.

        Tästä sivusta huikkaan, että noilla sun vinkeillä on todella hankala löytää kunnon naista ja kunnon suhdetta. On meinaan valovuosien päässä siitä mitä valtaosa naisista haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä sivusta huikkaan, että noilla sun vinkeillä on todella hankala löytää kunnon naista ja kunnon suhdetta. On meinaan valovuosien päässä siitä mitä valtaosa naisista haluaa.

        Samaa mieltä olen sun kanssa, että pikkusen kummallinen eteneminen on kyseisellä ihmisellä. Voihan se tietty olla, että joku nainen ajattelee myös noin. Niitä vaan on varmaankin vähemmän, mitä on sitten toisellaisia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä olen sun kanssa, että pikkusen kummallinen eteneminen on kyseisellä ihmisellä. Voihan se tietty olla, että joku nainen ajattelee myös noin. Niitä vaan on varmaankin vähemmän, mitä on sitten toisellaisia naisia.

        Kai jokaiselle ajattelutavalle löytyy aina vastakappaleensa. Ei meistä kukaan ole niin ainutlaatuinen, etteikö muitakin löytyis. Ei niitä kuitenkaan ruuhkaksi asti löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai jokaiselle ajattelutavalle löytyy aina vastakappaleensa. Ei meistä kukaan ole niin ainutlaatuinen, etteikö muitakin löytyis. Ei niitä kuitenkaan ruuhkaksi asti löydy.

        Se on totta, ettei ole ruuhkaksi asti. Mutta kun se yksi ja ainoa löytyy, niin se tunne on ihan taivaallinen. Nimimerkillä kokemusta on. Sillä exäni oli juuri se ja myös se henkilö jonka kanssa olisin halunnut mennä naimisiin ja viettää loppuelämäni hänen kanssa. Kuten saattaa arvata, ni eipä suunitelmat toteutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, ettei ole ruuhkaksi asti. Mutta kun se yksi ja ainoa löytyy, niin se tunne on ihan taivaallinen. Nimimerkillä kokemusta on. Sillä exäni oli juuri se ja myös se henkilö jonka kanssa olisin halunnut mennä naimisiin ja viettää loppuelämäni hänen kanssa. Kuten saattaa arvata, ni eipä suunitelmat toteutunut.

        On vaan hieman outoa, että sanot monta kertaa, ettei kannata pelailla. Sitten kuitenkin tekstisi on täynnä juurikin pelailua. Ei sitä, että olisi oma itsensä ja tekisi mikä on itselle luontevaa, vaan pelailee ja tekee mistä "ne" tykkää. Yleensä sillä ei tosiaan saa mitään pysyvämpää. Hetken hupia voi löytyä ja ehkä myös kuvitelma, että löytyi se yksi ja oikea. Vaan sitten se toinen näkeekin sen todellisuuden sen sun pelailusi takana ja se on bye bye.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaan hieman outoa, että sanot monta kertaa, ettei kannata pelailla. Sitten kuitenkin tekstisi on täynnä juurikin pelailua. Ei sitä, että olisi oma itsensä ja tekisi mikä on itselle luontevaa, vaan pelailee ja tekee mistä "ne" tykkää. Yleensä sillä ei tosiaan saa mitään pysyvämpää. Hetken hupia voi löytyä ja ehkä myös kuvitelma, että löytyi se yksi ja oikea. Vaan sitten se toinen näkeekin sen todellisuuden sen sun pelailusi takana ja se on bye bye.

        Mitkä asiat mun tekstissä on muka pelailuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä asiat mun tekstissä on muka pelailuu?

        Lähes kaikki. Joutuisin kopioimaan lähes koko tekstit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes kaikki. Joutuisin kopioimaan lähes koko tekstit.

        Voi olla sinulle pelailuu, mutta itse olen ihan omana itsenäni tässä. Kumminkin olen aina yksitellen tutustunut ihmisiin. Ja jos toisen kiinostus lopahtaa, ni sillon oon siirtynyt seuraavaan. Mutta kuten ylmä mainitsin, niin ei oo moneen tullut tutustuttua. Sillä suurin osa ei vastaa takaisin. Odotan kyllä muutaman päivän, josko vastaus kuluu. Mutta jos ei, ni sit etsin jonkun muun, joka kiinostaa minua ensi silmäyksellä.

        En tiie miten toi voi olla pelailuu, mutta kun näin on. Niin en rupee riitelee asiasta. Jokaisella on omat mielipiteet asioista ja se on ihan okei. Olis aika yksipuolinen maa, jos kaikilla olis sama mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla sinulle pelailuu, mutta itse olen ihan omana itsenäni tässä. Kumminkin olen aina yksitellen tutustunut ihmisiin. Ja jos toisen kiinostus lopahtaa, ni sillon oon siirtynyt seuraavaan. Mutta kuten ylmä mainitsin, niin ei oo moneen tullut tutustuttua. Sillä suurin osa ei vastaa takaisin. Odotan kyllä muutaman päivän, josko vastaus kuluu. Mutta jos ei, ni sit etsin jonkun muun, joka kiinostaa minua ensi silmäyksellä.

        En tiie miten toi voi olla pelailuu, mutta kun näin on. Niin en rupee riitelee asiasta. Jokaisella on omat mielipiteet asioista ja se on ihan okei. Olis aika yksipuolinen maa, jos kaikilla olis sama mielipide.

        Sun kannattaa ilmeisesti lukea nuo omat tekstis uudestaan lävitse ajatuksen kanssa. Et ilmeisesti itse huomannu asennetta, jonka niihin kirjoitit. Jos nuo nyt kirjoittamasi olisivatkin olleet ne ainoat niin homma olis varsin fine.


    • Anonyymi

      "Virheillä tarkoitin sitä että NE pelaa pelejä etkä tajua sitä ja luulee että sinä pelaat pelejä sanomalla jotain. Periaattessa NE yrittää lukee syvemmälle sitä mitä kirjoitat koska NE ei voi lukea sun kasvoista mikä on totuus. Sitten NE voi ajatella että tarkoitit jotain ihan muuta kuin sanoit tai että sanot jotain kilttiä vain päästäksesi NIITTEN pöksyihin. Ja pahin on se että NE lukee niitä viestejä monta kertaa jälkikäteen ja kun tarpeeksi virheitä kasaantuu NIIDEN mieleen niin NIITTEN kiinnostus romahtaa."

      Kylläpä särähti silmään.

      • Anonyymi

        Tuota en ole itse kirjottanut. Tässä alottaja siis.


      • Anonyymi

        "Naiset on lapsellisia ja pelokkaita, ne yleensä valitsee kaveri/harrastusporukoittensa tutuista koska se tuntuu turvallisemmalta."

        Tämän kirjoittajan teksti on täynnä toisen sukupuolen vähättelyä ja tylsämielisiä yleistyksiä. Lisäksi tuo tapa yrittää lytätä toista sukupuolta käyttämällä inhimillisen termin "he" sijaan esineellistävää termiä "ne" huokuu vihaa ja katkeruutta.


      • Anonyymi

        Minä kysyin että mitä kyseinen henkilö tarkoitti virheillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset on lapsellisia ja pelokkaita, ne yleensä valitsee kaveri/harrastusporukoittensa tutuista koska se tuntuu turvallisemmalta."

        Tämän kirjoittajan teksti on täynnä toisen sukupuolen vähättelyä ja tylsämielisiä yleistyksiä. Lisäksi tuo tapa yrittää lytätä toista sukupuolta käyttämällä inhimillisen termin "he" sijaan esineellistävää termiä "ne" huokuu vihaa ja katkeruutta.

        Tuokin on todennäköisesti saman henkilön joka kirjoitti naisista "NE" kielellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset on lapsellisia ja pelokkaita, ne yleensä valitsee kaveri/harrastusporukoittensa tutuista koska se tuntuu turvallisemmalta."

        Tämän kirjoittajan teksti on täynnä toisen sukupuolen vähättelyä ja tylsämielisiä yleistyksiä. Lisäksi tuo tapa yrittää lytätä toista sukupuolta käyttämällä inhimillisen termin "he" sijaan esineellistävää termiä "ne" huokuu vihaa ja katkeruutta.

        En tiedä onko kyseisen henkilön kokemukset naisista niin huonoja, että purkaa omia tunteitaan tuollatavoin. Se on kyllä vähättelyä, oon siitä samaa mieltä sun kanssa. Sillä tuo saa semmosen ajatuksen, että kyseinen henkilö pelkästään objektoi naiset. Mikä on todellä väärin, niin monella tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota en ole itse kirjottanut. Tässä alottaja siis.

        Juu oli selvästi sen ensimmäisen kommentoijan tyyliä nuo "ne" viestit ja naisten vähättelyt, poikkeaa selvästi aloittajan tavasta kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu oli selvästi sen ensimmäisen kommentoijan tyyliä nuo "ne" viestit ja naisten vähättelyt, poikkeaa selvästi aloittajan tavasta kirjoittaa.

        Kiitos


    • Nyt on helpompaa pysyä kärryillä, pakko oli käydä tekee tunnus. Ei tuu sit enää niin herkästi sekaannuksi :)

    • Anonyymi

      Aloittajalle:

      Löytyisikö urheiluharrastusten parista uusia tuttavuuksia? Mittasi eivät kieli merkittävästä ylipainosta, joten ulkoiset seikat tuskin lienevät syitä "kelpaamattomuuteen".

      Missä yleensä tapaat/ lähestyt naisia? Mukailevatko lyhyeen loppuvat keskustelut jotain tietynlaista kaavaa? Mihin juttelu yleensä tyssää?

      Vaikeaa on tuntematta arvioida missä voisi mättää. Viestiesi perusteella vaikutat fiksulta, mukavalta ja muita kunnioittavalta tyypiltä. Epätoivoinen etsiminen usein karkottaa ehdokkaat, mutta sekään ei sinun kohdalla näytä olevan ongelma.

      Verkot kannattaa aina pitää vesillä, vaikka ei hakemalla hakisikaan mitään. Koskaan ei tiedä milloin sellainen omanlainen ihminen tulee vastaan, joten tappiomielialaan ei pidä ikinä vaipua - ja kerrotkin ettet hampaat irvessä asiaa ressaa!

      Uskoisin että sulle vielä palaset loksahtaa kohdilleen! Ihmiset keskimäärin arvostaa aitoja tyyppejä, jotka ei turhia pelaile. Jostain syystä aika ei ole vielä ollut otollinen, mutta avoimin mielin kun kulkee niin hyviä asioita tapahtuu!

      • Enpä usko, että ainakaan lätkän parista löytyy. Sillä kyseiset porukat ei oo sekajojkkueita, vaikka yksi nainen on välillä käynytkin pelailemassa meidän kanssa.
        Mutta kun näin kesäisin pyöräilen sillon tällön, niin voisi olla kyllä ideaa mahdollisesti liittyä johonkin sellaseen pyöräilyryhmään. Sieltä voisi uusia tuttavuuksia löytyy.
        Pitää aktivoitua ja ettiä omasta alueesta mitä olis tarjolla.

        Yleensä netissä lähestyn heihin ja jos kummallakin on tarpeeksi mielenkiintoa, ni ollaan ihan kasvokkain nähty myös. En oikeen osaa sanoa meneekö keskustelu jotain tiettyä kaavaa pitkin. Enkä myöskään osaa sanoo, että olis jotain tiettyä mihin ne keskustelut aina kaatuu. Voi olla, että en ole vaan tarpeeksi jännittävä tai eksoottinen. Toisinsanoen, liian "tavis"

        Juu ei verkkojen pitäminen vesillä ole koskaan turhaa, etenkin kun on sinkku. Tietty jos on suhteessa, ni se on pikkusen paskamaista. Ellei se ole kummankin osapuolen mukaan hyväksyttävää.

        Kiitos hyvästä tsempistä ja toivosta.
        Juu kyllä mä itekkin uskon/toivon, että joskus tulevaisuudessa se oikeanlainen ihminen kompastuu mun elämään. Yleensä sellaset tulee puskista ja kun sitä vähiten odottaa.

        Oletko muuten itse mimmosessa tilanteessa?
        Ja oletko nainen vai mies?
        Saisi pikkusen kuvaa myös sinun elämästäsi :)


      • Anonyymi
        Alottaja kirjoitti:

        Enpä usko, että ainakaan lätkän parista löytyy. Sillä kyseiset porukat ei oo sekajojkkueita, vaikka yksi nainen on välillä käynytkin pelailemassa meidän kanssa.
        Mutta kun näin kesäisin pyöräilen sillon tällön, niin voisi olla kyllä ideaa mahdollisesti liittyä johonkin sellaseen pyöräilyryhmään. Sieltä voisi uusia tuttavuuksia löytyy.
        Pitää aktivoitua ja ettiä omasta alueesta mitä olis tarjolla.

        Yleensä netissä lähestyn heihin ja jos kummallakin on tarpeeksi mielenkiintoa, ni ollaan ihan kasvokkain nähty myös. En oikeen osaa sanoa meneekö keskustelu jotain tiettyä kaavaa pitkin. Enkä myöskään osaa sanoo, että olis jotain tiettyä mihin ne keskustelut aina kaatuu. Voi olla, että en ole vaan tarpeeksi jännittävä tai eksoottinen. Toisinsanoen, liian "tavis"

        Juu ei verkkojen pitäminen vesillä ole koskaan turhaa, etenkin kun on sinkku. Tietty jos on suhteessa, ni se on pikkusen paskamaista. Ellei se ole kummankin osapuolen mukaan hyväksyttävää.

        Kiitos hyvästä tsempistä ja toivosta.
        Juu kyllä mä itekkin uskon/toivon, että joskus tulevaisuudessa se oikeanlainen ihminen kompastuu mun elämään. Yleensä sellaset tulee puskista ja kun sitä vähiten odottaa.

        Oletko muuten itse mimmosessa tilanteessa?
        Ja oletko nainen vai mies?
        Saisi pikkusen kuvaa myös sinun elämästäsi :)

        Pyöräilyryhmä kuulostaa erinomaiselta idealta! Oman maun ja jaksamisen mukaan noita sporttiporukoitahan löytyy vaikka kuinka - lenkkeilyä, crossfitiä, melontaa, ulkona tapaavia kuntoiluporukoita... Vaihtoehtoja onneksi riittää! Ja kuka tietää, voi löytyä uusi lemppariharrastuskin, jos käy muutamia erilaisia kokeilemassa.
        Oletko somessa esim FB, sieltähän löytyy paljon noita ryhmiä joissa ihmiset hakevat ja löytävät harrastusseuraa?

        Keskimäärin suomalaiset ihastuvat kyllä melko "taviksiin", harva hakemalla hakee eksotiikkaa ja jännitystä. Toki joku mielenkiinnon herättävä asia täytyy olla jotta juttelu soljuu eteenpäin, mutta nehän taas on jokaisella yksilöllisiä. Yhtä kiinnostaa lätkä, toista postimerkkien keräily ja kolmatta sijoittaminen. Mikä yhden mielestä on tylsää, on toisen mielestä kiehtovaa.

        Olen nainen ja parisuhteessa. Tutustuin mieheen kun hän toi tytärtään ratsastustunneille tallille, jossa itse käyn. Siispä omakohtaista kokemusta siitä että se omanlainen ihminen voi yllättää sellaisessa paikassa, josta hänet vähiten odottaa löytävänsä, heh!

        Harrastuksen parissa on helppo saada jutunjuurta aikaiseksi, kun on jo tiedossa vähintään se yksi yhteinen mielenkiinnon kohde!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräilyryhmä kuulostaa erinomaiselta idealta! Oman maun ja jaksamisen mukaan noita sporttiporukoitahan löytyy vaikka kuinka - lenkkeilyä, crossfitiä, melontaa, ulkona tapaavia kuntoiluporukoita... Vaihtoehtoja onneksi riittää! Ja kuka tietää, voi löytyä uusi lemppariharrastuskin, jos käy muutamia erilaisia kokeilemassa.
        Oletko somessa esim FB, sieltähän löytyy paljon noita ryhmiä joissa ihmiset hakevat ja löytävät harrastusseuraa?

        Keskimäärin suomalaiset ihastuvat kyllä melko "taviksiin", harva hakemalla hakee eksotiikkaa ja jännitystä. Toki joku mielenkiinnon herättävä asia täytyy olla jotta juttelu soljuu eteenpäin, mutta nehän taas on jokaisella yksilöllisiä. Yhtä kiinnostaa lätkä, toista postimerkkien keräily ja kolmatta sijoittaminen. Mikä yhden mielestä on tylsää, on toisen mielestä kiehtovaa.

        Olen nainen ja parisuhteessa. Tutustuin mieheen kun hän toi tytärtään ratsastustunneille tallille, jossa itse käyn. Siispä omakohtaista kokemusta siitä että se omanlainen ihminen voi yllättää sellaisessa paikassa, josta hänet vähiten odottaa löytävänsä, heh!

        Harrastuksen parissa on helppo saada jutunjuurta aikaiseksi, kun on jo tiedossa vähintään se yksi yhteinen mielenkiinnon kohde!

        Juu niin löytyykin vaikka ja mitä ryhmiä. Niin liikunnan parissa, kun ihan muutenkin. Voisin ehkä tutustuu ja perehtyy paremmin kaikenäköisten eri ryhmien toimintaan. Jos vaikka löytyisi mieluisa. Tosin näin korona-aikana ei ehkä ole vielä hyvä liittyä mihinkään. Mutta ei se estä juuri tuota perehtymistä.
        En valitettavasti ole missään somessa. Oon sen verran vanhasielu, että ne eivät kovinkaan paljoa minua kiinosta.

        Se on juurikin näin. Ja vaikka stereotypisesti jokin asia olisi luokiteltu "tylsäksi", niin jos on intohimoa ja mielenkiintoa asiaa kohden, niin sitä on ilo seurata. Vaikka itsellä ei olisi minkäänlaista kiinistusta kyseistä kohdetta kohtaan. Sillä aina on mieluisaa nähdä, kun toinen syventyy oman mielenkiinnon pariin :)

        Joo sinulla on näköjään käynyt erittäin hyvä tuuri, kun silloinen tuleva miehesi valitsi juuri kyseisen tallin missä itse olet. Oletteko te kuinka pitkään ollut yhdessä?

        Niinpä ja siitä yhteisen harrastuksen parista voi jopa sujahtaa toiseen uuteen asiaan. Jonka olisi yhdessä valittu. Sillä sillon olisi ji se toinen, joka tukisi, jos olisi liian jännät paikat uuden asian kanssa. Sekä tietenkin kaksin on aina mukavampaa alottaa jokin uusi asia, kun yksin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe