Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Vivalavida-71
profiilit
Vivalavida-71
Vivalavida-71
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+halua+juoppoa,+vaan+ihan+kohtuu+käyttäjän..+Pari+sauna+olutta+tai+pari+lasia+viiniä+silloin+tällöin+on+ok.+Itsekkään+en+käytä+sen+enempää.+Noitakaan+ei+tarvitse+olla+joka+viikonloppu.+Ihana+herätä+aamulla,+kun+ei+ole+huono+olo.+Voi+aloittaa+päivän+hyvillä+mielin+toisen+kainalossa+ja+tehdä+muutenkin+kaikkea+mukavaa.
24.05.2021 05:09
Huh,huh..+Aika+hurjia+alotuksia+tällä+palstalla+koskien+meitä+naiskuskeja+😈+ollan+rumia+ja+ylipainoisia+ja+vaikka+ties+mitä..+Ja+mitä+sitten,+vaikka+jokaisen+silmää+ei+miellyttäisikään?+Ulkoinen+olemusko+vain+määrittää,+onko+meillä+oikeutta+nauttia+"mopoilusta"??+En+millään+haluaisi+uskoa,+että+kovin+iso+joukko+yleensä+niin+fiksuista+motoristimiehistä+arvioisi+meitä+naisia+kuin+halpaa+makkaraa.+Tiedän,+että+noista+jutuista+on+turha+provosoitua,+mutta+kyllä+välillä+pistää+ihmettelemään+tota+nykymenoa.+Satun+itse+olemaan+"sinkku"+tällä+hetkellä,+mutta+moottoripyörää+en+todellakaan+ole+hankkinut+sen+takia,+että+sillä+saisi+miehen..+Ja+jos+motoristimiehen+ajatusmaailma+on+tuollainen,+ennemmin+törmään+mopottomaan+mieheen+ja+käyn+sitten+itsekseni+viettämässä+laatuaikaa..+Turvallisia+kilometrejä+ja+hyviä+ajokelejä+vielä+syksyksi+jokaiselle+ulkonäköön+tai+kokoon+katsomatta+😊
10.08.2017 09:22
Mahtavaa!+Joku+muukin+kuin+minä,+kaipaa+noita+aikoja!
28.07.2017 05:32
Ei+todellakaan+ole+turn+off!+Ja+se+olisikin+loistavaa,+jos+esin+hyvässä+seurassa+voi+ottaa+sen+yhden+ja+sitten+se+on+siinä.+
Sellaista+miestä+vaan+oon+jumalattoman+vaikea+löytää+😕+joskus+totaaliset+absolutistit+ovat+aika+kireepipoista+väkeä,+melkoisia+matkasaarnaajia+joita+ei+jaksa+kuunnella+kukaan.
Vielä+jos+mies+olisi+leppoissa+luonne+varustettuna+hyvällä+(joskus+huonollakin😁)+huumorintajulla,+niin+siinä+olisikin+jo+palikat+aika+hyvin+kohdillaan+😍
16.07.2017 20:22
Hmm..+Meitä+on+moneksi..+Itse+en+tapailisi+miestä,+joka+kertoo+kännireissuistansa,+tai+tarvitsee+koko+laatikollisen+jos+istuu+iltaa+jossain.+Tuntuu+mahdottomalta+törmätä+tyyppiin+joka+voi+joskus+ottaa+yhden+(!)+oluen+tai+lasin+viiniä+joskus.+Tai+jos+itse+ei+ota+sitäkään,+sietää+kuitenkin+kumppaniltaan+noin+pienen+määrän+ilman+suurempaa+mäkättämistä.+Ja+se+kerta+riittää+harvoin,+ei+edes+joka+viikko..
02.07.2017 22:15
Hyvä,+että+narskuu..+Mulla+putos+amalgaamit+hampaista+kun+luin+alotuksen.+Miltähän+mahtais+naisystävältä+tuntua+kun+lukisi+tuon+tekstin.+Suurin+osa+täältäkin+on+hyvin+tavallisiin+lukeutuvia,+mutta+jostain+syystä+tuntuvat+uskovan+olevansa+Jumalasta+seuraavia.+Mikä+hitto+ihmisiä+vaivaa???
29.06.2017 22:12
Juuri+niin,+ei+ne+eleet+tarvi+kovin+isoja+olla+kun+moni+nainen+on+kauhean+otettu.+Jo+se,+että+nainen+huomaa+miehen+käyttäneen+hieman+vaivaa+miettimällä+mistä+toinen+oikeasti+pitää+ja+ne+ei+aina+ole+edes+kalliita+juttuja.
29.05.2017 15:54
Meitä+on+paljon,+jotka+haluaa+raittiin+miehen.+Eli+ehkä+se+syy+on+kuitenkin+ollut+jossain+ihan+muussa+ominaisuudessa+kuin+siinä+raittiudessa+😏
28.05.2017 17:57
Pääsääntöisesti+kyllä,+kuitenkin+parisuhdetta+kaipaan.+Tuntuu+vaan+että+esim+deittisivustoilla+roikutaan+testaamassa+omaa+viehätysvoimaa+tai+aikaa+kuluttamassa.+Pitää+kai+toivoa,+että+livenä+törmää+johonkin,+jonka+kansaa+tunteet+kohtaa..
25.04.2017 23:06
1 / 1