Tyydyin rankasti

Greenwhale

.. mutta viimein sain naisen. Kaikki ätmit saa jos laskee kriteereitä niin alas kuin vaaditaan. Naiseni on itseäni vanhempi ka virolainen ja monilapsinen yh. Muistakaa ettei aisureita olekkaan ja kaikki naiset ovat ihania!!

93

1690

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buhahaha

      Oletko vakityössä, elintasoa kertynyt edes oman kerrostaloyksiön verran, normaalivartaloinen, siedettävä katsoa vaikka et komea olisikaan, jonkinlainen tyylitajukin löytyy, ja sosiaaliset taidot ovat sellaiset ettei sinua tarvitse hävetä muiden seurassa, eikä ole todettuja mt-ongelmia? Kyllä sellainen sille virolaiselle YH:lle riittää, mutta monella ätmillä ei ole tarjota edes noita ominaisuuksia.

      • Paskapuhetta

        Näytäpä minulle yksikin ihminen, jolla ei ole joitakin henkisiä -ja emotionaalisia ongelmia? Sellaista ei ole olemassakaan. Psykiatriset diagnoosit ovat pseudotieteellistä shaibaa. Yhdenkään niin sanotun mielenterveydenhäiriön olemassa oloa ei ole koskaan pystytty todistamaan millään valideilla tieteellisillä metodeilla.


      • Avio.ATmies
        Paskapuhetta kirjoitti:

        Näytäpä minulle yksikin ihminen, jolla ei ole joitakin henkisiä -ja emotionaalisia ongelmia? Sellaista ei ole olemassakaan. Psykiatriset diagnoosit ovat pseudotieteellistä shaibaa. Yhdenkään niin sanotun mielenterveydenhäiriön olemassa oloa ei ole koskaan pystytty todistamaan millään valideilla tieteellisillä metodeilla.

        Mutta mitä parinvalintaan tulee, ei niillä diagnooseillakaan ole mitään virkaa: jos naisen mielestä olet skitso, bipo, masentunut, neuroottinen tai autistinen, voit näyttää vaikka paperilla että sinulla ei ole sitä todettu, eikä hän siltikään luota siihen paperiin vaan vaistoonsa. Eli jos olet naisen mielestä mt-ongelmainen, olet mt-ongelmainen ja siksi välteltävä, ja suhdetta on turha toivoa.


      • Avio.ATmies kirjoitti:

        Mutta mitä parinvalintaan tulee, ei niillä diagnooseillakaan ole mitään virkaa: jos naisen mielestä olet skitso, bipo, masentunut, neuroottinen tai autistinen, voit näyttää vaikka paperilla että sinulla ei ole sitä todettu, eikä hän siltikään luota siihen paperiin vaan vaistoonsa. Eli jos olet naisen mielestä mt-ongelmainen, olet mt-ongelmainen ja siksi välteltävä, ja suhdetta on turha toivoa.

        Sama ongelma on lääkäreiden kanssa


      • Avio.ATMies
        valtakunta kirjoitti:

        Sama ongelma on lääkäreiden kanssa

        Mutta nyt puhuttiinkin parisuhteista.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Mutta nyt puhuttiinkin parisuhteista.

        Ei sillä ole merkitystä vaan sillä että tiedän tunteen. Syytetään siitä vaikka johtuu parisuhteista.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Mutta nyt puhuttiinkin parisuhteista.

        Siis johtu parisuhteista.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Mutta nyt puhuttiinkin parisuhteista.

        Se että toinen ihminen käy vastaaotollasi haukkuu ympärille sinusta suurentamalla ja lopulta se jää roikkumaan sairauskertomukseen ja et saa hoitoa kun kuvitellaan että minulla on se sairaus


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Mutta nyt puhuttiinkin parisuhteista.

        Jouduin vastenhoitoiseen hoitoon koska kävin viihteellä mutta en juonut. Koettiin itselleni vaaraksi kun ukko meni psykologille.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Mutta nyt puhuttiinkin parisuhteista.

        Jos olisin ollut niin paha kuin väittäis miksi on suhteessa vieläkin ja kertoo että asiat oli näin kun käytiin pariterapiassa. Luottamus syötiin valheilla


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Mutta nyt puhuttiinkin parisuhteista.

        Miksi olisi tehnyt näin monta lasta minulle jokaisen halunnut.


    • PalstaTrolli

      Tottahan tuo.

      Pitäisiköhän lähteä Ukrainaan etsimään ikuista rakkautta rahapussi vilkkuen?

    • Laiska.paska

      Oikein! Mieluummin sitä Ladalla ajaa kun kävelee

      • EternalSolitudeM1977

        Mielummin kävelen, analogiaasi käyttäen. Ei ylipainoisille, ei yh:lle. Joustamattomat. Mielummin yksin.


    • Onnea_vaan

      jätä ne lapset sitte rauhaan ettei tarvi lööpeistä lukea juttua pahasta isäpuolesta.

    • KaruFAKTA

      Olet vihjaillut varakkuudesta muuten et olisi saanut totakaan.

    • Saatananaisuripaska

      Onnee vaan taas naiset voitti erän!!

      • mikässsiinäää

        Aloittaja voitti naisen. Molemmat voitti seksiä ja muuta kivaa.


    • crux

      Tottahan tuo on. Naisten näkemys tietysti on että sielut vain kohtaavat ja kaikki tapahtuu sattumalta ja ennustamatta. Kummasti se sattuma sattuu kohdalle silloin jos nainen on vaikkapa ylipainoinen, yksinhuoltaja tai muuta markkina-arvoon rajusti vaikuttavaa. Miksi minäkin siis en voisi haaveilla siitä upeasta hoikasta, kauniista ja herkästä naisesta jonka kohtaan jonain päivänä, kun kohtalo niin tahtoo.

      • NiinMiksiköhän

        Niinpä. Miksi se ei mene ikinä niinpäin? Että lapseton nuori kaunis nainen sanoisi ettei "uskonut sinun kaltaisia miehiä olevankaan" ja rakastuisi sinuun.


      • Miksiköhän.niin
        NiinMiksiköhän kirjoitti:

        Niinpä. Miksi se ei mene ikinä niinpäin? Että lapseton nuori kaunis nainen sanoisi ettei "uskonut sinun kaltaisia miehiä olevankaan" ja rakastuisi sinuun.

        Ehkäpä ruma, lihava, sosiaalisesti kyvytön ja rahaton urpo ei ole kenenkään unelmamies. Ehkäpä ne lapsettomat ja kauniit naiset etsii omantasoistaan seuraa, ei suinkaan jotain ätmiä, jolla ei ole muuta annettavaa suhteeseen kuin suunnattomasti vaatimuksia.


      • crux
        Miksiköhän.niin kirjoitti:

        Ehkäpä ruma, lihava, sosiaalisesti kyvytön ja rahaton urpo ei ole kenenkään unelmamies. Ehkäpä ne lapsettomat ja kauniit naiset etsii omantasoistaan seuraa, ei suinkaan jotain ätmiä, jolla ei ole muuta annettavaa suhteeseen kuin suunnattomasti vaatimuksia.

        Ehkäpä miehenäkin pitää sitten hyvällä omatunnolla katsella tasoistaan seuraa, eli fiksua, herkkää, lapsetonta, normaalipainoista jne.


      • Miksiköhän.niin
        crux kirjoitti:

        Ehkäpä miehenäkin pitää sitten hyvällä omatunnolla katsella tasoistaan seuraa, eli fiksua, herkkää, lapsetonta, normaalipainoista jne.

        Tottakai,toivottavasti vain osaat arvioida tasosi oikein, ettei tule pettymyksiä.


    • Ujoatm28v-

      Pitää tyytyä varmaan omaan käteen.

    • Hitto te ootte pimeitä, ihan oikeasti 😂😂😂

      • hampaatnarskuu

        Tyydyin rankasti kuulostipahan minun korvaani siltä että loppupeleissä et arvosta sitä naista.
        Katotaan kuinka kauan saat pitää sen naisen jos puheesi eivät muutu.Kuvitteletko itse olevasi joku kultakimpale herran lahja sille naiselle.


      • Avio.ATmies
        hampaatnarskuu kirjoitti:

        Tyydyin rankasti kuulostipahan minun korvaani siltä että loppupeleissä et arvosta sitä naista.
        Katotaan kuinka kauan saat pitää sen naisen jos puheesi eivät muutu.Kuvitteletko itse olevasi joku kultakimpale herran lahja sille naiselle.

        Tai sitten aloittaja käytti tyypillisen mitätöivää palstatermiä tarkoituksella ivallisessa merkityksessä, eikä itse ajattele asiaa "tyytymisenä".


      • Jetsulleen.näin
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Tai sitten aloittaja käytti tyypillisen mitätöivää palstatermiä tarkoituksella ivallisessa merkityksessä, eikä itse ajattele asiaa "tyytymisenä".

        Jos tyytymistä ei tarkoiteta tyytymisenä, miksi sitten kirjoittaa niin? Toiset osaavat sarkasmin jalon taidon, mutta toiset vaan yrittävät, mutta huti menee. Pitäisi kirjoituksessa osata tuoda esiin, että tarkoitetaan muuta kuin kirjoitetaan, niin syntyy loistava sarkasmi ja ironia. Ymmärtäminen tietenkin on lukijan vastuulla ja jotkuthan ei ymmärrä vaikka ratakiskosta vääntäisi.


      • Tuhma


      • hampaatnarskuu kirjoitti:

        Tyydyin rankasti kuulostipahan minun korvaani siltä että loppupeleissä et arvosta sitä naista.
        Katotaan kuinka kauan saat pitää sen naisen jos puheesi eivät muutu.Kuvitteletko itse olevasi joku kultakimpale herran lahja sille naiselle.

        Hyvä, että narskuu.. Mulla putos amalgaamit hampaista kun luin alotuksen. Miltähän mahtais naisystävältä tuntua kun lukisi tuon tekstin. Suurin osa täältäkin on hyvin tavallisiin lukeutuvia, mutta jostain syystä tuntuvat uskovan olevansa Jumalasta seuraavia. Mikä hitto ihmisiä vaivaa???


      • ahgyeqiyqiugo
        Vivalavida-71 kirjoitti:

        Hyvä, että narskuu.. Mulla putos amalgaamit hampaista kun luin alotuksen. Miltähän mahtais naisystävältä tuntua kun lukisi tuon tekstin. Suurin osa täältäkin on hyvin tavallisiin lukeutuvia, mutta jostain syystä tuntuvat uskovan olevansa Jumalasta seuraavia. Mikä hitto ihmisiä vaivaa???

        No sehän oli kohdennettu MylMyr:iin joka kyllä näki tuon ja ylempänä jo vastasikin tähän aloitukseen ja muuhunkin.


    • Palstan1Rumin1Mies

      Kuulin taas että tänne on ladeltu jotain katkeraa tilitystä parisuhteestani mut ihan sellainen pikku juttu kun minun puheita yritetään vääristellen kääntää suhdettamme vastaan niin suosittelen tämän katkeran nillittäjän ottaa selvää esim olemmeko juuri sillä hetkellä yhdessä vai erikseen kun tuollaista kirjoitetaan:D Siten terrorismi saattaisi toimia mut ei niin että olemme juuri sillä hetkellä tekemisissä kun tällainen avaus ja tuohon kellonaikaankin on tehty. Valitettavasti sinulle tiedoksi että tosirakkaus ei kuole vaikka sitä kuinka itketkin katkeruuspuuskissasi joten hanki elämä ja mene siinä eteenpäin. Toisekseen palsta on osaltani taakse jäänyttä elämää enkä tule tänne enään kirjoittamaankaan. Mukavaa kesää kaikille ASIALLISILLE eritoten sönkkö, harmis yms joilla edes jotain oikeaa puhuttavaa on täällä joskus ollut. Jatkakaa "keskustelua" jos siitä jotain iloa saatte. Mun onni on ihan jossain muualla kuin palstalla;)

      • OsuikoTunteisiin

        Miten tämä ketju liittyy sinuun?


      • Sä oot ihana 💋


      • Jykeväleukatielläpitää
        MyLMyR kirjoitti:

        Sä oot ihana 💋

        Se teidän kiusaaja on pikkukakkonen eikä sillä raukalla ole edes leukaa! Se on kateellinen kun prm paljastuikin komeaksi mieheksi joka saa naisia eikä kaikki menekkään kuten hänen aukottomat teoriansa väittää. Siellä sillä on nyt ollut unettomia kesäöitä pyöriä kosteissa lakanoissaan attasea salkkunsa kanssa nyyhkien.


      • 23232323
        Jykeväleukatielläpitää kirjoitti:

        Se teidän kiusaaja on pikkukakkonen eikä sillä raukalla ole edes leukaa! Se on kateellinen kun prm paljastuikin komeaksi mieheksi joka saa naisia eikä kaikki menekkään kuten hänen aukottomat teoriansa väittää. Siellä sillä on nyt ollut unettomia kesäöitä pyöriä kosteissa lakanoissaan attasea salkkunsa kanssa nyyhkien.

        Samaa olen veikannut, kun kirjoittaa enkuksi välistä. Aika sekopää.


      • Mikä ihme purulelun jauhanta tänne on tullut.
        aloittaja ei loukannut mitään vaan laski rimaa ja kokee kaikki naiset ihanaksi .
        Miten tämä juttusi tämän liittyi?


      • JaOSUjaUPPOS
        valtakunta kirjoitti:

        Mikä ihme purulelun jauhanta tänne on tullut.
        aloittaja ei loukannut mitään vaan laski rimaa ja kokee kaikki naiset ihanaksi .
        Miten tämä juttusi tämän liittyi?

        Ei liitykään mut PRM kiusataan palstalla jollet ole huomannut.


      • JaOSUjaUPPOS kirjoitti:

        Ei liitykään mut PRM kiusataan palstalla jollet ole huomannut.

        En ole huomannut kuka edes prm (joku keksitty varmaan)ja aloitus ei liity tietääkseni häneen mitenkään. Minullakin on rima, en todellakaan suostu mustaan mieheen, enkä varmasti virolaiseen tai venäläiseen.
        En muslimien.
        Vielä pelkkä yh: on naimattomalle ihmiselle vaikea pala varsinkin miehille. Enemmänkin kunnioitan aloittajaa että kokee kaikki naiset ihaniksi.


      • valtakunta kirjoitti:

        En ole huomannut kuka edes prm (joku keksitty varmaan)ja aloitus ei liity tietääkseni häneen mitenkään. Minullakin on rima, en todellakaan suostu mustaan mieheen, enkä varmasti virolaiseen tai venäläiseen.
        En muslimien.
        Vielä pelkkä yh: on naimattomalle ihmiselle vaikea pala varsinkin miehille. Enemmänkin kunnioitan aloittajaa että kokee kaikki naiset ihaniksi.

        Tuo ei ole valtakunta. Taas sie tuhma leikit? Valtakunta ei ole vaitakunta isolla illä


      • Austekteks
        MyLMyR kirjoitti:

        Tuo ei ole valtakunta. Taas sie tuhma leikit? Valtakunta ei ole vaitakunta isolla illä

        On toi L. Eli on oikea valtakunta mun mielestä!

        Se joka aina tekee noita toisten nikkejä on Jånas eli sama hemmo jolla on nää aisurifantasiat eli Eki ja Timppa ja Bicky Royal hahmot on sen käsialaa.


      • JaOSUjaUPPOS kirjoitti:

        Ei liitykään mut PRM kiusataan palstalla jollet ole huomannut.

        Se että joku haluaa vaan traamaa täällä ja sitä myöten täällä saa haukkua. Jokaista joka nostattaa jonkun manipuloi seurauksella sinut suuttumaan.

        Todennäköisesti sellainen ihminen valehtelee ja hakee vain huomiota. Saa sellaisen traamaa ihmisen kanssa suututettua itsensä pahasti jos uskoo kaiken mitä toinen sanoo.


      • MyLMyR kirjoitti:

        Tuo ei ole valtakunta. Taas sie tuhma leikit? Valtakunta ei ole vaitakunta isolla illä

        Jaa a. Valheita sinä voit syöttää suustasi mutta kaikkia piemeeksi haukkuminen on typerä teko. Tosi asiatonta.


      • MajakkaJaPerävaunu

        Se onkim todella itserakas ämmä. Kehuu vaan itseään ja PRM todellakin on aisurireppana perässä hiihtäjä.


      • Austekteks kirjoitti:

        On toi L. Eli on oikea valtakunta mun mielestä!

        Se joka aina tekee noita toisten nikkejä on Jånas eli sama hemmo jolla on nää aisurifantasiat eli Eki ja Timppa ja Bicky Royal hahmot on sen käsialaa.

        Minä en ymmärrä sun tekstistäsi mitään ymmärrä koska outoja nimiä paitsi omani.


      • valtakunta kirjoitti:

        En ole huomannut kuka edes prm (joku keksitty varmaan)ja aloitus ei liity tietääkseni häneen mitenkään. Minullakin on rima, en todellakaan suostu mustaan mieheen, enkä varmasti virolaiseen tai venäläiseen.
        En muslimien.
        Vielä pelkkä yh: on naimattomalle ihmiselle vaikea pala varsinkin miehille. Enemmänkin kunnioitan aloittajaa että kokee kaikki naiset ihaniksi.

        Siis naimaton on lapseton


      • Avio.ATMies
        OsuikoTunteisiin kirjoitti:

        Miten tämä ketju liittyy sinuun?

        Epäilen mahdolliseksi syyksi siitä että aloittaja haluaa trollata antamalla ymmärtää olevansa PRM toisella nimellä, ja se "vanhempi virolainen ja monilapsinen yh" olisi Mylmyri - jolloin oikea PRM tietenkin suuttuisi.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Epäilen mahdolliseksi syyksi siitä että aloittaja haluaa trollata antamalla ymmärtää olevansa PRM toisella nimellä, ja se "vanhempi virolainen ja monilapsinen yh" olisi Mylmyri - jolloin oikea PRM tietenkin suuttuisi.

        jaahas siis epäilet mylmyrin pakottanut hyökkäämään tämän kun kuvitellut aloitus olevan loukkaus häntä kohtaan. Selitä minulle se miksi minä en saanut palstanrumimmanmiehen kuvaa?

        epäilen, tässä olevan jotain hämärää taustalla.
        Kumminkin mylmyr sai. Nyt vasta tajusin mitä tuo lyhenne on.

        En usko että oli palstanruminmies aito edes kyseessä.
        Kyllä hänellä olisi enemmän järkeä olla lähtemättä tuollaiseen mukaan mitä häntä kerkesin tuntemaan.


      • Avio.ATMies
        valtakunta kirjoitti:

        jaahas siis epäilet mylmyrin pakottanut hyökkäämään tämän kun kuvitellut aloitus olevan loukkaus häntä kohtaan. Selitä minulle se miksi minä en saanut palstanrumimmanmiehen kuvaa?

        epäilen, tässä olevan jotain hämärää taustalla.
        Kumminkin mylmyr sai. Nyt vasta tajusin mitä tuo lyhenne on.

        En usko että oli palstanruminmies aito edes kyseessä.
        Kyllä hänellä olisi enemmän järkeä olla lähtemättä tuollaiseen mukaan mitä häntä kerkesin tuntemaan.

        En minäkään sitä aloittaja=PRM kuvaa alun perin saanut, ks vastaukseni edellä, kirjoitettu klo 14:52. Silloin oletin että aloitus on vain yhden naisen löytäneen ätmin (siis jonkun toisen) aito "siitäs saitte" -viesti,

        Mutta sitä mukaa kun informaatiota tulee lisää, voin muuttaa alkuperäistä käsitystäni. Ensin mylmyri (klo 6:08 vastauksessaan) sanoi "Hitto te ootte pimeitä, ihan oikeasti", eli hän koki että aloitus osui vähän turhan lähelle omaa tilannetta ollakseen aito. Ja sitten Palstan1Rumin1Mies liittyi joukkoon. Joten uskon, että nuo kaksi (aiheesta tai aiheetta) epäilivät että aloittaja teeskenteli PRM;ää, ja totesin että heidän epäilynsä on ainakin perusteltu.

        Mutta missään vaihessa en ole kuvitellut että mylmyri olisi pakottanut tai edes millään tavalla suostutellut P1R1M:ää kirjoittamaan vastinetta. Ennemmin uskon että P1R1M on vieläkin niin epävarma itsestään, että haluaa reagoida vastaukseen ihan omasta aloitteeestaan.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Epäilen mahdolliseksi syyksi siitä että aloittaja haluaa trollata antamalla ymmärtää olevansa PRM toisella nimellä, ja se "vanhempi virolainen ja monilapsinen yh" olisi Mylmyri - jolloin oikea PRM tietenkin suuttuisi.

        Muutenkin jos tämä näiden väline juttu on totta palstanrumimmanmiehestä,olin oikeassa. Hän saa naisen kuin naisen ja tuo mylmyri lentää jorpakkoon koska hän ei sovi paltanrumimmalle miehelle koska heti pistää tekemään vaan likaistaan työtään tähänkin.

        Ja todennäköisesti se on mylmyr mustasukkainen jos palstanrumintamiestä kiusataan ,mylmyr tekee peräti itse aloituksia koska suhteen myöntä tämän on mukamas tultu.

        Mylmyr halu pitää itsellään ja häätää sillä. Sellaisen kuvan tämä kertoo kun yllättäen aletaan palstanrumintamiestä häätämään palstalta.


        Sitä rataan.


      • Vanhaonainavanha
        Avio.ATMies kirjoitti:

        En minäkään sitä aloittaja=PRM kuvaa alun perin saanut, ks vastaukseni edellä, kirjoitettu klo 14:52. Silloin oletin että aloitus on vain yhden naisen löytäneen ätmin (siis jonkun toisen) aito "siitäs saitte" -viesti,

        Mutta sitä mukaa kun informaatiota tulee lisää, voin muuttaa alkuperäistä käsitystäni. Ensin mylmyri (klo 6:08 vastauksessaan) sanoi "Hitto te ootte pimeitä, ihan oikeasti", eli hän koki että aloitus osui vähän turhan lähelle omaa tilannetta ollakseen aito. Ja sitten Palstan1Rumin1Mies liittyi joukkoon. Joten uskon, että nuo kaksi (aiheesta tai aiheetta) epäilivät että aloittaja teeskenteli PRM;ää, ja totesin että heidän epäilynsä on ainakin perusteltu.

        Mutta missään vaihessa en ole kuvitellut että mylmyri olisi pakottanut tai edes millään tavalla suostutellut P1R1M:ää kirjoittamaan vastinetta. Ennemmin uskon että P1R1M on vieläkin niin epävarma itsestään, että haluaa reagoida vastaukseen ihan omasta aloitteeestaan.

        Noi voi voi. Klassinen "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" tapaus. Mylmyrikin otti aiheesta itseensä...


      • valtakunta kirjoitti:

        Muutenkin jos tämä näiden väline juttu on totta palstanrumimmanmiehestä,olin oikeassa. Hän saa naisen kuin naisen ja tuo mylmyri lentää jorpakkoon koska hän ei sovi paltanrumimmalle miehelle koska heti pistää tekemään vaan likaistaan työtään tähänkin.

        Ja todennäköisesti se on mylmyr mustasukkainen jos palstanrumintamiestä kiusataan ,mylmyr tekee peräti itse aloituksia koska suhteen myöntä tämän on mukamas tultu.

        Mylmyr halu pitää itsellään ja häätää sillä. Sellaisen kuvan tämä kertoo kun yllättäen aletaan palstanrumintamiestä häätämään palstalta.


        Sitä rataan.

        Kerrotko mistä viimeisessä sähköpostissamme keskusteltiin kanssasi jos et ole trolli.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        En minäkään sitä aloittaja=PRM kuvaa alun perin saanut, ks vastaukseni edellä, kirjoitettu klo 14:52. Silloin oletin että aloitus on vain yhden naisen löytäneen ätmin (siis jonkun toisen) aito "siitäs saitte" -viesti,

        Mutta sitä mukaa kun informaatiota tulee lisää, voin muuttaa alkuperäistä käsitystäni. Ensin mylmyri (klo 6:08 vastauksessaan) sanoi "Hitto te ootte pimeitä, ihan oikeasti", eli hän koki että aloitus osui vähän turhan lähelle omaa tilannetta ollakseen aito. Ja sitten Palstan1Rumin1Mies liittyi joukkoon. Joten uskon, että nuo kaksi (aiheesta tai aiheetta) epäilivät että aloittaja teeskenteli PRM;ää, ja totesin että heidän epäilynsä on ainakin perusteltu.

        Mutta missään vaihessa en ole kuvitellut että mylmyri olisi pakottanut tai edes millään tavalla suostutellut P1R1M:ää kirjoittamaan vastinetta. Ennemmin uskon että P1R1M on vieläkin niin epävarma itsestään, että haluaa reagoida vastaukseen ihan omasta aloitteeestaan.

        Varattuna se ei ole uhka kuin ainoastaan mylmyrin suhteelle, järkeäkin voi käyttää.


      • MylmyrTurha
        valtakunta kirjoitti:

        Muutenkin jos tämä näiden väline juttu on totta palstanrumimmanmiehestä,olin oikeassa. Hän saa naisen kuin naisen ja tuo mylmyri lentää jorpakkoon koska hän ei sovi paltanrumimmalle miehelle koska heti pistää tekemään vaan likaistaan työtään tähänkin.

        Ja todennäköisesti se on mylmyr mustasukkainen jos palstanrumintamiestä kiusataan ,mylmyr tekee peräti itse aloituksia koska suhteen myöntä tämän on mukamas tultu.

        Mylmyr halu pitää itsellään ja häätää sillä. Sellaisen kuvan tämä kertoo kun yllättäen aletaan palstanrumintamiestä häätämään palstalta.


        Sitä rataan.

        Niimpä
        Ja kuitenkin mylmyr ITSEroikkuu palstalla vaikka kukaan ei sitä kaipaa toisin kuin PRM.ää joka on oikeesti hauska tyyppi eikä vaan itserakas omakehuinen "mullon Niin vitun hyvä itseluottamus(NOT)" vanha ämmä jolla ei mitään annettavaa tälle palstalle kuten mylmyr on.


      • Avio.ATMies
        valtakunta kirjoitti:

        Varattuna se ei ole uhka kuin ainoastaan mylmyrin suhteelle, järkeäkin voi käyttää.

        Kyllähän sinäkin reagoit jos sinua tölvitään. Enkä todellakaan ymmärrä mitä varattuna olemisella on tässä asiassa tekemistä, enkä sitäkään kuka tai mikä nyt on mikään uhka kenellekään.

        Järkeä voi aina käyttää, mutta yleensä sitä käytetään vähemmän kun pitäisi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Varattuna se ei ole uhka kuin ainoastaan mylmyrin suhteelle, järkeäkin voi käyttää.

        Joten en usko koko suhteeseen mutta sama mies ei ole. En usko olevan.
        Tämä on samaa spekulointia kuin aletaan tekemään aloituksesta omia johtopäätöksiä tai muiden kirjoituksesta. Kyllähän taas toisella palstalla parisuhteessa minkä näin muodostuvan suhteessa alettiin miehen noloja paljastuksia tekemään ja en pystynyt jäämään katsomaan sitä ilkeyttä. Koska kyseinen mies oli läheinenystäväni.


      • mitähöpöjätmylmyr
        MyLMyR kirjoitti:

        Kerrotko mistä viimeisessä sähköpostissamme keskusteltiin kanssasi jos et ole trolli.

        Eihän se nyt trolli ole, ei voi edes olla koska nimmarissa ei ole isoa iitä vaan L. Ja kirjoitusvirheistä viimeistään huomaa että aito.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Kyllähän sinäkin reagoit jos sinua tölvitään. Enkä todellakaan ymmärrä mitä varattuna olemisella on tässä asiassa tekemistä, enkä sitäkään kuka tai mikä nyt on mikään uhka kenellekään.

        Järkeä voi aina käyttää, mutta yleensä sitä käytetään vähemmän kun pitäisi.

        Minä reagoin kun sen pystyy yhdistää minuun en muuten.

        Varattuna noh mustasukkasuutta tietenkin yrittää saada pois palstalta.


      • Avio.ATMies
        Vanhaonainavanha kirjoitti:

        Noi voi voi. Klassinen "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" tapaus. Mylmyrikin otti aiheesta itseensä...

        Tuota sanontaa käytetään usein väärin. Jatkaakseni tuota allegoriaa: totta kait se koira älähtää mihin kalikka osuu, mutta on kokonaan toinen asia ansaitsiko se koira saada kalikasta, ts. ivan kohde voi hyvinkin tunnistaa itsensä tunnusmerkeistä. Kuten "Itseäni vanhempi, virolainen monilapsinen yh" - koska kaikki nämä asiat on nimenomaan sinkkupalstalla mainittu.

        Jos esim. mediassa esitettäisiin hahmo joka olisi pääministeri ja nimeltään Kukka Hipilä, niin olisi ihan perusteltua että Jukka Sipilä ymmärtäisi siinä pilkattavan itseään.


      • Hoonattuvittu

        No onhan se saatananmoinen AISURI jos alkaa tosissaaan olemaan vanhan virolaisen 4 lapsen!!! Yyhoon kanssa!! Ei siitä kaunista rakkaustarinaa saa tekemälläkään. Sorry. Itse en noin väljää tavaraa edes panoksi huolisi saati vaivoiksi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä reagoin kun sen pystyy yhdistää minuun en muuten.

        Varattuna noh mustasukkasuutta tietenkin yrittää saada pois palstalta.

        Ärsyttää nyt kun tiedän ketä kohtaa on tässä kiusattu. Laitan kaikki aloitukset ylläpidolle mitkä kohdistettu palstanrumimmallemiehelle eiköhän mene bänniin . Kyllä se syyllinen ainakin menee hiljaksi. Lopulta.

        Oppii että täällä ei onnistu kiusaamiset heikkoja kohtaa.


      • Avio.ATMies
        valtakunta kirjoitti:

        Muutenkin jos tämä näiden väline juttu on totta palstanrumimmanmiehestä,olin oikeassa. Hän saa naisen kuin naisen ja tuo mylmyri lentää jorpakkoon koska hän ei sovi paltanrumimmalle miehelle koska heti pistää tekemään vaan likaistaan työtään tähänkin.

        Ja todennäköisesti se on mylmyr mustasukkainen jos palstanrumintamiestä kiusataan ,mylmyr tekee peräti itse aloituksia koska suhteen myöntä tämän on mukamas tultu.

        Mylmyr halu pitää itsellään ja häätää sillä. Sellaisen kuvan tämä kertoo kun yllättäen aletaan palstanrumintamiestä häätämään palstalta.


        Sitä rataan.

        Onko sulla huono päivä, vai onko sinulla jokin ongelma mylmyrin kanssa, naisten välistä valtataistelua tms? Koska en yleensä ole nähnyt sinua näin pahantahtoisena.

        PRM ei taatusti saa naista kun naista, eikä syy ei ole ulkonäössä vaan henkisellä puolella. Hän en edelleen hyvin epävarma itsestään, ja se asia tuskin muuttuu ihan heti, jos koskaan. Voi hyvinkin olla että PRM vielä tulevina vuosinakin (jos suhde kestää) pitää mylmyriä ainoana mahdollisuutenaan saada nainen.

        Totta kait mylmyri puolustaa miestään, etkö sinä puolustaisi omaa miestäsi, jos häntä tällä palstalla herjattaisiin? Ei tarvitse vastata - teet sitä koko ajan vaikka häntä vastaan ei hyökätäkään. Ja samoin puolustat itseäsikin.

        Mitä väärää ylipäätään on siinä, että puolustaa itseään, kumppaniaan, tai suhdettaan ilkeämielistä hyökkäystä vastaan? Oletko sinä mustasukkainen miehestäsi, koetko sen olevan väärin?

        Ja PRM:ää ei niinkään pyritä häätämään palstalta, vaan hänelle ollaan vain pohjattoman kateellisia koska hän oli mielestään ruma mies joka sai naisen. Se on sellainen isku vasten kaikkien niiden miesten kasvoja, jotka kuvittelevat olevansa ilman naista vain siksi koska ovat rumia.

        Näin lopuksi tuntuu enemmän siltä että SINÄ se olet mustasukkainen PRM:stä ja haluaisit pitää hänet omassa virtuaalihaaremissasi, mutta tuo katala mylmyri on hänet viekkaudella ja petoksella sinulta vienyt.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Onko sulla huono päivä, vai onko sinulla jokin ongelma mylmyrin kanssa, naisten välistä valtataistelua tms? Koska en yleensä ole nähnyt sinua näin pahantahtoisena.

        PRM ei taatusti saa naista kun naista, eikä syy ei ole ulkonäössä vaan henkisellä puolella. Hän en edelleen hyvin epävarma itsestään, ja se asia tuskin muuttuu ihan heti, jos koskaan. Voi hyvinkin olla että PRM vielä tulevina vuosinakin (jos suhde kestää) pitää mylmyriä ainoana mahdollisuutenaan saada nainen.

        Totta kait mylmyri puolustaa miestään, etkö sinä puolustaisi omaa miestäsi, jos häntä tällä palstalla herjattaisiin? Ei tarvitse vastata - teet sitä koko ajan vaikka häntä vastaan ei hyökätäkään. Ja samoin puolustat itseäsikin.

        Mitä väärää ylipäätään on siinä, että puolustaa itseään, kumppaniaan, tai suhdettaan ilkeämielistä hyökkäystä vastaan? Oletko sinä mustasukkainen miehestäsi, koetko sen olevan väärin?

        Ja PRM:ää ei niinkään pyritä häätämään palstalta, vaan hänelle ollaan vain pohjattoman kateellisia koska hän oli mielestään ruma mies joka sai naisen. Se on sellainen isku vasten kaikkien niiden miesten kasvoja, jotka kuvittelevat olevansa ilman naista vain siksi koska ovat rumia.

        Näin lopuksi tuntuu enemmän siltä että SINÄ se olet mustasukkainen PRM:stä ja haluaisit pitää hänet omassa virtuaalihaaremissasi, mutta tuo katala mylmyri on hänet viekkaudella ja petoksella sinulta vienyt.

        Palstanruminmies kirjoitti" kuulin taas" ja muutenkin viestin loppu kertoo että häipyy taas sanoo palsta jäänyttä elämään eli yllytetty palstalle todennäköisesti sitten kyseinen nainen puhuu vaan palturia sille.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Onko sulla huono päivä, vai onko sinulla jokin ongelma mylmyrin kanssa, naisten välistä valtataistelua tms? Koska en yleensä ole nähnyt sinua näin pahantahtoisena.

        PRM ei taatusti saa naista kun naista, eikä syy ei ole ulkonäössä vaan henkisellä puolella. Hän en edelleen hyvin epävarma itsestään, ja se asia tuskin muuttuu ihan heti, jos koskaan. Voi hyvinkin olla että PRM vielä tulevina vuosinakin (jos suhde kestää) pitää mylmyriä ainoana mahdollisuutenaan saada nainen.

        Totta kait mylmyri puolustaa miestään, etkö sinä puolustaisi omaa miestäsi, jos häntä tällä palstalla herjattaisiin? Ei tarvitse vastata - teet sitä koko ajan vaikka häntä vastaan ei hyökätäkään. Ja samoin puolustat itseäsikin.

        Mitä väärää ylipäätään on siinä, että puolustaa itseään, kumppaniaan, tai suhdettaan ilkeämielistä hyökkäystä vastaan? Oletko sinä mustasukkainen miehestäsi, koetko sen olevan väärin?

        Ja PRM:ää ei niinkään pyritä häätämään palstalta, vaan hänelle ollaan vain pohjattoman kateellisia koska hän oli mielestään ruma mies joka sai naisen. Se on sellainen isku vasten kaikkien niiden miesten kasvoja, jotka kuvittelevat olevansa ilman naista vain siksi koska ovat rumia.

        Näin lopuksi tuntuu enemmän siltä että SINÄ se olet mustasukkainen PRM:stä ja haluaisit pitää hänet omassa virtuaalihaaremissasi, mutta tuo katala mylmyri on hänet viekkaudella ja petoksella sinulta vienyt.

        Sinä saat myös spekuloida mutta sen ääni menee hiljaisempi joka oikeasti on tuhma


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Onko sulla huono päivä, vai onko sinulla jokin ongelma mylmyrin kanssa, naisten välistä valtataistelua tms? Koska en yleensä ole nähnyt sinua näin pahantahtoisena.

        PRM ei taatusti saa naista kun naista, eikä syy ei ole ulkonäössä vaan henkisellä puolella. Hän en edelleen hyvin epävarma itsestään, ja se asia tuskin muuttuu ihan heti, jos koskaan. Voi hyvinkin olla että PRM vielä tulevina vuosinakin (jos suhde kestää) pitää mylmyriä ainoana mahdollisuutenaan saada nainen.

        Totta kait mylmyri puolustaa miestään, etkö sinä puolustaisi omaa miestäsi, jos häntä tällä palstalla herjattaisiin? Ei tarvitse vastata - teet sitä koko ajan vaikka häntä vastaan ei hyökätäkään. Ja samoin puolustat itseäsikin.

        Mitä väärää ylipäätään on siinä, että puolustaa itseään, kumppaniaan, tai suhdettaan ilkeämielistä hyökkäystä vastaan? Oletko sinä mustasukkainen miehestäsi, koetko sen olevan väärin?

        Ja PRM:ää ei niinkään pyritä häätämään palstalta, vaan hänelle ollaan vain pohjattoman kateellisia koska hän oli mielestään ruma mies joka sai naisen. Se on sellainen isku vasten kaikkien niiden miesten kasvoja, jotka kuvittelevat olevansa ilman naista vain siksi koska ovat rumia.

        Näin lopuksi tuntuu enemmän siltä että SINÄ se olet mustasukkainen PRM:stä ja haluaisit pitää hänet omassa virtuaalihaaremissasi, mutta tuo katala mylmyri on hänet viekkaudella ja petoksella sinulta vienyt.

        Se että puolustan koska ärsyttää ihmiset jotka on valheellisia ihmisiä. Se ei ole viekkaus vaan valhe sellaiset ihmiset saa vihaiseksi. Se elämä on kamalaa esim olla sellaisen ystävä. Joka käyttää hyväksi ja puhuu pahaa selän takana. Minulle riittää vain vähän todisteita, en tarvitse paljoa.

        Jos on juoruttu selville saa palstanrumimmanmiehen sanoista käyttäytyi aivain samoin ystäväni.


      • Avio.ATMies
        valtakunta kirjoitti:

        Palstanruminmies kirjoitti" kuulin taas" ja muutenkin viestin loppu kertoo että häipyy taas sanoo palsta jäänyttä elämään eli yllytetty palstalle todennäköisesti sitten kyseinen nainen puhuu vaan palturia sille.

        Siis jos mylmyri ja PRM ovat palstalla tavanneet, niin totta kait he keskustelevat palstalla puhuttavista asioista, se on maailman luonnollisin asia! Ja PRM:llä on omakin tahto, ja harkintakyky todistetusti ajoittain heikko (osoituksena se kun hän riipi ps-kriisiään mylmyrin kanssa palstakeskustelussa). Jos mylmyri kertoo että palstalla oli juttu joka saattoi olla heihin kohdistuvaa ivaa, SE EI OLE SAMA ASIA KUIN "pistää toinen tekemään likaistaan työtään".


      • Avio.ATMies
        valtakunta kirjoitti:

        Sinä saat myös spekuloida mutta sen ääni menee hiljaisempi joka oikeasti on tuhma

        Siinä tapauksessa super-atm on maailman kiltein ihminen koska hän ei vaikene koskaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se että puolustan koska ärsyttää ihmiset jotka on valheellisia ihmisiä. Se ei ole viekkaus vaan valhe sellaiset ihmiset saa vihaiseksi. Se elämä on kamalaa esim olla sellaisen ystävä. Joka käyttää hyväksi ja puhuu pahaa selän takana. Minulle riittää vain vähän todisteita, en tarvitse paljoa.

        Jos on juoruttu selville saa palstanrumimmanmiehen sanoista käyttäytyi aivain samoin ystäväni.

        Sekin nainen tappoi itsensä kun ensin antoi ystävälleni tulevaisuuden haaveita, että tekevät perheen ja lapsen. Sellainen nainen pyöritti häntä sivussa.Ei yhtään kiinnosta sellaiset elämän pilaaja naiset. Ärsyttää että kunnioitan sen naisen elämää siten kun kielsi ystävyytemme pysyin erossa ja pysyin. Kävin moikkaa joko on erottu ja häivyin.

        Siellä se mulla alla elelee olisin pitänyt vaikka väkisin hengissä muutama reissu mielisairaalaa olisi tehnyt sille hyvää. Se että ei ollut mitään ongelmaa enää suhteessa ja mies alistunut läpeensä ja hengen pois vie nainen itseltää ja hänen kiitollisuus antaan naisen viedä osottautui. Ärsyttää. Tämmöinen sopan tanssinta kyllä minäkin suutun.

        Pahana kyllä minä olen paha jos haluan olla. Mutta kun en ole muuta kuin suutun.
        Sinäkin syyttelet minua ja miten sitten omasi laita tulla sekaantuu syyttelemään minua?

        Minähän suutun jos kohdellaan heikompia väärin


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Siinä tapauksessa super-atm on maailman kiltein ihminen koska hän ei vaikene koskaan.

        Tässähän eipä puolusteluja häneltä tuu muuta kuin yritää ärsyttää. Siis yhtään mitään puolustusta,eipä nyt ollut puolusteluja ja mitään pelkkää haukuntaa tähän. eipä vastannut siihen mitä ylempänä hänelle kirjoitin vaan vastaa tähän kuin näyttävällä rumaa käytöstään vaan.


      • mitähöpöjätmylmyr kirjoitti:

        Eihän se nyt trolli ole, ei voi edes olla koska nimmarissa ei ole isoa iitä vaan L. Ja kirjoitusvirheistä viimeistään huomaa että aito.

        Kyl se on trolli. Olen vaihtanut oikean valtakunnan kanssa sähköposteja useampiakin. Ei tämä ole hänen tyylinsä kirjoittaa. Sama trolli on tuolla miehen logiikka palstalla tekeytyi "yksinkertaisen blondin" nikiksi. Huomasin jo jokin aikaa, ettei valtakunta itse nyt kirjoita. Jos lukee tarkkaan huomaa, rttä epäilyttävän usein kirjoiyustyyli on erilainen. Valtakunta on kiltti, eikä tuo ole hän 🙂


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Siinä tapauksessa super-atm on maailman kiltein ihminen koska hän ei vaikene koskaan.

        Sinä saat vääntämän super-atm tähän jos haluat mutta ihmiset joita kiusataan puolustavat silloin kun kokevat kiusaavan ja automaattinen puolustus kuin hyökkäys on vain pelkkää kiusan tekoa.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Siis jos mylmyri ja PRM ovat palstalla tavanneet, niin totta kait he keskustelevat palstalla puhuttavista asioista, se on maailman luonnollisin asia! Ja PRM:llä on omakin tahto, ja harkintakyky todistetusti ajoittain heikko (osoituksena se kun hän riipi ps-kriisiään mylmyrin kanssa palstakeskustelussa). Jos mylmyri kertoo että palstalla oli juttu joka saattoi olla heihin kohdistuvaa ivaa, SE EI OLE SAMA ASIA KUIN "pistää toinen tekemään likaistaan työtään".

        On provosoida kimppuun koska varmasti ottaa heti tämmöisen ulkopuolisen aloituksen syyttelyyn tossahan ylempänä syyttää. Uskotellaan asian olla näin.


      • Austekteks kirjoitti:

        On toi L. Eli on oikea valtakunta mun mielestä!

        Se joka aina tekee noita toisten nikkejä on Jånas eli sama hemmo jolla on nää aisurifantasiat eli Eki ja Timppa ja Bicky Royal hahmot on sen käsialaa.

        Ei Bicky Royal-mies ole kenenkään käsialaa, sillä hän on ihan oikea tyyppi ja Penetrators MC:n presidentti:)))))))))))) Oon sitä paitsi itsekin Bickyn varissuolla nähnyt.

        Timppa taas vastaavasti on naimisissa Bickyn exän, eli Janican kanssa ja asuvat nykyään Älvsby-talossa Liljanlaaksossa.


      • Avio.ATmies
        DarkFear kirjoitti:

        Ei Bicky Royal-mies ole kenenkään käsialaa, sillä hän on ihan oikea tyyppi ja Penetrators MC:n presidentti:)))))))))))) Oon sitä paitsi itsekin Bickyn varissuolla nähnyt.

        Timppa taas vastaavasti on naimisissa Bickyn exän, eli Janican kanssa ja asuvat nykyään Älvsby-talossa Liljanlaaksossa.

        Jos olet nähnyt Bickyn, niin se tarkoittaa siitä että elät samassa mielikuvitusmaailmassa missä hekin, ja olet itsekin mielikuvitushahmo.


      • vikaan.män
        MyLMyR kirjoitti:

        Kyl se on trolli. Olen vaihtanut oikean valtakunnan kanssa sähköposteja useampiakin. Ei tämä ole hänen tyylinsä kirjoittaa. Sama trolli on tuolla miehen logiikka palstalla tekeytyi "yksinkertaisen blondin" nikiksi. Huomasin jo jokin aikaa, ettei valtakunta itse nyt kirjoita. Jos lukee tarkkaan huomaa, rttä epäilyttävän usein kirjoiyustyyli on erilainen. Valtakunta on kiltti, eikä tuo ole hän 🙂

        Olet väärässä ainakin siinä asiassa että olisi sama kuin yksinkertaisen blondin feikki, koska minä olen se, enkä valtakunnasta ole tehnyt perseilynikkiä.


      • Avio.ATmies kirjoitti:

        Jos olet nähnyt Bickyn, niin se tarkoittaa siitä että elät samassa mielikuvitusmaailmassa missä hekin, ja olet itsekin mielikuvitushahmo.

        En ole mikään mielikuvitushahmo, eikä ole Bicky Royal-mieskään. Kyllä mä oon vaan hänet usein nähnyt varissuolla, kun hän asuu siellä ja siellä on myös Penetrators MC:n kerhotilat:)))))))


    • Vaikka miten laasken kriteereitä ei kukaan nainen siltikään osoita kiinnostusta.

      • En usko tuohon😱


      • valtakunta kirjoitti:

        En usko tuohon😱

        Kaksi naista on oma alotteisesti osoittanut kiinnostusta elämäni aikana (2014 ja 2015).


      • wlfwd kirjoitti:

        Kaksi naista on oma alotteisesti osoittanut kiinnostusta elämäni aikana (2014 ja 2015).

        Tietkö kuinka toi pelkoa tuottais jos olisit suhteessa.😁


      • wlfwd kirjoitti:

        Kaksi naista on oma alotteisesti osoittanut kiinnostusta elämäni aikana (2014 ja 2015).

        Nyt vaan rohkeutta sinulla ei ole kuin yksi elämä elä sitä että sanotaan ei vaan sitä mitä enempi yhteyden ottoja sitä suuremmalla todennäköisyydellä ja rohkeutta tulee lisää.
        Ole aktiivisempi😁

        Äitini liittyi treffi palstalle kun mies tuli lankoja pitkin mutta miehen kiinnostus väljästi. Äiti olisi vieläkin arkana. Ihmisiä on kaikenlaisia j motivoitua tulee edettyä.


      • wlfwd kirjoitti:

        Kaksi naista on oma alotteisesti osoittanut kiinnostusta elämäni aikana (2014 ja 2015).

        chatti on yksi😉



      • valtakunta kirjoitti:

        http://chat.suomi24.fi/login.cgi?gid=19&category=1 Tuolla ei näkynyt ketään mutta jos sinne edes yksi menisi olisi houkutus

        Minä käyn väliin kahvihuoneen chatissa


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä käyn väliin kahvihuoneen chatissa

        Mutta unohdin ettei minulla onnistu uuden männyn myötä kirjoitus


      • valtakunta kirjoitti:

        Mutta unohdin ettei minulla onnistu uuden männyn myötä kirjoitus

        Siis kännyn


    • Fghjklöäjtrw

      Miksi tyydyit? Olisit vaan uskonut itseesi! Ei sen näin kuulunu mennä!
      🌈☀️💫🔥🌟🌹🌱☘️🌷🌺🌸🌼🌻🍀🌾🍄🐿🐇🐓🕊🕊🐞🐌🐚🐣🐥🐴👑🎩🐭🌳🌲🦋🦈🐰🤷🏼‍♀️🦉🦄🙆🏻‍♂️🐺🐺🐻🦌🦌🍂🍁🥀🎋🌚🌪⚰️⚰️

    • Ei todellakaan saa naista vaikka laskisi kriteerit miten alas. Yh naisen jolla oli useita kakaroita, sekä yhden hc-atn:än kanssa väänsin juttua netissä mutta eivät halunneet minun kanssani nettikirjoittelua pidemmälle. Tämä siis useita vuosia takaperin.
      Olenkin jo maininnut tästä täällä mutta tuon toisella paikkakunnalla asuneen yksinhuoltajan kanssa viestittelin puolivuotta.

      • Muistaakseni sulla on hiukan erikoisia mieltymyksiä seksin suhteen... Ne saattaa kans vähän rajoittaa seuran saantia ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Muistaakseni sulla on hiukan erikoisia mieltymyksiä seksin suhteen... Ne saattaa kans vähän rajoittaa seuran saantia ;)

        En minä noille kirjoitellut mieltymyksistäni mitään.


      • niinmäkinmuistelen
        LinerT.2 kirjoitti:

        Muistaakseni sulla on hiukan erikoisia mieltymyksiä seksin suhteen... Ne saattaa kans vähän rajoittaa seuran saantia ;)

        Ainakin jostain homostelusta tuo kääpiö höpöttää välillä sekä pissa ja kakkaleikeistä.


    • KuEnOlisNäinRuma

      Joskus se ei kannata siirtää sitä hirteen meno!

    • MinaaVaanKysyn

      Miksi ihmeessä tyydyit jos sulla oli se 22 typy odottamassa? Vai oletko niin raukka ettet uskaltanut ja hait mammasta vauhtia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe