Mua ei kukaan rakasta koska olen raitis

enymmärrätätä

Mua ei kukaan rakasta koska vietän raitista elämää. Raitiilla ei ole mitään mahdollisuuksia. Ainoa hyvä puoli en ole pahemmin sairastellut. Kumpa joku tyttö/nainen tajuaisi minusta saisi hyvän miehen? Mutta tämä totuus raittiit joutuvat elämään yksin näin se vain menee. Koen myös että kukaan nainen ei rakasta mua. Viimeisin seurustelu ei ollut aitoa rakkautta. Kaksi edellistä myös on ollut täyttä paskaa. En koskaan saanut kokea oikeata rakkautta nän on. Vinkki jos vietätte raitista elämää, varautukaa vietämään yksin niikuin minäkin.

NAISET RAKASTAVAT JUOPPOJA JA SAVULLISIA MIEHIÄ !!!!! EI RAITISTA !!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuseriko

      Nih, mitä vittu sitte?

    • Meitä on paljon, jotka haluaa raittiin miehen. Eli ehkä se syy on kuitenkin ollut jossain ihan muussa ominaisuudessa kuin siinä raittiudessa 😏

      • .. Sen Ominaisuuden nimi on vähintään yhtä usein "Naiset", kuin "Miehetkin".. ;D


      • Mulla ei ainakaan ollut naisia silloin kun olin raitis mutta ei ole nytkään, vaikka olen juoppo.


      • makkara-
        164cmMies kirjoitti:

        Mulla ei ainakaan ollut naisia silloin kun olin raitis mutta ei ole nytkään, vaikka olen juoppo.

        Ootko koskaan ajatellut että se saattaisi johtua tuosta pituudestasi? Tai lähinnä sen puutteesta..


      • makkara- kirjoitti:

        Ootko koskaan ajatellut että se saattaisi johtua tuosta pituudestasi? Tai lähinnä sen puutteesta..

        Ninnhän se johtuu mutta miksi sinua nyppii lyhyyteni? Luulisi että minusta olisi paljonkin iloa, koska sinä ja muut pitkät miehet voitte tyydyttää minun avullani homoseksuaalisia halujanne.


    • Mua Risoo Rakkaus Termin "VäärinKäyttö".. ;D.. Aikast harva Mies "saa" mitään AitoaRakkautta.. Kyllä se on Pääsääntöisesti jotain ihan muuta.. ;P

      .. Raastaa aika pahasti korvaan nykyään nämä Ulinat&Uhriutumiset yms.. Ihan niin kuin joku/jotkut Spedet olisivat ainoat ja/tai heidän "tilansa" jotenkin niin paljon erillainen kuin muilla jne.. ;D

      .. Ja Siks Toisekseen Aikast harva Ulisija/Uhriutuja edes itse kykenee antamaan sitä mistä Ulisee ja/tai Moni Heistä käyttäytyisi, kuin SikaPellossa, jos/kun vain olisi siihen mahdollisuus (=KalifiksiKalifinPaikalle Syndrooma).. Että Silleen.. ;D

      • peukuttaja.puskista

        Kerrankin sisällössä on asiaa. Nämä ulisijat/uhriutujat vaikuttavat tuotoksellaan olevansa kaukana normaalista/tavallisesta.


      • peukuttaja.puskista kirjoitti:

        Kerrankin sisällössä on asiaa. Nämä ulisijat/uhriutujat vaikuttavat tuotoksellaan olevansa kaukana normaalista/tavallisesta.

        Kerrankin?.. ;D.. Ainahan Mulla.. Ihan täyttä Tavaraa Suoraan TotuudenTuubista.. Jos se ei miellytä, niin ei se sitä tarkoita, etteikö siinä olisi Totuutta Vaik Kuink Pal.. ;D

        .. Totuuden Määre ei TodOle se, että Se Miellyttää jne.. ;P


      • peukuttaja.puskista

        Ei asiasta tule totta jos sä uskot/luulet niin. Totuus on totta ja kaikki muut jotain siltä väliltä


      • peukuttaja.puskista kirjoitti:

        Ei asiasta tule totta jos sä uskot/luulet niin. Totuus on totta ja kaikki muut jotain siltä väliltä

        Eikä asiasta tule EpäTotta, jos Sä tai jotkut muut Uskotte/Luulette muuta.. Ja/Tai kiistätte asian Ihan Itsekkyyttänne.. ;P


    • Fwefnsdjkdfnjsdfjksdfdf

      Sinua ei kukaan rakasta koska olet itsesäälissä kieriskelevä ruikuttaja. Jos joisit vielä viinaakin olisit humalassa oleva itsesäälissä kieriskelijä joka olisi vain entistä pahempi. Olet ottanut humalanpuutteesta itsellesi tekosyyn.

      Ihmisellä on päässään niinsanottuja peilineuroneja, ne auttavat meitä kokemaan toisen ihmisen asiat aivan kuin ne olisivat omiamme. Tällöin ruikuttava nillityksesi tarttuu kokemuksena naiseen joka kokee itsensä ruikuttavana nillittäjänä, kavahtaa itseään, kavahtaa sinua ja siihen se homma sitten kompuroikin samantien. Viljelet heikkoutta ja niität sen satoa samantien. Kasvaa ja kukkii aika perkeleen nopeasti, suorastaan samantien.

      Itse - silloin kun tarjoilein - tarjoilen naisille ystävällistä jumalannaamaa ja maailmaamuuttavia ajatuksia jolloin ihmiset ympärilläni kokevat äärimmäistä voimaantumisentunnetta joka humalluttaa heidät ja siirtää heidät korkeuksiin arjen yläpuolelle. Vaikkakin tuohon absoluuttisen hyvän läsnäolon tilaan onkin vaikeaa päästä ja se ei toteudu kuin harvoin- on sen seuraus väistämättä vaikutuksen tekeminen ja siksi siihen pyrkiminen kannattaa.

      Mitä siis jos lopettaisit olemasta halpa ja helppo itsellesi?

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Vai ei sua kukaan rakasta. Sinulla ollut kuitenkin naisia joten älä valita. Minua ei kukaan rakasta eikä ole naista koskaan ollut.

    • ex-raitis3

      Tässä nähdään miten tärkeää olisi lähteä silloin 15-vuotiaana pussikaljoittelemaan muiden mukana. Siellä oppii juomaan ja elimistö tottuu alkoholiin. Juominen on sen jälkeen sitten täysi-ikäiseksi tultua ihan normaali osa elämää eikä mitkään raittiudet haittaa naisten tapaamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3363
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2779
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2015
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1586
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe