Mua ei kukaan rakasta koska olen raitis

enymmärrätätä

Mua ei kukaan rakasta koska vietän raitista elämää. Raitiilla ei ole mitään mahdollisuuksia. Ainoa hyvä puoli en ole pahemmin sairastellut. Kumpa joku tyttö/nainen tajuaisi minusta saisi hyvän miehen? Mutta tämä totuus raittiit joutuvat elämään yksin näin se vain menee. Koen myös että kukaan nainen ei rakasta mua. Viimeisin seurustelu ei ollut aitoa rakkautta. Kaksi edellistä myös on ollut täyttä paskaa. En koskaan saanut kokea oikeata rakkautta nän on. Vinkki jos vietätte raitista elämää, varautukaa vietämään yksin niikuin minäkin.

NAISET RAKASTAVAT JUOPPOJA JA SAVULLISIA MIEHIÄ !!!!! EI RAITISTA !!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuseriko

      Nih, mitä vittu sitte?

    • Meitä on paljon, jotka haluaa raittiin miehen. Eli ehkä se syy on kuitenkin ollut jossain ihan muussa ominaisuudessa kuin siinä raittiudessa 😏

      • .. Sen Ominaisuuden nimi on vähintään yhtä usein "Naiset", kuin "Miehetkin".. ;D


      • Mulla ei ainakaan ollut naisia silloin kun olin raitis mutta ei ole nytkään, vaikka olen juoppo.


      • makkara-
        164cmMies kirjoitti:

        Mulla ei ainakaan ollut naisia silloin kun olin raitis mutta ei ole nytkään, vaikka olen juoppo.

        Ootko koskaan ajatellut että se saattaisi johtua tuosta pituudestasi? Tai lähinnä sen puutteesta..


      • makkara- kirjoitti:

        Ootko koskaan ajatellut että se saattaisi johtua tuosta pituudestasi? Tai lähinnä sen puutteesta..

        Ninnhän se johtuu mutta miksi sinua nyppii lyhyyteni? Luulisi että minusta olisi paljonkin iloa, koska sinä ja muut pitkät miehet voitte tyydyttää minun avullani homoseksuaalisia halujanne.


    • Mua Risoo Rakkaus Termin "VäärinKäyttö".. ;D.. Aikast harva Mies "saa" mitään AitoaRakkautta.. Kyllä se on Pääsääntöisesti jotain ihan muuta.. ;P

      .. Raastaa aika pahasti korvaan nykyään nämä Ulinat&Uhriutumiset yms.. Ihan niin kuin joku/jotkut Spedet olisivat ainoat ja/tai heidän "tilansa" jotenkin niin paljon erillainen kuin muilla jne.. ;D

      .. Ja Siks Toisekseen Aikast harva Ulisija/Uhriutuja edes itse kykenee antamaan sitä mistä Ulisee ja/tai Moni Heistä käyttäytyisi, kuin SikaPellossa, jos/kun vain olisi siihen mahdollisuus (=KalifiksiKalifinPaikalle Syndrooma).. Että Silleen.. ;D

      • peukuttaja.puskista

        Kerrankin sisällössä on asiaa. Nämä ulisijat/uhriutujat vaikuttavat tuotoksellaan olevansa kaukana normaalista/tavallisesta.


      • peukuttaja.puskista kirjoitti:

        Kerrankin sisällössä on asiaa. Nämä ulisijat/uhriutujat vaikuttavat tuotoksellaan olevansa kaukana normaalista/tavallisesta.

        Kerrankin?.. ;D.. Ainahan Mulla.. Ihan täyttä Tavaraa Suoraan TotuudenTuubista.. Jos se ei miellytä, niin ei se sitä tarkoita, etteikö siinä olisi Totuutta Vaik Kuink Pal.. ;D

        .. Totuuden Määre ei TodOle se, että Se Miellyttää jne.. ;P


      • peukuttaja.puskista

        Ei asiasta tule totta jos sä uskot/luulet niin. Totuus on totta ja kaikki muut jotain siltä väliltä


      • peukuttaja.puskista kirjoitti:

        Ei asiasta tule totta jos sä uskot/luulet niin. Totuus on totta ja kaikki muut jotain siltä väliltä

        Eikä asiasta tule EpäTotta, jos Sä tai jotkut muut Uskotte/Luulette muuta.. Ja/Tai kiistätte asian Ihan Itsekkyyttänne.. ;P


    • Fwefnsdjkdfnjsdfjksdfdf

      Sinua ei kukaan rakasta koska olet itsesäälissä kieriskelevä ruikuttaja. Jos joisit vielä viinaakin olisit humalassa oleva itsesäälissä kieriskelijä joka olisi vain entistä pahempi. Olet ottanut humalanpuutteesta itsellesi tekosyyn.

      Ihmisellä on päässään niinsanottuja peilineuroneja, ne auttavat meitä kokemaan toisen ihmisen asiat aivan kuin ne olisivat omiamme. Tällöin ruikuttava nillityksesi tarttuu kokemuksena naiseen joka kokee itsensä ruikuttavana nillittäjänä, kavahtaa itseään, kavahtaa sinua ja siihen se homma sitten kompuroikin samantien. Viljelet heikkoutta ja niität sen satoa samantien. Kasvaa ja kukkii aika perkeleen nopeasti, suorastaan samantien.

      Itse - silloin kun tarjoilein - tarjoilen naisille ystävällistä jumalannaamaa ja maailmaamuuttavia ajatuksia jolloin ihmiset ympärilläni kokevat äärimmäistä voimaantumisentunnetta joka humalluttaa heidät ja siirtää heidät korkeuksiin arjen yläpuolelle. Vaikkakin tuohon absoluuttisen hyvän läsnäolon tilaan onkin vaikeaa päästä ja se ei toteudu kuin harvoin- on sen seuraus väistämättä vaikutuksen tekeminen ja siksi siihen pyrkiminen kannattaa.

      Mitä siis jos lopettaisit olemasta halpa ja helppo itsellesi?

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Vai ei sua kukaan rakasta. Sinulla ollut kuitenkin naisia joten älä valita. Minua ei kukaan rakasta eikä ole naista koskaan ollut.

    • ex-raitis3

      Tässä nähdään miten tärkeää olisi lähteä silloin 15-vuotiaana pussikaljoittelemaan muiden mukana. Siellä oppii juomaan ja elimistö tottuu alkoholiin. Juominen on sen jälkeen sitten täysi-ikäiseksi tultua ihan normaali osa elämää eikä mitkään raittiudet haittaa naisten tapaamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe