Juopot miehet

Anonyymi

Sellaisia naiset eivät halua.

65

851

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin. Mitä sitä ylimääräisillä riesoilla kuormittamaan elämäänsä, turhaan. Ei tule aseteltua piikkilankaakaan omalle polulle.

      • Anonyymi

        Ota huomioon että rapulaisilla miehillä seisoo jatkuvasti


    • Anonyymi

      Totta. Elämä ilman päihteitä on parasta huumetta.
      Jos on vaikeuksia ja ongelmia, ne pitää selvittää ja ratkaista, vaikka se ei olisi helppoa.
      Ota elämä päivä kerrallaan, kaikki järjestyy ajallaan.

      • Anonyymi

        Parasta huumeterapiaa on ryyppääminen, Kaks keskipaska koria riittää ja sahtia kulkuvedeks.


    • Anonyymi

      Kyllä haluaa. Sadat tuhannet naiset seurustelee viinamiesten kanssa. Jos ei juo ei pääse seurustelemaan eikä tapaa naisia. Vai meinaatteko että kaikki suomi miehet on raittita ja naiset raittita ja löysivät toisensa jostain koirapuistosta. Ei se vaan ole niin. Sadat tuhannet miehet ja naiset löytäneet toisensa baarista viinaa juomalla. Ja se on totuus. Viina juomalla kumppanin löytää ja naisiin tutustuu.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Epäilen, että oot sinkku juomises takia.


      • Anonyymi

        Viina viisasten juomaa toki on 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viina viisasten juomaa toki on 👍

        Ja sä et ole viisas.


    • Anonyymi

      Kerrankin järkevä keskustelua. Olen Absolutisti, rupeako naiset tuleen järkiin. Että raitis kelpaa JES!👍

      • Anonyymi

        On aina kelvannut minulle. Ei vaan löydä.


      • Anonyymi

        Meinaatko saada pillua? Runkkaa vaan, ellet uskalla alkaa ryyppäämään. Miehen on RYYPÄTTÄVÄ TOISINAAN, MUUTOIN EI PILLUA HERU.


    • Anonyymi

      Ai et raitis kelpais. Miksei naiset sit lähde treffeille raittiin kanssa. Usein tulee juttua alkoholista ja kun sanon etten juo ku pari kertaa vuodes niin nainen katoaa samantien.

      • Anonyymi

        Vääränlaisia naisia olet yrittänyt. Minulle kelpaisi kyllä.


      • Anonyymi

        Jos ensi tapaamisella on kännissä ja sitten menee tuhat tapaamista selvin päin, niin

        Onko kyseessä raivoraitis vai juoppohullu?


    • Anonyymi

      Tänään on perjantai ja viinamiehet tapaavat naisia yökerhossa ja bileissä. Raittiit miehet ovat yksin kotonaan ilman naisseuraa.

      Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Onko jossain muka yökerhot auki?

        KilttiMies89


    • Ei juoppoa naistakaan sen enempää.

    • Anonyymi

      Sen takia en juokkaan. Käytän ainoastaan huumeita ja olen muutenkin jännämies.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti pitäisi ruveta narkkariksi kun juoppona ei naisia saa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti pitäisi ruveta narkkariksi kun juoppona ei naisia saa.

        KilttiMies89

        Ilman muuta, narkkarina ei edes läskisty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti pitäisi ruveta narkkariksi kun juoppona ei naisia saa.

        KilttiMies89

        No sitten et kelpaa senkään vertaa. Kierrän kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta, narkkarina ei edes läskisty

        Hampaat vaan lähtee,hymy ikäänkuin levenee


    • Anonyymi

      Jos ei juo nii yksin olette

    • Anonyymi

      Minun mies ei ole absolutisti. Osaa juoda kohtuudella ja asiallisesti. Emme käy baareissa mutta käymme festareilla bändejä katsomassa ja siellä kyllä tulee juotua.

    • Anonyymi

      Mies saa juoda kun pysyy omalla pullollaan eikä tule mun rahoja juomaan. Ihan saa vetää mielin määrin ja örveltää kotonaan. Kännissä saa minunkin luonani olla, mutta mitään muita sivuvaikutuksia ei saa olla kuin mahdollisesti punakat posket ja ehkä vähän joutavaakin jutustelua. Ainuttakaan sovittua menoa ei saa jäädä menemättä viinan takia. Autoa pitää pystyä ajamaan, sekä omaansa että minunkin autoani puoliksi ainakin jos ajamme pidempää matkaa. Itse en käytä alkoholia niin että juomaseuraksi en voi alkaa. Mihinkään en viinaa tarvitse, mutta ihan rattoisa olen ja höpöttelen riittävästi.

    • Anonyymi

      👎Juokaa itsenne hengiltä juopot.

      • Anonyymi

        Raittiille sama oikeus


    • Siiderivalaat joutaisi kalojen ruuaksi.

      • Anonyymi

        Kuoleeko siiderivalaat kylpytynnyriin


    • Anonyymi

      Kyl haluaa. Naiset haluu juopon. Olin juoppo kun tapasin naiseni mut sit rauhoituin enkä ole juopotellut enää läheskään kuten ennen. Kori kaljaa saatto mennä päivän aikana joskus mut nyt satunnaisia saunakaljoja enää. Kyl tapaa naisia kun juo baarissa.

      • Anonyymi

        Vain kori ? Vässyköitä löytyy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain kori ? Vässyköitä löytyy...

        Juoko tosimies korillisen olutta ja vielä ainakin pullon kossua päälle? :'-)

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoko tosimies korillisen olutta ja vielä ainakin pullon kossua päälle? :'-)

        KilttiMies89

        Ensin Kossu, sitten lievemmät liemet


    • Anonyymi

      Mä oon aina luullut että naiset haluaa alkoholistimiehen sen takia olen kännännyt koko ikäni, ehkä olen hiukan yksinkertainen?

      T: Dreamer89

      • Anonyymi

        Yksinkertaisuus on hyve, josta saat olla kiitollinen vanhemmillesi


    • Anonyymi

      Ainahan useimmat naiset on halunnut juoppoja ja rikollisia miehiä eikä tämä asia tule luultavasti koskaan miksikään muuttumaan.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Niin nimenomaan just ne naiset ,toisenlaiset onkin ?

    • Anonyymi

      Ei naisia tapaa missään. Ei myöskään tutustu naisiin missään. Vähentäny baareja ja alkoholin käyttöä ja ei vain naisiin tutustu.. kai pitäs olla joku juoppo jännämies.

    • Anonyymi

      Jännämiehiä suomen naiset kaipaa yötä päivää!!

      ja juurikin juoppoja sellaisia, eihän muunlaisia jännämiehiä olekkaan.

      siinäpä kaipaatte.

      kunnollisia ei huoli kukaan, siinä toinen fakta. kolmas on se että suominainen ei edes tajua mikä se on se kunnollinen mies.

      • Anonyymi

        Yksin olen, kun jännämiestä ja juoppoa en huoli. Muunlaisia miehiä ei näe koskaan missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin olen, kun jännämiestä ja juoppoa en huoli. Muunlaisia miehiä ei näe koskaan missään.

        Me viinamiehet tapaamme naisia yökerhossa ja bileissä. Näinollen myös naiset tapaavat meitä viinamiehiä.

        Raittiit miehet ovat yksin kotona eivätkä tapaa naisia - eivätkä naiset tapaa tai näe raittiita miehiä.

        Vain viinaa juomalla mies ja nainen voivat toisensa kohdata.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Totuus on nainen haluu tupakoivan ja juovan, ei raitsta ja savutonta. Pitää olla jännitystä elämässä.😠.

      • Anonyymi

        Savuton ja raitis täytyy miehen olla.


    • Anonyymi

      Mikä on viinamies? Mikä on jännämies? Juoppo on käsittääkseni joka päivä juova. Juo elääkseen.. Onko silloin tällöin baarissa käyvä juoppo?

    • Anonyymi

      Aika monet naiset haluaa miehen joka juo alkoholia. Ainakin miljoona suomi naista seurustelee juopon miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kaikenlaiset rapapersejuopotkin kelpaavat jos vain juomarahoja riittää.


      • Anonyymi

        En halua juoppoa. Joskus viinilasi ruuan kanssa on ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua juoppoa. Joskus viinilasi ruuan kanssa on ihan ok.

        Minäkin syön vähintään kerran tunnissa, säilyy kevyt viinihumala!


    • Anonyymi

      Minä kyllä haluan tämän yhden juoppouteen taipuvaisen miehen. Kukaan muu ei tunnu miltään.

    • Anonyymi

      En juo alkoholia niin en kelpaa vissiin sitte naisille.. paskalta tuntuu.

    • Anonyymi

      Ei kyllä näytä raitis mieskään kelpaavan naisille.

      • Anonyymi

        Opettele ryyppään kuin mies, niin naiset ovat kiimassa ympärilläsi


      • Anonyymi

        Nykyään on tavallista, että nainen kelpaa naiselle ja mies kelpaa miehelle.


    • Anonyymi

      Millanen mies naisille kelpaa?

    • Anonyymi

      Minä olen mieletäni aika urheilija. Enkä autoissa tai mootri-pyörissä autoissavarsinkaan kui PIKKUPELLE AUTOSSA TAI KYPÄRÄPIILOSSA.

    • Äitini halusi , juopon poika siis olen.
      Raitistui , en nähnyt hänen juovan alkoholia.

    • En halua juoppoa, vaan ihan kohtuu käyttäjän.. Pari sauna olutta tai pari lasia viiniä silloin tällöin on ok. Itsekkään en käytä sen enempää. Noitakaan ei tarvitse olla joka viikonloppu. Ihana herätä aamulla, kun ei ole huono olo. Voi aloittaa päivän hyvillä mielin toisen kainalossa ja tehdä muutenkin kaikkea mukavaa.

      • Anonyymi

        Ihana aloittaa toisen päivän juopottelu kun herää sopivassa örvelössä, ei tartte säätää niin perkeleesti rapulamönjät kaa!


    • Anonyymi

      Ei naiset halua edes kohtuukäyttäjää.naiset ei koskaa lähesty ja ota edes yhteyttä deittipalstoilla

    • Anonyymi

      Joskus kannattaa mennä asunnon ulkopuolelle.

      Nytkin itseäni houkuttelee kammottavasti houkuttelee mahtava sää eli Sinä, sää, keli pyöräilemään mutta ei ole mahdollista tänä päivänä tai jos niin teen siitä mahdollista.

    • Anonyymi

      JA taas uusia paperihommia asikirjajuttuja... minihame-sihteeri on kohta itselleni pakollinen... on se kumma kun tietokonejärjestelmät ovat niin huonoja että toinen kone ei tiedä toisen tekosia.... joku kortinkin uusinta.

      Henkilökortti ei kelpaa enää mihinkään, pitää olla vähintään 30000 erilaista sähköpostiosoitettakin ja vähintään 22222 erilaista puhelinnumeroa käytössä.

      On se niin surkea tuo 40-luvculla keksitty Linux-käyttöjärjestelmä...

      • Anonyymi

        Siirry lähettimen käyttäjäksi, se sopii yksinkertaiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirry lähettimen käyttäjäksi, se sopii yksinkertaiselle

        Esim puhelin on hyvä lähetin, jos toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim puhelin on hyvä lähetin, jos toimii

        Helvetin örvelttäjä..t , kauhhooppas ponuu, Ku kannustaa valluu..


    • Anonyymi

      Simaa Vappuna juodaan. Siinä on 8 % alkoholia. Kelpaako aloittajalle?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe