Juopot miehet

Sellaisia naiset eivät halua.
651097
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 65

Vanhimmat

Juuri näin. Mitä sitä ylimääräisillä riesoilla kuormittamaan elämäänsä, turhaan. Ei tule aseteltua piikkilankaakaan omalle polulle.

Äänestä
  • Ota huomioon että rapulaisilla miehillä seisoo jatkuvasti

Äänestä

Totta. Elämä ilman päihteitä on parasta huumetta.
Jos on vaikeuksia ja ongelmia, ne pitää selvittää ja ratkaista, vaikka se ei olisi helppoa.
Ota elämä päivä kerrallaan, kaikki järjestyy ajallaan.

Äänestä
  • Parasta huumeterapiaa on ryyppääminen, Kaks keskipaska koria riittää ja sahtia kulkuvedeks.

Äänestä

Kyllä haluaa. Sadat tuhannet naiset seurustelee viinamiesten kanssa. Jos ei juo ei pääse seurustelemaan eikä tapaa naisia. Vai meinaatteko että kaikki suomi miehet on raittita ja naiset raittita ja löysivät toisensa jostain koirapuistosta. Ei se vaan ole niin. Sadat tuhannet miehet ja naiset löytäneet toisensa baarista viinaa juomalla. Ja se on totuus. Viina juomalla kumppanin löytää ja naisiin tutustuu.

T viinamies

Äänestä
  • Epäilen, että oot sinkku juomises takia.

Äänestä

• Viina viisasten juomaa toki on 👍

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Viina viisasten juomaa toki on 👍

Ja sä et ole viisas.

Äänestä

Kerrankin järkevä keskustelua. Olen Absolutisti, rupeako naiset tuleen järkiin. Että raitis kelpaa JES!👍

Äänestä
  • On aina kelvannut minulle. Ei vaan löydä.

Äänestä

• Meinaatko saada pillua? Runkkaa vaan, ellet uskalla alkaa ryyppäämään. Miehen on RYYPÄTTÄVÄ TOISINAAN, MUUTOIN EI PILLUA HERU.

Äänestä

Ai et raitis kelpais. Miksei naiset sit lähde treffeille raittiin kanssa. Usein tulee juttua alkoholista ja kun sanon etten juo ku pari kertaa vuodes niin nainen katoaa samantien.

Äänestä
  • Vääränlaisia naisia olet yrittänyt. Minulle kelpaisi kyllä.

Äänestä

• Jos ensi tapaamisella on kännissä ja sitten menee tuhat tapaamista selvin päin, niin

Onko kyseessä raivoraitis vai juoppohullu?

Äänestä

Tänään on perjantai ja viinamiehet tapaavat naisia yökerhossa ja bileissä. Raittiit miehet ovat yksin kotonaan ilman naisseuraa.

Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.

t. viinamies

Äänestä
  • Onko jossain muka yökerhot auki?

KilttiMies89

Äänestä

Ei juoppoa naistakaan sen enempää.

Äänestä

Sen takia en juokkaan. Käytän ainoastaan huumeita ja olen muutenkin jännämies.

Äänestä
  • Ilmeisesti pitäisi ruveta narkkariksi kun juoppona ei naisia saa.

KilttiMies89

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti pitäisi ruveta narkkariksi kun juoppona ei naisia saa.

KilttiMies89

Ilman muuta, narkkarina ei edes läskisty

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti pitäisi ruveta narkkariksi kun juoppona ei naisia saa.

KilttiMies89

No sitten et kelpaa senkään vertaa. Kierrän kaukaa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta, narkkarina ei edes läskisty

Hampaat vaan lähtee,hymy ikäänkuin levenee

Äänestä

Jos ei juo nii yksin olette

Äänestä

Minun mies ei ole absolutisti. Osaa juoda kohtuudella ja asiallisesti. Emme käy baareissa mutta käymme festareilla bändejä katsomassa ja siellä kyllä tulee juotua.

Äänestä

Mies saa juoda kun pysyy omalla pullollaan eikä tule mun rahoja juomaan. Ihan saa vetää mielin määrin ja örveltää kotonaan. Kännissä saa minunkin luonani olla, mutta mitään muita sivuvaikutuksia ei saa olla kuin mahdollisesti punakat posket ja ehkä vähän joutavaakin jutustelua. Ainuttakaan sovittua menoa ei saa jäädä menemättä viinan takia. Autoa pitää pystyä ajamaan, sekä omaansa että minunkin autoani puoliksi ainakin jos ajamme pidempää matkaa. Itse en käytä alkoholia niin että juomaseuraksi en voi alkaa. Mihinkään en viinaa tarvitse, mutta ihan rattoisa olen ja höpöttelen riittävästi.

Äänestä

👎Juokaa itsenne hengiltä juopot.

Äänestä
  • Raittiille sama oikeus

Äänestä

Siiderivalaat joutaisi kalojen ruuaksi.

Äänestä
  • Kuoleeko siiderivalaat kylpytynnyriin

Äänestä

Kyl haluaa. Naiset haluu juopon. Olin juoppo kun tapasin naiseni mut sit rauhoituin enkä ole juopotellut enää läheskään kuten ennen. Kori kaljaa saatto mennä päivän aikana joskus mut nyt satunnaisia saunakaljoja enää. Kyl tapaa naisia kun juo baarissa.

Äänestä
  • Vain kori ? Vässyköitä löytyy...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Vain kori ? Vässyköitä löytyy...

Juoko tosimies korillisen olutta ja vielä ainakin pullon kossua päälle? :'-)

KilttiMies89

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Juoko tosimies korillisen olutta ja vielä ainakin pullon kossua päälle? :'-)

KilttiMies89

Ensin Kossu, sitten lievemmät liemet

Äänestä

Mä oon aina luullut että naiset haluaa alkoholistimiehen sen takia olen kännännyt koko ikäni, ehkä olen hiukan yksinkertainen?

T: Dreamer89

Äänestä
  • Yksinkertaisuus on hyve, josta saat olla kiitollinen vanhemmillesi

Äänestä

Ainahan useimmat naiset on halunnut juoppoja ja rikollisia miehiä eikä tämä asia tule luultavasti koskaan miksikään muuttumaan.

KilttiMies89

Äänestä

Niin nimenomaan just ne naiset ,toisenlaiset onkin ?

Äänestä

Ei naisia tapaa missään. Ei myöskään tutustu naisiin missään. Vähentäny baareja ja alkoholin käyttöä ja ei vain naisiin tutustu.. kai pitäs olla joku juoppo jännämies.

Äänestä

Jännämiehiä suomen naiset kaipaa yötä päivää!!

ja juurikin juoppoja sellaisia, eihän muunlaisia jännämiehiä olekkaan.

siinäpä kaipaatte.

kunnollisia ei huoli kukaan, siinä toinen fakta. kolmas on se että suominainen ei edes tajua mikä se on se kunnollinen mies.

Äänestä
  • Yksin olen, kun jännämiestä ja juoppoa en huoli. Muunlaisia miehiä ei näe koskaan missään.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Yksin olen, kun jännämiestä ja juoppoa en huoli. Muunlaisia miehiä ei näe koskaan missään.

Me viinamiehet tapaamme naisia yökerhossa ja bileissä. Näinollen myös naiset tapaavat meitä viinamiehiä.

Raittiit miehet ovat yksin kotona eivätkä tapaa naisia - eivätkä naiset tapaa tai näe raittiita miehiä.

Vain viinaa juomalla mies ja nainen voivat toisensa kohdata.

t. viinamies

Äänestä

Totuus on nainen haluu tupakoivan ja juovan, ei raitsta ja savutonta. Pitää olla jännitystä elämässä.😠.

Äänestä
  • Savuton ja raitis täytyy miehen olla.

Äänestä

Mikä on viinamies? Mikä on jännämies? Juoppo on käsittääkseni joka päivä juova. Juo elääkseen.. Onko silloin tällöin baarissa käyvä juoppo?

Äänestä

Aika monet naiset haluaa miehen joka juo alkoholia. Ainakin miljoona suomi naista seurustelee juopon miehen kanssa.

Äänestä
  • Juuri näin. Kaikenlaiset rapapersejuopotkin kelpaavat jos vain juomarahoja riittää.

Äänestä

• En halua juoppoa. Joskus viinilasi ruuan kanssa on ihan ok.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En halua juoppoa. Joskus viinilasi ruuan kanssa on ihan ok.

Minäkin syön vähintään kerran tunnissa, säilyy kevyt viinihumala!

Äänestä

Minä kyllä haluan tämän yhden juoppouteen taipuvaisen miehen. Kukaan muu ei tunnu miltään.

Äänestä

En juo alkoholia niin en kelpaa vissiin sitte naisille.. paskalta tuntuu.

Äänestä

Ei kyllä näytä raitis mieskään kelpaavan naisille.

Äänestä
  • Opettele ryyppään kuin mies, niin naiset ovat kiimassa ympärilläsi

Äänestä

• Nykyään on tavallista, että nainen kelpaa naiselle ja mies kelpaa miehelle.

Äänestä

Millanen mies naisille kelpaa?

Äänestä

Minä olen mieletäni aika urheilija. Enkä autoissa tai mootri-pyörissä autoissavarsinkaan kui PIKKUPELLE AUTOSSA TAI KYPÄRÄPIILOSSA.

Äänestä

Äitini halusi , juopon poika siis olen.
Raitistui , en nähnyt hänen juovan alkoholia.

Äänestä

En halua juoppoa, vaan ihan kohtuu käyttäjän.. Pari sauna olutta tai pari lasia viiniä silloin tällöin on ok. Itsekkään en käytä sen enempää. Noitakaan ei tarvitse olla joka viikonloppu. Ihana herätä aamulla, kun ei ole huono olo. Voi aloittaa päivän hyvillä mielin toisen kainalossa ja tehdä muutenkin kaikkea mukavaa.

Äänestä
  • Ihana aloittaa toisen päivän juopottelu kun herää sopivassa örvelössä, ei tartte säätää niin perkeleesti rapulamönjät kaa!

Äänestä

Ei naiset halua edes kohtuukäyttäjää.naiset ei koskaa lähesty ja ota edes yhteyttä deittipalstoilla

Äänestä

Joskus kannattaa mennä asunnon ulkopuolelle.

Nytkin itseäni houkuttelee kammottavasti houkuttelee mahtava sää eli Sinä, sää, keli pyöräilemään mutta ei ole mahdollista tänä päivänä tai jos niin teen siitä mahdollista.

Äänestä

JA taas uusia paperihommia asikirjajuttuja... minihame-sihteeri on kohta itselleni pakollinen... on se kumma kun tietokonejärjestelmät ovat niin huonoja että toinen kone ei tiedä toisen tekosia.... joku kortinkin uusinta.

Henkilökortti ei kelpaa enää mihinkään, pitää olla vähintään 30000 erilaista sähköpostiosoitettakin ja vähintään 22222 erilaista puhelinnumeroa käytössä.

On se niin surkea tuo 40-luvculla keksitty Linux-käyttöjärjestelmä...

Äänestä
  • Siirry lähettimen käyttäjäksi, se sopii yksinkertaiselle

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Siirry lähettimen käyttäjäksi, se sopii yksinkertaiselle

Esim puhelin on hyvä lähetin, jos toimii

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Esim puhelin on hyvä lähetin, jos toimii

Helvetin örvelttäjä..t , kauhhooppas ponuu, Ku kannustaa valluu..

Äänestä

Simaa Vappuna juodaan. Siinä on 8 % alkoholia. Kelpaako aloittajalle?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia naiset eivät halua.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu