Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Strongest
profiilit
Strongest
Strongest
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
22
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan+ne+sellaisia+vajakkeja+ne+ateistit,+että+ei+niistä+ole+yhtään+mihinkään.+Tuskin+lannoitteeksi+kelpaavat?
12.12.2021 14:14
Huomaatko,+miten+typerää+ja+narsistista+on+rekisteröidä+itselleen+nikkejä+kuten+Friendly-atheist,+Strong-atheist+ja+~tutkija+se+ja+se,+vaikka+olet+pelkkä+lestadiolainen+sisäsiittoinen+mielisairas+runkkari?
12.12.2021 13:32
Sinä+itse+pidit+oikeana+ja+hyvänä+tapana+pommittaa+kristittyjä.
12.12.2021 13:27
Tämähän+on+ihan+normaalia+lähimmäisen+rakastamista,+josta+ateistit+ovat+tunnettuja.+Tekevät+Jeesuksen+sanojen+mukaan+sitä+hyvää+toiselle,+mitä+toivovat+hänen+tekevän+sinulle.+
Toivon+tietenkin,+että+pilluani+pannaan+ihan+mielettömiä+määriä+seksuaalisen+nautinnon+tuottamiseksi+ja+sen+vuoksi+nussinkin+tämän+lestan+taivaisiin.+:)
12.12.2021 13:22
Kerran+yksi+lesta+etsi+apua+ongelmiinsa+ja+minä+autoin+häntä.+Häntä+pelotti+kovasti,+koska+pelkäsi+joutuvansa+helvettiin,+ellei+ehtisi+ennen+kuolemaansa+tunnustaa+syntiään+lestapapille+ja+saamaan+synninpäästöä+juuri+hänen+kauttaan.+
Sanoin,+että+ei+siinä+mitään+lestapappia+tarvita.+Avaa+housusi+ja+pannaan+oikein+antaumuksella.+Nussin+siltä+aivot+pihalle+ja+tuli+raskaaksi.+Nyt+niitä+jälkeläisiäni+on+jo+kymmeniä.+Ihan+hyvin+ovat+pärjänneet,+vaikka+isi+on+ateisti.+17.+on+tulossa...+:)
12.12.2021 12:47
Minua+ei+paljon+kiinnosta+se,+kuka+on+kristitty+ja+kuka+ei+ole.+Toisaalta+tiedän+kyllä,+millaisia+kristityt+ovat+Uuden+testamentin+kirjoitusten+mukaan.+Eivät+ainakaan+lestoja!+:)
12.12.2021 12:46
Minulla+ei+ole+lahkouskoa.+En+usko+mihinkään,+joten+olen+uskosta+täysin+vapaa,+toisin+kuin+sinä+imbesilli+uskovainen+ateisti,+joka+pidät+mahdottomana+järkevän+universumin+tuottamisen+"taikomalla+tyhjästä".+Uskot,+että+universumeja+syntyy+"tyhjästä"+tuon+tuostakin+"taikomatta".+Vitun+pöljä!
12.12.2021 12:44
Vanki+ja+rikollinen+ovat+oikeita+uskovia,+jos+lopettavat+synnin+tekemisen:+tekevät+parannuksen.+Muuten+eivät.
12.12.2021 12:43
Eikö+kristittyjen+pommittaminen+ole+kuitenkin+llioiteltua+hätävarjelua+ja+itsensä+puolustamista?+
Tai+se,+että+heidät+suljetaan+vankiloihin+tai+mielisairaaloihin.+Sinähän+olet+tukenut+tätä+metodia.
12.12.2021 12:38
Raamattu+ei+puhu+mitään+neitsyeiden+tai+naisten+ympärileikkauksesta.+Se+käskee+leikata+Aabrahamin+jälkeläisistä+miespuolet.+Näitä+on+paljon.
07.08.2021 13:29
Kannatatko+militanttia+ateismia?+Kristinusko+ei+katoa+hellin+käsin...
07.08.2021 13:27
Kannatan+tätä.+Ympärileikkauksesta+ei+saisi+mielstäni+päättää+ennen+kuin+poika+on+16+vuotta+vanha.+Naisten+ympärileikkaus+tulisi+kieltää+laissa.+Heilläkin+on+oikeus+orgasmiin.
07.08.2021 13:26
Hetkinen.+Stronghist+ja+Strongest.+Kuka+on+kuka?
07.08.2021 13:24
Tapoin+äsken+kärpäsen.+Joudunko+nyt+helvettiin?+Ateistin+tappaminen+ei+ole+Suomen+laissa+ja+asetukissa+rangaistava+rikos,+mutta+onko+se+Mooseksen+lain+mukaan+syntiä?
07.08.2021 13:18
Omri+ja+Salomo+ovat+molemmat+Raamatun+henkilöitä.+Kuka+oli+Omrin+isä+ja+kuka+oli+hänen+isoisänsä?+Oliko+Omri+ensimmäinen+kuningas+vai+oliko+Israelilla+kuninkaita+ennen+häntä?
07.08.2021 13:13
Hienosti+menee+muna+pilluun.+Ihan+niin+kuin+evoluutio+on+sen+suunnitellut.+Tervettä+ja+hyvää:+voi+suositella+myös+lapsille,+toisin+kuin+kieroutunutta+homoseksiä.+Rakastan+samaa+sukupuolta+olevia+ihmisiä,+mutta+ei+tulisi+mieleenikään+työntää+jäykkää+penistä+miehen+peräaukkoon.+Hyi+helvetti!+Kaikkea+ne+suvakit+puolustavat+ja+opettavat+lapsiaan+peppupanoon.
07.08.2021 13:04
Ei+pidä+paikkaansa.+Palstalla+on+jatkuvasti+väitetty,+että+kaikki+paha+on+kristittyjen+syytä.+Muslimeja+pussataan,+kun+ne+ovat+niin+ihquja.+Työntävät+melan+perseeseen+ja+sehän+ateisteja+miellyttää...+ai+vittu:+kristityt+niin+tekevät!
07.08.2021 12:52
Voitin+jo.+Kilpailu+on+päättynyt.+Katso+kuvaa,+jos+et+usko.+Tähän+ei+Stronghist+pysty.+:)
07.08.2021 12:49
Kuka+oli+Omrin+isä?+Kuka+oli+tämän+isä?+Kuka+oli+tämän+isä?+Mihin+katkaiset+ketjun?+Tippuiko+Omri+taivaasta?+Häh?
07.08.2021 12:48
Joskus+sitä+vaan+väsyy.+En+jaksa+inttää.+Sen+vuoksi+sanon,+että+en+usko.+Selitä+mitä+vaan,+niin+en+usko.+Jumalaa+ja+jumaluuksia+ei+tiettävästi+ole+olemassa.+Jos+olet+eri+mieltä,+niin+lähetä+minulle+sähköpostia+tai+tee+julkaisu+arvostetussa+tieteellisessä+lehdessä.+Minä+olen+julkaissut+jo+kaksi+kirjaa+tiedeyhteisön+harmiksi.+Totean+niissä,+että+tietoisuus+on+havaintojen+perusteella+riippuvaista+aineesta+(aivot+elävä+ruumis)+ja+jotakin+on+ollut+aina+olemassa.+Löydät+linkit+tieteellisiin+julkaisuihin+xyz+ja+ex+Nihilo+tai+Flatus+hauilla.+Hauki+on+kala+ja+särki+syö+matoja.+Jos+matoja+ei+olisi,+niin+ei+olisi+särkiä.+Sama+pätee+kolibriin.+Ilman+kukkaa+ei+olisi+lintua.
07.08.2021 11:09
1 / 2