Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kyyhkyläinen
profiilit
Kyyhkyläinen
Kyyhkyläinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Leikataan+lisää+ja+kuvataan+mihin+kaikkialle+levinnyt,+ennen+leikkausta.+Mulla+hoitoon+meno+pitkittyi+vuosia...+Sitten+miettinyt+voiko+olla+kainalossa,+kun+kipua+tai+jotain+jomotusta+siellä+tuntunut+jo+pidemmän+aikaa.
26.12.2021 21:07
Levyepiteelikarsinooma,+leikattiin+jo+kertaalleen,+mutta+patologilta+tuli+tulokset.+On+mikroskooppisen+pieniä+pahanlaatuisia+muutoksia.+Pitää+leikata+lisää.+Kuvaus+on+parin+päivän+päästä,+josta+selviää+enemmän,+miten+pitkälle+levinnyt.+Lapset+1-+15v+monen+ikäisiä.
25.12.2021 15:54
Koskaan+ei+pidä+luovuttaa🙂+Paitsi+jos+toinen+karjaisee+sen+sulle+päin+naamaa,+et+jätä+jo+rauhaan.🤔+Mielenkiintoisimmat+ihmiset+pommittaa+viesteillä+niin+kauan+että+vastaan,+tämä+oma+mielipiteeni...+Muussa+tapauksessa+en+välttämättä+reagoi,+ellei+toinen+pakota+reagoimaan🤔🙈+Ei+kannata+luovuttaa+ennenkuin+on+täysin+varma🙂
22.12.2021 20:56
Tuo+on+ikävä+kuulla....+Mutta+sen+voin+varmaksi+sanoa,+että+he+ovat+henkisesti+paljon+rumempia+kuin+sinä❤️+Yritä+ajatella+positiivisesti,+vaikka+se+on+vaikeaa.+Tuskin+kaikki+ihmiset+niin+ajattelevat....
22.12.2021 20:25
No+mutta,+pohjalta+on+aina+suunta+ylöspäin,+eiks+niin😊
21.12.2021 22:42
Multa+on+joskus+kysytty+teenkö+töitä+henkimaailman+kanssa,+sillä+ympärilläni+on+paljon,+enkeleitä+ja+oppaita+ja+jotain...+En+käsitä+miksi,+mutta+lapsesta+asti+olen+ollut+yhteydessä+henkimaailmaan.+Miksi+minä?+En+edes+osaa+kommunikoida+tarpeeksi+hyvin+siihen+suuntaan.+Mitenkähän+senkin+oppisi...+Tunnen+heidän+läsnäolon+ja+joskus+kosketuksen.+Olen+nähnyt+keinutuolin+alkavan+keinua+itsekseen.+Olen+kuullut+oven+pamahtavan+kiinni+perässäni.+Olen+nähnyt+jotain+käsittämätöntä.+Mikä+tämän+tarkoitus+on?
21.12.2021 22:36
Kyllä+on+lähellä,+jos+tunnet.+Itsekin+tunnen+läsnäolon,+tai+kosketuksen+välillä.
21.12.2021 22:15
Lapsena+näin+myös+vaalean+hahmon,+kasvoja+ei+erottanut.+Valo+joka+hohti,+ei+ollut+kirkas,+eikä+valkoinen,+sellainen+mitä+ei+ole+olemassakaan.+Näin+sen+yöllä,+muutama+päivä+läheisen+kuoleman+jälkeen.+Säikähdin+ja+käännyin+karkuun,+törmäsin+seinään.+Kun+katsoin+uudestaan,+se+oli+hävinnyt.+Ajattelin+olleen+viimeiset+hyvästit...
21.12.2021 22:08
Ou,+ikävää😔+tuntuu+varmasti+pahalle,+kun+tietää+ettei+voi....
21.12.2021 21:50
Hyvin+mahdollista.+On+nuoria,+mutta+osa+kuulostaa+jo+paljon+vanhemmalta🤔
21.12.2021 21:32
Oletko+yrittänyt+tarpeeksi,+entä+jos+sittenkin🙂
21.12.2021 21:31
Hmm...+Sinnikäs+yrittäjä?+Noo..+Jos+näin+on,+itse+en+oikein+usko+olevani+monenkaan+mieleen.+Se+sinnikäs+yrittäjä+saisi+huomion+ja+miettimään+ehkä+hän+onkin+tosissaan.+Näin+itseasiassa+kerran+kävi,+en+ole+unohtanut+häntä+vieläkään.+Sinnikkyys+kannatti.+Tietty+jos+kyse+muusta+niin+ei+tietenkään+silloin,+muussa+tapauksessa+ehkä+toivoa+on😉👌
21.12.2021 21:29
Ou,+siis+varattu,+no+ei+tietenkään+silloin,+sehän+ei+ole+sopivaa😳
21.12.2021 21:25
Noh...+Ei+kyllä+ole+noin.+En+mielellään+ottaisi+nuorempaa,+mut+jostain+pitää+karsia.+En+ole+mikään+unelmien+nainen+lapsineni.+Omaa+ikähaarukkaani+olen+muokannut+välillä+35-55.+Toki+omanikäinen+tai+jonkun+verran+vanhempi+olisi+mukavaa+löytää,+mut+eipä+löydy...+Nuorista+35+ja+ylöspäin+löytyy+sellaisia,+joilla+jotain+pielessä+pahasti.+Oman+ikäiset+vonkaavat+Seksiä+ja+vanhemmat+olisivat+tosissaan+mut+en+vielä+ole+langennut.+Vanhin+joka+treffipalstalla+yrittänyt+oli+72v.+Nou+nou🙈+mut+roikutaan+palstalla+ja+ootetaan+et+lapset+kasvaa,+kai+mä+sit+kelpaan😔
21.12.2021 21:17
Joo,+no+ei.+Onko+lapset+tosiaan+noin+paha+paikka?+On+siellä+tietty+jokunen+normikin+tapaus+vastaan+tullut,+mut+esim.+Mä+42+ja+mies+72🙈+ehkei+sentään....
21.12.2021 20:32
1 / 1