Miten suhtaudut yksinhuoltajaan? jolla paljon lapsia, ihan pieniäkin. Olen huomannut kuinka mahdotonta on löytää seuraa. Olen löytänytkin, mutta toisella on joko outoja fetissejä tai jotain pahasti vialla. Alkaisitko ihan tosissaan seurustella, vakavasti? Kerro rehellinen mielipiteesi, kiitos:)
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei ne ala
Joo, no ei. Onko lapset tosiaan noin paha paikka? On siellä tietty jokunen normikin tapaus vastaan tullut, mut esim. Mä 42 ja mies 72🙈 ehkei sentään....
- Anonyymi
yh joka on huolellisesti ja harkiten päättänyt tehdä ikioman katraan, on loppujen lopukisi siitä yksin vastuussa. (Lasten toinen/toiset vanhempi/vanhemmat ilmeisesti on/ovat kadonnut kuin tuhka tuuleen.)
Kuinka maailmassa sillä olisikaan aikaa laukata aikuisten perässä?! Jos tuo yh on täysijärkinen, hän keskittäytyy täysillä VAIN omaan pesueensa hyvinvointiin, siinä ei jää sekunttiakaan iakaa muulle.
Oma pesue kun automaattisesti menee 100% ja aina kaiken muun edelle. Niin kauan kuin nuorin ei ole enää laillisesti hänestä riippuvainen. - Anonyymi
Vertauksin sanoisin, että on se yksinhuoltajan kanssa melkoinen aitajuoksu edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri391168- 83889
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44717Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus214586- 48523
- 43499
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176488jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied58464