Miten suhtaudut yksinhuoltajaan? jolla paljon lapsia, ihan pieniäkin. Olen huomannut kuinka mahdotonta on löytää seuraa. Olen löytänytkin, mutta toisella on joko outoja fetissejä tai jotain pahasti vialla. Alkaisitko ihan tosissaan seurustella, vakavasti? Kerro rehellinen mielipiteesi, kiitos:)
Kertokaa rehellisesti kelpaisiko tällainen
4
927
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne ala
Joo, no ei. Onko lapset tosiaan noin paha paikka? On siellä tietty jokunen normikin tapaus vastaan tullut, mut esim. Mä 42 ja mies 72🙈 ehkei sentään....
- Anonyymi
yh joka on huolellisesti ja harkiten päättänyt tehdä ikioman katraan, on loppujen lopukisi siitä yksin vastuussa. (Lasten toinen/toiset vanhempi/vanhemmat ilmeisesti on/ovat kadonnut kuin tuhka tuuleen.)
Kuinka maailmassa sillä olisikaan aikaa laukata aikuisten perässä?! Jos tuo yh on täysijärkinen, hän keskittäytyy täysillä VAIN omaan pesueensa hyvinvointiin, siinä ei jää sekunttiakaan iakaa muulle.
Oma pesue kun automaattisesti menee 100% ja aina kaiken muun edelle. Niin kauan kuin nuorin ei ole enää laillisesti hänestä riippuvainen. - Anonyymi
Vertauksin sanoisin, että on se yksinhuoltajan kanssa melkoinen aitajuoksu edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835