Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

80

1. Minä+olen+nyt+kypsyttänyt+toimintani+sille+tasolle,+että+tavallaan+lopetan+ajattelemisen.+Ihan+selvästi+olen+ajatellut+ruokaa+ihan+liikaa+ja+siitä+on+tullut+hallitsematon+peikko+tuonne+mielen+perälle.+Voisiko+sinulla+olla+sama+juttu?+Tällä+hetkellä+koen,+ettei+tässä+olekaan+kyse+tahdonvoimasta+vaan+siitä,+että+pitää+yksinkertaistaa+asiat.+Ei+saa+yliajatella.
  2. Päiväohjelmani+on+ollut+ja+tulee+olemaan+tämä:Klo+6.00-8.30+herätys,+aamupala/kahvi,+tunnin+lenkki+koiran+kanssaKlo+8.30-13.30+arkisin+työt+(työmatkat+pyörällä),+vapaapäivisin+muita+askareitaKlo+13.30-14.00+koiran+lenkitys,+kahvitauko+ja+myöhäinen+lounasKlo+14.-17.30+kotitöitä,+kauppakäyntejä,+harrastuksia+ym.+ja+päivällinen.Klo+17.30-19.00+lenkki+koiran+kanssaKlo+19.-21.00+iltapala,+suihku,+leffa+tms.Tänään+ruokana+aamulla+puuro+kuitulisällä+ja+margariinisilmällä,+lounaaksi+2+tortillaa+kasvis-jalapeno-vegemajoneesi+-täytteellä,+välipalaksi+munkki,+päivälliseksi+iso+sekasalaatti+++2kpl+itsetehtyä+vegepihviä,+iltapalaksi+teetä+ja+kourallinen+ruisnappeja+margariinilla.+Jos+jää+nälkä,+marjoja.Lisänä+syön+vegaanin+vitamiinilisät+ja+kalsiumlisät.Samantyylistä+ruokavaliota+ja+elämänrytmiä+noudattaen+on+tarkoitus+karistaa+20kg+erityisesti+vatsan+seudulta.