Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LihavaLady
profiilit
LihavaLady
LihavaLady
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
80
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+olen+nyt+kypsyttänyt+toimintani+sille+tasolle,+että+tavallaan+lopetan+ajattelemisen.+Ihan+selvästi+olen+ajatellut+ruokaa+ihan+liikaa+ja+siitä+on+tullut+hallitsematon+peikko+tuonne+mielen+perälle.+Voisiko+sinulla+olla+sama+juttu?+Tällä+hetkellä+koen,+ettei+tässä+olekaan+kyse+tahdonvoimasta+vaan+siitä,+että+pitää+yksinkertaistaa+asiat.+Ei+saa+yliajatella.
18.08.2021 20:59
Kiitos+sinullekin+asiallisista+kommenteista.+Niitä+ei+näköjään+tällä+keskustelufoorumilla+kauhean+usein+saa.+
Protskujen+suhteen+täällä+ollaan+ihan+oikeassa.+Niitä+en+läheskään+joka+päivä+syö+tarpeeksi.+Olen+vegaani+eli+maitotuotteita+en+käytä,+mutta+vegevaihtoehtoja+löytyy+runsaasti+myös.+Yritän+parantaa+tapojani+tässä+matkan+varrella.
Tsemppiä+sinulle+tähän+päivään+ja+tuleviin+myös!
18.08.2021 09:59
Hei!+Kiitos+asiallisesta+vastauksesta.+Kannan+vettä+mukana+töissä+ja+kotona+ihan+siksi,+että+tunnen+aniharvoin+janoa+ja+joudun+jatkuvasti+kiinnittämään+huomiota+vedensaantiin.+Täällä+töissä+pidetään+lounastauko+jo+puoli+yhdeltätoista,+enkä+osaa+niin+aikaisin+vielä+syödä+mitään,+joten+silloin+tulee+juotua+vettä+ja+kahvia.+Proteiinin+saantini+vaihtelee+aika+paljon+päivästä+riippuen.+Vähimmillään+saan+sitä+aivan+liian+vähän,+siinä+teit+ihan+oikean+huomion.
18.08.2021 09:54
Tässä+vielä+ennen+töihin+lähtöä+pohdin,+pitäisikö+itselle+asettaa+joku+kannustava+tavoite+vai+ei.+En+halua,+että+tästä+tulee+painostavaa+tai+alan+kokea+stressiä.+Päätin,+että+'liukuva'+tavoitteeni+on+painaa+vuoden+päästä+elokuussa+65kg.+Jos+se+ei+onnistu,+venytän+aikataulua.+Viikkotavoitteita+tai+välitavoitteita+en+aseta.+Niistä+tulee+turhaa+painetta.
18.08.2021 08:25
Tuo+Veijo+pakkomielteessään+yrittää+pilata+tämän+ketjun.+Toivoisin,+että+ylläpito+poistaisi+kaikki+nuo+turhat,+asiaankuulumattomat+kommentit.+Ihmiset,+joita+oikeasti+kiinnostaa+tietää+miten+tässä+käy,+lopettavat+lukemisen,+koska+täällä+on+kohta+kymmeniä+täysin+joutavia+kommentteja+välissä.+Veijolle+pitäisi+avata+oma+palsta,+jossa+pääsisi+väittelemään.+Ei+tarvitse+tulla+tänne+pilaamaan+muiden+keskustelua.
Joka+tapauksessa,+minulla+menee+hyvin.+Pöhötys+on+poissa+ja+olo+on+loistava.+Tänään+söin+aamulla+kasviksilla+täytetyn+sämpylän,+lounaalla+ja+päivällisellä+Vihis-piirakan+sekasalaatin+kanssa+(yleensä+en+eineksiä+syö,+mutta+tänään+ei+ole+aikaa+väsätä+mitään+monipuolisempaa),+ja+iltapalaksi+kourallinen+ruisnappeja+leffanaposteltavana+ja+mustikoita.
18.08.2021 07:15
Kun+ennen+olen+yrittänyt+pudottaa+painoa,+se+on+aina+tuntunut+seuraavan+aterian+odottamiselta.+Kun+iltapala+on+syöty+olen+alkanut+odottamaan,+että+pääsisi+nukkumaan+jotta+aamupala-aika+tulisi+nopeammin.+Nyt+ei+tarvitse+miettiä+mitään.+Vatsa+on+yhtä+mieltä+aivojen+kanssa+siitä,+että+tällä+tavalla+sitä+edetään,+kunnes+paino+on+taas+normaali.+Mistään+ei+luovuta,+mutta+kaikkea+on+kohtuudella.
17.08.2021 16:14
Kiitos+asiallisesta+palautteesta!+On+kyllä+ollut+tosi+mukava+aloitus+tälle+matkalle.+Tuntuu,+että+jokin+tuolla+korvien+välissä+aivan+kuin+itsestään+olisi+naksahtanut+oikeaan+asentoon.+Tajusin,+ettei+tämä+oikeasti+niin+hankalaa+olekaan.
Oikein+raikkaita+syyspäiviä+ja+elämäniloa+sinullekin!
17.08.2021 16:08
Motivaatio+parempi+kuin+koskaan.+Huoleton+ja+hyvä+olo.+Ennen+koettu+paine+ja+syyllisyyden+sävyttämä+stressi+ja+ruokailuiden+turha+miettiminen+on+poissa.+Erityisen+tärkeäksi+miellän+sen,+että+on+koko+ajan+tekemistä.+Ei+tule+syötyä+tylsyyteen.+Syksy+oli+oikea+aika+tehdä+muutos.
17.08.2021 12:22
Aina+saa+kysyä.+Perheelle+tein+pullaa+ja+itse+syön+kerran+päivässä+kahvilla+jonkun+herkun.++Kuten+tuolla+aiemmissa+teksteissäni+näkyy:+munkki+päivässäkään+ei+herätä+minkäänlaista+syyllisyydentuntoa.
17.08.2021 12:19
Eilisestä+jäi+tosi+hyvä+fiilis.+Ensimmäistä+kertaa+painonpudotuksen+aikana+koen,+että+minulla+on+energiaa+elää+ihan+tavallista+elämää.+Ei+tarvitse+luopua+mistään+muusta+kuin+ähkystä+ja+läskistä.+
Tekee+mieli+käydä+puntarilla,+mutta+en+käy.+Vasta+lauantaina+sitten.+
Eilen+oli+leipomispäivä.+Tein+pullaa+ja+muffinsseja.+Edes+niihin+ei+tullut+mielitekoa.+Tulin+täyteen+jo+tuoksusta.+Annosten+pienentäminen+on+tämän+muutoksen+avainasia+ja+se+on+onnistunut+yli+odotusten.
17.08.2021 05:59
Hyvä!+Näin+sen+mielestäni+pitääkin+mennä.+Elämään+kuuluu+myös+iloja.+Ei+niistä+kaikista+kokonaan+tarvitse+luopua.+Jos+luopuu,+ihmisestä+tulee+yhtä+katkera+ja+pahanilkinen+kuin+nuo+irvileuat+täällä+Suomi24:n+laihdutusfoorumilla.
17.08.2021 05:54
Arvasin,+että+tämä+kysymys+vielä+tulee+täällä.+Ihan+hyvä,+että+tuleekin.+Eli+aion+syödä,+kuten+tulen+syömään+normaaliin+painoon+pääsemisen+jälkeenkin.+Normaalipainoisena+en+olisi+vaihtanut+munkkia+porkkanaan+-+tai+mihinkään+muuhunkaan+-+siksi+nautin+kahvini+hiilaripommin+kanssa+ilman+syyllisyyttä.+Tämä+ei+ole+kilpajuoksu.+Hidaskin+painonpudotus+käy+minulle,+kunhan+se+paino+putoaa+ja+pysyy+alhaalla+normaaliin+pääsemisen+jälkeen.
16.08.2021 14:42
Tänään+on+lounasksi+ja+päivälliseksi+kukkakaali-parsakaali-porkkanasekoitusta+ja+Hälsens+Kökin+vegepyöryköitä.++Kahvilla+söin+munkin+ja+illalla+leffaa+varten+on+varattu+kourallinen+ruisnappeja.+
Ainoa+ero+entisiin+ruokailuihin+on+se,+että+ruokamäärät+ovat+2-3+kertaa+pienemmät+kuin+ennen+ja+ruisnapit+korvaavat+iltaherkut+(sipsit+ja+karkit).+
Pöhötys+on+kadonnut+täysin.+Sormetkin+näyttävät+taas+naisen+sormilta,+kun+liika+suola+ei+ole+turvottanut+niitä+patukoiksi.
16.08.2021 11:48
Näin+minäkin+luulen.+Karppaajat+tuntuvat+olevan+jotenkin+tyytymätöntä+ja+kiukkuista+väkeä.+Johtuisikohan+ruokavaliosta...
16.08.2021 11:41
Tiedoksi+niille,+jotka+kritisoivat+liikuntamääriäni:+olen+aina+tykännyt+liikunnasta,+enkä+luovu+siitä+vain,+koska+laihdutan.+Olen+liikkunut+näin+paljon+teini-ikäisestä+asti,+vain+lasten+saanti+hillitsi+vähän+vauhtia.+Tulen+myös+liikkumaan+näin+paljon+niin+kauan+kuin+jalat+toimivat.+Liikun,+koska+rakastan+liikuntaa,+en+siksi,+että+laihtuisin.
16.08.2021 06:53
Eilen+sujui+iltakin+asiallisesti,+vaikka+tein+taas+1,5h+lenkin+ennen+iltapalaa.+Ei+minkäänlaista+lisähiilarin+himoa.++Leffakin+meni+teellä+ja+ruisnappikourallisella.
En+tulevaisuudessa+enää+käy+puntarilla+joka+päivä,+mutta+nyt+tahdon+nähdä+kuinka+tämä+lähtee+käyntiin.+Tämän+aamun+jälkeen+puntari+menee+kaappiin.+Tänään+vaaka+näytti+83,1kg+eli+hyvin+se+lähti+åutoamaan.+En+usko,+että+ruokamääriin+tai+sisältöön+tarvitsee+tehdä+kauheasti+muutoksia+missään+vaiheessa.+Tavallisella+kotiruoalla+mennään,+koska+sitä+tulen+syömään+loppuelämäni+muutenkin.+
Jaksaminen+tosi+hyvä.+Aamulla+ei+ole+kiljuva+nälkä+ja+yöt+saan+nukuttua+hyvin.+Tästä+se+lähtee.
16.08.2021 06:47
Tämä+päivä+on+mennyt+vielä+eilistäkin+paremmin.+Vatsa+toimii+kuin+unelma+ja+olo+on+kylläinen.+Ensimmäistä+kertaa+pitkään+aikaan+tuntuu+siltä,+että+olen+itse+syömisteni+herra,+enkä+mielitekojeni+orja.+Ei+tarvitse+juurikaan+edes+ajatella+syömisiä.
15.08.2021 16:01
Veijolle+tiedoksi,+että+se+oli+osittain+tuo+sinun+mainostama+elämäntapa+juurikin+se,+mikä+minut+lihotti.+Ei+sovi+syömishäiriöiselle+tuo+paska+syömismalli.+Yritetty+on.+Minä+käytän+kauramaitoa+vain+pari+desiä+päivässä.+Oli+mitä+teollisuushöttöä+tahansa,+kroppa+kestää+sen+kyllä.+Painu+muualle+vaahtoamaan.+Tätä+ketjua+et+pilaa.+En+aio+noteerata+sinua+saati+lukea+sinulta+enää+yhtään+viestiä,+joten+turhaan+täällä+vaahtoat.
15.08.2021 15:57
En+päivitä+tätä+joka+päivä.+Viikottain+kuitenkin.+Tämän+ensimmäisen+viikon+aikana+tekstiä+voi+tulla+useammin.+
Ensimmäinen+päivä+meni+tosi+hyvin+ja+ilman+nälkää,+mutta+illalla+leffaa+katsoessa+-+tuttuun+tapaan+-+syöminen+lipsahti+yli.+Ruisnappikourallisen+lisänä+meni+vielä+pieni+annos+pastaa+ja+2+palaa+ruisleipää.+Vähän+kuim+kolmas+pääruoka,+mutta+ilman+kasviksia.+Ei+haittaa+yhtään.+Ymmärrettävästi+1,5h+lenkin+jälkeen+tekee+mieli+hiilareita+ja+olen+ottanut+nämä+lipsahdukset+huomioon+päivän+mittaan+syödyissä+annoksissa.+Energiavaje+paljon+liikkuvalle+on+sen+verran+iso,+että+illalla+ei+tule+syyllistä+oloa+vaikka+tiettyym+pisteeseen+asti+antaisi+mieliteoille+periksi.
Kävin+puntarilla+ja+se+näytti+83,7kg.+Todennäköisesti+lähtöpaino+siis+tosiaan+oli+se+arvioimani+84.
15.08.2021 06:47
Päiväohjelmani+on+ollut+ja+tulee+olemaan+tämä:
Klo+6.00-8.30+herätys,+aamupala/kahvi,+tunnin+lenkki+koiran+kanssa
Klo+8.30-13.30+arkisin+työt+(työmatkat+pyörällä),+vapaapäivisin+muita+askareita
Klo+13.30-14.00+koiran+lenkitys,+kahvitauko+ja+myöhäinen+lounas
Klo+14.-17.30+kotitöitä,+kauppakäyntejä,+harrastuksia+ym.+ja+päivällinen.
Klo+17.30-19.00+lenkki+koiran+kanssa
Klo+19.-21.00+iltapala,+suihku,+leffa+tms.
Tänään+ruokana+aamulla+puuro+kuitulisällä+ja+margariinisilmällä,+lounaaksi+2+tortillaa+kasvis-jalapeno-vegemajoneesi+-täytteellä,+välipalaksi+munkki,+päivälliseksi+iso+sekasalaatti+++2kpl+itsetehtyä+vegepihviä,+iltapalaksi+teetä+ja+kourallinen+ruisnappeja+margariinilla.+Jos+jää+nälkä,+marjoja.
Lisänä+syön+vegaanin+vitamiinilisät+ja+kalsiumlisät.
Samantyylistä+ruokavaliota+ja+elämänrytmiä+noudattaen+on+tarkoitus+karistaa+20kg+erityisesti+vatsan+seudulta.
14.08.2021 09:01
4 / 4