Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

80

  1. Masentavaa+katsoa,+kuinka+tästäkin+ketjusta+tulee+riitelyketju.+En+halua+ahdistua+joka+kerta,+kun+avaan+tämän+kommenttiosion,+joten+lopetan+Suomi24+keskusteluissa+tulosten+päivittämisen+tähän.+Toivottavasti+motivaationi+ei+tästä+kärsi.+Voimia+kaikille+sitä+tarvitseville+ja+hyvää+jatkoa!
  2. Olenpa+saanut+taas+naureskella+tuolle+keskustelulle.+Eilen+oli+hermo+kireällä,+kun+PMS+iskee+päälle,+mutta+tänään+jo+nauratti+koko+juttu!+Turvottaa+kamalasti.+Tähän+aikaan+kuukaudesta+paino+nousee,+kun+nestettä+kertyy,+mutta+silti+uutta+vaakaa+testatessa+tänä+aamuna+puntari+näytti+79,3kg+eli+laskussa+on+edelleen.+Eilen+masensi+takkiostoksilla,+kun+mikään+ei+näyttänyt+hyvältä.+Vanhat+vaatteet+retkottavat+säkkinä+päällä,+mutta+uudet+vaatteet+eivät+siltikään+sovi.+Olen+joku+väliinputoaja.+Muuten+olen+kokoa+M,+mutta+vatsasta+kokoa+L.+Yritän+olla+vihaamatta+vatsaani,+mutta+vaikeaa+se+on,+kun+näyttää+kuin+olisin+raskaana+koko+ajan.+Hävettää.+Housut+näyttää+lahkeista+teltalta,+koska+vyötärön+takia+joudun+aina+ostamaan+isommat+housut+kuin+muu+kroppa+edellyttäisi.+Muistan,+kun+menin+työterveyteen+niska-+ja+selkäkivun+takia+ja+lääkäri+vilkaisi+minua+papereita+täyttäessään+ja+totesi:+"no,+ylipainoa+sinulla+ei+ainakaan+ole".+Sanoin,+että+on+sitä+reilustikin.+Lääkäri+ei+uskonut+ennen+kuin+laittoi+vaa'alle.+Minulla+oli+silloin+löysät+vatsan+peittävät+työliivit+päällä+ja+näytin+ulospäin+normaalipainoiselta.Oikeasti+vihaan+vatsaani.+Ei+auta+kuin+myöntää+tämä+ilmeinen+fakta.+En+kuitenkaan+tahdo+laihtua+ulkonäön+takia,+koska+olen+vannoutunut+sinkku.+Vaikka+olisin+langanlaiha+huippumalli,+en+kelpaisi+miehille+siltikään.+Kun+mies+kyllästyy,+mies+hakee+viihdykettä+muualta,+näytti+nainen+miltä+tahansa.+Parisuhteista+ei+ole+muuta+kuin+harmia.+Mutta+tahdon+laihtua,+jotta+pysyisin+terveenä+ja+liikuntakykyisenä,+koska+rakastan+liikuntaa!+Ja+tahdon+käydä+vaatekaupassa+ilman+hampaidenkiristystä,+itseinhoa+ja+ahdistusta.Mittasin+vyötärönympäryksen.+Nyt,+kun+vatsa+on+ihan+turvoksissa+lähestyvien+menkkojen+takia,+vyötärönympärys+on+huimat+104cm!+Normaalitilassa+tuosta+lähtee+ehkä+pari+senttiä+pois,+mutta+kauhea+lukema+se+on+silti.+Pitää+piilottaa+mittanauha.+Tuntuu,+ettei+kannata+mittailla+tässä+mielentilassa.
  3. Päivän+ruuat:Aamupala+veg.riisipiirakka+paprikalevitteellä+ja+tuorekurkulla.+Lounas+Kaurakas+putkipastaa+ja+nyhtökaurapihvejä+++sekasalaattia.+Päivällinen+sekasalaattia+ja+Falleroita.+Iltapala+voi+jäädä+syömättä.+Useimmiten+jää.