Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LihavaLady
profiilit
LihavaLady
LihavaLady
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
80
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Masentavaa+katsoa,+kuinka+tästäkin+ketjusta+tulee+riitelyketju.+En+halua+ahdistua+joka+kerta,+kun+avaan+tämän+kommenttiosion,+joten+lopetan+Suomi24+keskusteluissa+tulosten+päivittämisen+tähän.+Toivottavasti+motivaationi+ei+tästä+kärsi.+
Voimia+kaikille+sitä+tarvitseville+ja+hyvää+jatkoa!
08.09.2021 06:59
Nyt+Minerva+yleistää+pahasti.+Minä+liikun+noin+5h+jok'ikinen+päivä.+Tästä+vähintään+3h+on+liikuntaharrastusta,+loput+hyötyliikuntaa.+Rakastan+fyysistä+tekemistä.+Menen+työmatkat+aina+kävellen+tai+pyörällä.+Harrastan+patikointia,+pyöräilyä,+kävelyä,+hiihtoa+jne.+Olen+ylipainoinen+raskauden+jälk.masennuksen+ja+BED:n+aiheuttaman+häiriösyömisen+vuoksi.+Minussa+on+vika,+jota+en+osaa+korjata,+mutta+laiska+en+ole.
08.09.2021 06:55
Tänään+on+ollut+ihan+huippupäivä!+Nyt+vaan+samalla+energialla+loppuun+asti!+Hitto+vie,+kohtalontoverini,+eiköhän+vedetä+samalla+energialla+koko+viikko+loppuun+😄
07.09.2021 13:43
Juu,+minua+ei+miehet+kiinnosta+yhtään.+Heidän+ilokseen+en+laihduta.+Olen+ollut+vakaumuksellinen+sinkku+jo+13+vuotta,+eikä+mies+määrittele+minun+ulkonäköäni+vaan+minä+itse+ja+minä+sanon,+että+vatsan+täytyy+lähteä.+Vihaan+sitä+niin+kauan+kuin+se+tuossa+on+ja+ihan+itseni+takia,+koska+se+vaarantaa+terveyteni+ja+estää+minua+pukeutumasta+niin+kuin+itse+haluan.+
Minä+en+ainakaan+tulita+tuota+myrkkyteoriaa,+joskaan+se+ei+välttämättä+minun+kohdalla+ole+syy.+Olen+vegaani+ja+suosin+luomuruokaa.+En+syö+kauheasti+karkkiakaan+ja+teen+ruokani+itse+lukuunottamatta+ruokakokeiluja,+kuten+viimeksi+noita+Falleroita.+Minä+olen+yksinkertaisesti+syönyt+itseni+tähän+kuntoon.+Mutta+nykyään+USA:ssa+poikalapsiltakin+leikataan+rintoja+pois,+koska+siellä+roskaruoka+sekoittaa+niiden+hormonit,+joten+olen+valmis+hyväksymään+myrkkyteorian.
07.09.2021 13:41
Kun+näitä+twidän+kommentteja+lukee+sen+taas+huomaa,+kuinka+vaikeaa+ihmisten+on+löytää+sopivia+vaatteita+vaateliikkeistä.+Mwidän+vartalot+on+niin+yksilöllisiä!
07.09.2021 12:17
Olenpa+saanut+taas+naureskella+tuolle+keskustelulle.+Eilen+oli+hermo+kireällä,+kun+PMS+iskee+päälle,+mutta+tänään+jo+nauratti+koko+juttu!+
Turvottaa+kamalasti.+Tähän+aikaan+kuukaudesta+paino+nousee,+kun+nestettä+kertyy,+mutta+silti+uutta+vaakaa+testatessa+tänä+aamuna+puntari+näytti+79,3kg+eli+laskussa+on+edelleen.+
Eilen+masensi+takkiostoksilla,+kun+mikään+ei+näyttänyt+hyvältä.+Vanhat+vaatteet+retkottavat+säkkinä+päällä,+mutta+uudet+vaatteet+eivät+siltikään+sovi.+Olen+joku+väliinputoaja.+Muuten+olen+kokoa+M,+mutta+vatsasta+kokoa+L.+Yritän+olla+vihaamatta+vatsaani,+mutta+vaikeaa+se+on,+kun+näyttää+kuin+olisin+raskaana+koko+ajan.+Hävettää.+Housut+näyttää+lahkeista+teltalta,+koska+vyötärön+takia+joudun+aina+ostamaan+isommat+housut+kuin+muu+kroppa+edellyttäisi.+
Muistan,+kun+menin+työterveyteen+niska-+ja+selkäkivun+takia+ja+lääkäri+vilkaisi+minua+papereita+täyttäessään+ja+totesi:+"no,+ylipainoa+sinulla+ei+ainakaan+ole".+Sanoin,+että+on+sitä+reilustikin.+Lääkäri+ei+uskonut+ennen+kuin+laittoi+vaa'alle.+Minulla+oli+silloin+löysät+vatsan+peittävät+työliivit+päällä+ja+näytin+ulospäin+normaalipainoiselta.
Oikeasti+vihaan+vatsaani.+Ei+auta+kuin+myöntää+tämä+ilmeinen+fakta.+En+kuitenkaan+tahdo+laihtua+ulkonäön+takia,+koska+olen+vannoutunut+sinkku.+Vaikka+olisin+langanlaiha+huippumalli,+en+kelpaisi+miehille+siltikään.+Kun+mies+kyllästyy,+mies+hakee+viihdykettä+muualta,+näytti+nainen+miltä+tahansa.+Parisuhteista+ei+ole+muuta+kuin+harmia.+Mutta+tahdon+laihtua,+jotta+pysyisin+terveenä+ja+liikuntakykyisenä,+koska+rakastan+liikuntaa!+Ja+tahdon+käydä+vaatekaupassa+ilman+hampaidenkiristystä,+itseinhoa+ja+ahdistusta.
Mittasin+vyötärönympäryksen.+Nyt,+kun+vatsa+on+ihan+turvoksissa+lähestyvien+menkkojen+takia,+vyötärönympärys+on+huimat+104cm!+Normaalitilassa+tuosta+lähtee+ehkä+pari+senttiä+pois,+mutta+kauhea+lukema+se+on+silti.+Pitää+piilottaa+mittanauha.+Tuntuu,+ettei+kannata+mittailla+tässä+mielentilassa.
07.09.2021 06:51
Paprikoissa+on+se+paha+puoli,+ettei+niistä+välttämättä+näe+ulkoa+päin,+ovatko+kunnollisia+vai+eivät.+Ulkoa+hyvä+voikin+olla+sisältä+ihan+pilalla.+Mutta+kyllä+niitä+tulee+ostettua,+ovat+ne+niin+hyviä!
06.09.2021 16:13
Tiedoksi+ihmettelijöille:+minä+ja+nämä+asialliset+kommentoijat+hakevat+näillä+teksteillä+juuri+sitä+vertaistukea,+mitä+minäkin+koen+näiltä+parilta+asialliselta+osallistujalta+saaneeni.+Mukavaa+kuulla+miten+muilla+menee+ja+millaiset+fiilikset+heillä+on.+Ei+me+haeta+ohjeita+tai+uusia+dieettejä+vaan+vertaistukea.
06.09.2021 16:11
Olen+ajatellut+siirtyä+kokonaan+muille+foorumeille,+loska+täällä+on+vallalla+haitallinen+dieettikulttuuri.+Harmittaa,+koska+pari+fiksua+tyyppiä,+joiden+kommentteja+on+ollut+ilo+lukea,+jäävät+sitten+lyhyen+ajan+tuttavuuksiksi.+Tämän+viikon+vielä+pysyn+täällä.+Sen+jälkeen+harkitsen+uudelleen.
06.09.2021 14:06
Ne+lihottavat+siksi,+että+ne+ovat+dieettejä.+Niissä+on+rajoitetut+kalorit+ja+määrätty+määrä+proteiineja+ym.+Se+laskeminen+ja+ruoan+TARKKAILU+aiheuttaa+BED+oireiden+laukeamisen.+BEDiä+sairastava+lihoo+kaikista+dieeteistä+juuri+siksi,+että+elämän+ja+ajattelun+pyöriminen+ja+ruokatapojen+ohjeistettu+muuttaminen+on+juuri+sitä+sairasta+suhtautumista+ruokaan+ja+syömiseen,+mikä+vääntää+syömishäiriöisen+aivot+vituralleen.+ÄLKÄÄ+TYRKYTTÄKÖ+TÄÄLLÄ+DIEETTEJÄ+TAI+RUOKAVALIOITA!+Tämä+on+syömishäiriöstä+kärsivän+aloittama+keskustelu+ja+ainoa+tapa,+jolla+syömishäiriöinen+voi+laihtua+on+tämä,+millä+minä+olen+laihtunut:+sanoutumalla+kokonaan+irti+dieeteistä+ja+laskemisesta+ja+ruokakeskeisestä+ajattelusta,+syömällä+sitä+mitä+haluaa+syödä,+mutta+muuttamalla+annoskokoja+pikkuhiljaa.+Ja+olemalla+armollinen+itselleen.
Tuo+anonyymi+(sama+anonyymi+komppasi+omaa+kommenttiaan)+ei+tiedä+syömishäiriöstä+yhtään+mitään.+Toivoisin+todella,+että+ylläpito+poistaisi+nuo+kommentit,+mutta+siihen+ei+taideta+ryhtyä,+ellei+sisältö+ole+suoranaisesti+loukkaavaa.+Olen+ko+pyytänyt+siirtymään+toiseen+ketjuun+vouhkaamaan+noista+ruokavalioista.+Pyydän+vielä+toistamiseen:+koska+et+mitään+syömishäiriöisen+laihduttamisesta+tiedä,+älä+työnny+tähän+kommenttiketjuun+pakkosyöttämään+dieettiajattelua.
06.09.2021 14:03
Tämä+päivä+on+sujunut+tosi+hyvin.+Ajattelin,+että+rikkonaisen+viime+viikon+jälkeen+olisi+vaikeaa+normalisoittaa+ruokailut,+mutta+olin+väärässä.+Motivaatio+ja+fiilis+on+vain+kasvussa!
06.09.2021 12:49
Raivostuttaa+nuo+dieettien+kauppaajat.+Eivät+tiedä+mistä+puhuvat.+Tulevat+syömishäiriöisen+ketjuun+toitottamaan+ruokavalio/laihdutusmenetelmäpupouaan,+vaikka+juuri+tuollainen+ajattelutapa+on+BEDiä+sairastavalle+MYRKKYÄ.+Yritän+olla+provosoitumatta,+mutta+joskus+tuollainen+törkeys+menee+niin+yli+ymmärrykseni.+Eivät+edes+ymmärrä+miten+vaarallista+tuollaisen+ajattelutavan+pakkosyöttö+on!
Nyt+aion+olla+lukematta+tuollaisia+kommentteja.+Pauhatkoon+typeryyttään+ihan+itsekseen.+Saisivat+vain+pauhata+sitä+paskaansa+toisissa+ketjuissa+sotkematta+tätä+minun+aloitustani.
06.09.2021 12:46
Tänään+söin+aamupalaksi+Ohut+herkku+ruispalan,+jonka+välissä+margariini,+valkosipulia,+ja+paljon+paprikaa.++Lounaalla+ja+päivällisellä+teen+jotain+Falleroista.+Voisin+hakea+vaikka+Pirkan+perhesalaattipussin+ja+pilkkoa+siihen+kaveriksi+kurkkua+ja+paprikaa.+Se+varmaan+sopii+Falleron+kaveriksi.+Ehkä+vähän+tummaan+riisiin+sekoitettuja+vihreitä+linssejä+protskun+lähteenä.+Vihreissä+linsseissä+on+protskua+24g/100g.+Jauhelihassa+taitaa+olla+jotain+20g:n+paikkeilla.+Moni+saliharrastajakin+suosii+nykyään+kasviproteiineja.+Monissa+kasveissa+on+jopa+enemmän+protskua+kuin+lihassa.+Vegaanista+proteiinijauheesta+teen+iltapalaksi+vegepannareita,+jotka+syön+marjojen+kanssa.+Niihin+ei+ole+ohjetta,+mutta+olen+onnistunut+vastaavissa+ennenkin,+joten+enköhän+onnistu+nytkin.+
Viime+viikon+jälkeen+on+ihan+kivaa+palata+ruotuun.+Pitänee+katsella+uutta+vaakaakin+jo+nyt,+kun+paino+tippui+alle+80+kilon.
06.09.2021 06:53
Nuo+'sairaaladieetit'+ym.+lihottavat.+Minä+jos+kuka+sen+tiedän.+Itse+en+haksahda+niihin+enää+ikinä!+Nyt+olen+laihtunut+huimasti+ihan+tutulla+kotiruoalla+ja+itselle+sopivalla+ateriarytmillä.+Aiemmin+kokeilin+muiden+ohjeistamia+dieettejä+ja+ruokavalioita+ja+painoa+vain+kertyi.+En+ymmärrä+mitä+nuo+ihmiset+siitä+saavat,+kun+kauppaavat+ja+tyrkyttävät+täällä+ruokavalioita+ja+dieettejä.
06.09.2021 06:41
Minäkään+en+tykkää+siitä+vihreästä+paprikasta.+Ihan+liian+kitkerää+😖+Ja+morkkiksessa+herkuttelu+on+aina+virhe,+mutta+onneksi+tuollaiset+hetkelliset+herkuttelut+on+nopeasti+kuitattu.
05.09.2021 14:07
Paino+nyt+79,6kg+eli+alle+80+kilon+hurahti+helposti,+vaikka+ruokailut+ovat+menneet+päin+persausta+koko+viikon.+Oltiin+patikoimassa.+Ehkä+se+vähän+auttoi.+2+päivän+metsäreissulla+ei+voi+syödä+rajattomasti.+Aloitan+4.+vkon+keskusteluketjun,+kunhan+ennätän.
05.09.2021 10:33
Otan+riskin+ja+teen+ruuaksi+soijalasagnea.+Se+on+niin+hyvää,+että+tulee+helposti+syötyä+ylitarpeen.+Nyt+laitan+rasioihin+heti,+kun+jäähtyy.+Kun+on+valmiiksi+annoksissa,+toivottavasti+se+nostaa+ylensyönnin+kynnystä.
01.09.2021 13:12
Päivän+ruuat:
Aamupala+veg.riisipiirakka+paprikalevitteellä+ja+tuorekurkulla.+Lounas+Kaurakas+putkipastaa+ja+nyhtökaurapihvejä+++sekasalaattia.+Päivällinen+sekasalaattia+ja+Falleroita.+Iltapala+voi+jäädä+syömättä.+Useimmiten+jää.
31.08.2021 12:46
Tuo+ruuan+mauttomuus+kyllä+saa+herkuttelemaan+kaikella+ylimääräisellä.+Vegaanin+elämän+alkuvaiheilla+kärsin+omaa+osaamattomuuttani+siitä,+ettei+ruoka+maistunut+miltään.+Nykyään+oikein+leikittelen+mausteilla!+Eli+ei+muuta+kuin+maustehyllylle+vain!
31.08.2021 12:43
Tämä+päivä+alkoi+huonoilla+uutisilla,+mutta+en+anna+sen+masentaa.+Kyllä+tästäkin+selvitään,+kun+selvittiin+kerran+eilisestäkin.+
Lapset+ovat+sairaana.+Minä+en+edes+muista+milloin+olisin+viimeksi+saanut+pientäkään+flunssaa,+siitä+on+vuosia,+mutta+aina+lasten+sairastaessa+pelkään,+että+se+tarttuu.+Olen+muutenkin+tällainen+pahinta+pelkäävä+ja+stressaava+luonne.+Nyt,+kun+toinen+koira+kuoli,+pelkään+jo+etukäteen,+että+nuorempi+saa+siitä+hirveän+ahdistuksen+ja+käytösongelmia.+
Liittyyköhän+tällainen+(pienissä+ja+suurissa+asioissa)+ainainen+veitsenterällä+eläminen+myös+BED+oireiden+laukeamiseen.+Mahdollisesti.+Pitäisi+opetella+rennommaksi.
31.08.2021 07:32
1 / 4