Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

69

Kommenttia

7008

1. Aika usein kirjoittajat on sen oman asiansa hurmoksessa. Niin eivät tälläistä kiusaamista huomaa. Osan viesteistä, kun vähän huomaamatta ohittaa, kun viestejä on niin paljon.

Ongelma on anonyymien suuri määrä. Mun mielestä kiusaaja pitäs jotenkin tunnistaa ja nimetä. Ainakin sen teksteistä näkyy toistuvan toi palstasetä?
  2. Sänkyakrobatia? Kuulostaa aika hurjalta. No multa ainakin onnistus, jos hinattas sänky johonkin nosturin nokkaan.

Ja kyllähän duunari pohjalla pystyy kehittyy. Uusia cnc pohjasia sovelluksia tulee jatkuvasti. Ja onhan, ainakin sellanen suunta oli, että ois siirrytty itsejohtajuuteen. Mutta kaatukohan noi suuret suunnitelmat lamaan. Siis tähän nykyiseen. 90 luvun lamaan aikaanhan sentäs kehitettiin paljon, ei ollut kaikki seis tunnelma kuin nyt.