Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

72

Kommenttia

7353

1. Mutta on kiltilläkin elämää, eikä se ole välttämättä kuin huonekasvi joka on ruukussa. Vaikka mä en vieläkään tiedä oonko mä kiltti. En mä koskaan oo lakia rikkonu, vaan ainoostaan kiertäny. Jos nyt joku kysyy, miten mä esim. Näihin nostureihin tai muihin oon päässy. Niin työmaallahan on se portti jossa on kulunvalvonta ja kaikki mahdolliset kiellot, niin enhän mä siitä mene, kun se on kielletty. Mutta työmaalle tulee usein kuormia ja muuta, että aitoja joutuu siirtään. Niin usein jää huonosti laittettua takasin. Niin usein voi olla turvaportin lähellä aukko ja siinä ei ole kieltoo, niin siitä sitten saa. Mä jo pikkupoikana, kun suojatiellä palo punanen valo. Niin en mä sitä punaista päin kävelly, vaan siitä suojatien vierestä. Että omasta mielestä mä oon kiltti.
  2. Ei mitään jääny kokematta. päin vastoin, että tuskin näin montaa vanhaa tehdasta ois saanu kiertää, jos ois vaimo ja nainen ollut. Ja rahaakin on mulla paljon, ja meidän putkimiehet ihmetteli, että miksei heillä ole, niin sitten he miettivät ja tuli siihen päätökseen että heidän pitää laitta vaimot pois. Tehtaista vielä, että ne harvemmin tohon syliin tipahtaa, että niitä joutuu etsimään ja siinä ei hirveesti parisuhteille jää aikaa. vaikka oishan tollanen tietenkin kokemuksena voinu olla kiva. Mutta turha niitä on murehtia mitä ei ole, kun niitä keksii lottovoitosta lähtien ja aina ois tyytymätön.