jos on muuten ruma oli sitten mies taikka nainen?
Onko hyvästä kropasta hyötyä
65
729
Vastaukset
- Anonyymi
On. Sitä paitsi kauneus ja rumuus on katsojan silmissä. Joku sinun silmissä ruma, voi näyttää toisen mielestä ihanalta (muistuttaa vaikka häntä jostain toisesta). Joku sinun silmissä kaunis, on jonkun toisen mielestä ärsyttävän näköinen (edelleen liittyy aiempiin kokemuksiin..) Elämä on.
- Anonyymi
"Joku sinun silmissä ruma, voi näyttää toisen mielestä ihanalta "
Tämä on ihan höpöä.
- Anonyymi
Terve kroppa on aina hyvä kroppa ja minusta siinä ei ole muuta kuin hyötyä. Oli kyse sitten miehestä tai naisesta.
- Anonyymi
Tähän on niin monta vastausta kuin on vastaajaa. Itselläni kyllä merkkaa vähän molemmat. Mikään kiiltokuvapoju ei tarvitse kuitenkaan olla.
Itse olen naisena huomannut, että taitaa miehillekin molemmat merkata. Olin hetken hieman löysemmässä kunnossa ja silloin ei ihan niin paljoa katseita kerännyt. Vaikka naama on nätti, niin saan nyt urheilullisemmassa kunnossa enemmän huomiota ja katseita. Saan jopa parempaa kohtelua. Kai se osittain myös johtuu oman itsetunnon noususta ja se houkuttelee muita ihmisiä. - Anonyymi
Ihan hyvään kuntoon on tullut treenattua ja tokkiisa siitä on hyötyä ihan elämässä. Asiat on helppo kantaa ja alaselkä on kunnossa. En ole myöskään mikään erikoisen näköinen mies, mutta huomiota ainakin tulee huomattavan paljon enemmän.
- Anonyymi
Monet puhuu vaan ulkonäöstä..kyllä hyvä kunto TUNTUU hyvältä. Keho on kun viritetty ralliauto ja seksuaalisesti alttiimpi.
- Anonyymi
Miksi sulla on tunne, että olet ruma? Ymmärräthän, että se on katsojasta kiinni? Tulee mieleen, että onko sulla vääristynyt kuva itsestäsi?
- Anonyymi
Se ei ole sinun ulkonäkö. Se on tuo sinun anteeksi olen olemassa -asenne. Sinä pidät itseäsi rumana, niin muutkin pitää.
- Anonyymi
Jos osaa panna eikä vollota kaikesta, niin saa kyllä seuraa. Yllättäen näkee enemmän rumia pariskuntia kun kauniita.
Sitäpaitsi itsehän siitä kropan tunteesta nauttii, koko ajan. Ja erityisesti liikkuessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sulla on tunne, että olet ruma? Ymmärräthän, että se on katsojasta kiinni? Tulee mieleen, että onko sulla vääristynyt kuva itsestäsi?
Tosi kaunis muiden mielestä voi kokea noin myös, eli, on myös kokemuksellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne tasolla, vääristynyt kuva?
- Anonyymi
Toi kuulostaa traumalle, tai vaan negatiivisille kokemuksille, joista olet muokannut osan sitä, miten itse näet itsesi. Ja yksin olo tekee omat kummat juttunsa...Millon viimeksi olet ollut rakastunut itseesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kuulostaa traumalle, tai vaan negatiivisille kokemuksille, joista olet muokannut osan sitä, miten itse näet itsesi. Ja yksin olo tekee omat kummat juttunsa...Millon viimeksi olet ollut rakastunut itseesi?
Voi kuulostaa hullulta kysymykseltä, mutta on oikeasti tosi tosi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole sinun ulkonäkö. Se on tuo sinun anteeksi olen olemassa -asenne. Sinä pidät itseäsi rumana, niin muutkin pitää.
Ihminen joka latelee tap.ouhkauksia pitkin nettiä on taatusti ruma kaikenkaikkiaan
- Anonyymi
Olet kiltimpi itsellesi ja muille, etkä tuollainen brutaali raakalainen.
Naiset kyllä vaistoaa KAIKEN. Sitä kutsuttiin naisen vaistoksi ja se on totta. Kyllä pillu tietää, niin se on. - Anonyymi
Mitä vikaa harmaantumisessa on?
- Anonyymi
mua pidetään edelleen ikäistäni nuoremman näköisenä vaikka olen harmaantumassa.
- Anonyymi
Mieti sitä, sillä siellä on avaimet ihan joka paikkaan, enkä edes huijaa...On oikeasti kumma avain ihan joka paikkaan, kunhan vielä annat ne jollekin...
- Anonyymi
Tämä ei ole totta..., kunhan sanon...
- Anonyymi
Sää varmaan ite oot kranttu. Tavoitteletko missejä tai malleja? tuo nauru homma on luulottelua.
Huom. tiedän yhden tuommosen miehen. - Anonyymi
"Monesti on tunne että vastaantulijat nauravat "
Kun harrastaa pitkän ajan ja hartaasti 'vasemman käden töitä' se aiheuttaa aivoissa hormonaalisia muutoksia josta seuraa tuonlaisia harhoja, tunteita. - Anonyymi
voi helvetti susi. kyllä sun elämä on vaikeaa. Miksi vitussa sä menet ulos jos sun asenne on tollanen kaikkeen
- Anonyymi
Vittuako sä valitat joka päivä tota samaa . Mitä sä saat tällä valittamisella. kerro mulle miksi joka päiväinen valitus kaikesta. äläkä sano että on masennus kun lopetit ne lääkkeetkin.
- Anonyymi
hieno juttu. siitä se lähtee kun nätti nainen sanoo sulle moi.
- Anonyymi
voi helvetti. Ihan normaalia tervehtiä työkaveria oli se tervehtijä minkä näköinen vaan.
- Anonyymi
Onko hyvästä naamasta..kyl sä tiedät miten tää jatkuu..
- Anonyymi
Joo, joo, joo, joo...kuule, sitten, kun olet ollut vuosikymmenen ilman toisen ihmisen ihoa, tule jatkamaan viisauksiasi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, joo, joo, joo...kuule, sitten, kun olet ollut vuosikymmenen ilman toisen ihmisen ihoa, tule jatkamaan viisauksiasi...
Ja, tiedän, mistä puhun...
- Anonyymi
Moni läski saa parin rahalla.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni läski saa parin rahalla.
Riippumatta siitä onko mies rumapainoinen tai ei, tytöille hyvätuloisuus/varakkuus on merkittävä valintakriteeri.
Miehille tytön tulot/varat ovat merkityksettömiä.
- Anonyymi
Kroppa jos on toimiva ja hyvässä kunnossa, siitä on paljonkin hyötyä. Monessakin. Rumuutta ei silmin nää, mut sisältä rumia kannattaa vältellä. Siinäkin on siitä kropasta hyötyy.
- Anonyymi
Vittu, jokainen on kaunis. Komea. Ainutkertainen. Piste. Te, ette vaan näe...Se, totuus vaan katoaa näkyvistä...Ja sitä mukaa ihminen...
- Anonyymi
Tinder ihmisillä ei ole väliä. Niitä ei lasketa. Olen hyvännäköinen nainen, jolle riittäisi kysyntää, mutta en ole halunnut, niin mikä virka tinderillä olisi elämääni, kun minusta ei ole yhtään kuvaa 15 vuodelta, sillä on fobia kuvien ottamisesta, tuntuu, että joku varastaisi minusta jotakin...Kerro, miten Tinder voisi kertoa minusta yhtään mitään?
- Anonyymi
Kuvat ei kerro mitään.
- Anonyymi
Hyvistä asioista on aina hyötyä.
Vaikea kuvitella siitä mitään haittaakaan olevan näin äkkisiltään??
- Anonyymi
No, itse perustan ainakin käsitykseni reaalielämän puolelle...Aina tekemistä ja ihmisiä ja ympyröitä ympärillä...Yhtä paljon sekä miehiä, että naisia ystävinä, ja tajuan kyllä, jos olisi kiinnostusta, mutta osannut suhteeni hoitaa niin, että 20 vuotta voinut tuntea mies puolisia ystäviä, jotka olisivat halunneet enemmän, mutta olen mitä olen, ja kunnioittavat tätä. Pärjään ihmisten , kuin ihmisten keskellä, ja kanssa, vaikka mulla onkin omat juttuni...Enkä ole missään somessa, tätä lukuun ottamatta, ja en kuva elämääni, tai itseäni, vaan elän elämääni. Itselläni oli niin paljon muuta, etten kaivannut enempää, ja ympärilläni olevatkin tottuivat tähän...Kukaan ollut huolissaan, tai ihmetellyt, enkä itsekään, kunnes tajusin vähän aikaa sitten, että ensimmäistä kertaa pitkään pitkään aikaan, koen, että ehkä kuitenkin, olen kuin kummitus, ja yksin olo alkoi kyllästyttää...Sinkkuus ei ole aina siitä kiinni, ettei saisi ketään, tai olisi onneton...Se voi käydä vaan, niin hullua, kuin onkin...Mutta rumaksi en koe itseäni, se tästä kaikesta vielä puuttuisikin...
- Anonyymi
Ja tähän lisätäkseni, ettei kenelläkään ole samaa kokemusta, mutta itseni pääsi yllättämään, ja siinä olikin jo omansa käsiteltävänä...Tajusin, että elämä, tai minä, itse, olin vetänyt itseäni höplästä...Ei ole kuule ihan yksinkertaista, mutta ei kai kuulu ollakaan...Kukaan olettanut, että minä voisin olla, se, joka johonkin tottuu, ja sellaisenaan hyväksyy...Vähiten minä itse, mutta...Näen ne syyt, jotka tänne toivat, ja ehkä jopa nyt sen, että kymmenvuotinen suhde katosi, eli mitään päätöstä tullut, ja ihminen katosi...ehkä minäkin...En koe olleeni yksin, mutta tämä nykyinen tunne, on kumma, sillä nyt koen...Ihan sama, jos menee liian diipiksi täällä, mutta, ehkä voin olla edes huonona esimerkkinä, joku voi nähdä jotakin....Elämä voi kuitenkin aina yllättää, siihen uskon enemmän kuin kokemuksella miihinkään muuhun...Ja, kaikki on käsissäni, mitä päätänkään tehdä...tai uskallan...rehellisesti sanottuna...Eikä siinä minkään...Näin se vaan menee...
- Anonyymi
Varmaan ehkä on. Toki jonkun pitäisi päästä sille asteelle että näkee sen…
Mulla on kauniit kasvot ja olen hoikka, mutta kroppa on yksinkertaisesti ruma alastomana. Ajattelen itse että se on aika järkytys sille, joka ajattelee päässeensä vällyjen väliin kauniin & hyväkroppaisen naisen kanssa. Ja se kyllä heijastuu kaikkeen, itsetuntoon etenkin tottakai. Kroppani virheet eivät ole omissa käsissäni, eli vähintäänkin kirurgia, silikonia ja taikasientä kaipaisi, eivätkä ne taas omalle päälleni sopisi. Mutta tavallaan pointtina se, että kai se itsetunto lopulta ratkaisee. Ei kauniista kasvoista ja urheilullisuudesta ole minkäänlaista hyötyä, jos silti ajattelee olevansa epäkelpo.- Anonyymi
Tää on just niin surullista, mitä alkanut näkemään..Sillä, eihän noi ole ole niitä, mitkä ratkaisee...Vaan kokonaisuus, koko ihminen...Ei me olla millään lihamarkkinoilla, vaikka joskus sen kuvan voi lyhykäisyydessään saada. Luotan, siihen, kuka olen, ei mulla muutakaan ole...Ja, vaikka olisin elämäni kunnossa, tai, en, niin, siihen en voisi lisätä, mitään, jollain ulkoa tulevalla. Siitä on kiinni, mitä voin tarjota, ja kuka olen, jos siinä pitää arpoa, niin surulliseksi menee...
- Anonyymi
Riittää kun on paksu ja pitkä
- Anonyymi
Iso läski perce
- Anonyymi
Naisena katson miehessä kokonaisuutta. Olen elämässäni ihastunut eri näköisiin ja kokoisiin miehiin joten siinä vaan pitää joku olla, ei sitä järjellä pysty selittään. Huoliteltu olemus ainakin on plussaa(en tarkoita sliipattua vaikka sekin sopii joilleen). No, luonne on tärkein, ottaa naisensa perustarpeet huomioon.... ÄÄH, meinasin unohtaa, hampaat pitää olla puhtaat mutta ei tarvi pepsodent hymy kuitenkaan. Ehkä semmonen pikkusen erikoisempi tyyppi on aina minusta ollut kiehtova.Semmoset sarjatuotanto kopiot ei kiinnosta.
- Anonyymi
unohtu vastata kysymykseen:
Naama tärkeämpi muttei tarkoita toisten ihannoivaa naamatyyppiä välttämättä.
"Onko hyvästä kropasta hyötyä jos on muuten ruma oli sitten mies taikka nainen?"
Miehet ja tytöt arvioivat ulkonäkö suuresti erilaisin kriteerein.
Sellaisille tytöille joilla on seksuaalista markkina-arvoa, hyvästä kropasta on etua.- Anonyymi
Tottakai jos toimintakykyä tarkoitat. Ulkonäkömielessä vain haittaa.
- Anonyymi
Kyllä ryhdikäs ja reipas olemus vetää puoleensa. Ja hymy kaunistaa kasvot kuin kasvot🙂
- Anonyymi
Entä jos ne on vinossa niin suoristaako hymy mukamas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ne on vinossa niin suoristaako hymy mukamas?
Ymmärrät tahallaan väärin. Asennevammaahan se ei tietenkään korjaa.
- Anonyymi
Jos olet mies niin EI.
Jos olet ruma mies niin sinut haluaa vain läskit naiset = rumat naiset.
"Ruma" nainen joka taas ei ole läski voi saada seuraa. - Anonyymi
Itse sivuuttasin sellaisen ihmisen joka ei muuta osaa katsoa kun ulkonäköä toki se ulkonäkökin usein jotain vaikuttaa parinmuodostukseen vähintäänkin siinä mielessä että naisella se on usein sitä itsetuntoa muokkaava asia ja kaipa se useimmilla miehilläkin jonkinverran itsetuntoon vaikuttaa mä olen huono tähän sillai sanomaan kun itse pidä ulkonäköä tärkeänä asiana
- Anonyymi
Mulla kroppa ja naama on rumia, joten on ei ole tietoa asiasta. Niinkuin yks entinen tuttava sanoi, olen vanha, ruma ja läski, helvetin tylsä ja lisäksi en ollut hänen mielestään normaali. Tuo tuttava katsoi oikeudekseen sanoa totuuksia mun ulkonäöstä, koska hän oli omasta mielestään kaunis, monet kuulema olivat kehuneet hänen olevan ikäistään nuoremman näköinen, hänen ylipainosta ei saanut sanoa, hänen mielestään kellään ei ollut oikeutta sanoa mitään negatiivista hänen ulkonäöstä, mutt kun oli muita paremman näköinen, hän sai haukkua muita vaatteita myöten ja oli sitä mieltä ett kaikki miehet olivat vaan pelkästään hänestä kiinnostuneita.
Itse tiedän oman ulkonäköni ilman muiden sanomisiakin, peilistä ja valokuvistakin se ruma totuus näkyy. Kroppa ei ole hääppönen, en tykkää esitellä liikoja sitä, käytän peittäviä vaatteita ja en muutenkaan liiku missään ihmisten ilmoilla. - Anonyymi
Entäpä jos huumori ja etenkin tilannekomiikka on hallussa vaikka olisi ruma?
- Anonyymi
Huumorilla selviää paljosta, pitää osata nauraa välillä itselleen. Näin nk.rumana tullut koomisia tilanteita, jotka ei silloin kun ne koki kauheasti naurattanut, mutt jälkeenpäin osannut jo naureskella asialle. Ei se rumuus ole este sille ett on huumorintajuinen henkilö, huumori auttaa selviämään asioista ja tilanteistakin eteenpäin.
- Anonyymi
Mikä on hyvä kroppa? Onko sekin katsojan silmissä kuten kasvojenkin kauneus?
Ihastumiseen ei kyllä vaikuta.
Siihen riittää, että on kiinnostusta ja ystävällisyyttä ja jokin kolahtaa. - Anonyymi
Ostaisinko uuden puvun vai vuosikortin jumppasalille - kas siinä pulma.
Jumppasalilla on tullut käytyä 20 vuotta eikä ole enää selkäkipuja eikä muutakaan vaivaa. Paino on hallussa eikä läskimakkarat hylly vyötäröllä. Mieli on hyvä eikä tarvitse vaatteilla koreilla. Kiva saada kohteliaita ystävällisiä katseita joihin vastaan samalla tavalla.
Mutta sitä ihmettelen mitenkä nykynuoriso on onnistunut syömään itsensä pilalle. En tarkoita kaikkia mutta paljon sitä massaa kaupungilla näkee. Heidän silmistään ei iloa juurikaan näe.
Mäkkärit boikottiin. McDonalds ei ole koskaan maksanut yhteisöveroja Suomeen. Entinen johtaja selitti Kauppalehdessä syitä sille miksi Mäkkäri on yli 30 vuotta toiminut Suomessa aina tappiolla (aggressiivisen verosuunnittelun ansiosta). Suomi on kuulemma haastava markkina-alue. Uskooko joku tuota? Me suomalaiset kelpaamme jenkeille vain kuluttajiksi. Mäkkäri vääristää kilpailua veronkierrolla ja se joka tästä kärsii on Suomi.
USA käyttää meitä vain hyväksi ja me hymyilemme asialle kuin idiootit. Ilmeisesti luulemme, että asioiden tulee mennäkin siten.Mä kävin kaks viikkoo sitten mäkkärissä. Se oli Karlstadin mäkkäri, kun hotelin baari oli sunnuntaina kiinni. Mä voin kertoo tarkemmin paikan, jos joku haluaa käydä. Vai ootteko jo käyny.
- Anonyymi
Samaanin mailastahan on kyse sentään. 🤔
- Anonyymi
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
- Tanssilattian Taina
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2762093Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131828Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1211396- 1361289
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1371210- 83827
- 174806
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä177774Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala430709- 52592