Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

92

Kommenttia

9112

  1. No kävin röökillä, vaikka en ees polta. Mutta rauhotuin. Tosin noi oli kuivunu, oliko ees nikotiiniä jälellä?

    No oli miten oli. Onko kysyjä todellinen vai ei? Mutta sen voin sanoo, että noin 30 v on pahin ikä. Sillon tulee ikäviä ajatuksia. Johtuen ihan biologiasta. Parikymppinen on vielä hiukan hukassa, mutta sitten tulee ajatukset perheen perustamisesta, niin hiukkasen se voi turhauttaa. No omalla kohdalla se oli lyhyt aikaista. Ja pääasia oli jatkaa harrastuksia ja syventyä töihin. Ei antaa minkää lumopalloefektin kasautua aivoissa. 40 vuotiaana ajatukset on jo ihan toiset. Ja nän 50 vuotiaana elämä on jo hyvin rauhallista. Ja on tyytyväinen kuinka moni asia on kantanu läpi elämän. Paljon ois jääny tekemättä jos ois menny perinteisen perhemallin mukaan.

    Eikä sitäkään kannata miettiä, mitä on antaa. Kun ei siinä mitään kauppaa tehdä. Siinä sen sitten näkee ollaanko tasapainossa. Vai onko syytä jätkaa molempien omille teilleen. Mä oon siis ollu paljon esillä kyllä, että jos ois joku tarvinnu, nii ois katottu. Mutta ei tarvinnu, eikä sitten katottu. Mutta hyvä mieli näin jälkikäteen, kun on yrittäny, saanu tavallaan vastauksen. Liian innokkaana voi ajautua huonoon suhteeseen.
  2. 41 / 456