Palstalla on liiankin rauhallista

Anonyymi-ap

☮️ Tyyntä myrskyn edellä, ellen sanoisi 🤔... Eipä oo ennää! Mun on pakko saada heittää tänne frustraationi ja ylienergisyyteni 😤⚡️🤩! Duuni meinaa viiä mielenterveydellisesti mehut. Työttömyys on alkanut jälleen kiinnostamaan. Massit vs. vaiva ei oo mun kohdallani vaivan arvoista. Pillerinkäyttökanava juutupeen ja sen avulla maailmanmaineeseen 🙂?

Ja sitten vajotaan jälleen synkkyyteen. Epsteinin saarelle en silti päättäisi mennä vaikka tarjottaisiin (taikka linnanjuhliin, sama asia 😉). Kadotukseen joutuu jos elää tässä maailmassa leveästi. Miksi? Siksi, koska se leveästi eläminen tapahtuu riistämällä muilta niiden onnellisuutta missä rahalla on tietysti se ilmeisin merkitys. Eli - Vampyyriksi en sentään ala (enkä alennu). -💊-.

24

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos sulla duunia riittää, niin ei mitään toiveita, että ainakaan mitään työttömyyskorvausta tai muutakaan sosiaalietua saisit.

      • Anonyymi00001

        Jos on normaaleissa töissä nii saako sillon mitään tukea? Entä asumistuki? Epstein vs. Einstein. Kumpi niistä on hullu ja kumpi nero? Riippuu ihan siitä keneltä kysytään. Enpä menisi vannomaan että Trumpit ja kumppanit kykenisivät erottamaan munaa kanasta. Elämämkoulubiisi. Aito Mäkkiä. https://www.youtube.com/watch?v=ag5AEcLSjpM . Ehkä täsä kaiken taustalla on yleinen tyytymättömyys tämän maailman toilailuihin. Oon mä kyllä kriitikko muutenkin ihan jo mun sielunmaisemallisilta lähtökohdiltani.

        Ollaan katuviisaita. Tavallisten työelämän parissa viettävien ihmisten elämänlaatu on sekin olennaisesti parempaa kuin työttömien. Mitä työttömyys, köyhyys ja syrjäytyminen tarkoittavat? Ne tarkoittavat sitä, ettei ihmisellä ole omasta mielestään oikein syytä elää. Missä lähimmäisenrakkaus? Superrikkaista en ala edes puhumaan. "T*rroristiksi" en halua näet leimautua 😉. Oisko täälä kettään luomua luolanaista kenen kanssa voisin muuttaa sinne luolaan asumaan? Metsäkin käy. -💊-.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00001 kirjoitti:

        Jos on normaaleissa töissä nii saako sillon mitään tukea? Entä asumistuki? Epstein vs. Einstein. Kumpi niistä on hullu ja kumpi nero? Riippuu ihan siitä keneltä kysytään. Enpä menisi vannomaan että Trumpit ja kumppanit kykenisivät erottamaan munaa kanasta. Elämämkoulubiisi. Aito Mäkkiä. https://www.youtube.com/watch?v=ag5AEcLSjpM . Ehkä täsä kaiken taustalla on yleinen tyytymättömyys tämän maailman toilailuihin. Oon mä kyllä kriitikko muutenkin ihan jo mun sielunmaisemallisilta lähtökohdiltani.

        Ollaan katuviisaita. Tavallisten työelämän parissa viettävien ihmisten elämänlaatu on sekin olennaisesti parempaa kuin työttömien. Mitä työttömyys, köyhyys ja syrjäytyminen tarkoittavat? Ne tarkoittavat sitä, ettei ihmisellä ole omasta mielestään oikein syytä elää. Missä lähimmäisenrakkaus? Superrikkaista en ala edes puhumaan. "T*rroristiksi" en halua näet leimautua 😉. Oisko täälä kettään luomua luolanaista kenen kanssa voisin muuttaa sinne luolaan asumaan? Metsäkin käy. -💊-.

        En minä asumaan halua luolaan enkä metsään, mutta metsässä voisin muuten liikkua!


    • Anonyymi00002

      Nyt mä tarvitsisin luulijalta "kannustusta" jotta selviäisin 🤭. Kyllä mä tiedostan nää asiat eli että yksikin hyvin nukuttu yö palauttaisi mut maanpinnalle. Mutta kun mä en ehi mennä nukkuun. Vappukaahareiksi emme ala ja maantieteelle emme mahda mitään. Olkaamme siis palstalais-ätmyli-burger-sigmoja 🍔💪. -💊-.

    • Anonyymi00003

      Epstein tuli sigmojen kauppanpäälliseksi. Fakta. Siinä missä McCafee lähti sigmat tuli tilauksesta perässä. Nyt lähti Epsteinkin. Kovaa on kilpailu.

      Kestävyys-opit jää siis omille harteille. Se on kansan omalla vastuulla aina ollu. Ihan sama kuka riekkuu ja mitä riekkuu.

      • Anonyymi00004

        Venäjällä Kasparski. Tiedä sitten ilmeisesti siellä rikkaat arvostavatkin asiantuntijuutta. Täällä infloituu nopeammin, Hyppönenkin oli jo alaa vaihtamassa.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Venäjällä Kasparski. Tiedä sitten ilmeisesti siellä rikkaat arvostavatkin asiantuntijuutta. Täällä infloituu nopeammin, Hyppönenkin oli jo alaa vaihtamassa.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Eraser_(film)


      • Anonyymi00007

      • Anonyymi00008

      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        = https://fi.wikipedia.org/wiki/Joe_Biden kun vertaa uran alkua ja loppua. Ne paljastuu periaatteiden täydestä muokkaantumisesta.

        Suomi kans ihan täysin vapaata maali-aluetta.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Suomi kans ihan täysin vapaata maali-aluetta.

        Joskus oli intissä syväjohtaminen - malli se kans heiluu on/off.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Joskus oli intissä syväjohtaminen - malli se kans heiluu on/off.

        Sitä lukee jalkaväkikoulutuksen "uudistuksina" ne höpöttää aina samaa kun malli kytkeytyy pois/päälle. Luo kellekkään pitkäjänteisyyttä.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Sitä lukee jalkaväkikoulutuksen "uudistuksina" ne höpöttää aina samaa kun malli kytkeytyy pois/päälle. Luo kellekkään pitkäjänteisyyttä.

        Sote-uudistus sama juttu pomojen 300,000 vuositulot euron palkat maalittaa koko systeemin "lukkoon" typeryydellään. Kaikki perustuu massaamuistiin sillä luodaan illuusio(-ita) joilla savustetaan osaajat pihalle.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sote-uudistus sama juttu pomojen 300,000 vuositulot euron palkat maalittaa koko systeemin "lukkoon" typeryydellään. Kaikki perustuu massaamuistiin sillä luodaan illuusio(-ita) joilla savustetaan osaajat pihalle.

        Politiikka helpoin keino vastapelurit vuorotellen toistensa riveleihin. Alle 80 äo ei huomaa mitään koska ne ei tiedä ilmiöstä kohdennetusti. Hajatietoa.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Politiikka helpoin keino vastapelurit vuorotellen toistensa riveleihin. Alle 80 äo ei huomaa mitään koska ne ei tiedä ilmiöstä kohdennetusti. Hajatietoa.

        Nää alkaa purkaa heti koulutuksesta peruspilarit pois sillä se leventää väylää ainoastaa. "Vesilähteet" (magneettivuot) pumppaa vaan rahanpesua ja ahneutta. Kierre alkakoon.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Nää alkaa purkaa heti koulutuksesta peruspilarit pois sillä se leventää väylää ainoastaa. "Vesilähteet" (magneettivuot) pumppaa vaan rahanpesua ja ahneutta. Kierre alkakoon.

        Pankkirosvojen ja mafian magneettilukko - teknologioita.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Pankkirosvojen ja mafian magneettilukko - teknologioita.

        Sillä EU:n turvallisuusvirastokin murrettiin. Kaikki vastuuhenkilöt listattuina mafialle.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Sillä EU:n turvallisuusvirastokin murrettiin. Kaikki vastuuhenkilöt listattuina mafialle.

        Bushit CIA:han ja eurooppalainen osaaminen Kiinaan. Siitä on kansainvälinen mafiaverkosto (globalisaatio) valmistettu.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Bushit CIA:han ja eurooppalainen osaaminen Kiinaan. Siitä on kansainvälinen mafiaverkosto (globalisaatio) valmistettu.

        Pitää vaan hapettaa valtiopäämiehet niin mafiakin ymmärtää. Pimee juttu siitei kehtaa enempää.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Pitää vaan hapettaa valtiopäämiehet niin mafiakin ymmärtää. Pimee juttu siitei kehtaa enempää.

        Haiphong vaan vilkkuu pois-päällä siellä tärkeä laivastoreitti. Huumeisiin liittyvää.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Pitää vaan hapettaa valtiopäämiehet niin mafiakin ymmärtää. Pimee juttu siitei kehtaa enempää.

        Kannata luopua kansantarinoista sillä ne ainoastaan voittaa.


      • Anonyymi00020

      • Anonyymi00022

    • Anonyymi00023

      HAHAAAAAAAAH! Mä voitin :)💪♟! Mustalla - https://lichess.org/1NqpJIgy . Valkosellakin meni hyvin vaikka jäikin linkittämättä. Siinä pelissä luulin eka tehneeni virheen mutten sit tehnytkään. Hoidin homman torniparini ja lähetin yhteistyönä. Mut toi mustalla linkin takaa siis... Mä tiesin että botin täytyi kontrolloida pelin lopussa kuningattarellaan puolustustaan.

      Yllätyksekseni se lähti sen sijaan napsimaan sotilaitani toiselta puolelta lautaa ja oikein yritti hävitä. No, mä sit kostin sille ja hoidin homman. Silloin kun sotilas on ylhäällä (niinkuin mulla), niin on keskityttävä omaan puolustukseensa minkä suhteen botti feilasi täydellisesti. -💊-.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe