Potentiaalin liikakäyttöäkö?

Anonyymi-ap

Mies elää elämäänsä kuten Roger Moore, tiedättehän agentin numero 007?
Naisia elämässä lähes sama määrä, ja niitä lapsiakin siunaantunut elämän melskeissä kolmelle.
Olenko, ja onko Roger Moore mielestäsi potentiaalin liikakäyttäjä, vai jäikö elämämme jotenkin vielä vajaaksi? Olisihan tässä vielä aikaa:)

AV

30

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Voin kertoa ettei tämä elämäntyyli tuo painetta rintaan, eikä kiveksiin.
      Mutta, pääkoppa voi joskus olla lujilla:)

      AV

    • No tää potentiaali näyttää tänään kovasti puhuttavan. Onko multa menny jotain ohi?

      • Anonyymi00002

        No, en tiedä. Sen vuoksi laitoin ihan päinvastaisen ajatuksen.
        Ihmisten tulee elää ajatustensa mukaisesti, siitä muille valittamatta.
        Niin teen minäkin, vaikka onhan monenlaisia kokemuksia elämän varrelle jo tullut.

        Siitä saa syyttää vain itseään, ei muita.

        AV


    • Anonyymi00003

      Tässä pyörii just taustalla Moonraker. Siinä on vielä huumoria mukana ja naisilla mitä loistavimmat ja osuvimmat nimet. Holly Goodhead :D

      • Anonyymi00004

        :)

        AV


      • Unelma Säleikkö on paras elokuvaroolinimi.
        :)


    • Anonyymi00005

      Austin Powers saa enemmän naisia kuin joku tuplanolla seitsemän.

    • Anonyymi00006

      sähköt loppuu koska datakeskusten tekoäly-robotit syövät kaiken sähkön, Cylonit syövät kaiken sähköenergian Suomen valtakunnasta.

    • Anonyymi00007
      • Anonyymi00008

        Harmonia voi ajallaan saada säröjä, ja särkyä.


    • Miksi pelkästään tyyytisit James Bond esikuvaan?
      Entäs Casanova, Don Juan, Lord Byron ja kotimaisittain Auervaara?

      Kannattaa laajentaa mielikuvitusta, kun siihen on mahdollisuus. 😂

      • Anonyymi00010

        No ei, olenhan huolehtinut lapsistani yhtä lukuun ottamatta.
        Hän ei edes vielä tiedosta sitä että olen hänen isänsä.
        Miljonääri en ole, mutta haluan tavata hänet tulevaisuudessa ja pyytää anteeksi.

        Tämä tosin äidin pyynnöstä ja halusta. Toisessa kulttuurissa voi olla hankala elää ilman isää. Syvät pahoittelut siitä mitä hän on elämässään jo kokenut, mutta jos on isäänsä tullut vetää minua heti turpaan kun tavataan ensimmäisen kerran, sitä odotellessa:)

        AV


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        No ei, olenhan huolehtinut lapsistani yhtä lukuun ottamatta.
        Hän ei edes vielä tiedosta sitä että olen hänen isänsä.
        Miljonääri en ole, mutta haluan tavata hänet tulevaisuudessa ja pyytää anteeksi.

        Tämä tosin äidin pyynnöstä ja halusta. Toisessa kulttuurissa voi olla hankala elää ilman isää. Syvät pahoittelut siitä mitä hän on elämässään jo kokenut, mutta jos on isäänsä tullut vetää minua heti turpaan kun tavataan ensimmäisen kerran, sitä odotellessa:)

        AV

        Ja..kun on minun geenit saanut, voin olla vain vastaan ottavana osapuolena.

        AV


      • Anonyymi00013

        Juice Leskinen taikka Ilkka Lipsanen taikka Ilkka Kylävaara taikka Jörn Donner. Kyllä suomalaisiakin naismetsästäjiä löytyy. Heissä on tuota sex appeilia.


      • Anonyymi00014

        Poika kävi luonani 8000 km etäisyydellä vuonna 2007. Hän on jo tänä päivänä lähes 19 vuotias, hetki siihen että hän haluaa tietää jotain siitä miten on "erilainen" omassa yhteiskunnassaan kasvaa.
        Tiedän jo että hän ottaa yhteyttä, ja olen siihen valmis.
        Potra poika, hyvää geeniperimää. Pissas lattialle käydessään jo ennakko protestiksi..no joo.

        Mutta, hyvä jos naiset palstalla pitävät omanaan omat ajatuksensa, kuten tämä "Tosi Typy" nyt teki. Ei tosin kuulosta "tosi typyltä", kuulostaa henkilöltä joka heijastaa omat kokemuksensa kirjoituksiin, ja sellaista hänelle ei tietenkään voisi koskaan tapahtua. No, ei tietenkään voisi, monesta eri syystä.

        AV


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        No ei, olenhan huolehtinut lapsistani yhtä lukuun ottamatta.
        Hän ei edes vielä tiedosta sitä että olen hänen isänsä.
        Miljonääri en ole, mutta haluan tavata hänet tulevaisuudessa ja pyytää anteeksi.

        Tämä tosin äidin pyynnöstä ja halusta. Toisessa kulttuurissa voi olla hankala elää ilman isää. Syvät pahoittelut siitä mitä hän on elämässään jo kokenut, mutta jos on isäänsä tullut vetää minua heti turpaan kun tavataan ensimmäisen kerran, sitä odotellessa:)

        AV

        Mikäli lapsellasi on negatiivista sanottavaa, se vastalause on otettava reilusti vastaan. Hänellä on oikeus ilmaista tunteitaan. En kuitenkaan hyväksy väkivaltaa. Tilanteen voi ratkaista toisin. Puhumalla ja kuuntelemalla.
        Toki on vaikeaa, jos lapsesi ja hänen äitinsä asuvat toisessa kulttuurissa. Tämä pitää selittää lapselle parhain päin.
        Sinun pitäisi kertoa lapselle, ettet ole unohtanut häntä ja hän on sinulle rakas (kaikista esteistä ja hankaluuksista huolimatta).

        Onnea sinulle isä-, lapsisuhteen eheyttämiseen.


      • Anonyymi00016
        tosi.typy kirjoitti:

        Mikäli lapsellasi on negatiivista sanottavaa, se vastalause on otettava reilusti vastaan. Hänellä on oikeus ilmaista tunteitaan. En kuitenkaan hyväksy väkivaltaa. Tilanteen voi ratkaista toisin. Puhumalla ja kuuntelemalla.
        Toki on vaikeaa, jos lapsesi ja hänen äitinsä asuvat toisessa kulttuurissa. Tämä pitää selittää lapselle parhain päin.
        Sinun pitäisi kertoa lapselle, ettet ole unohtanut häntä ja hän on sinulle rakas (kaikista esteistä ja hankaluuksista huolimatta).

        Onnea sinulle isä-, lapsisuhteen eheyttämiseen.

        Mietin sen olevan itselleni helppoa, koska päätös oli äidin.
        Olen tottunut jo lapsia pursuavaan elämään, yksi lisää ei ole mikään ongelma.
        Lähinnä rikastuttaa kokonaisuutta omalla erinlaisuudellaan.

        AV


    • Anonyymi00009

      salaisia agentteja tytöistä tulee niitä kun ehdotin kesätöitä armeijalta, agentuureja tulee.. agentit: 1,2,3.. 123 numeroityuna

    • Erittäin hyvä kysymys. Voiko mies olla liian seksikäs?

      • Anonyymi00015

        Mielestäni voi olla ominaisuuksia jotka naisiin vetoavat.
        Ulkomailla eläessäni tulin joskus harvoin Suomeen. Otin hotellin ja menin istumaan muutamaksi tunniksi hotellin baariin. En itse asiassa halunnut naisseuraa, mutta aina sitä sai. Asenne "MENE POIS" tuottaa joskus päinvastaisen reaktion.

        AV


    • Anonyymi00017

      Tietääkseni ei ole kuin kahdelle ei ole muista ainakaan henkilökohtaisesti tietoa toki voi olla että niitä jonkin verran enemmänkin on milläs ajattelitte todistaa niiden olevan mun tiedän olleeni vain kahdenkymmenen eri naisen/tytön kanssa joista yhden väitös oli ainakin perätön jos ny sattu edes oleen raskaana ni oli erään toisen

    • Anonyymi00018

      Mutta, miettikää mikä ongelma niillä miehillä on jotka tuntevat etteivät ole saaneet naisseuraa esimerkiksi minuun jotka ovat sitä jostain syystä ihan riittävästi saaneet.

      Miksi ja mitä he valittavat? Itse koen kaiken naisseuran olleen sen arvoista vaikka kyllähän se kai on muutamat sadat tuhannet eurot vieneetkin, mutta ihan hyvästä syystä.

      AV

      • Anonyymi00019

        No, en tietenkään euroakaan ole antanut, vain rakkautta:)
        Tai no...
        Joku jo kihelmöi...

        AV


    • Anonyymi00020
    • Kirjoitat hyvin selkeästi, mutta haluaisin kuitenkin kysyä (eikä tähän tarvitse vastata, ellet halua)...

      Oletko hieman huppelissa? Parin oluen/ siiderin nauttineena?
      Ketjun aiheesta ja vastauksista vaan päättelin .....


      (ei mulla muuta, jatkakaa ....)

      😊

      • Anonyymi00022

        Tuollaisen kysymyksen tekijä kai haluaisi kyseenalaistaa jollain tavalla vastauksen antajaa, en alennu tuollaiseen johdatteluun. Totean vain, häpeäisit jos olet ns. "kokenut nainen".
        Miten se liittyisi keskustelun aiheeseen, kirjoittamisen sisältöön tai muuhunkaan tosiasiaan?

        Voit toki ajatella että elämä muuttuisi jos olisit kännissä tai et olisi, ikävä kyllä jos sellaista kaipaat..se ei muutu.

        AV


      • Anonyymi00022 kirjoitti:

        Tuollaisen kysymyksen tekijä kai haluaisi kyseenalaistaa jollain tavalla vastauksen antajaa, en alennu tuollaiseen johdatteluun. Totean vain, häpeäisit jos olet ns. "kokenut nainen".
        Miten se liittyisi keskustelun aiheeseen, kirjoittamisen sisältöön tai muuhunkaan tosiasiaan?

        Voit toki ajatella että elämä muuttuisi jos olisit kännissä tai et olisi, ikävä kyllä jos sellaista kaipaat..se ei muutu.

        AV

        Tämä ajatus kävi mielessä, koska tänään tekstisi poikkeaa tavallisista vastauksistasi. En kritisoinut, pelkästään kysyin. Ajattelin, onko kaikki OK?
        Ei ollut tarkoitus suututtaa.

        Antaa olla. Sorry, jos pajhoitin mielesi.


      • Anonyymi00024
        tosi.typy kirjoitti:

        Tämä ajatus kävi mielessä, koska tänään tekstisi poikkeaa tavallisista vastauksistasi. En kritisoinut, pelkästään kysyin. Ajattelin, onko kaikki OK?
        Ei ollut tarkoitus suututtaa.

        Antaa olla. Sorry, jos pajhoitin mielesi.

        Ei mitään, se olenko kännissä vai enkö ole ei ole se ydin kysymys koko keskustelussa.
        Aloitus on laitettu liikkeelle syystä missä jotkut valittavat etteivät saa naisia?

        Joillekin on taasen suotu naisia ihan "omiksi tarpeiksi", liikaa yrittämättä.

        Syy ja seuraus, mitäs nämä miehet ovat vailla?

        Mjoo, tuskin yksikään pystyisi vastaamaan TÄYSIN edes sitä 1/3 mitä tulisi tuossa yhteydessä tehdä? Miksi kokemattomat kirjoittavat jostain, mistä eivät itse tiedä yhtään mitään?

        Suhde ei ole mikään järjestettävissä oleva asia, jos sellaista ei kohtaa on henkilö itse kyvytön suhteeseen, edes sellaisen aloittamiseen.

        AV


    • Anonyymi00021

      niin minä tulwen hyvin toimeen armeijan upseereidenkin kanssa, joskus niinhuumori voi olla aika rankkaakin..

      t. Luti from Hell.

    • Anonyymi00023

      AV - AntiVirus..m utta Antti on virus itse kokoNAISENa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe