Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

92

Kommenttia

9112

  1. Joo, mulla valurauta pannu. Teflonpannu pääs kuumeneen niin, että rupes käryään. En voi sitä enää käyttää. Ja paistilastat on köksäpuun lastoja. Niitä ei enää tehdä, en tiiä onko hengissäkään enää. Mutta niitä ostin useemman, kun niitä vielä sai. Niitä kun tehtiin SOTKAn tehtailla. Sen jälkeen kun sotka oli lopetettu. Mutta sinne jäi niitä koneita ja tiloja sai vuokrata koneineen päivineen. Sai useempikin puualan yritys alkunsa.
  2. 45 / 456