Jos sinulla olisi miljardeja

Anonyymi-ap

Mitä tekisit? Minä ainakin ostaisin semmoisen hirmu ison tankkerin ja menisin keskelle merta onkimaan.

>Simiti<

89

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Antaisin hyvää lähipiirilleni, jotka ovat sen ansainneet. En juhlisi juurikaan tekisin hyviä asioita, joilla tukisin terveyttä ja hyvää mieltä. Liike olisi lääke, ehkä olisin aktiivisempi reissamaan mm. Norjan/ Ruotsin Lappiin ja miksei Suomenkin seuraamaan erilaisia hiihtotapahtuma.

Lätkä, futis, yu kiinnostaisi hiihdon lisäksi maailmanlaajuisesti. Jeesaisin (sponssaisin) huonompiosaisia osallistumaan kanssani tapahtumiin. Loisin hyvää henkeä, koska olen tällainen fiilis ihminen. Hyvällä saa enemmän hyvää aikaan ja .... ?

Pahaa mieltä pyrkisin välttelemään, ehkä raha siihenkin auttaa? Antamisen ilo on sitä parasta iloa, kun näkee huonompiosaisen mielessä hyvän vaikutuksen kokemaan. Hyvät kokemat ovat aina mieltä parantavia asioita niin antajalle kuin saajallekin.

• Anonyymi00002

Kuullostaa hyvälle, mutta todellisuudessa voisi olla aika vaikeaa olla hyvä...

Nyt ihan tavallisenakin tallaajana pitää olla tarkkana, ettei joudu huijarin kynsiin, niin mietippä sit jos ois miljardeja...

Äkkiä lähtis miljarditkin lapasesta....

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kuullostaa hyvälle, mutta todellisuudessa voisi olla aika vaikeaa olla hyvä...

Nyt ihan tavallisenakin tallaajana pitää olla tarkkana, ettei joudu huijarin kynsiin, niin mietippä sit jos ois miljardeja...

Äkkiä lähtis miljarditkin lapasesta....

Itse ajattelisin vain lukuina en miljardeina excelissä, kerran viikossa pitäisin kirjaa. Silloin pää kestää paremmin tilannetta. Elää suht normisti tietäen samalla sen, että kaikki tekeminen ja meneminen on itselle mahdollista, tarvitsematta ajatella paljonko mikäkin maksaa.

Ajatuksena taustalla kuitenkin kokoajan kohtuus ja tolkku. Raha olisi enemmän vain asioiden mahdollistaja, mut lepo ja paikalla oleminen kotosallakin olisi ihan ok välillä. Turhien stressitekijöiden minimoiminen kokoajan läsnä. Pakkoa ei olisi mihinkään.

• Anonyymi00004

Oikeat miljardöörit ostavat paratiisisaaria missä raiskaavat nuoria lapsia taikka perustavat oman kuudentuhannen asukkaan kaupungin.

Epsteinit ja Nygåårdit ovat esimerkkeinä edellisistä ja Musk esimerkki jälkimmäisestä. Sitten on vielä kirsikkana kakun päällä tämä Trump ! Trump omistaa nyt Gazan alueen ja alkuperäisväestö joutaa lähteä loisimaan Eurooppaan. Europpan on oma syy jos Trump päättää karkoittaa 2 000 000 palestiinalaista vaikkapa Suomeen.

• Anonyymi00007

Ovat ja olivat narsisteja. Elivät elitistä elämää, jossa kokivat olevan vallan ytimessä? Ketään ihmistä ei pidä päästää asemaan, jossa alistavat heikommassa asemassa olevia. Siksi kunnioitan demokraattisia arvoja, jossa pyritään eriarvoisuustekijöitä minimoimaan.

Valta ei ole koskaan hyvästä, jos vallan kahvassa on narsistinen ihminen. Hän maksimoi aina kaikessa omia hyötyjä. Suosii heitä, joista hyötyy itse aina eniten, jolloin väärät asiat saavat merkityksen. Ja ohjaa tilanteita väärään suuntaan.

Trump ja Putin ovat siitä huonoja esimerkkejä, jotka vaikeuttavat huonommassa asemassa olevien eloa jopa oman kansankin parissa. Vaikka tekisivät muuten hyvää maailmalle teoillaan? Trump osaa manipuloida samoin Putinkin, toistamalla asioita moneen kertaa? Haluavat uskoa, että siten asiat alkavat tuntumaan enemmän uskottavilta, vaikka olisivat valheellisia asioita?

• Anonyymi00005

Se olisi hauskaa kunnes liskoihmiset ottaisivat yhteyttä. Sitten ne antaisivat geeniterapiaa ja tekisivät sinustakin liskoihmisen, ja joutuisit vaihtamaan nimesi joksikin Steiniksi kuten Simitistein. Sen jälkeen joutuisit ostamaan saaren Karibialta, joka nimettäisiin Simitisteinin saareksi, ja siellä pitäisi kestitä muista liskoihmisiä jotka hallitsevat maailmaa ja ihmiskuntaa. Joku Epsteinikin oli matematiikan ja fysiikan opettaja, ja yhtäkkiä tulikin miljardööriksi joka omisti oman saaren.

Jos kuitenkin kieltäytyisit sinut vaihdettaisiin klooniin kuten Jim Carrey.

• Anonyymi00006

Muuttaisin pois suomesta Heti

• Anonyymi00008

Itse en muuttaisi, varsinkaan jos Suomi yhteiskuntana on mahdollistanut minulle rikastumisen, haluaisin antaa takas siitä hyvästä, jonka olen yhteiskunnalta saanut ja mikä on minulle mahdollistanut nykytilanteen. Kiitollisuus syntyy hyvistä kokemista.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Itse en muuttaisi, varsinkaan jos Suomi yhteiskuntana on mahdollistanut minulle rikastumisen, haluaisin antaa takas siitä hyvästä, jonka olen yhteiskunnalta saanut ja mikä on minulle mahdollistanut nykytilanteen. Kiitollisuus syntyy hyvistä kokemista.

No varmaan joo se suomi sinulle antaa miljardeja rahaa.... ei ikinä muuten paitsi jos nimesi sattuu olemaan Zelenskyii.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No varmaan joo se suomi sinulle antaa miljardeja rahaa.... ei ikinä muuten paitsi jos nimesi sattuu olemaan Zelenskyii.

Mahdollisti se sen ainakin tåmän Woltin perustajille. Koulut käyty Suomessa ja se mahdollisti kansainvälistymisen ja hyvin suunnitellun luomuksen myynnin ulkomaille.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mahdollisti se sen ainakin tåmän Woltin perustajille. Koulut käyty Suomessa ja se mahdollisti kansainvälistymisen ja hyvin suunnitellun luomuksen myynnin ulkomaille.

Supercellin perustajia unohtamatta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ilman ulkomaalaista työvoimaa jotka tekee töitä ilmaiseksi ei olisi ollut mahdollista. Itse en ole ikinä käyttänyt woltin palveluja enkä käytä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Supercellin perustajia unohtamatta.

Peter Sarlin varmaan tulee nettoamaan paljon tulevaisuudessa. Hänellä hyvä ssenne siihen.

• Anonyymi00010

Tuo laiva tietysti pitäisi olla, huippuhieno risteilijä joka selviää merillä kuukausia ilman täydennystä. Ja tietysti henkilökunta siihen.
      Sitten jostain etelä euroopasta (tai kauempaa) mahdollisimman suuri maa-alue minkä aitaa täysin, ja rakentaa sinne oman lomakylä-keskuksen, sitten viettää siellä yksinään lomaa. Merenranta täytyy kuulua kauppaan tietenkin.
      Suomessa en viihtyisi, ei huvita maksaa veroja näille tänne. Politiikka ei kiinnosta, siihen en osallistuisi millään tavoin.

• Anonyymi00011

Mietippä. Sellainen jättilaiva ja ikioma saari.

>Simiti<

• Anonyymi00014

• Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

>Simiti<

Saari on teknisesti melko hankala. Mutta jos rahaa on miljardi niin onnistuisi sekin tietysti.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

>Simiti<

Saaressa suurin kuluerä ja ongelma olisi sen puolustaminen, kaikkien muiden logististen ongelmien lisäksi (oma lentokenttä, satama jne.) . Täytyisi pystyä puolustautumaan mahdollisia hyökkäyksiä vastaan, ja tahoja on useita: terroristit, rikollisjoukot, Libyalaiset, Ukrainalaiset, Amerikkalaiset. En oikein usko että miljardi riittäisi mihinkään tuossa pelissä.

• Anonyymi00069

Miljardöörinä voisi ostaa Grönlannin Trumpin nenän edestä. Hähhääh mahtaisi jätkää alkaa vituttaa kun on itte niin köyhä ettei Grönlantia kykene ostamaan.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Miljardöörinä voisi ostaa Grönlannin Trumpin nenän edestä. Hähhääh mahtaisi jätkää alkaa vituttaa kun on itte niin köyhä ettei Grönlantia kykene ostamaan.

Grönlanti on kiva paikka. Melkein suomea kivempi.

• Anonyymi00015

Varmaan ajelisin Lappiin pilkkilomalle.
      Ai niin, niinhän minä kohta teenkin :)

Ehkä lentolupakirjaa ja omaa pienkonetta alkais hommata, niin seuraava reissu etenisi liukkaammin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00016

Jos yhtäkkiä tulisi jokin miljardisade, en tekis mitään, mutta tulisin hulluksi.
      Sitä sanotaan vissiin trumpismiksi, ellen ole väärässä.

Vilma

• Mikäli tuollainen summa tupsahtaa pankkitilille, sitä joutuu hetken miettimään (about: noin pari vuotta). Ettei tule tehtyä hätiköityjä päätöksiä ja huonoja ratkaisuja.

Lahjoittaisin osan läheisille ja ystäville. Tekisin heistä taloudellisesti riippumattomia ja onnellisia. 😁💰
      Valitsisin harkiten hyväntekeväisyyskohteita.
      Perustaisin yrityksen, palkkaisin ammatilaisia avustamaan/ neuvomaan, alkaisin turvallisesti ja järkevästi sijoittamaan.
      JEEEE! Heittämällä muuttuisin miljardööristä monimiljardööriksi! 🧐💶💃

(näin pähkinänkuoressa menee tulevan miljardöörin suunnitelmat)

• Anonyymi00017

Antaisin kaikki työnantajalle kiitokseksi että saan tehdä töitä ja toivoisin lisää työtunteja ja nukkuisin työpaikalla

• Anonyymi00020

Lahjoittaisin kaiken Suomen valtiolle. Olen niin kiitollinen kaikesta siitä mitä hallitus on tehnyt eteeni.

• Anonyymi00029

Joo minäkään en tekisi miljardilla mitään, nostaisin joka päivä rahaa käteisenä ja lahjoittaisin kadulla kulkeville pultsareille miljoonia ja loput laittaisin roskikseen. Eihän maailman onnellisimmassa maassa mitään ylimääräistä tarvitse. Se riittää että valtio antaa minun asua täällä ja työskennellä joka päivä sen eteen.

• Anonyymi00022

Aikamoisia summia. Lahjoittaisin ja sijoittaisin valtaosan jonnekin tuottavaan ja hyvää tekevään, en todellakaan tarvitse itse tuollaisia rahoja. Lasten, nuorten ja eläinten hyväksi etusijassa, mutta jotenkin fiksusti niin, että sijoitettu raha poikisi lisää hyvää.

Maksaisin läheisteni lainat ja asunnot ja autot ja muut perustarpeet niin, ettei heillä olisi enää huolen häivää. Sitten vaihtaisin asunnon kolmen makkarin asunnoksi, niin saisin oman työhuoneen 😍 Aluetta en vaihtaisi, täällä on kaikki mitä asuinpaikaltani toivon. Menee kyllä törsäilyn puolelle, mutta vaihtaisin autonkin. Esim Audi RS 5 voisi olla sopivan kompakti, mutta kuitenkin tehokas ja järkevä. Paitsi hinnaltaan, mutta joku saisi siitä hyvät bonukset.

Muuten en muuttaisi tai hankkisi oikein mitään. No ostaisin robotti-imurin, imurointi ei todellakaan ole lempipuuhaa 😄

Aletheias

• Anonyymi00037

Minäkään en todellakaan tarvitsisi tuollaisia rahoja, mihin niitä hyvinvointiyhteiskunnassa tarvitsee. Lahjoittaisin kaikki pois, hurstin säätiölle joka toimittaa ruokaa vähäosaisille. Niin ja WWF:lle.

• Anonyymi00041

Edullisimmat robotti-imurit maksaa 100e.

• Anonyymi00024

Läjettäisin sulle rekkalastillisen tofua.

• Maksaisin omat ja jokaisen velat, jotka auttoivat minua, kun oli vaikeaa.

• Anonyymi00031

En tiedä riittäisikö miljardi etes sinun omiin velkoihin

• Anonyymi00025

Antaisi ne kaikki sulle!

• Anonyymi00026

Ensimmäisenä ostaisin uuden auton. Ehkä sen jälkeen tilaisin risteilyn.

• Anonyymi00027

Tai hei, menisin lentokoneella Yhdysvaltoihin.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tai hei, menisin lentokoneella Yhdysvaltoihin.

Minä ostaisin lentokentän, sitten ostaisin lentokoneen, sitten lentäisin sillä lentokoneella etelä amerikkaan ja ostaisin sieltä sen koko maan mihin kone sattuisi laskeutumaan.

• Anonyymi00028

Ostaisin kumiveneen Tokmannilta ja tulisin siihen viereen haavikalastamaan.

• Edelleen sijoittaisin eläinsuojeluun ja vähävaraisten ruokaan. Ihan sama mitä tästä tykkää joku, niin Lahdessa on tarpeeks köyhiä ilman Hesalaisiakin. Joten älä tyrkytä Hesaa kohteeksi jakaa ruokaa. Tam pio.

• Anonyymi00043

Aloituksessa puhuttiin epämääräisesti miljardeista. Saattaisi sillä rahalla nyt ehkä pystyä jonkun leipäkäntyn jonnekin muuallekin päin maata järjestämään. ☺

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Aloituksessa puhuttiin epämääräisesti miljardeista. Saattaisi sillä rahalla nyt ehkä pystyä jonkun leipäkäntyn jonnekin muuallekin päin maata järjestämään. ☺

Nojuu, mutta jäi niin mieleen kaivelemaan erään heitto, että Hesaan ruoka apuun vaan. Jos oikeasti auttaa haluaa. Ihan kuin Hesalaiset olis ne tärkeimmät, kyllä mä aloittaisin omilta kotinurkilta ensin.

Mä en ymmärrä ihmisiä jitka miljonäärejä on eikä yhtään voi niillä muita jeesata. Paskiaisia.

• Anonyymi00055
        Jasu2025 kirjoitti:

Nojuu, mutta jäi niin mieleen kaivelemaan erään heitto, että Hesaan ruoka apuun vaan. Jos oikeasti auttaa haluaa. Ihan kuin Hesalaiset olis ne tärkeimmät, kyllä mä aloittaisin omilta kotinurkilta ensin.

Mä en ymmärrä ihmisiä jitka miljonäärejä on eikä yhtään voi niillä muita jeesata. Paskiaisia.

En minäkään ymmärrä. Sanoinkin tuolla toisaalla ketjussa, että olen miettinyt kummin päin se menee ... pilaako raha ihmisen, vai ovatko ihmiset, jotka keräävät paljon rahaa jo valmiiksi pilalla. Itse epäilen lähinnä tuota jälkimmäistä. Suurten rahojen tekeminen tässä maailmassa vaatii usein sellaisia tekoja ja päätöksiä, että niitä tehdäkseen ihmisen pitää olla jo valmiiksi hieman pilalla. Ehkä se kerätty raha sitten vain viimeistelee sen lopputuloksen.

• Anonyymi00055 kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Sanoinkin tuolla toisaalla ketjussa, että olen miettinyt kummin päin se menee ... pilaako raha ihmisen, vai ovatko ihmiset, jotka keräävät paljon rahaa jo valmiiksi pilalla. Itse epäilen lähinnä tuota jälkimmäistä. Suurten rahojen tekeminen tässä maailmassa vaatii usein sellaisia tekoja ja päätöksiä, että niitä tehdäkseen ihmisen pitää olla jo valmiiksi hieman pilalla. Ehkä se kerätty raha sitten vain viimeistelee sen lopputuloksen.

Juu, luulen kanssa, että jollei kyse ole lottovoitosta tai perinnöstä. Ihminen joka on kroonisesti rahan perään ja keinoja kaihtamatta pilalla ja useinmiten vielä hemmetin röyhkeä. Ei kaikki, kaikilla ei kus nouse päähän. Mutta liian monella kyllä nousee tai on ollut alkujaankin nestettä pää täys.

Kukaan ei tarvi hirveitä määriä rahaa, etteikö voisi johonkin muita auttavaan ihan vaan antaa, saaden vaan hyvän mielen, että pystyi auttamaan.

• Anonyymi00067
        Jasu2025 kirjoitti:

Juu, luulen kanssa, että jollei kyse ole lottovoitosta tai perinnöstä. Ihminen joka on kroonisesti rahan perään ja keinoja kaihtamatta pilalla ja useinmiten vielä hemmetin röyhkeä. Ei kaikki, kaikilla ei kus nouse päähän. Mutta liian monella kyllä nousee tai on ollut alkujaankin nestettä pää täys.

Kukaan ei tarvi hirveitä määriä rahaa, etteikö voisi johonkin muita auttavaan ihan vaan antaa, saaden vaan hyvän mielen, että pystyi auttamaan.

Miljardöörit on kaikkein saidinmpia ihmisiä mitä on olemassa. Joku maailman rikkaimpiin kuuluva ei antanut koskaan tippiä kenellekään, vaikka amerikassa se on tapana. Sen autonkuljettaja muistaa loppuikänsä kun yhden kerran tuo miljardööri antoi kuljettajalle tippiä 50 penniä tai jotain vastaavaa.... Ne ihmiset vaan on sellaisia. Raha on ainoa asia mistä ne välittää, ei tuhlaa sitä, ne sijoittaa ja tekee aina voittoa.

• Anonyymi00030

Menisin keskelle mettää kannon nokkaan ja tekisin tulet.

• Anonyymi00038

Et saisi siinä nuotiossa palamaan kuin muutaman miljoonan, miljardi on tuhat miljoonaa. Ja aloituksessa puhuttiin epämääräisesti "miljardeista".

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Et saisi siinä nuotiossa palamaan kuin muutaman miljoonan, miljardi on tuhat miljoonaa. Ja aloituksessa puhuttiin epämääräisesti "miljardeista".

En kai mä ny niin hullu oo että rahat polttaisin 🤣 Menisin tuumailemaan mitä niillä kaikilla tekisin.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

En kai mä ny niin hullu oo että rahat polttaisin 🤣 Menisin tuumailemaan mitä niillä kaikilla tekisin.

No voishan siinä samalla pistää muutaman miljoonan palamaan, kun miettii syntyjä syviä.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00040 kirjoitti:

No voishan siinä samalla pistää muutaman miljoonan palamaan, kun miettii syntyjä syviä.

En usko, että seteleillä saa kovin hyvää nuotiota aikaiseksi.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

En usko, että seteleillä saa kovin hyvää nuotiota aikaiseksi.

Oletko kokeillut?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Oletko kokeillut?

Ai mä? Ei oo ollu käteistä mukana.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ai mä? Ei oo ollu käteistä mukana.

No seuraavan kerran kun saat käteistä, kokeile. Tule sitten kertomaan tulokset.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Oletko kokeillut?

Käteinen rahaa ei vain pala erityisen hyvin. Se on jopa ihan tarkoituksella sellaiseksi käsitelty ja tehty. Kyllä sen tietenkin poltettua saa, mutta ei siitä hyvää nuotiota saa. Kituvan ja huonosti palavan kasan, joka tuottaa pahan hajuista savua.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ei seteleitä saa polttaa sillä ne ovat EKP:n omaisuutta. Sama on asianlaita myös seteleiden painamisessa jotta ne ovat EKP:n liikkeelelaskemia sekä myös tekijänoikeuden alaisia.

• Anonyymi00033

Ostaisin maata, perustaisin omia luonnonsuojelualueita, palkkaisi niille tarvittaessa vartijoita jne.

• Anonyymi00034

Toki varmasti antaisi sopivasti lähipiirillenikin, mutta eivät he miljardeja tarvitse. Ei kukaan ihminen tarvitse.

Ja toki sijoittaisin, säätiöisin, varmistaisin että rahaa olisi jatkossakin ja senkin jälkeen kun minusta aika jättää ja homma toimisi jatkossakin.

• Anonyymi00035

Vastauksista päätellen täällä on meneillään missikisat.

• Anonyymi00036

HAHA! siltä kyllä kovasti kuullostaisi.... maailman pelastaja liikkeellä..

• Anonyymi00042
        Anonyymi00036 kirjoitti:

HAHA! siltä kyllä kovasti kuullostaisi.... maailman pelastaja liikkeellä..

Miljardilla (tai aloituksessa puhuttiin useinta miljardeista) kykenisi jo vähän pelastamaankin. Miljoonahan ei riitä oikeastaan yhtään mihinkään oikeasti toimivaan "pelastamiseen". Itse olen monesti miettinyt, että pilaako raha ihmisen, vai ovat miljardeja tekevät ihmiset jo syntyjään pilalla, kun oikeastaan kukaan heistä ei tee mitään pelastaakseen maailmaa. Heidän minimaaliset tekosensa ovat pieni pisara siinä meressä, jonka he pystyisivät halutessaan tekemään. Jostain syystä noilla ihmisillä on kuitenkin kunnianhimoa vain pahan tekemiseen. Jos oikeasti haluaisi nimensä historiankirjoihin, niin kannattaisi tehdä jotain todella mullistavaa hyvää.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Miljardilla (tai aloituksessa puhuttiin useinta miljardeista) kykenisi jo vähän pelastamaankin. Miljoonahan ei riitä oikeastaan yhtään mihinkään oikeasti toimivaan "pelastamiseen". Itse olen monesti miettinyt, että pilaako raha ihmisen, vai ovat miljardeja tekevät ihmiset jo syntyjään pilalla, kun oikeastaan kukaan heistä ei tee mitään pelastaakseen maailmaa. Heidän minimaaliset tekosensa ovat pieni pisara siinä meressä, jonka he pystyisivät halutessaan tekemään. Jostain syystä noilla ihmisillä on kuitenkin kunnianhimoa vain pahan tekemiseen. Jos oikeasti haluaisi nimensä historiankirjoihin, niin kannattaisi tehdä jotain todella mullistavaa hyvää.

Haluaisit siis päästä historiankirjoihin hyväntekijänä. Miksi? Mitä hyötyä siitä olisi kun olet jo mennyt siinä vaiheessa kun sinua muistetaan. Ja muutenkaan jos sinulle järjestetään juhlia ja ihmiset kiittelevät sinua ja kättelevät niin mitä hyötyä siitä sinulle on, mitä siitä saat? Olet ylpeä itsestäsi?

Mikäli sellainen olisi hyödyllistä ja siitä saisi jotain, niin miljardöörit kilpailisivat siitä kuka saa lahjoitettuaan rahaansa eniten köyhille. Näin ei ole, vaan kilpaillaan siitä kuka maailmassa omistaa eniten.

Maailman rikkain ihminen oli menossa marssiin, valmistaa raketteja sitä missiota varten. Ihmiskunnalle hyöty nolla, pelkkiä kuluja.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Haluaisit siis päästä historiankirjoihin hyväntekijänä. Miksi? Mitä hyötyä siitä olisi kun olet jo mennyt siinä vaiheessa kun sinua muistetaan. Ja muutenkaan jos sinulle järjestetään juhlia ja ihmiset kiittelevät sinua ja kättelevät niin mitä hyötyä siitä sinulle on, mitä siitä saat? Olet ylpeä itsestäsi?

Mikäli sellainen olisi hyödyllistä ja siitä saisi jotain, niin miljardöörit kilpailisivat siitä kuka saa lahjoitettuaan rahaansa eniten köyhille. Näin ei ole, vaan kilpaillaan siitä kuka maailmassa omistaa eniten.

Maailman rikkain ihminen oli menossa marssiin, valmistaa raketteja sitä missiota varten. Ihmiskunnalle hyöty nolla, pelkkiä kuluja.

Sanoin, että ihan vain haluaisi päästä historiankirjoihin. Jotkut ihmiset nyt vain haluavat, kuten nyt oikeastaan kaikki noista ihan ökyrikkaista. Sinun täytyy kysyä heiltä miksi he haluavat. Minä en osaa heidän puolestaan vastata.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Sanoin, että ihan vain haluaisi päästä historiankirjoihin. Jotkut ihmiset nyt vain haluavat, kuten nyt oikeastaan kaikki noista ihan ökyrikkaista. Sinun täytyy kysyä heiltä miksi he haluavat. Minä en osaa heidän puolestaan vastata.

Kai se on se, että kaikesta rahastaan ja mammonastaan huolimatta tuo historiankirjoihin pääseminen on edelleen se ainoa edes hieman kuolemattomuutta muistuttava asia, jonka hekään voivat saavuttaa.

• Anonyymi00045

Mulla on liian pieni pää noin suurille määrille.

xLiner

• Anonyymi00078

Eihän niitä sinne ole tarkoituskaan tunkea.

• Anonyymi00050

Toimisin kuten Zelensky ja ostaisin eri puolilta maailmaa ökyhuviloita, joissa voisi viettää eläkepäiviään.

• Anonyymi00051

Pikku-Z ei niitä hommannut huvin vuoksi, se tietää että joutuu koko loppuelämänsä pakenemaan luoteja, pommeja ja myrkkyjä. Se meinaa vaihtaa sijaintia kokoajan loppuelämänsä ajan.

• Anonyymi00052

Palkkaisin neljä teinikaunotarta henkilökohtaisiksi avustajikseni ja aluksi ottaisin heidän pikkuiset varpit kaikki kerralla suuhuni ja nuolisin sekä imisin niitä jokaista hartaasti - 40 varpia, tuskin enempää mahtuisi.

• Anonyymi00057

Epstein II....

• Juu onkiminen kuulostaa kivalta. Mutta mahtaako tollanen tankkeri ihan paras mahdollinen.

Mä ostasin jonku peruskoulun ja tekisin sinne valtavan suuret käsityötilat. Ja käsitöitä tehtäs kaikkien oppiaineiden yhteydessä. Näin voidaan menetellä laaja alaisten opetussuunnitelmien perusteella, mutta nykyisissä resurssi pulassa toi ei oo mahdollista kunnallisissa kouluissa. Tälleen saataisiin menestymään myös oppilaat, joilla on oppimishaasteita ja samalla saadaan niitä kaivattuja osaajia. Kaikki hyötyy.

No miljardeja mulle tuskin tulee, mutta tässä ois vinkki jollekin toiselle miljardöörille.

• Anonyymi00058

Hyvä idea! Tuo kannattaa heti kertoa Elon Muskille!
        Kumma kun hän ei itse ole keksinyt mitään noin hienoa.

• Anonyymi00058 kirjoitti:

Rikkaat haluaa useimiten voitot heti. Ei heillä oo aikaa odottaa yhdeksää vuotta.

• Anonyymi00059
        JeroP kirjoitti:

Rikkaat haluaa useimiten voitot heti. Ei heillä oo aikaa odottaa yhdeksää vuotta.

Muskin Mars-projekti kestää ainakin 20 vuotta. Taitaa olla ihan kiinni siitä että mihin asioihin sillä on henkilökohtaista kiinnostusta ja mihin ei.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Musk ei ehkä ole kiinnostunut. Sen sijaan jos saisin miljardeja tai edes miljardin käyttööni, olisin kiinnostunut Jeron ideasta. Perustaisin firmoja, joista ei tulisi pörssiyhtiöitä.

- Sheena

• Anonyymi00060

Ai peräti miljardeja.
      Perustaisin yrityksiä. Sekä muutaman säätiön eri tarkoituksiin. Lahjoittaisin hyväntekeväisyyteen.

- Sheena

• Anonyymi00062

Niin maailma pelastuu!

• Anonyymi00066
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Niin maailma pelastuu!

Se harmittaa sinua tietysti.

- Sheena

• Anonyymi00063

Ihan kuin täällä olisi missikisan kyselytunti menossa....

• Anonyymi00064

Kenellä on kaikkein kaunein vastaus.... Lahjoitetaan eläimille suojelueita köyhille ruokaa ja halauksia....

• Anonyymi00071
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Kenellä on kaikkein kaunein vastaus.... Lahjoitetaan eläimille suojelueita köyhille ruokaa ja halauksia....

Jaa, no oma vastaukseni ei ainakaan ollut kaunis, jos ajattelee yhtään syvemmälle. Siis se, että ostaa maata ja perustaa omia suojelualueita. Sinne kun tosiaan valtaosalla tätä palloa tarvitaan niitä aseistettuja vartijoita pitämään salametsästäjät loitolla. Se ei ole kovinkaan kaunista, kun on realisti.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Jaa, no oma vastaukseni ei ainakaan ollut kaunis, jos ajattelee yhtään syvemmälle. Siis se, että ostaa maata ja perustaa omia suojelualueita. Sinne kun tosiaan valtaosalla tätä palloa tarvitaan niitä aseistettuja vartijoita pitämään salametsästäjät loitolla. Se ei ole kovinkaan kaunista, kun on realisti.

ok, siis suojelualue on ruma asia. hyvä tietää, pidetään mielessä.

• Anonyymi00065

Toisilla on millä mällätä:

"– Kuutukikohtaa ei rakenneta yhdessä yössä. Investoimme noin 20 miljardia dollaria seuraavien seitsemän vuoden aikana ja rakennamme sen useiden kuulentojen aikana, Nasan pääjohtaja Jared Isaacman kertoi "

• Anonyymi00068

Miljardeilla voisi rakentaa Kuuraketin niin olisi Kuussa ennen Trumpia taikka Muskia.

• Keskelle mitä merta? Suomenlahtea vai Perämerta? Vai ihanko isolle lätäkölle?

• Anonyymi00073

Pieneen lampeen jyväskylän lähistölle.

• Anonyymi00073 kirjoitti:

Pieneen lampeen jyväskylän lähistölle.

Höh.. sieltä ei saa onkimalla kuin muikkuja. Ei yhtään valaskalaa.

• Anonyymi00074

Hmm...hankala kysymys, mutta todennäköisesti menettäisin järkeni ja minulle tulisi kaksisuuntainen skirtsofrenia, kuten tuntuu nyt samassa tilanteessa tulleen Yhdysvaltain presidentille. Hänellä on varmasti se paras lääkitys moiseen "suurhulluuden tautiin", mutta se ei ilmeisesti tehoa.

Totean siis että en halua saada miljardeja euroja, tai edes dollareita. Haluaisin säilyttää järkeni edes siedettävästi normaalilla tasolla.

AV

• Anonyymi00076

Luuseri. Olet just sen tyyppinen joka aina voittaa lotossa pääpotin.
        Minä taas koettaisin parhaani mukaan pistää kaiken menemään mahdollisimman nopeasti... miljardeissa olisi tekemistä, mutta ottaisin haasteen vastaan heti.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Luuseri. Olet just sen tyyppinen joka aina voittaa lotossa pääpotin.
        Minä taas koettaisin parhaani mukaan pistää kaiken menemään mahdollisimman nopeasti... miljardeissa olisi tekemistä, mutta ottaisin haasteen vastaan heti.

Loppukaneettina todettakoon olevani mieluummin luuseri, mitä miljardööri.

AV

• Anonyymi00079

Ostaisin itselleni omakotitalon lähistöltä ja hankkisin kaksi kissaa. Sisustaisin talon omannäköisekseni. Ilmoittaisin työkkäriin, että en ole enää työnhakijana.

Perustaisin kaupunkiin harraste- ja kädentaitotiloja kaupunkilaisten käytettäväksi ja palkkaisin sinne ammattitaitoisen henkilökunnan (puutyöpajoja, tekstiilipajoja, keramiikkaa, maalausta, lasinpuhallusta, vaikka mitä). Jos joku haluaa yrittää tehdä rahaa harrastuksillaan, sitä ei kielletä vaan päin vastoin siihen rohkaistaan. Voisi linkittää kaupungin yrittäjäneuvonnan samaan ja tarjota ilmaisia palveluita mm. tuotekehittelyyn ja markkinoinnin avuksi. Opiskelijoille, työttömille, kuntoutujille ja eläkeläisille kaikki tämä ilmaista, muille pieni nimellinen korvaus että huligaanit karsitaan pois.

Lahjoittaisin erilaisille hyväntekeväisyysjärjestöille ja tukisin pienyrittäjiä ja paikallisia tekijöitä. Sijoittaisin suomalaisiin pienyrityksiin enkä huolehtisi riskeistä, haluaisin vain tukea ihmisiä unelmissaan. Vanhempien ei tarvitsisi huolehtia rahankulutuksesta eläkepäivinään, veli saisi juuri sellaisen saunan takapihalleen kuin vain haluaa, kuluista ei tarvitsisi tinkiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe