Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

71

Kommenttia

7262

1. No 80 ja 90 luvulla, menit minne vaan, niin aina oli suomalaisia. Nykyään enää harvemmin.

Mulla tosiaan on melkein kaikki kaupungit käyty. Puuttuu enää kemijärvi, maarianhamina ja jotain nurmeksen-kuusamon seutuja. Sen verran kaukasia, ettei viitsi? Ja sitten jos lasketaan hirmuläheisetkin, niin määrä kaksinkertaistuu. Oon käyny niin monessa kaupungissa, ettei moni maailman matkaajakaan oo.
  2. En tosiaankaan halua olla mikään rikas. Pienellä palkalla tulee ihan hyvin toimeen, vaikka toisin väitetään.

Taas joudun käyttään ylimäärästä rahaa, mitä pienestä palkasta on säästynyt. Ostin sellasen höyläyskoneen. Mutta millä mä tollasen parinsadan kilon höyläyskoneen siirrän sisälle.