Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
holmsten1
profiilit
holmsten1
holmsten1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
135
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
SE+on+yxinkertaista.Ne+saa+2-3X+suuremmat(ILTALEHTI)+avustuxet+ku+Suomalaiset.Noi+viherkommarit+demareiden+kanssa+on+näin+päättänyt.Keskusta+hyväxyy+kaiken.Sitä+saa+mitä+äänestää
14.11.2021 19:50
Joo+Porissa+yx+afgaani+raiskasi,tappoi+ja+poltti+16v.+Suomalaistyttön.
14.11.2021 19:47
Joo+mutta+sehän+vain+näin+menee.Ja+sitä+ei+oikaista,jos+tämä+hallitus+jatkaa
14.11.2021 19:26
Joom+kato+2015+sinne+valu++olioita+jotka+ei+tykänny+et+vaatekaupan+fönäreissä+oli+kato+noita+naisten+alusvaateita.JOS+ja+KUN+niitä+on+ollut+siinä+jo+aikaisemminkin+niin+silloin+noita+raamattuhöröjen+mahti+ei+oo+luut/ole+mitään.Mut+noi+muhamettian+tulo+jotenkin+sekoitti+vähän+kuvioita.Mitenköhän+ne+olioit+nykyään+siellä+on??
14.11.2021 17:10
Paskaa+PS+ei+oo+koskaan+väittänyt+et+kuus+sa+heitetään+Suomea.PS+ei+oo+koskaan+väittänyt+6+lentoa+tänne+saapuvan.Kato+niin+torvia+ne+ei+oo+mut+niin+kuväitetetään+on+sellaisen+juttujen+levittäjällä+kato+raxuttava+konehuone.Sitä+ku+sä+tos+esitit+ei+osko+edes+H+Pekkakaan.Mut+onhan+se+kliffaa+ku+tollaista+lukee
14.11.2021 17:03
Keskenään+nääs+Siellä+voi+olla+noita+olioita+Suomesta+eri+olioryhmistä.Silloin+Suomi+en+kato+ainoo+mitä+ne+heittää+läppää+keskenään.Bonjax???
14.11.2021 16:59
Siellä+voi+olla+noita+olioita+jotka+tulleet+tänne+ja+koittavat+saada+fyrkkaa+et+salakuljettaa+noita+olioita+tänne
14.11.2021 16:57
No+rauhoituppas+nyt+vähän.Ime+peukalua+niin+ehkä+vähän+helpottaa.PS+v+välitttä+noista+mitä+luettelit.Huolena+on+se+ett+noita+olioita+valuu+tänne+nurkkkiin+eläteixi.
14.11.2021 16:55
Makujahan+kuten+äänestäjiäkin+montaa+sorttis.Muutenhan+ei+olis+eripuolueita+Sinä+voit+olla+mitä+mieltä+olet+ja+toiset+toista.Näinhän+se+vain+menee.Et+koita+nyt+ihan+rauhassa+syödä+ilta+vellisi+ja+nukkua+rauhassa+ilman+pahoja+unia+missä+PS++tulee+uniisi.Pidä+vaipat+päällä+ku+näät+painajaisia+ja+pisut+lorahtaa...
14.11.2021 16:52
H+Haavisto+haluu+niin+paljon+mutta+nyt+on+LUULISIN+jo+tullut+palautetta+tolle.Noita+olioita+ei+Suomi+pysty+elättämmän+jos+virrat+kasvaa.Presidentiä+myöten+jo+ollaan+huolestuneita.Nyt+Hutisalo+ja+H+Haavisto+ovat+vihreiden+kanssa+kritiikin+alla
14.11.2021 16:48
Ei+nekato+mihinkään+hyökkää.Ei+oo+kalustoa+rajoilla+siihen.Samoin+Putin+ei+halua+sitä.Kuhan+nyt+uhoaa+noilla+olioilla+jotka+haluu+elätettävixi+meille+.Kiukuttelee+ja+pullistelee+.Ei+muuta,et+voit+nyt+rauhassa+ottaa+ilta+vellisi+ja+tutua+rauhassa+ilman+vaippoja
14.11.2021 16:44
Halvemmaxi+tulee+ajanmittaan,kun+noita+olioita+syöttää+täällä+täys+ylöspidon+kera.Ja+montakohan+raiskausta+sillä+estettettäisiin
14.11.2021 16:41
Mixi+ettei.Mene+ihmeessä.Saat+kokemuxen+jollaisesta+voit+sit+PUB:ssa+jutella
14.11.2021 16:36
Joo+mutku+jos+on+20+000€+kärry+.Ja+jos+myyjä+valehtelee(Herra++Pihlaja+15v.+kokemuxellan+kehuva)+huoltokirja+väärenetty+niin+moni+asia+olisi+parempi+ja+luotettavampaa+jos+ei+valehdeltaisi+Kuten+Herra+Pihlaja+15v+kokemuksellaan+ja+huoltokirjat+olisi+kunnossa
14.11.2021 16:34
OLet+oikeassa.Ja+jo+kaupanteossa+oltava+tarkkana.Kamuxin+edustaja+Herra+Pihlaja+15v.kokemuxellaan+valehteli+minulle+päin+naamaa.MUTTA+meni+turpa+tukkoon,kun+sai+tietää+naoittamani+keskustelut+tulivat+esiin.
14.11.2021 16:30
Kuule+siellähän+on+myynnissä+muutaman+vuoden+vanhoja+autoja+joita+ei+oo+pidetty+hyvin.Saat+auton+jossa+on+VÄÄRENNETTY+huoltokirja+ja+kuten+heidän+Herra+Pihlaja+suuri+pomo+Hämeenlinnasta+15v.kokemuxellan+valehtelee+päin+naamaa+asiakkaale+minkäs+asiakas+sille+voi+jos+LUOTTTAA+ja+valahdellaan+päin+naamaa.Onexi+olin+nAUHOITTANUT+keskustelumme..
EPÄILKÄÄ+kaikkea+mitä+ete+saa+kirjalisesti.äänittäkää+asiontinne,Sen+mulle+opetti+Kamuxin+Her+ra+Pihlajan+valehtelu,että+KAMUX+en+luota.
Ostin+muuten+Hydritin.Mutta+en+heiltä.Herra+Pihlajan+valheet+opetti+minua+sen+verran,että+tuon+tämän+JULKI+SINULLE:Varo
14.11.2021 16:28
Uskon,että+valta+osa+myyjistä+on+rehellisiä.Mutta+eivät+ymmärrä+autista+paljonkaan.Sitten+heillä+on+pomona+sellanen+herra+ku+Pihlaja.Hän+kehuskeli+omaavansa+15v.kokemuksen+alata.Lupasi+minun+Volvoono+vaihdelaatikonrempan:Vanha+kuori+mutta+uudet+sisäkalut.Sekä+1v.takuut.No+kun+asiaan+pitipäästä+Herra+Pihlaja+15v.kokemuksellaan+kielti+koskaan+näin+sanoneensakaan.Kielsi+kiven+kovaan.Kertoi+sitten+seuraavalle+joka+alko+hommaa+hoitamaan(Silvola??)et+ei+oo+näin+sanonutkaan+ikinä.No+tämä+uusiherra+sitten+toisti+sitä+samaa:Herra+Pihlaja+15v.kokemuksella+ei+oo+näin+sanonu.Mut+kun+olin+ks.keskustelut+nauhoittanut+Arvon+herrar+eivät+enään+vastanneet+puheluihin+tai+edes+Emaileihin.No+Kamuxilla+alkoi+sitten+uusi+herra+hoitaa+asiota.Vips+sain+saman+summan+takaisin+kun+olin+maxanut+YLI+VUOSI+sitten.Eivätkä+edes+vähentäneet+kilomerejä+hintaa+pois:25+000K.No+siihen+ilmeisesti+auttoi+,kun+paljastui+Herra+Pihlajan+15v.kokemuksella+VALEHTELEMA+seikka+sekä,että+HUOLTOKIRJA+oli+VÄÄRENNETTY.OLin+valmis+jo+lähtemään+oikeuteen+asiasani.MUTTA+Sinä+joka+haluat+Kamuxin+autoa+ostaa:PYYDÄ/VAADI+kaikki+lupauxet+KIRJALLISESTI.Siinä+ei+auta+jos+Herra+Pihla+tai+joku+muu+lupaa+jotain.Kuten+Herra+Pihlajan+15v.kokemuksellakaan+valehtelu+ei+NYT+AUTTANUT;KOSKA+olin+nauhoittanut+todisteet.MUUTEN+autot+ovat+YLIHINNOITELTUJA+ja+yleensäkin+romuja/vikaisia.VAROKAA
14.11.2021 16:21
Anteeksi+oin+kirjoitustani.En+vain+sitäAINA+osaa+otta+huomioon....lian++sellainen...sry+ulko+maalainen.MUTTA+juuriltani+Teiltä
13.11.2021 20:21
Mielenkiintoista.
Olen+Äitiltäni+sukua++Paltamoon.Kävin+siellä+6viiko+sitten.Melalahdesta+kotoisin.
Ajettelen/ajattelelmemme+tudo+NANO+REAKTOTORIN+sinne,e+i+saateeta,MUUTA+vuousi+tutanto+X+rahaa+ym+olisi+Teille+/meille+hysä+juutu.Noin+30+työntekijää.EI+halpatyönvima+eikä+Teille+muuta,kiunn+korkeakoulutettujen+verotulojoja.
Täytyy+kysellä+mitä+tehdääm
13.11.2021 20:17
NO+idiooti+sihva+perunut+tzikkaa+ja+perseet+leviää.IQ+kengän+numeroa.Ei+kato+muuta.KU+konehuoneessa+vaan+raxuttaa+bigi+broterit
13.11.2021 19:38
3 / 7