Persujen rikokset ovat aina yksittäistapauksia

Anonyymi

Kyllähän te nyt tiedätte ja tunnette rodut ja uskonnot kun niitä tutkitte sielä intersektionaali kursseillanne. Persujen uskonto on rauhan uskonto eikä yksittäisten persujen tekemät rikokset liity meidän rotuun tai uskontoomme mitenkään.

18

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luottakaa siis tieteeseen. Ettekö te itse sitä aina vaadi?

    • Anonyymi

      Ai että vain persujen rikokset liittyvät persujen rotuun?

    • Anonyymi

      Niin siis kaikkien muiden kansanryhmien rikokset ovat muka yksittäitapauksia mutta ei persujen?

      • Ei ku viherkommari demakit keskkustan kanssa katu syyttää säästä,hyttysistä,huonosta kala tulokseta ku ei se seiso ym PS:ä


    • Anonyymi

      500v maassa oloa ja tietty väestö ei ole menettänyt ominaisuuksiaan.
      Eli minäkin olin oikeudessa katsomassa erästä juttua niin ennen sitä oli tämän herkän vähemmistön tapaus 🤣yliedustus ei tule muuta kun perinnöllisillä ominaisuuksilla 😠

      • Anonyymi

        Niin kauanko persuja on jo ollut?


    • Anonyymi

      Yksi persu, yksi rikollinen.

      • Anonyymi

        Yksi Demari, rikollisuutta kahden edestä...


      • Anonyymi

        Monta persua, monta rikollista.


      • Yxi Ps rikollinen 1001 hyvää.demarit kaikki lupas vappusatasen.Missä se on ??eli demarit rikollisia lupaa muutei toteuta.Vihreiden edustaja:Maaseudulle muutetaan vain insestin takia ja ku muijaa saa vetää turpaa.On rikollista panetellsa.Mä tein tein sen ei oo kakruja ja en oo vetöny muijaa turpaa.On rikollista yleistää/panetellPS lupas taas jotain eläkkeistä.Kuka vit..uskko sitä


    • Anonyymi

      Komudemujen rötökset liittyvät yleensä rahan katoamiseen (toisen rahan) tai johonkin seksuaali rikokseen.

      • Montako ministeriä tai K edustajia on joutunut syytteeseen/epäiltynä rikokseen Suomessa.?

        Tai saanut huomautuxen siitä.mm Vanhanen ojauxesta rahoja nourisosäätiöön. ym PS on vai sanonut btotuuxia noista olioista jotka tänne on tullut.MUUTA mitä kansa(osa) äänestäjistä pitää oikeana.Kuten Räsäsen juttu


    • Anonyymi

      Todistin juuri tuossa kulttuurien törmäämistä, mistä kuin kirjankin. Näytti muuten käytännössä ihan samalle. Naapurin ylipainoinen persumies verkkareissa ja verkkopaidassa oli tulossa olutkassin kanssa lähikaupasta kun nurkan takaa somalinainen burkhassa työnsi lastenvaunuja. Siinä tuli äkkijarrutus kummallakin ja olutpullot kilahti niin, että vaunuissa ollut lapsi heräsi.

      No, persu vain tuhahti ja kilisti kassiaan muutaman kerran lisää ja poistui nauraen paikalta. Musliminainen otti lapsen syliinsä ja katsoi miestä hyvin pelokkaasti. Minä katsoin musliminaista ystävällisesti ja hymyilin ja huomasin, että hänkin alkoi hymyillä takaisin.

      Niin törmäilevät, nuo persut ja muut kulttuurit.

      • Anonyymi

        Siis luin kirjankin. Oli kirjoitusvirhe tuossa. Persuistako tarttunee?


      • JOs toi musu olisi jäänyt koti maahansa ei tätä hommaa olisi ollut.Kuten saudeissa.Onnettummus bikalla 1001% syylinen saudi mut ulkolainen ili paikalla.Älä nyt naurata.Mistä sä teidet olix se PS vai demari raxalta??


    • Kato idiooteja löytyy aina.Toiset väittää,että maapallo on litteä tänäänki.
      noita riittää

    • Anonyymi

      Niinhän sitä sanotaan vihervassujen rikosten kohdallakin sekä erään uskonnon erityisesti.

    • En tieda nniren uskonnosta tai rodusta.mut kato ne heittää läppä joka muhun uppoaa.
      Rauhasta ja sodasta vi...t mut maassa maan tavaala kuten PRESIDENTTI Niiniste heitti läppää.Siinä viferkommaritkin demeraiden kannsa piti turpansa kii vaimitä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe