Jag hoppade in, när spårvangnen stannade

Anonyymi

En annan gubbe blev tilltalad av ett vittne på spårvagnen, nämligen hade jag inte biljetten.

16

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti kuulutukset ovat myös ruotsiksi että osasit jäädä pois oikealla pysäkillä, muuten rasismia.

      • Anonyymi

        Kaikki ruotsinkieliset Suomessa osaavat myös suomea. Se että he vaativat ruotsia joka paikkaan on vain osa heidän vallankäyttöään. He luulevat vieläkin olevansa siirtomaaisäntiä täällä. Erityisen pahasti ruotsitettu on Yle, siellä ruotsinkieltä tungetaan joka paikkaan ikään kuin se olisi enemmistökieli täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ruotsinkieliset Suomessa osaavat myös suomea. Se että he vaativat ruotsia joka paikkaan on vain osa heidän vallankäyttöään. He luulevat vieläkin olevansa siirtomaaisäntiä täällä. Erityisen pahasti ruotsitettu on Yle, siellä ruotsinkieltä tungetaan joka paikkaan ikään kuin se olisi enemmistökieli täällä.

        Mutta kuule jos se oli Ruotsin ristelyllä.
        Men hör Du on Han va på krysningen??


      • Anonyymi
        holmsten1 kirjoitti:

        Mutta kuule jos se oli Ruotsin ristelyllä.
        Men hör Du on Han va på krysningen??

        Eipä ole ruotsinkieli hallussasi...


      • Idiottit åulustaa tyhmyyttän jotain tyhmästi.
        Idiotten försöker försvarat sig själv.(Svensk som har bot I HÄRKILAGA Finlanlad c.16år)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ruotsinkieliset Suomessa osaavat myös suomea. Se että he vaativat ruotsia joka paikkaan on vain osa heidän vallankäyttöään. He luulevat vieläkin olevansa siirtomaaisäntiä täällä. Erityisen pahasti ruotsitettu on Yle, siellä ruotsinkieltä tungetaan joka paikkaan ikään kuin se olisi enemmistökieli täällä.

        YLE on tänään virkommareita.Mene tosiassiasa Krististad monet vanhat ei osaa Suomea.Krisrtian kaupuki)Samoinn monessa muusssa kaugissa/paikoissa.Nuoret kyllä.Mutta pitää osata ja miustaa HISTORIAA.Runeber,Snelman.Mannerheim, ja muistakaa kenraalit...Airo(Juhanson) ym.OVAT Suomen historiaa.Ja vieläkin osa:Herin,ym.MUTTA he ovat tehneet tämän SUOMELLE SUOMALAISINA.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole ruotsinkieli hallussasi...

        Ei oo olen 3:n sukupolven Suomalainen.En ole KOSKAAN lukenut pätkääkään Ruotsia koulussa.Koitan mongertaa sen minkä osaan ja kirjoittaa sitä.Muuten en osaa kumpaan kaa hyvin omistan DYSTOLEKIAN ..Koitan pärjätä 7ov.mittarissa ja EHKÄ omastamielestäni kiellän_ALZAIMER.Mutta koitan pysyä mukana,Anna antteksi


      • Anonyymi
        holmsten1 kirjoitti:

        Ei oo olen 3:n sukupolven Suomalainen.En ole KOSKAAN lukenut pätkääkään Ruotsia koulussa.Koitan mongertaa sen minkä osaan ja kirjoittaa sitä.Muuten en osaa kumpaan kaa hyvin omistan DYSTOLEKIAN ..Koitan pärjätä 7ov.mittarissa ja EHKÄ omastamielestäni kiellän_ALZAIMER.Mutta koitan pysyä mukana,Anna antteksi

        Pohjanmaalla moni suomenruotsalainen ei osaa suomea. Katsovat Ruotsin TV:tä ja kuuntelevat ruotsinkielisiä radio-ohjelmia. Minulle ruotsi oli koulussa pakkoruotsia ja unohdinkin koko kielen kun koulu loppui.


    • Anonyymi

      Farför hade du ingen biljett?

      • Anonyymi

        Biljetten kostar och jag hade inte pengar.


      • IDIOT


      • Anonyymi kirjoitti:

        Biljetten kostar och jag hade inte pengar.

        Idiot do man inte åker med spårvangen.Eller hur? IDIOT.Va han jidrar Du i när manm åker med kommunalt kostar den.Är Du rysk som man kan svenska idiot
        KAN du svara


    • Anonyymi

      Och samma på finska.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe