En annan gubbe blev tilltalad av ett vittne på spårvagnen, nämligen hade jag inte biljetten.
Jag hoppade in, när spårvangnen stannade
16
103
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti kuulutukset ovat myös ruotsiksi että osasit jäädä pois oikealla pysäkillä, muuten rasismia.
- Anonyymi
Kaikki ruotsinkieliset Suomessa osaavat myös suomea. Se että he vaativat ruotsia joka paikkaan on vain osa heidän vallankäyttöään. He luulevat vieläkin olevansa siirtomaaisäntiä täällä. Erityisen pahasti ruotsitettu on Yle, siellä ruotsinkieltä tungetaan joka paikkaan ikään kuin se olisi enemmistökieli täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ruotsinkieliset Suomessa osaavat myös suomea. Se että he vaativat ruotsia joka paikkaan on vain osa heidän vallankäyttöään. He luulevat vieläkin olevansa siirtomaaisäntiä täällä. Erityisen pahasti ruotsitettu on Yle, siellä ruotsinkieltä tungetaan joka paikkaan ikään kuin se olisi enemmistökieli täällä.
Mutta kuule jos se oli Ruotsin ristelyllä.
Men hör Du on Han va på krysningen??- Anonyymi
holmsten1 kirjoitti:
Mutta kuule jos se oli Ruotsin ristelyllä.
Men hör Du on Han va på krysningen??Eipä ole ruotsinkieli hallussasi...
Idiottit åulustaa tyhmyyttän jotain tyhmästi.
Idiotten försöker försvarat sig själv.(Svensk som har bot I HÄRKILAGA Finlanlad c.16år)Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ruotsinkieliset Suomessa osaavat myös suomea. Se että he vaativat ruotsia joka paikkaan on vain osa heidän vallankäyttöään. He luulevat vieläkin olevansa siirtomaaisäntiä täällä. Erityisen pahasti ruotsitettu on Yle, siellä ruotsinkieltä tungetaan joka paikkaan ikään kuin se olisi enemmistökieli täällä.
YLE on tänään virkommareita.Mene tosiassiasa Krististad monet vanhat ei osaa Suomea.Krisrtian kaupuki)Samoinn monessa muusssa kaugissa/paikoissa.Nuoret kyllä.Mutta pitää osata ja miustaa HISTORIAA.Runeber,Snelman.Mannerheim, ja muistakaa kenraalit...Airo(Juhanson) ym.OVAT Suomen historiaa.Ja vieläkin osa:Herin,ym.MUTTA he ovat tehneet tämän SUOMELLE SUOMALAISINA.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole ruotsinkieli hallussasi...
Ei oo olen 3:n sukupolven Suomalainen.En ole KOSKAAN lukenut pätkääkään Ruotsia koulussa.Koitan mongertaa sen minkä osaan ja kirjoittaa sitä.Muuten en osaa kumpaan kaa hyvin omistan DYSTOLEKIAN ..Koitan pärjätä 7ov.mittarissa ja EHKÄ omastamielestäni kiellän_ALZAIMER.Mutta koitan pysyä mukana,Anna antteksi
- Anonyymi
holmsten1 kirjoitti:
Ei oo olen 3:n sukupolven Suomalainen.En ole KOSKAAN lukenut pätkääkään Ruotsia koulussa.Koitan mongertaa sen minkä osaan ja kirjoittaa sitä.Muuten en osaa kumpaan kaa hyvin omistan DYSTOLEKIAN ..Koitan pärjätä 7ov.mittarissa ja EHKÄ omastamielestäni kiellän_ALZAIMER.Mutta koitan pysyä mukana,Anna antteksi
Pohjanmaalla moni suomenruotsalainen ei osaa suomea. Katsovat Ruotsin TV:tä ja kuuntelevat ruotsinkielisiä radio-ohjelmia. Minulle ruotsi oli koulussa pakkoruotsia ja unohdinkin koko kielen kun koulu loppui.
- Anonyymi
Farför hade du ingen biljett?
- Anonyymi
Biljetten kostar och jag hade inte pengar.
Anonyymi kirjoitti:
Biljetten kostar och jag hade inte pengar.
Idiot do man inte åker med spårvangen.Eller hur? IDIOT.Va han jidrar Du i när manm åker med kommunalt kostar den.Är Du rysk som man kan svenska idiot
KAN du svara
- Anonyymi
Och samma på finska.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602