Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

  1. Kiitos+selkeästä+ja+asiallisesta+viestistä!+Vakiopalstalaiset+tietävätkin,+että+olet+hyvin+selvillä,+mitä+täällä+on+viime+vuosina+tapahtunut.+Minäkin+olen+hyvin+selvillä,+että+olet+joutunut+sitkeän+kiusaajan+hampaisiin+ja+voittanut+kiusaajan.Hyvää+kesää!+++🌹👀
  2. Erästä+asiaa+en+ymmärrä.+Minua+on+jo+monta+kertaa+trollit+vaatineet+poistumaan+palstalta.+Kirjoitan+aina+nikilläni,+joten+helposti+voisi+välttyä+joutumasta+minun+kanssani+keskusteluun.Mutta+vaikka+trollit+väittävät+minun+kuvittelevan+ja+olevan+oikeasti+nolla,+heillä+on+suuri+sisäinen+PAKKO+tarrata+kuin+sika+limppuun.+Jos+siis+oikeasti+trollit+pitävät+minua+sinä.+mitä+väittävät,+kuinka+heillä+riittää+kiinnostusta+ja+aikaa+tieteellisen+teorian+kumoamiseen+ja+sen+todistamisyritykseen,+että+esittäisin+epätieteellisiä+kuvitelmia+ja+kuvitteellisia+kertomuksia+henkilöhistoriastani.Vaikka+kemialliset+ja+aivojen+toimintaan+liittyvät+addiktiot+eivät+olekaan+vaihdannaisia,+kuten+psykologismissa+ja+kansanviisaudessa+luullaan,+eräät+ns.+henkiset+addiktiot+ovat+kuitenkin+ihan+totta,+esimerkiksi+peliriippuvuus.Epäilenkin+trolleja+riipuvuuksista.+He+eivät+enää+voi+valita,+istuvatko+tietokoneen+ääressä+lukemassa+kirjoituksiani,+ja+heidän+on+PAKKO+vastata.+Samanlainen+PAKKO+kuin+peliriippuvalla,+joka+lyö+koneeseen+uuden+ja+uuden+rahan.Vai+onko+trolleilla+uskottavampi+selitys?+++🌹👀