Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
MIKSI PALLASLAISET OVAT HITAAMPIA KUIN YLLÄISET?
Kato ku: kun pallaslaiset vasta yrittelevät niin ylläsläiset jo parittelevat.0169KEKSIVIIKO 9 MARRASKUUTA
No eipä ole pajon sanottavaa täsät päivästä. Tuli käytyä silmalasiliikkeessä. Huomasikohan Essi minua?0168VIIMEINEN MAALISKUUTA
Essiä ei van näkynyt. Hän kyllä laittoi Ehatsappiin viestin eli WhatsAppasi. sistten kun minä vastasin Essille, hän vähä0167UPPSALALAISKISSAT PEKKA MAIJA JA MONNI
Olivat tivolissa. Monni teki koko ajan pahojaan, mutta se jäi kiinni. Pekka ja Maija taas saivat kärsiä Monnin tekemistä0166MAANANTAI 7 HELMIKUUTA
Alkuviikon ruoat on taas ostettu. Vilja kävi eilen. Hyvä suhde meillä on ollut. Hiljaa hyvä tulee. Kenenkään muun kanssa0166- 0166
VANHA MIES VARASTI LADAN VENÄJÄLTÄ
Poliisit pysäyttivät hänet tullissa. Mies ei kuitenkaan osannut venäjää, joten tullimies toimi tulkkina. Kuinka vanha ol0165TOISEKSI VIIMEINEN HELMIKUUTA STOP
Tämä ei ole enää kivaa stop. Olen rustannut kymmeniä työhakemuksia stop. Välillä joudun myös deittaamaan stop. Onko täss2165MISTÄ TEITÄÄ ETTÄ JÄNIKSET
Lisääntyvät nopeammin kuin oravat? Oletko sitten koskaan yrittänyt nussia pussa.0164TORSTAI 7 HUHTIKUUTA
Dzir tässä terve! No terve. mitä kuuluu? Mitäs tässä. Kohta on Pääsiäinen, rankkaa vai? Ei, pikemminkin päinvastoin. HEH1164MAANTAI 9 TOUKOKUUTA
Kansalaisopiston kurssi on päättynyt tältä keväältä. Syksyllä se taas jatkuu. Kesä on jo lähellä. Kohta pääsee telttaret1164- 0164
- 0163
- 0163
- 0162
MIKSI PALLAKSELLA OLLAAN NOPEAMPIA KUIN YLLÄKSELLÄ
No tietenkin siksi, että kun Pallaksella vasta yritellään niin Ylläkellä jo paritellaan.0162MIKSI JAAKKO TEPOLLE KÄVI VHINKO TROIKAUPPIAAN KANSSA?
No kun hän meni sanomaan, ettei heillä tarvita halkoja.0162PERJANTAI 9 SYYSKUUTA
Tänään lähetään ohjaajien kanssa käymään vähäosasiaten avuatuspieteellä. Katsomme sieltä minulle vähän uusia vaatteita.1162- 0162
LAUANTAI 22 LAKOKUUTA
Nyt pidetään perinteiset syystalkoot taloväen kesken. Lehtien haravointia, Oksien katkomista, pensaiden leikkuuta yms. J1162