Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
KESKIVIIKKO 19 TAMMIKUUTA
Normaalisti töissä. Onneksi he sentään pystyvät tarjoamaan kahvin ja ruoan. Kommolassa on muutenkin tosi viihtyisää. Mar0128UPPSALALAISKISSAT PEKKA MAIJA JA MONNI
Olivat tivolissa. Monni teki koko ajan pahojaan, mutta se jäi kiinni. Pekka ja Maija taas saivat kärsiä Monnin tekemistä0128- 0127
TORSTAI 2 KESÄKUUTA
Iltapäivää taas! Olin eilen Viljan kanssa pyöräilemässä, mutta hänen pyörästään puhkesi rengas. Toivottavasti se uusi re0127RUOTSALAINEN TULI TÖIHIN
Hirveässä krapulassa. STÅP! Huusi pomo. Mitä vittua? Ruotsalainen kysyi. Sähän olet ihan rapulassa. Anteeksi pomo, mutta0126MIKSI AMERIKKALAISTA MIKRIAATOUUNIA
Ei saa käyttää kissan kuivakseen? Juttu on näin: kerran eräällä amerikkalausmummolla oli kissa, jonka hän tapasi pestä p0126TOISEKSI VIIMEINEN HELMIKUUTA STOP
Tämä ei ole enää kivaa stop. Olen rustannut kymmeniä työhakemuksia stop. Välillä joudun myös deittaamaan stop. Onko täss2126KESKIVIIKKO 11 TOUKOKUUTA
Onneksi Timo ei ollut töissä. Tsressaa muutenkin nähdä häntä. Essi taas on eri asia.0126BERT OLI RIPPILEIRILLÄ
Åke, hänen hyvä kaverinsa oli kämppiksenä. He antoivat huoneelle nimen Åkebertmaa. Kun Eric pisti vastaan niin rajasivat0125UUSIA ELÄIMIÄ
Sisi sasi susi. Iisi uusi aasi. Maali miili muuli. Keltainen peski punainen pörssi mustaleski. Miura moura mäyrä.1125TORSTAI 7 HUHTIKUUTA
Dzir tässä terve! No terve. mitä kuuluu? Mitäs tässä. Kohta on Pääsiäinen, rankkaa vai? Ei, pikemminkin päinvastoin. HEH1125SUNNUNTAI 12 KESÄKUUTA
Anteeksi etten ole pariin viikkoon kirjoittanut. Missäköhän silmälasit tehdään? Samperi, kun he keksisivät itsestään puh1125PERJANTAI 9 SYYSKUUTA
Tänään lähetään ohjaajien kanssa käymään vähäosasiaten avuatuspieteellä. Katsomme sieltä minulle vähän uusia vaatteita.1125MAANTAI 9 TOUKOKUUTA
Kansalaisopiston kurssi on päättynyt tältä keväältä. Syksyllä se taas jatkuu. Kesä on jo lähellä. Kohta pääsee telttaret1123KUTEN VARSIN HYVIN TIEDÄMNE
Maailman vanhin peli on pippeli. Mutta mikä on maailman nuorin peli? Niin nuorta peliä ei ole olemassakaan.0122SANAT KÄÄNNÖKSIÄ VAATII
Kun kanat säännöksiä laatii. Näin jatkuu tutkimusmatka, meitä ohjaa matkimustutka.0122NUOREN NAISEN TISSIT OLIVAT HYVIN PIENET
Ja hän oli sen vuoksi surullinen. Eräänä päivänä nainen kohtasi haltijattaren. Mikä sinua surettaa? Mä haluun isot tissi0122SUOMALAINEN MIES OLI YKSINÄÄN KANARIALLA
Ja vietti siellä antoisia öitä paikallisen kaunottaren vuoteessa. Miehen kotimatkan koittaessa tyttö kysi oisoitetta. Mi0121- 0121
LAUANTAI 22 LAKOKUUTA
Nyt pidetään perinteiset syystalkoot taloväen kesken. Lehtien haravointia, Oksien katkomista, pensaiden leikkuuta yms. J1121