Vapaa kuvaus

Aloituksia

534

Kommenttia

396

1. VANHA MIES VARASTI LADAN VENÄJÄLTÄ

Poliisit pysäyttivät hänet tullissa. Mies ei kuitenkaan osannut venäjää, joten tullimies toimi tulkkina. Kuinka vanha ol
    Lada-vitsit
    0
    115
  2. PERJANTAI 13 TOUKOKUUTA

Sanotaan, että jos 13 päivä sattuu olemaan Perjantaina niin se oneopäonnenpäivä, mutta minä en ole taikauskoinen. Tänään
    Ajanviete
    1
    115
  3. TOINEN MARRASKUUTA

SE ON SITTEN KUMMA, ETTÄ IHMISET JOTENKIN VAAN ONNISTUNVAT AINA LÖYTÄMÄÄN MINUN SÄHKÖPOSTINI. MIKÄS SIINÄ OIKIEN ON?
    Rakas päiväkirja
    0
    115
  4. TOISEKSI VIIMEINEN HELMIKUUTA STOP

Tämä ei ole enää kivaa stop. Olen rustannut kymmeniä työhakemuksia stop. Välillä joudun myös deittaamaan stop. Onko täss
    Rakas päiväkirja
    2
    114
  5. SUOMALAINEN MIES OLI YKSINÄÄN KANARIALLA

Ja vietti siellä antoisia öitä paikallisen kaunottaren vuoteessa. Miehen kotimatkan koittaessa tyttö kysi oisoitetta. Mi
    Seksivitsit
    0
    111
  6. LAUANTA14 TUOKOKUUTA

HYVÄÄ PÄVÄIN JATKOA1
    Rakas päiväkirja
    1
    111
  7. RUOTSALAINEN TULI TÖIHIN

Hirveässä krapulassa. STÅP! Huusi pomo. Mitä vittua? Ruotsalainen kysyi. Sähän olet ihan rapulassa. Anteeksi pomo, mutta
    Ruotsalaisvitsit
    0
    110
  8. KESKIVIIKKO 19 TAMMIKUUTA

Normaalisti töissä. Onneksi he sentään pystyvät tarjoamaan kahvin ja ruoan. Kommolassa on muutenkin tosi viihtyisää. Mar
    Rakas päiväkirja
    0
    110
  9. PYYDÄN NYT ANTEEKSI

Kaikilta niilyä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin
    Pyydä anteeksi
    0
    110
  10. TIETYN TYYPPINEN VENE

Sillä. Tällä. Jolla.
    Arvoitukset
    0
    110
  11. PERJANTAI 9 SYYSKUUTA

Tänään lähetään ohjaajien kanssa käymään vähäosasiaten avuatuspieteellä. Katsomme sieltä minulle vähän uusia vaatteita.
    Rakas päiväkirja
    1
    109
  12. MILLOIN IHMINEN KEKSITTIIN?

Noin miljoona vuotta sitten.
    Eläinvitsit
    2
    108
  13. MIKS KAIKKI ON MULLE AINA NII ILKEITÄ?

Olkaapa nyt vain hyvä ja menkää tiehenne siitä!
    Lääkärivitsit
    0
    108
  14. TIISTAI 15 HELMIKUUTA

Huomenta! Rahojen pitäisi tulla tänään. Aspan työntekijä tulee 9:ltä. Viljalla on koulua, joten emme näe ennen Perjantai
    Rakas päiväkirja
    0
    108
  15. TORSTAI 7 HUHTIKUUTA

Dzir tässä terve! No terve. mitä kuuluu? Mitäs tässä. Kohta on Pääsiäinen, rankkaa vai? Ei, pikemminkin päinvastoin. HEH
    Rakas päiväkirja
    1
    108
  16. SUNNUNTAI 12 KESÄKUUTA

Anteeksi etten ole pariin viikkoon kirjoittanut. Missäköhän silmälasit tehdään? Samperi, kun he keksisivät itsestään puh
    Rakas päiväkirja
    1
    108
  17. MIKSI JUMALA ON PYSYTELLYT TAIVAASSA NÄMÄ VIIMEIST 2022 VUOTTA?

No mikä ihme se se nyt on, kun melkein kaikki kansat maailmanssa pitävät hänen tekoaan yhtenä suurena ihmeenä. ja ihmehä
    Pyhä Pietari -vitsit
    0
    108
  18. MILLAINEN ON LAIHIALAINEN RASVAIMU?

Laihin isännän Bertta, 98 kg. ottaa suihin.
    Seksivitsit
    0
    108
  19. LUKIHÄIRIÖINEN TURKULAINEN

Valitti kaverilleen, ettei uskalla juoda maitoa. Mikset uskalla? No ku siin purkis lukee: ravistettava omas kakas.
    Turkulaisvitsit
    0
    107
  20. SE OIS SITTE LAUANTAI 9 HUHTIKUUTA

Ja anteeksi, että Parjantai jäi välistä. En viitisnyt kirjoittaa siitä, koska silloin ei oikein tapahtunut mitään. Sain
    Rakas päiväkirja
    1
    107