Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
- 075
- 074
KESKIVIIKKO 26 TAMMIKUUTA
Normaalisti töissä. Kohta saunaan. Loppuilta menee mitä todennäköisimmin tässä, kun minulla ei tänä keväänä ole sitäkään074MIKSI NORSUT OVAT NIIN ISOJA?
Jos ne olisivat pieniä niin ne eivät enää olisi norsuja vaan menninkäisiä.074- 074
OLIPA KERRAN LIHAVA TYTTÖ
Joka meni kouluun. Häntä tietysti kiusattiin asiasta. Lopulta tyttö kyllästyi tuohon ainaiseen läskiksi haukkumiseen ja073KANARIALAISNAINEN OLI ILMAN MIESTÄÄN
Suomessa. Täällä viettikin tyydyttäviä iltoja. Kun naisen kotimatka koitti, pyysi poika tämän osoitteen. Minulla on mies073MISTÄ SE JOHTUU ETTÄ AUTSRALIASSA ON TAMMIKUUSSA LÄMMIN?
Siitä, että siellä on silloin kesä. Oikein. Milloin siellä sitten on talvi? Kalle? Oiskohan Heinäkuussa. Meĺkien oikei073- 073
PERJANTAI 2 SYYSKUUTA 2022
Kaverillani Timolla on tänään syntymäpivä. Prr! Timo. No Dzir tässä terve. Onneksi olkoon! kiitos. Tulisin ihan mielellä073- 073
MAANANTAI 14 MARRASKUUTA
Töissä nyt ei hirveästi tapahtunut. Onkohan Essin paino noussut? Ainahan hän on ollut muodukas. Essi on kiletämmättä aik073- 072
KUTEN VARSIN HYVIN TIEDÄMNE
Maailman vanhin peli on pippeli. Mutta mikä on maailman nuorin peli? Niin nuorta peliä ei ole olemassakaan.072TORSTAI 7 HUHTIKUUTA
Dzir tässä terve! No terve. mitä kuuluu? Mitäs tässä. Kohta on Pääsiäinen, rankkaa vai? Ei, pikemminkin päinvastoin. HEH172TTISTAI 12 HUHTIKUUTA
Kohta on Pääsiäinen, rankaa vai? Ihan tavallinen vapaapäivä minulle. Olis aikaa käydä vaikka kierrätyskekuksessa. En ole172KOULUBUSSIIN NOUSEE JOKA AAMU
Isokoinen musta poika: Hulla-Bulla. Hän sanoo kuljettajalle: Hulla-Bulla ei maksa. Kuski ei uskalla tehdä mitöään, koska072- 072
- 072
SUNNUNTAI 20 MARRASKUUTA
Kylpyhuoneen lattia on pesty. Viemärit puhdsitetu. Saunakin on siivottu. Vilja on kaupassa. Hän soittaa. Bussi tulee. te172