Vapaa kuvaus

Aloituksia

527

Kommenttia

383

  1. PERJANTAI 18 HELMIKUUTA

    Tänään minä pääsen vihdoinkin käymään Burger Kingissä ja mikä parasta: Vilja tulee mukaan. Lähden siis täältä 14:30 buss
    Rakas päiväkirja
    0
    60
  2. LAUANTAI 12 MAALISKUUTA

    Viikkosiivous tehty. Olen minä jo ethtinyt tiskaamaankin ja saunaan. Ei siihen jotenkin vaan kyllästy. Internet toimii m
    Rakas päiväkirja
    1
    60
  3. MIKSI KENGURUT PARITTELEVAT KESÄKUUSSA?

    Koska niiden pennut syntyvät Joulukuussa.
    Eläinvitsit
    0
    60
  4. SUNNUNTAI 12 KESÄKUUTA

    Anteeksi etten ole pariin viikkoon kirjoittanut. Missäköhän silmälasit tehdään? Samperi, kun he keksisivät itsestään puh
    Rakas päiväkirja
    1
    60
  5. MISTÄ KOULUKIUSAUS VALMISTETAAN?

    Enimmäkseen perunasta ja sipulista, sekaan murskataan myös liitua, mikä antaa koulukiusaukselle värin.
    Koululaisvitsit
    0
    59
  6. OLIPA KERRAN LIHAVA TYTTÖ

    Joka meni kouluun. Häntä tietysti kiusattiin asiasta. Lopulta tyttö kyllästyi tuohon ainaiseen läskiksi haukkumiseen ja
    Koululaisvitsit
    0
    59
  7. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

    Hyppäsivät pendolinoon. Juna lähti Tampereelta. Kunten varsin hyvin tiedämme, pendolino kiihtyy erittäin nopeasti. Siinä
    Suomalainen
    0
    59
  8. JUICE LESKINEN TYÖPAIKKAHAASTATTELUSSA

    Teillä on siis kokemusta alalta. Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolassa jyrää.
    Julkkisvitsit
    0
    59
  9. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

    Kilpailivat siitä, kuka keksii veilä paremman nimen tietokoneelle, kuin Pnetium. Rontium, ehdotti ruotslainen. Norjalain
    Suomalainen
    0
    59
  10. VAI ETTÄ TÖIHIN?

    Nimenne? Leskinen Pauli Matti Juahani. Onko teillä kokemusta tämän alan töitsä? Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolass
    Julkkisvitsit
    0
    59
  11. MISTÄ SE JOHTUU ETTÄ AUTSRALIASSA ON TAMMIKUUSSA LÄMMIN?

    Siitä, että siellä on silloin kesä. Oikein. Milloin siellä sitten on talvi? Kalle? Oiskohan Heinäkuussa. Meĺkien oikei
    Koululaisvitsit
    0
    59
  12. SE OIS SITTE LAUANTAI 9 HUHTIKUUTA

    Ja anteeksi, että Parjantai jäi välistä. En viitisnyt kirjoittaa siitä, koska silloin ei oikein tapahtunut mitään. Sain
    Rakas päiväkirja
    1
    59
  13. MITÄ TIKKAA VOI SYÖDÄ?

    No mustikkaa tietenkin.
    Eläinvitsit
    0
    59
  14. PERJANTAI 2 SYYSKUUTA 2022

    Kaverillani Timolla on tänään syntymäpivä. Prr! Timo. No Dzir tässä terve. Onneksi olkoon! kiitos. Tulisin ihan mielellä
    Rakas päiväkirja
    0
    59
  15. KEKSIVIIKO 9 MARRASKUUTA

    No eipä ole pajon sanottavaa täsät päivästä. Tuli käytyä silmalasiliikkeessä. Huomasikohan Essi minua?
    Rakas päiväkirja
    0
    59
  16. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

    Kilpailivat siitä, kenellä on korkein kämppä. Minun kämppäni yltää pilviin, norjalainen sanoi. Mitäs tuo nyt on? Jatkoi
    Suomalainen
    2
    58
  17. MAAILMAN VIINEISELLÄ IHMISELLÄ TULEE VARMASTI OLEN TOSI TYLSÄÄ

    Miten niin? Siten niin, että hän on ihan yksin maailmassa. Hän ei pääse kauppaan, koska niitä ei enää silloin ole. Ja hä
    Koululaisvitsit
    0
    58
  18. KANARIALAISNAINEN OLI ILMAN MIESTÄÄN

    Suomessa. Täällä viettikin tyydyttäviä iltoja. Kun naisen kotimatka koitti, pyysi poika tämän osoitteen. Minulla on mies
    Seksivitsit
    0
    58
  19. PERJANTAI 28 TAMMIKUUTA

    Vapaapäivä. Kohta on menoa. Pitää hoitaa yksi juttu kaupungilla. Sen jälkeen käyn apteekissa ja sitten tulen kotiin.
    Ajanviete
    0
    58
  20. HAUSKAA VAPPUA ENSIMMÄINEN TOUKOKUUTA

    HURRAA! Nyt on Toukokuu. Toukokuussa onkin paljon hyvää. Vappu ja Ätienpäivä: JEE! Sitten on Eurooppa-päivä jostain syys
    Rakas päiväkirja
    1
    58