Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
VANHA MIES VARASTI LADAN VENÄJÄLTÄ
Poliisit pysäyttivät hänet tullissa. Mies ei kuitenkaan osannut venäjää, joten tullimies toimi tulkkina. Kuinka vanha ol0115PERJANTAI 13 TOUKOKUUTA
Sanotaan, että jos 13 päivä sattuu olemaan Perjantaina niin se oneopäonnenpäivä, mutta minä en ole taikauskoinen. Tänään1115TOINEN MARRASKUUTA
SE ON SITTEN KUMMA, ETTÄ IHMISET JOTENKIN VAAN ONNISTUNVAT AINA LÖYTÄMÄÄN MINUN SÄHKÖPOSTINI. MIKÄS SIINÄ OIKIEN ON?0115TOISEKSI VIIMEINEN HELMIKUUTA STOP
Tämä ei ole enää kivaa stop. Olen rustannut kymmeniä työhakemuksia stop. Välillä joudun myös deittaamaan stop. Onko täss2114SUOMALAINEN MIES OLI YKSINÄÄN KANARIALLA
Ja vietti siellä antoisia öitä paikallisen kaunottaren vuoteessa. Miehen kotimatkan koittaessa tyttö kysi oisoitetta. Mi0111- 1111
RUOTSALAINEN TULI TÖIHIN
Hirveässä krapulassa. STÅP! Huusi pomo. Mitä vittua? Ruotsalainen kysyi. Sähän olet ihan rapulassa. Anteeksi pomo, mutta0110KESKIVIIKKO 19 TAMMIKUUTA
Normaalisti töissä. Onneksi he sentään pystyvät tarjoamaan kahvin ja ruoan. Kommolassa on muutenkin tosi viihtyisää. Mar0110PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niilyä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin0110- 0110
PERJANTAI 9 SYYSKUUTA
Tänään lähetään ohjaajien kanssa käymään vähäosasiaten avuatuspieteellä. Katsomme sieltä minulle vähän uusia vaatteita.1109- 2108
- 0108
TIISTAI 15 HELMIKUUTA
Huomenta! Rahojen pitäisi tulla tänään. Aspan työntekijä tulee 9:ltä. Viljalla on koulua, joten emme näe ennen Perjantai0108TORSTAI 7 HUHTIKUUTA
Dzir tässä terve! No terve. mitä kuuluu? Mitäs tässä. Kohta on Pääsiäinen, rankkaa vai? Ei, pikemminkin päinvastoin. HEH1108SUNNUNTAI 12 KESÄKUUTA
Anteeksi etten ole pariin viikkoon kirjoittanut. Missäköhän silmälasit tehdään? Samperi, kun he keksisivät itsestään puh1108MIKSI JUMALA ON PYSYTELLYT TAIVAASSA NÄMÄ VIIMEIST 2022 VUOTTA?
No mikä ihme se se nyt on, kun melkein kaikki kansat maailmanssa pitävät hänen tekoaan yhtenä suurena ihmeenä. ja ihmehä0108- 0108
LUKIHÄIRIÖINEN TURKULAINEN
Valitti kaverilleen, ettei uskalla juoda maitoa. Mikset uskalla? No ku siin purkis lukee: ravistettava omas kakas.0107SE OIS SITTE LAUANTAI 9 HUHTIKUUTA
Ja anteeksi, että Parjantai jäi välistä. En viitisnyt kirjoittaa siitä, koska silloin ei oikein tapahtunut mitään. Sain1107