Vapaa kuvaus

Aloituksia

534

Kommenttia

396

1. MIKSI AUSTRALIA SULKEEKOULUJAAN VÄLILLÄ?

Koska Australian ilmasto on vaan joskus niin sietämätön. Koulussa on mahdotonta olla kun ulkoilman lömpötila ylittää 45c
    Koululaisvitsit
    0
    140
  2. KESKIVIIKKO 20 HEINÄKUUTA

Minä olen viimeistä viikoa lomalla. Jouduin taas käymään rukoajkelussakin. Essinkin huomasin ihan sattumalta. Häntä ihan
    Rakas päiväkirja
    0
    139
  3. EISKOULU ON JO TÄYSI TOSIASIA

Mutta missä kuppaa esileikkikoulu?
    Seksivitsit
    0
    139
  4. TOINEN MARRASKUUTA

SE ON SITTEN KUMMA, ETTÄ IHMISET JOTENKIN VAAN ONNISTUNVAT AINA LÖYTÄMÄÄN MINUN SÄHKÖPOSTINI. MIKÄS SIINÄ OIKIEN ON?
    Rakas päiväkirja
    0
    139
  5. KESKIVIIKKO 19 TAMMIKUUTA

Normaalisti töissä. Onneksi he sentään pystyvät tarjoamaan kahvin ja ruoan. Kommolassa on muutenkin tosi viihtyisää. Mar
    Rakas päiväkirja
    0
    138
  6. TIISTAI 22 HELMIKUUTA

Kaupungilla on käyty. Viljan luona en ollut. Hän asuu keskustassa. Ei muutenkaan enää yhtään huvittaisi. Asuntolaohjaaja
    Rakas päiväkirja
    0
    138
  7. SE OIS SITTE LAUANTAI 9 HUHTIKUUTA

Ja anteeksi, että Parjantai jäi välistä. En viitisnyt kirjoittaa siitä, koska silloin ei oikein tapahtunut mitään. Sain
    Rakas päiväkirja
    1
    138
  8. MIKSI JAAKKO TEPOLLE KÄVI VHINKO TROIKAUPPIAAN KANSSA?

No kun hän meni sanomaan, ettei heillä tarvita halkoja.
    Julkkisvitsit
    0
    138
  9. ENSIMMÄINEN MARRASKUUTA

Iltaa! Anteeksi, etten aikaisemmin kerinnyt tänne. Olen käynyt kaupassa ja asioilla. Viljan koulu jatkuu normaalisti ja
    Rakas päiväkirja
    0
    138
  10. PERJANTAI 9 SYYSKUUTA

Tänään lähetään ohjaajien kanssa käymään vähäosasiaten avuatuspieteellä. Katsomme sieltä minulle vähän uusia vaatteita.
    Rakas päiväkirja
    1
    137
  11. KEKSIVIIKO 9 MARRASKUUTA

No eipä ole pajon sanottavaa täsät päivästä. Tuli käytyä silmalasiliikkeessä. Huomasikohan Essi minua?
    Rakas päiväkirja
    0
    137
  12. MIKSI AMERIKKALAISTA MIKRIAATOUUNIA

Ei saa käyttää kissan kuivakseen? Juttu on näin: kerran eräällä amerikkalausmummolla oli kissa, jonka hän tapasi pestä p
    Amerikkalaisvitsit
    0
    136
  13. TORSTAI 2 KESÄKUUTA

Iltapäivää taas! Olin eilen Viljan kanssa pyöräilemässä, mutta hänen pyörästään puhkesi rengas. Toivottavasti se uusi re
    Rakas päiväkirja
    0
    136
  14. BERT OLI RIPPILEIRILLÄ

Åke, hänen hyvä kaverinsa oli kämppiksenä. He antoivat huoneelle nimen Åkebertmaa. Kun Eric pisti vastaan niin rajasivat
    Ruotsalaisvitsit
    0
    135
  15. UPPSALALAISKISSAT PEKKA MAIJA JA MONNI

Olivat tivolissa. Monni teki koko ajan pahojaan, mutta se jäi kiinni. Pekka ja Maija taas saivat kärsiä Monnin tekemistä
    Eläinvitsit
    0
    135
  16. TORSTAI 7 HUHTIKUUTA

Dzir tässä terve! No terve. mitä kuuluu? Mitäs tässä. Kohta on Pääsiäinen, rankkaa vai? Ei, pikemminkin päinvastoin. HEH
    Rakas päiväkirja
    1
    135
  17. MAANTAI 9 TOUKOKUUTA

Kansalaisopiston kurssi on päättynyt tältä keväältä. Syksyllä se taas jatkuu. Kesä on jo lähellä. Kohta pääsee telttaret
    Rakas päiväkirja
    1
    135
  18. MILLAINEN ON LAIHIALAINEN RASVAIMU?

Laihin isännän Bertta, 98 kg. ottaa suihin.
    Seksivitsit
    0
    135
  19. SUNNUNTAI 27 MARRASKUUTA

Eipä oikein kehumista.
    Rakas päiväkirja
    0
    134
  20. TOISEKSI VIIMEINEN HELMIKUUTA STOP

Tämä ei ole enää kivaa stop. Olen rustannut kymmeniä työhakemuksia stop. Välillä joudun myös deittaamaan stop. Onko täss
    Rakas päiväkirja
    2
    133