Nyt pidetään perinteiset syystalkoot taloväen kesken. Lehtien haravointia, Oksien katkomista, pensaiden leikkuuta yms. Ja lopuksi tarjoillaan titenkin virvokkeita. Täytyy hakea käsidesi. Iannanenkin näköjään tulee. Sie oot myöhässä jo.
LAUANTAI 22 LAKOKUUTA
1
91
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa olet aktiivinen kaikessa ja kaikessa mukana.Itse Olin aina mukana piha talkoot siellä missä kuloinkin Helsingin kaupungin vuokratalot asuin Helsinki 94. Kun ylätys mutaessa pienen asunton ja ilmotuksen näin vuosia sitten piha talkoot rapun ilmoitus taulussa.Lähdempä mukaan. Tähän kuulu muitakin taloja saman piha piirin. Niin olivat sisäsiitosia vanhat vuokraliset,ettei joukoon pääsyt. Kun pehmutkudosreuma astmakin ymm. Sitä lehtikasaa en pystynyt nostaa ylös itse edes kottikäryyni ja viedä kärryä Roskalavalle.Apua en saanut,vaikka pyysin. Kun hommaa olin tehnytkö 2-3 h. Päätin minulle riitti ja oli viimeinen kerta.Pihaan tulessa sykysyä katsoin nitä tekemiäni kasoja.Kuin syksyn tulet levitti ne takaisin maahan. Aivan turhaa työni.Ja todella se ei helpoa ollut kun reuma ja astma. Kun vanhoissa vuokratalojen asukaissa ,jotka alkuperäisiä ovat keskenään niin sisäsitosia. Uusia vuokralisia ei haluta talon yhteisin pihatalkoot ymm.Sitten valitavat uudet vuokraliset ei misään mukana yhteisön hyväksi. Hyvää syksyä.Terveisiä KONTULA HELSINKI 94.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222271Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 522147
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2251492- 301406
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261096