Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN KILPAILIVAT SIITÄ KUKA TAPPAA ITSENSÄ NOPEITEN
Norjalainen löi itseään puukolla ja jouti tikattavaksi. Ruotsalainen hyppäsi korkealta sillalta jokeen. Suomalainen meni0251ASIANAJAJAN TYÖHAASTATTELUSTA
Voisin tehdä myös konsultin hommis. Työnanataja: niitäkin meillä on jo tarpeeksi. Asianajaja: minulla on myös vartijan0249MITEN JEESUS AJOI PARTANSA?
Ei mitenkään, sillä partakonieta ei ollut vielä 2000 vuotta sitten.4248- 5247
- 0247
RANSKALAINEN SKASALAINE JA VENÄLÄINEN
Joutuivat Helvettiin. Perkele antoi heille luvan veioä kerran käydä kotimaassaan. Heidän piti tuoda mukanaan ko. man tyy0246- 0246
MIKSI RUOTSALAISET EIVÄT JUO KAHVIA?
Heidän mielestään kahvin keittäminen on sähkön tuhlausta.8245SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Joutuivat autiolle saarelle. He löysivät seiltä pullon, jossa oli henki. Pollunheki lupasi jokaiselle yhden toiveen. Nor1245- 0244
MIKSI HIMEESSÄ AJAT RUOHONLEIKKURILLA PERUNAPELLOLLA?
Kysyi ruotslainen maajussi toiselta. Viljelen titenkin perunasalaattia.1244MIKSI K0ULULAISET YÖPYVÄT USEIMMITEN LEIRIKOULUSSA?
Koska opettajilla ei ole varaa maksaa useamman luokan yöpymistä Airbnb:ssä.6244MERIPOIKA KINGKONG
Lähti kaus HongKong. Tapas neiti SingSong. Pani väliin kondom. Kondom meni vingvong, Tuli pieni PingPong. Made in HongKo0243SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN KILPAILIVAT HITAUDESTA
Norjalainen käveli hitaasti 200 metriä. Ruotsalainen ryömi 2 metriä. Suomalainen ei liikkunut mihinkään.1242ÄIJÄ KAUPUNGILLA KELAA
Ja Fiat 127 pelaa. Jos henki haisee, mut ei huuli lennä ja läpi harmaan kiven ei voi mennä. MOOTTORI KÄY EN TYÖNTÄÄ MÄ S0241- 3241
MITEN NYKYIHMINEN EROAA NEANDERTALIN IHMISESTÄ
Monellakin tapaa, mutta suurin eroavaisuus kuitenkin älykkyydessä. Nendertalin ihm,inen ei yksinkertaisesti kyeynyt y,,1241SUNNUNTAI 26 HELMIKUUTA 2023
Terveisiä Tampereelta! Olen siis treffeillä. Kotiin lähden perjantaina. Lilja on muodokas, isot rinnat. Pitkät jalat. Ih2240MIKSI JUMALA ON PYSYTELLYT TAIVAASSA NÄMÄ VIIMEIST 2022 VUOTTA?
No mikä ihe se nyt on, kun melkein kaikki kansat maailmanssa pitävät hänen tekoaan yhtenä suurena ihmeenä. ja ihmehän se5239PAPPILA OLI PÄÄSSY RAPISTUMAAN
Omistava pappi rukoili, että Jumala antaisi hänen voittaa lotossa. Tätä jatkua monta vuotta ja lopulta pappi ei enää åys1238