Vapaa kuvaus

Aloituksia

189

Kommenttia

6241

  1. No+sillehän+minä+en+voi+mitään+että+olet+kaiken+lisäksi+ilmeisesti+vielä+niin+sokea+uskossasi+että+silmäsi+"hyppäävät"+tekstien+yli..."16.01.2022+12:17++Ajattelevat+toisin+kuin+minä?+Ei+vaan+"ajattelevat"+vääristämällä+totuutta.+En+"vain+minä"+ajattele+että+1+1=2.+En+minä+vain+ajattele+että+Suomi+on+tasavalta.+En+minä+vain+ajattele+että+läntinen+naapurimme+on+Ruotsi.+En+minä+vain+ajattele+että+ihminen+on+evoluutio+on+totta+ja+siitä+lukuisia+todisteita.+"
  2. Lisäksi+tuotiin+selvästi+esille+se,+että+syy+puolueen+huonoon+vaalimenetykseen+johtuu+puolueen+äärilaidasta.+Tästä+oli+tehty+selvityskin.+Puheenjohtaja+Essayh+myös+aika+suorin+sanoin+sanoi+että+puolue+ei+vol+lähteä+tukemaan+yhden+henkilö+ristiretkeä.+Ei+liene+vaikea+arvata+ketä+hän+tarkoitti.+Kaikki+tämä+on+kerrottu+tällä+palstalla+jo+aikaisemmin.+Sarin+teesit+puoluekokouksen+puheessa:+"-+Kirkon+tai+minkään+muun+uskonnollisen+yhteisön+oppikysymykset+eivät+kuulu+KD:lle-+Jokaisen+puolueen+poliitikon+pitää+miettiä+mitä+suustaan+päästää,+åuheilla+ei+tule+vahingoittaa+puolueen+imagoa."+++Eli+Essayh+puheessa+puoluekokouksessa+oli+selvä+viesti+KD:n+konsuille/Päivi+Räsäsen+porukalle.+Puolueen+kannatusluvut+ovat+olleet+laskussa.+Kun+Räsänen+pääsee+hallitsemaan+ilmatilaa,+niin+se+näkyy+heti+miinuksena+puoleen+prosenteissa+ja+niiden+kymmenyksissä.Ynnä+ei+tarvitse+kuin+vilkaista+tätä+palstaa+niin+huomaa+millaisin+lahopäitä+ovat+Räsäsen+kannattajat.+On+aivan+selvää+että+nuo+kirjoitukset+eivät+taatusti+houkuttele+yhtäkään+uutta+äänestäjää+KD:n+riveihin.+Varsinkin+kun+kirjoittajat+eivät+edes+itse+tajua+typeryyksiään.Olen+jo+aikaisemmin+useaan+otteeseen+todennut+että+Räsäsen+puoluepomotus+katkesi+siihen+kun+joka+kerta+kannatusluvut+tulivat+alaspäin.+Tällöin+fiksuimmat+KD:läiset+huomasivat+että+Räsänen+on+puolueelle+pelkkä+rasite,+vaikka+palstan+hihhulihörhöt+edelleen+toisin+uskovat.Puolue+oli+teettänyt+kyselyn+jossa+asiaan+haluttiin+varmennus.+Kyselystä+tuli+tukeva+selkänoja+uuudistuksia+vaativille.+Mutta+silti+kukaan+ei+puolueesta+uskalla+julkisesti+moittia+Päivi+Räsäsen+toimintaa+suoraan.+Se+kertoo+kuinka+vahva+ote+Räsäsellä+edelleen+on+puolueesta.Sitä+en+tiedä+mitä+kuliseissa+on+tapahtunut.+Tuskin+kovinkaan+dramaattista,+sillä+Räsänen+on+ja+pysyy+ek-ryhmän+puheenjohtajana.+Räsäsen+asema+on+todella+kiusallinen+KD:lle.+Puolueen+"ajatteleva"+osasto+haluaa+hänestä+eroon+mutta+hihhulijengille+hän+on+martyyri.Ei+ole+helppo+olla+Essayhin+housuissa+ja+mennä+ehdottamaan+Räsäselle,+että+tämä+ei+asettuisi+ehdokkaaksi+2023+vaaleissa.+Ainoa+porkkana+on+että+Räsäselle+luvattaisiin+paikka+tulevissa+EU-vaaleissa+2024+ehdokkaana.+Silloin+hän+saisi+mitata+kannatuksensa+koko+maassa.
  3. Koeta+nyt+tajuta+että+Suomen+laki+ei+ole+alisteinen+raamatulle.+Jos+vuohipaimenet+olivat+aikoinaan+sitä+mieltä+että+homoilu+on+väärin+ja+että+aurinko+kiertää+maata,+niin++sille+en+voi+mitään.+Nyt+kuitenkin+eletään+tätä+vuotta+2022+eikä+vuotta+nolla+ja+jotain.+Mutta+sinusta+siis+tieteenkin+tulisi+yhä+edelleen+uskoa+että+aurinko+kiertää+maata+koska+näin+raamatussa+lukee?+KR+1933/-38Joos.+10:12+Silloin+puhui+Joosua+Herralle,+sinä+päivänä,+jona+Herra+antoi+amorilaiset+israelilaisten+valtaan,+ja+sanoi+Israelin+silmien+edessä:+"Aurinko,+seiso+alallasi+Gibeonissa,+ja+kuu+Aijalonin+laaksossa."