- Miksei sitten opeteta niitä kastettuja ja tehdä heistä opetuslapsia?
- Miksi kastaa uskomattomia?
- Väittäkö nyt, että apostolit toimivat väärin?
- Paras vitsi aikoihin 😹 eli sinusta pitää kastaa vauvat josko joku niistä sattuisi tulemaan uskoon myöhemmin.
- Unohdit vastata.
Kerrohan minulle mikä sinun käsityksesi kasteesta on, miksi kastetaan? - Ihan siinä lähetyskäskyssä. Ja varmaan itse löydät kohdat missä apostolit toteuttivat sitä.
- Miksi kastaa niitä jouta ei ole opetettu eivätkä ymmärrä kasteesta mitään?
- Toki käski koska niin apostolit tekivät.
Kerrohan minulle mikä sinun käsityksesi kasteesta on, miksi kastetaan? - Käski kastaa uskoon tulleet, ja niin apostolit myös tekivät. Ihmiset jotka ottivat evankelimin vastaan, tekivät parannuksen kastettiin.
Jeesus toki piti lapsista mutta ei antanut heille mitään tehtävää, - Toki ymmärrän, että antoi mutta mitä sitten?
- Jeesus ei kastanut eikä käskenyt kastaa vauvoja. Lasten Hän pyysi pästää tulemaan tykönsä, ei pyytänyt ketään keitä tuomaan. 😺
- Et varmaan ole itse huomannut mutta nuo jatkuvat hellari-trollauksesi eivät ole terveen ihmisen touhuja, Anoliini. 😕
- Ethän ollut kun esitit tapaamisajaksi klo 17 ja silloin Kansalliskirjasto suljettiin.
Menee pari minuuttia kun teet tarjouspyynnön nettiin ja valitset niistä sopivimman tarjouksen. Joten seliseli taas sulle. 😹 - Oletko sinä mummo? 😬
- Sinulla ei sitten ollutkaan munaa tavata minua. 😃
- Kuka on kuka ei. Evlut kirkko ei sitä enää tee vaan on ulkoistanut sen lähetysjärjestöilleen joita syrjii. 😟
- Onko joku muuta väittänyt?
- Eikö sinusta vieläkään ole kanttia keskustella Ahvion kanssa?
- Ei vaan me fundamentalistit pidämme yllä aitoa kristinuskoa, emmekä muuta sitä maailman korvasyyhyyn.
- Hyvin tiesit.