Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rautahannu
profiilit
rautahannu
rautahannu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
johannes+++sanoo++luvussa+18++++että+++suuri+++mahtava+++valtakunta++suuren++meren++takana+++ja++kaikki++sen++kanssa+++liittoutuneet++++tullaan++tuhoamaan
miten++se++tapahtuu
näkemykseni++on+tämä+www.unianova.eu
02.02.2022 17:46
Kirjoitustapasi+perusteella+vahvasti+epäilen-----++tuo+++on+++mielenkiintoinen+++viesti
kun+++otetaan+++huomioon+++tämän++ketjun++otsikko.++Miksi++minua++on++Mäntässä+++ja++kauhajoella+++uhattu+++tappamisella+?
KIRJOITUS+TAPA++?+++Mitä++se++tarkoittaa++,+häh+?+++Kiinalaiset++tao+++munkit+++sanoivat++ÄLÄ++TAPA++,+TAPA++TAPA+´´
PITÄISIKÖ+kaiken++olla++tavanmukaista++?+++ellei++ole+,+ei++mikään+++suomalainen++firma++palkkaa+++...Mutta++edustan+++alaa++,++jolla++nimenomaan+++oli++epätavanomaisia,+epäsovinnaisia++yksilöitä++joille+++maksettiin++isoja++palkkoja
Keuruun+budjetit+ovat+pahasti+miinusmerkkisiä+ja+kaupunginhallituksen+tehtävä+on+jotakin+yrittää+keksiä.+Jos+ne+perustavat+työryhmän+pohtimaan+elinvoiman+löytymistä,+ei+pitäisi+heti+oikopäätä+tyrmätä+ja+haukkua+hulluksi,+elikkä+todellisuudesta+irronneksi.+Kuka+pystyy+sanomaan+mikä+on+todellinen+todellisuus+ja+mikä+siitä+irtoamista+?+Suomen+valtio+pärjää+ja+ostelee+tarpeettomia+sotaleluja+´´isoille+pojille´´+ottamalla+joka+tunti+miljoona+euroa+uutta+velkaa,+mutta+kuntien+pitäisi+tosiaankin+miettiä+miten+sitä+elinvoimaisuutta+ihan+oikeasti+voitaisiin+lisätä+?
Yrittänyttä+ei+pitäisi+´´laittaa´´´´+tavataan+sanoa,+pakkoruotsiksi+´´man+lägger+inte+den+som+försöker´´
Suomen+henkistä+ja+taloudellista+kurjistumista+aikaansaa+juuri+tällainen+fasistinen+ilmapiiri+mikä+FB+ssä+ja+Suomi+24+palstoilla+näkyy.+Suurisuiset+anonyymit+juntit+haukkuvat+lyttyyn+kaiken+mitä+he+eivät+itse+ymmärrä.+Minua+on+Kauhajoella+ja+Mäntässä+uhattu+jopa+tappaa+kun+kirjoittelen+jotain+mikä+ei+mahdu+junttien+ajatusmaailmaan.+Tästä+on+todisteet+annettu+poliisi+Risto+Solmulalle+ja+asia+meni+syyttäjälle.+Avaamassani+ketjussa+väitetään+että+kaikki+mitä+kerron+on+sontaa,+jota+oikeat+ihmiset+eivät+kukaan+usko.+Ja+että+yksikään+suomalainen+firma+ei+minua+palkkaisi+´´tärkeisiin´´+tehtäviin.+Kun+asiaa+tutkitaan,+tulee+esiin+että+valmistuin+helsingin+taideteollisesta+korkeakoulusta+mainos+aadeeksi+ja+tein+monta+vuotta+mainostoimistoissa+helsingissä+töitä+NOKIA+lle+ja+pellervoseuran+yhtiöille,+osuuspankki,+hankkija,+kirjayhtymä+,+metsäliitto+jne.+Sitten+eräs+asiakkaani
porvoolainen+ENSTO+halusi+ostaa+minut+kokonaan+itselleen+ja+olin+siellä+useita+vuosia+kehittämässä+heidän+kansainvälistä+mainontaansa.+Yhtiön+omistaja+ja+perustaja+ensio+miettinen+koulutti+minua+henkilökohtaisesti+useita+tunteja+viikossa.+Hän+oli+tyhjältä+pöydältä+aloittanut+viipurilainen+evakko+,+joka+80+luvulla+oli+suomen+toiseksi+rikkain+mies,+yli+200+teknistä+patenttia+omissa+nimissään.+Porvooin+kylttyyri+eliittí+kadehti+naamat
vihreinä+ja+haukkui+kylän+suurinta+työnantajaa+´´hyllyksi´´+.+Den+där+galen+man+har+ingen+akademisk+ut+bilding+ha+ha+,+mutta+luulee+olevansa+muka+filosofi,+he+sanoivat.
Miettinen+sanoi+minulle+että+ollen+olisi+niiden+pirujen+omien+arvojen+mukainen+sankari+(+tyhjästä+aloittanut+menestynyt+yrittäjä+)+ellei+hänellä+olisi+näitä+´´kapitalistin+panssari+liivejä´´+hänen+silmänsä+olisi+revitty+päästä+moneen+kertaan.
-Suomessa+ei+saisi+tehdä+eikä+edes+sanoa+mitään+mitä+junttifasistit+eivät+ymmärrä
Heitä+alkaa+ahdistaa+ja+suututtaa+niin+että+ihan+tappamisella+uhataan.+Sen+takia+pakenin+Mäntästä+keuruulle+ja+se+asia+menee+oikeuteen.+Syyttäjä+saa+tältä+palstalta+vihjeitä+siitä+mikä+niitä+mäntän+mänttejä+niin+suututti+että+marokkolainen+vaimoni+piti+karkoittaa+pois+suomesta+3+vuotta+sitten.+Minä+menin+hänen+mukanaan+pakolaiseksi+afrikkaan+kun+uhattiin+tappamisella.+Tulin+takaisin+kesällä+2017+mutta+vaimolleni+ei+voitu+antaa+viisumia,+vaikka+eu+lakien+mukaan+ei+saisi+perheitä+hajottaa+tällätapaa.+Olemme+olleet+aviopari+11+vuotta+ja+se+on+suomen+maistraatissa+ylöskirjattu.+Suomen+kansalaisen+vaimolla+pitäisi+lain+mukaan+olla+vapaa+liikkumisoikeus+mutta+kun+minun+ajattelutapani+on+niin+kamala,+vaimoa+rangaistaan.+Julkinen+oikeusavustaja+Mäntässä+kirjoitti+minusta+syyttäjälle+ja+vaati+kovia+rangaistuksia+poikkeavan+ajattelutavan+vuoksi.+Pirkanmaan+aluesyyttäjä+hanna+ikonen+kirjoitti+minulle+aloittavansa+rikoskäräjät+minua+kivittäneitä+ja+herjanneita+vastaan+muttei+maininnut+sanaakaan+oikeusavustaja+Tuula+mansikan+ja+ylikonstaapeli+Mikko+Nurmen+vaatimuksista
Tällä+keuruu+palstalla+väitetään+minun+puhuvan+sontaa+,+kirjoittaja+sanoo+tietävänsä+mitä+KAIKISSA+suomalaisissa+firmoissa+ajetellaan+.+Ja+nyt+syytellään+kaupungin+perustamaa+ideointi+työryhmää+hulluksi+ennenkö+he+ovat+ehtineet+sanaakaan+sanoa
´´+taitavat+olla+heti+alkuunsa+täysin+menettänyt+kosketuksen+todellisuuteen+ja+otteensa+asioihinsa,+kun+on+mukisematta+hyväksynyt+uuden+hiekkalaatikon,+jossa+virkamiehet/työntekijät+voivat+kokoustaa+keskenään+ja+kuvitella+olevansa+kehittäjiä.´´
Toistan+vielä+´´+Kyllä+heidän+velvollisuutensa+on+nyt+KUVITELLA+olevansa+kyvykkäitä+ja+velvollisia+keksimään+uusia+menettelytapoja.+Ja+jos+ymmärtävät+että+keuruulla+asuu+lahjakas+mainonansuunnittelija+,+joka+on+nostanut+useiden+suomalaisten+vientiyritysten+liikevaihtoa,+Noora+Pajarin+tulisi+pyytää+minut+siihen+ryhmään+mukaan.+Puhelinnumeroni+saavat+poliisi+Risto+Solmulalta
26.12.2021 03:43
Keuruun++budjetit++ovat++pahasti++miinusmerkkisiä++ja++kaupunginhallituksen+++tehtävä++on+jotakin+yrittää++keksiä.++Jos++ne++perustavat++työryhmän++pohtimaan++elinvoiman+löytymistä,++ei++pitäisi++heti++oikopäätä++tyrmätä++ja++haukkua++hulluksi,+elikkä++todellisuudesta++irronneksi.++Kuka+++pystyy++sanomaan++mikä++on+todellinen++todellisuus++ja++mikä++siitä+irtoamista+?+++Suomen++valtio+++pärjää++ja++ostelee++tarpeettomia++sotaleluja+´´isoille++pojille´´+ottamalla++joka++tunti++miljoona++euroa++uutta++velkaa,++mutta++kuntien++pitäisi++tosiaankin++miettiä++miten++sitä++elinvoimaisuutta++ihan++oikeasti++voitaisiin++lisätä+?
++Yrittänyttä++ei+pitäisi+´´laittaa´´´´+++tavataan++sanoa,++pakkoruotsiksi++´´man+lägger++inte++den+som++försöker´´
Suomen++henkistä++ja++taloudellista++kurjistumista++aikaansaa++juuri++tällainen++fasistinen++ilmapiiri++mikä++FB++ssä++ja++Suomi+24++palstoilla+++näkyy.+Suurisuiset++anonyymit++juntit++haukkuvat++lyttyyn++kaiken++mitä++he++eivät++itse++ymmärrä.++Minua++on++Kauhajoella++ja++Mäntässä++uhattu++jopa++tappaa+++kun++kirjoittelen++jotain++mikä++ei++mahdu++junttien++ajatusmaailmaan.+Tästä++on++todisteet++annettu++poliisi+Risto+Solmulalle+++ja++asia++meni++syyttäjälle.+Avaamassani++ketjussa++++väitetään++että++kaikki++mitä++kerron++on++sontaa,++jota++oikeat++ihmiset++eivät++kukaan++usko.+Ja++että++yksikään++suomalainen+++firma++ei++minua++palkkaisi++´´tärkeisiin´´++tehtäviin.++Kun++asiaa++tutkitaan,++tulee++esiin++että++valmistuin++helsingin++taideteollisesta++korkeakoulusta++mainos++aadeeksi++ja++tein++monta++vuotta++mainostoimistoissa+++helsingissä++töitä++NOKIA+lle++ja++pellervoseuran++yhtiöille,+osuuspankki,+hankkija,++kirjayhtymä+,+metsäliitto+jne.+Sitten++eräs+++asiakkaani+
+porvoolainen++ENSTO++halusi++ostaa++minut+++kokonaan++itselleen++ja++olin++siellä++useita++vuosia+++kehittämässä+heidän++kansainvälistä++mainontaansa.+Yhtiön++omistaja+ja++perustaja++ensio++miettinen+++koulutti++minua++henkilökohtaisesti++useita++tunteja+++viikossa.+Hän++oli++tyhjältä++pöydältä++aloittanut++viipurilainen+++evakko+,++joka++80++luvulla++oli+suomen++toiseksi++rikkain++mies,+yli+200++teknistä++patenttia+++omissa++nimissään.++Porvooin++kylttyyri+eliittí++kadehti++naamat+
+vihreinä++ja+haukkui++kylän++suurinta++työnantajaa++´´hyllyksi´´+.+Den++där++galen++man+++har++ingen++akademisk++ut++bilding++ha++ha+,++mutta++luulee++olevansa++muka++filosofi,++he++sanoivat.+
Miettinen+++sanoi++minulle++että+++ollen++olisi+++niiden++pirujen++omien++arvojen++mukainen++sankari+(++tyhjästä++aloittanut+++menestynyt++yrittäjä++)++++ellei++hänellä++olisi++näitä++´´kapitalistin++panssari+liivejä´´++hänen++silmänsä++olisi++revitty++päästä++moneen++kertaan.++
-Suomessa+++ei++saisi++tehdä+eikä++edes++sanoa++mitään+++mitä+++junttifasistit++eivät++ymmärrä
Heitä++alkaa++ahdistaa++ja++suututtaa++niin++että++ihan++tappamisella++uhataan.++Sen++takia++pakenin++Mäntästä++keuruulle++ja++se++asia++menee++oikeuteen.++Syyttäjä++saa++tältä++palstalta+++vihjeitä++siitä+++mikä++niitä++mäntän+++mänttejä+++niin++suututti++että++marokkolainen++vaimoni+++piti++karkoittaa++pois++suomesta++3++vuotta++sitten.+Minä++menin++hänen++mukanaan++pakolaiseksi++afrikkaan++kun++uhattiin++tappamisella.++Tulin++takaisin+kesällä+2017+++mutta++vaimolleni+ei++voitu++antaa++viisumia,+vaikka++eu++lakien++mukaan++ei+saisi++perheitä++hajottaa++tällätapaa.++Olemme++olleet++aviopari++11+vuotta++ja+se+on++suomen++maistraatissa+++ylöskirjattu.+Suomen++kansalaisen++vaimolla++pitäisi++lain++mukaan++olla++vapaa++liikkumisoikeus+++mutta++kun++minun++ajattelutapani++on++niin++kamala,++vaimoa+rangaistaan.++Julkinen++oikeusavustaja++Mäntässä++kirjoitti++minusta++syyttäjälle++ja++vaati+++kovia+++rangaistuksia+++poikkeavan++ajattelutavan++vuoksi.++Pirkanmaan++aluesyyttäjä++hanna+ikonen++kirjoitti++minulle++aloittavansa+++rikoskäräjät++minua++kivittäneitä+++ja++herjanneita++vastaan+++muttei++++maininnut++sanaakaan++oikeusavustaja++Tuula+mansikan+++ja++ylikonstaapeli++Mikko++Nurmen++vaatimuksista+
Tällä+++keuruu+palstalla++väitetään++minun++puhuvan++sontaa+++,+++kirjoittaja++sanoo++tietävänsä++mitä+KAIKISSA++suomalaisissa++firmoissa++ajetellaan++.+Ja++nyt++syytellään++kaupungin++perustamaa+++ideointi+työryhmää+hulluksi++ennenkö++he+ovat++ehtineet++sanaakaan++sanoa
´´+taitavat++olla+heti+alkuunsa+täysin+menettänyt+kosketuksen+todellisuuteen+ja+otteensa+asioihinsa,+kun+on+mukisematta+hyväksynyt+uuden+hiekkalaatikon,+jossa+virkamiehet/työntekijät+voivat+kokoustaa+keskenään+ja+kuvitella+olevansa+kehittäjiä.´´
Toistan+++vielä++´´++Kyllä++heidän++velvollisuutensa+++on++nyt++KUVITELLA+++olevansa+++kyvykkäitä++ja++velvollisia++keksimään++uusia++menettelytapoja.+Ja++jos++ymmärtävät++että++keuruulla++asuu++lahjakas+++mainonansuunnittelija++,+joka++on+nostanut++useiden+++suomalaisten++vientiyritysten+++liikevaihtoa,++Noora++Pajarin+++tulisi++pyytää++minut++siihen++ryhmään+++mukaan.++Puhelinnumeroni++saavat++poliisi++Risto+Solmulalta
26.12.2021 03:30
onnea+++matkaan++?+++++MITÄ+.+++En+++minä++ole++marokossa+++vaan+++keuruulla,+++Suomen+++poliisi+++vaati+++minua++tulemaan++tänne+++ja+kirjoitti+++marokon++poliisille+++että++pitää+++ottaa++se++mies++kiinni
mutta++++nyt++sitten++++syyttäjä++ei++suomessa+++tiedä++mistä+++minua++pitäisi++syyttää
23.12.2021 10:07
ymmärsit+++asian++aivan++oikein.++Pohjois++marokkoa+++en++suosittele++kellekkään,++se++on++euroopan+rajalla++jotenkin++levoton+++läpikulku+paikka,+paljon++rikollisuutta+++.++Mutta+++1400++km++etelämpänä+atlas+++vuorijonon++toisella+++puolella++on++aivan++eri++maailma
ero++on+sama+++kuin++helsingin++seudulla+++ja++lapilla
ihmiset++on++kivoja++ja++rehellisempiä,++Ruoka++on++tuoretta+++ja++60+%++halvempaa+++kuin++suomessa
Talvellakin++voi+++uida+++ja++surffata
kesät++ovat++siellä++etelässä++kuumia+++mutta++jos++pysyy++rannikolla,++iso++atlantti+++hönkii++kesälläkin++viileää++ilmaa+.++Esim++MIRLEFT`+kaupungissa+++on++erittäin+++hieno++ilmasto++sekä++kesällä++että++talvella
ne+++++suomalaiset+++joilla+++on++eläke+++tai+++jokin+++muu++rahallinen+++etuus+++,++pärjäävät+++etelä++marokossa++oikein++hyvin++jos++on++500++e++kuussa+++rahaa
Se++on++normaali++palkka+++esim++opettajilla+++siellä++päin+
mukavan+kaksion++voi++vuokrata++100+e+/+kuussa
palaan+++sinne++itsekkin++pian,+++asuin++mirleftissä++10++vuotta++ja++tiedän++mistä++puhun
kukaan++ei++uhannut++henkeäni++ja+terveyttäni++vaikka+olen++juutalainen++ja++se++näkyy++naamasta
20.12.2021 21:13
Marokossa++lähes+++kaikki++ovat++islamilaisia,+etkös++sinä+sitä++tiennyt+?
20.12.2021 16:02
jos+++jotkut++alkavat+++kiinnostua++tuosta++edellä++kerrotusta
minulle++voi++lähettää++postia
´´rautahannu+´´+++poste++restante+++42700++keuruu
20.12.2021 15:33
1 / 1