Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Verum_an_falsum
profiilit
Verum_an_falsum
Verum_an_falsum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
4429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+aggressiivinen+ollenkaan.
En+tiedä+mistä+tuollaiset+johtopäätökset+vedät.
27.04.2022 13:07
Valaistuminen+on+pitkä+prosessi,+joka+vaatii+suurta+omistautumista+asialle.
"Olet+valaistunut+kun+mielestäsi+kaikki+muut+ovat+valaistuneita".
27.04.2022 13:03
Hmm,+itse+en+usko+tietoisuuden+niinkään+sammuvan,+koska+nykyään+tiede+toteaa,+että+tietoisuus+teki+aivot+eikä+päinvastoin.
Krishnaharrastajille+voisi+esittää+kysymyksen,+kenen+luokse+ihminen+päätyy+kuollessaan+jos+hän+ajattelee+koko+elämänsä+Aku+Ankkaa?
Aku+on+varmasti+myös+kuoleman+hetkellä+mielessä+kun+hän+käy+läpi+elämäänsä,+joten+eikö+hänen+tulisi+päätyä+planeetalle,+jossa+Ankkalinna+sijaitsee?
Reinkarnaatiossa+on+liikaa+aukkoja,+että+se+olisi+uskottavaa.
27.04.2022 12:59
Näyttäkää+minulle+niitä+entisiä+kotikuntianne,++niin+silloin+mietitään,+muuten+ei.
27.04.2022 12:49
En+ole+kristitty.
Tarkoittanet+"toisten+vähättelyllä"+sitä+kun+kerron,+että+Mariam+mustamaalattiin+h**raksi,+koska+hänellä+tuntui+olevan+suurempi+asema+kuin+Pietarilla+ja+se+ei+kirkolle+sopinut?
Tai+vaikka+sitä+kun+tuon+esille+Raamatun+esoteerista+tutkimusta?
"Voi+kauhistus!+Mitä+olenkaan+tehnyt!?"
27.04.2022 12:46
Milloin+mennään+"vähän+liian+pitkälle"?
Tarkoitatko,+että+kaikki+muut+haastajasi+ovat+tähän+mennessä+jo+nielleet+reinkarnaation,+mutta+minä+olen+edennyt+pidemmälle+muita?
27.04.2022 12:35
Kuten+punavihreät+sanovat+'Marin+käänsi+takkiaan',+kun+oli+ensin+vakuutellut+ettei+hänen+kaudellaan+Natoon+liitytä.
Onneksi+kuitenkin+viisaammat+pantiin+asialle+hoitamaan+tämä+ja+Marin+kävi+Ruotsissa+perumassa+puheensa+ja+"vie+meidät+Natoon".
27.04.2022 12:29
Yksinkertaista,
Hypnoosia+voidaan+toki+käyttää+tehokkaana+hoitomuotona,+mutta+sillä+voidaan+myös+itsesuggestiolla+saada+aikaan+hyviä+tarinoita+ja+valhemuistoja+tai+vaikka+kielilläpuhumista,+joka+on+tosiasiassa+vain+siansaksaa.
Huumeet+ja+rummutus+tasaiseen+tahtiin+auttaa+myös+hallusinoimaan.
27.04.2022 01:09
Yksinkertaista,+rakas+Viktor,
PS+ei+ole+sinimusta,+niin+kuin+sinä+toivoisit+eikä+myöskään+punavihreä,+niin+kuin+sosialistit+toivoisivat.
Uusnatseja+ei+Perussuomalaisiin+hyväksytä.+Näitähän+on+potkittu+puolueesta+pihalle+ja+heidän+on+täytynyt+löytää+uusi+koti+sinimustista+tms.
27.04.2022 01:03
"Hii+Hoo+Haa+Hee
Ranskikset+haisee!"
27.04.2022 00:52
Uni+ei+tietenkään+ole+sama+kuin+hypnoosi,+mutta+mielen+luomia+kuvitelmia+ne+ovat+molemmat+ja+siinä+mielessä+niistä+ei+voikaan+sanoa+"ihan+eri+juttu".
27.04.2022 00:51
Ei+kai+nyt+ihan+satuja.+Kysehän+oli+tallennetuista+haastatteluista.
Itse+en+tavallisesti+kutsu+vanhaa+mytologiaakaan+saduksi+vaikka+sellaiset+ovatkin+myyttisiä.
27.04.2022 00:47
Tavallisesti+hypnoosissa+koetut+hetket+ovat+alitajunnan+tuote+kuten+unetkin+eikä+niihin+ainakaan+minusta+kannata+siksi+luottaa+sen+enempää.
"Joka+uniin+uskoo,+se+varjoaan+pelkää".
26.04.2022 21:59
Kyllähän+sitä+varmaan+itsekin+alle+kouluikäisenä+kevyesti+mietti,+että+"olenkohan+elänyt+joskus+poikana?",+koska+muistutin+luonteeltani+poikaa+ja+prätkäjengi+olisi+ollut+enemmän+minun+juttuni+kuin+prinsessa.
En+jäänyt+miettimään+sitä+sen+enempää+eikä+kukaan+tahtonut+tukea+lapsenmielisiä+illuusioita+ja+nyt+tiedän,+että+oma+"jälleensyntymäni"+on+selitettävissä+autismikirjon+häiriöllä.+Tytöt,+joilla+on+tuo+häiriö+muistuttavat+tavallisesti+poikia.
26.04.2022 21:01
Naisen+alitajunta+on+voinut+yhtä+hyvin+muokata+tuon+tarinan.+Ehkäpä+hän+on+halunnut+luoda+selityksen+pelolleen.+Fobioita+tulee+ja+menee.
26.04.2022 20:48
No,+lähinnä+se+sai+miettimään+miltä+tuntuisi+leijua+kehonsa+ulkopuolella+koko+maanpäällisen+vaelluksen+ajan.
Se+vain+että+mies+väitti+jo+olevansa+kuollut+antoi+tästä+hieman+urpon+kuvan.
Kirja+voi+hyvinkin+löytyä+vielä+kirjastosta+filosofiaa+käsittelevältä+hyllyltä.
26.04.2022 19:53
Yksinkertaista,+rakas+ano,
Teologia+ja+filosofia+on+ollut+harrastukseni+niin+kauan+ja+olen+lukenut+semmoisen+läjän+kirjoja,+ettei+niitä+kaikkia+enää+vuosien+takaa+tahdo+muistaa.
Niin,+haastateltu+mies+kuulostaa+melko+oudolta+ellei+jopa+tyhmältä.
Tuollaista+kirjaa+on+vaikea+uskoa+todeksi,+ymmärrän+sen+kyllä.
26.04.2022 19:49
Tykkäsitkö?
26.04.2022 19:43
Kyllähän+se+joku+"kielilläpuhuja"+oli+vakavasti+"jumalaa+ylistänyt"+jollain+toisella+kielellä,+vaikka+tosiasiassa+hän+oli+sadatellut+kielellä,+josta+oli+napannut+muutaman+sanan+ulkomaanmatkalla+mukaansa.
26.04.2022 19:42
Voi+voi,+ymmärsit+väärin.
"Tiedän+eläneeni+ennenkin",+täällä+vakuutetaan+ja+sen+pitäisi+riittää+todistusaineistoksi+muille.
Jos+minä+kerron+olleeni+Ruotsin+kuningas+tai+vaikkapa+Egyptin+faarao,+niin+eikös+se+ole+ihan+yhtä+uskottavaa?
26.04.2022 15:01
59 / 222