Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Verum_an_falsum
profiilit
Verum_an_falsum
Verum_an_falsum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
4429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+monia+eri+näkemyksiä+kuinka+useasti+reinkarnaatio+tapahtuu,+voiko+siihen+vaikuttaa,+valitseeko+ihminen+itse+seuraavan+elämänsä+jne.
Kiinalaisten+uskomus+oli+yksi+muiden+joukossa+vai+voisiko+se+olla+se+oikea,+mitä+te+sanotte?
25.04.2022 11:34
Monesti+hänkin,+joka+on+lapsesta+asti+hyvä+luonteeltaan+syntyy+jonnekin,+jossa+häntä+ei+arvosteta.+Hän+ei+siis+oppinut+hyväksi+läksynsä+tähden,+vaan+oli+sellainen+jo+syntyessään.
25.04.2022 11:31
Yksinkertaista,
Jos+vahvuudet+kestävät,+ei+niitä+tarvitse+enää+haastaa,+mutta+jos+heikkoudet+eivät+kestä+on+syytä+epäillä,+että+ne+eivät+edes+ole+totta.
25.04.2022 11:28
En+arvostele+ihmisiä,+arvostelen+erilaisia+uskomuksia.
25.04.2022 11:23
Mikä+väitteessäni+"Raamattu+on+kirjakokoelma"+ei+pitänyt+paikkansa?
25.04.2022 11:22
Yksinkertaista,+rakas+ano,
Raamattu+on+kirjakokoelma+eri+aikakausilta+ja+paikkakunnilta+minkä+vuoksi+ohjeistukset+ihmisille+ja+kuvailut+jumalasta+ovat+erilaisia.
25.04.2022 00:09
Jos+pitäisin+puheen+eduskunnassa,+tahtoisin+olla+se+jota+kuunnellaan+enkä+se+jota+katsellaan.+Mutta+sitä+varten+pitäisi+varmaankin+pukeutua+hijabiin.
24.04.2022 23:57
Kiinassa+on+uskottu,+että+ilman+penistä+haudattava+eunukki+syntyy+naisena+seuraavassa+elämässä.
Luulisi,+että+jos+vainajalle+pakkaa+rahasäkin+mukaan,+hän+syntyy+rikkaana+ja+jos+naisen+hautaan+heittää+peniksen,+hän+syntyy+pojaksi.
Onko+kiinalaisten+uskomus+pelkkä+myytti+vai+"ajatonta+viisautta"?
24.04.2022 23:24
Jos+emme+muista+mitään+menneistä+elämistä,+kuinka+voimme+ottaa+opiksi?
Jos+olen+vaikkapa+riidellyt+edellisenä+päivänä+"naapurin+Teron"+kanssa+ja+koen+seuraavana+päivänä+amnesiaa+ja+Tero+on+yhä+vihainen,+niin+opinko+muuta+kuin+että+"ihmiset+ovat+ilkeitä+ilman+syytä".
24.04.2022 23:16
"Totuus+ei+pala+tulessa".
Jos+reinkarnaatio+on+totta,+niin+se+kestää+kyllä+lähemmän+tarkastelun+ja+jos+se+ei+sitä+kestä,+se+on+myytti+muiden+joukossa.
Miksi+jotkut+lapset+kertovat+juttuhetkistä+jumalan+kanssa+ja+siitä+kuinka+he+itse+valitsivat+elämänsä?+Ei+tuo+kuulosta+karman+lailta.
Onko+valinta+vain+tiettyjen+ihmisten+etuoikeus?
Teoriassa+itsensä+kiduttaminen+hengiltä+olisi+tehokkain+tapa+puhdistaa+itsensä+kaikesta+pahasta+ja+päästä+täältä+siten+pois.
Ihmisten+tulisi+toisin+sanoen+vetäytyä+vaikkapa+metsään+ilman+ruokaa+ja+vaatteita+ja+odottaa,+että+riutuvat+nälkään.+
Ehkä+jumala+on+tyytyväinen?
24.04.2022 22:57
Harmi+vaan,+että+opettajat+ovat+ahdasmielisiä+kiusaajia,+jotka+mielellään+ottavat+poikkeavia+ihmisiä+silmätikuikseen.
Monesti+he+jättävät+myös+sairaat+lapset+heitteille.
24.04.2022 11:53
Vaimosi+arki+on+vielä+raskaampaa+ja+hän+joutuu+ehkä+tulevaisuudessa+vielä+kantamaan+lapsia+sisällään+ja+synnyttämään+nämä+jos+jatkatte+samaan+malliin.
24.04.2022 11:45
Eikä+prätkähiirten+ääninäyttelijöinä+olisi+saanut+toimia+muuta+kuin+prätkähiiret+itse!
Amerikassa+oli+pappa,+joka+oli+Halloweenina+pukeutunut+supermieheksi.+
Voi+mikä+kauhea+loukkaus+Supermiestä+kohtaan!
24.04.2022 11:27
Samaan+tyyliin+voisi+syyttää+juutalaisia+siitä+kuinka+he+omivat+muitten+ihmisten+uskomuksia.+Et+sentään+usko,+että+mikään+uskomus+syntyisi+tyhjiössä?
Transidentifioituneita+ihmisiä+voidaan+syyttää+toisen+"roolin"+omimisesta.
Tuo,+että+ottaa+nokkiinsa+halloweenista+tai+jostakin+roolipelistä+on+jo+turhan+pikkumaista.
24.04.2022 11:23
Mikä+on+totuus?
24.04.2022 11:08
Totuuden+etsijä+ei+tyydy+sokeaan+uskoon.
Koko+maailma+saa+minun+puolestani+uskoa+reinkarnaatioon+jos+haluaa.
24.04.2022 11:07
Erilaisia+uskontoja+on+lupa+kyseenalaistaa.
Ateistit+esittävät+kristityillekin+kysymyksiä.+Onko+se+toisten+uskontojen+kohdalla+kiellettyä?
24.04.2022 11:04
Maailmaan+lähettäminen+piti+olla+rangaistus+eikä+valinta.
Jotkut+lapset+väittävät+puhelleensa+jumalan+kanssa+ja+valinneen+itse+tulevan+elämänsä.+Kuinka+uskottavaa+on,+että+tyttö+valitsee+äidin,+joka+tapetaan+jos+hän+synnyttää+tyttölapsen?
Onko+valinta+vain+tiettyjen+ihmisten+etuoikeus+eikä+kaikkien?
24.04.2022 11:01
Jos+me+olimme+"puhtaita+sieluja"+alunperin,+niin+miksi+meidät+edes+lähetettiin+maanpäälle?+
Kenelläkään+meistä+ei+ollut+karmaa+maksettavana.
23.04.2022 23:22
Se+johtuu+siitä,+että+minua+kiinnostaa+teologia,+kulttuuri+ja+historia.
23.04.2022 23:05
63 / 222