Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DrWhoo
profiilit
DrWhoo
DrWhoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2583
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jep+jep,+uusi+vuosiluku,+maailma+tosin+edelleen+näyttää+aika+samalta.+
Toivottavasti+tänä+vuonna+päästään+ainakin+tästä+korona+-pirulaisesta.+Toisesta+pirulaisesta,+tsaari+Putlerista+ei+kyllä+päästä.+Saattaa+vielä+aiheuttaa+meillekkin+todella+kylmää+kyytiä.+Kenties+olisi+aika+käyttää+Nato+-optio..vai+oliskohan..+Nato+optiolla+usein+tarkoitetaan+tosin+sitä,+että+jos+esim+Putler+tosissaan+uhkaa+meitä,+silloin+voidaan+tuosta+vain+liittyä+Natoon.+En+usko+että+se+ihan+niin+helposti+kävisi.
01.01.2022 09:55
Jeps+juu,+vuosi+on+kohta+lusittu.+Ulkona+on+paukkunut+kuin+talvisodassa+jo+monta+tuntia.
Huomasin+tuolla+ylempänä+puhetta+eri+ammattien+arvostamisista.+Itse+kyllä+arvostan+sairaanhoitajan+tai+myös+perushoitajan+työn+aika+korkealle.+Uskon+että+se+on+aika+monille+pohjimmiltaan+kutsumustyötä,+jota+tehdään+työn+itsensä+takia+eikä+esim+mahdollisimman+suuren+palkan+takia.
Muistanko+ihan+väärin+vai+olitko+sie+Rapu+alan+ihmisiä?
31.12.2021 21:15
Vastaan+nyt+poikkeuksellisesti+muuhun+kuin+"siniseen"+kirjoitukseen,+kun+satuin+sen+huomaamaan.+Johtui+ehkä+"vihaajattareni"+Auroran+nimen+mainitsemista.
Nimittäin,+uskokoon+ken+tahtoo,+jollain+ihmeellisellä+tavalla+pidän/+pidin+Aurorasta,+hän+uskalsi+ja+myös+parhaimmillaan+osasi+taitavin+sanankääntein+esittää+vit..eikun+asiansa.+Toivottavasti+siis+ei+ole+hukkunut+suohonsa.+Hänenlaisiaan+tarvittaisiin+täälläkin.+Ja+tämä+oli+mielipide+ilman+ketunhäntää+edes+toisessa+kainalossa.
Jopa+toveri+Edsonkin+olisi+hyvä+keskustelukumppani+jos+tunnistaisi+tietyn+kohtuusrajan+veetuilun+jalossa+taidossa.
31.12.2021 18:21
Sanoin+tuossa+aikaisemmin+että+en+ole+saanut+mitään+erityisen+merkittävää+aikaan+elämässäni.+Toki+yhden,+asuu+hesassa.+Muuten+on+kyllä+kunnollinen..
31.12.2021 17:11
Kukin+tietysti+uskoo+mihin+uskoo+ja+miten+uskoo.+Itse+uskon+olevani+vain+itse+vastuussa+kohtalostani.+
Voi+toki+olla+että+kun+joutuu+tarpeeksi+kovan+paikan+eteen,+usko+itseensä+ei+riitä+ja+kaipaa+jotain+muuta.
31.12.2021 17:07
Jep,+liiallinen+sopuilu+ei+sovi+luonteeseeni.
Vuoden+kerrallaan?+Hyvä+kun+itse+osaan+elää+päivän+kerrallaan.+En+nääs+ole+koskaan+ollut+kovin+suunnitelmallinen+elämässäni.+Enemmän+asiat+vain+tapahtuu,+miten+milloinkin.+Hieman+liian+intuitiivinen+persoonaa+siis+olen,+jotta+olisin+saanut+koskaan+mitään+erityisen+merkittävää+aikaan.
31.12.2021 15:13
Jaahas,+ja+hyviä+uusia+vuosia+tännekin.+Paree+nääs+toivottaa+kerralla+useampaa+hyvää+vuotta+kuin+vain+yhtä.+Vuodet+kun+hupenee+itse+kullakin.++
Ja+hiljaasta+keskustelurintamalla+näyttää+olevan.+Ei+kukaan+edes+pahemmin+hauku+ketään?+Aika+tylsää+siis.+No,+miekään+en+häiritte+enempää.
31.12.2021 14:33
No+kas,+vasta+nyt+huomasin+tämänkin+nimeltään+tutun+kuuloisen+ketjun.+Vaan+eipä+nää+ketjut+nykyisellään+oikein+ole+meikän+"genreä".
Sen+verran+kuitenkin+kysyisin+sinulta+Edson,+että+onkos+nimmarisi+bannattu+vai+miksi+myllynkivi?+Oikeastaan+se+taannoin+suosittelemani+Don+Quijote+olis+ollut+parempi+valinta,+olis+osoittanut+ehkä+vielä+enemmän+tervettä+itseironiaa+kuin+myllynkivi+kaulassa+kirjoittaminen.
Lisäksi+näin+"miesten"+kesken+kysyisin+mikä+saa+aikuisen+miehen+vuodesta+toiseen+kirjoittelemaan+parille+kolmelle+mummolle+aika+kyseenalaista+tekstiä,+voisi+sanoa+jopa+että+riman+alittavia+ilkeyksiä?+Kaikille+on+varmaan+tullut+selväksi+halveksuntasi+mummoja+kohtaan,+mutta+miksi+yhä+uudelleen+palaat+tuohon+outoon+ilkeilyyn?+En+yleensä+puutu+muiden+sanomisiin,+mutta+varsinkin+Ceehen+viime+aikoina+kohdistamasi+törkeydet+hänen+tilanteensa+huomioon+ottaen+ovat+likimain+anteeksi+antamatonta+ajattelemattomuutta.+Tulee+mieleen+onko+sinulla+itselläsi+jotain+ongelmia+elämässäsi,+oman+terveytesi+tms+kanssa?+Vai+mistä+moinen+katkeruus?+Asiahan+ei+minulle,+saati+näille+palstoille+pennin+vertaa+kuulu,+mutta+pitkän+yhteisen+kirjoitushistoriamme+vuoksi+voinen+mielipiteeni+lausua.+Ja+tämä+siis+ihan+ilman+sarvia+ja+hampaita.
Minä+joskus+ennen+arvostin+sinun+omaehtoista+tapaasi+kirjoittaa+tietyllä+tavalla+rehellisesti+juuri+kuten+ajattelet.+Uskoin,+että+rosoisen+kuoresi+alla+on+kuitenkin+inhimillisyyttä,+tietynlaista+suoraselkäisyyttä,+jopa+huumorintajua,+jopa+herkkyyttä.+Siksi+olen+monesti+tukenut+sinun+oikeuttasi+olla+oma+itsesi.+Nykyisin+tämä+käsitys+on+melkolailla+muuttunut.
18.12.2021 17:01
Osanottoni.+R.I.P.
02.11.2021 15:17
Toivotan+jaksamista.+
Sinulla+on+niin+positiivinen+asenne+elämään+isojen+muutosten+keskellä,+että+siitä+voimme+ottaa+mallia+kaikki.
31.10.2021 13:39
Turus+päin+on+tapana+toisinaan+olla+porossa..
Mie+välttelen+kaikkea+punaista+lihaa...mutta+kyllä+poronkin+paremman+puutteessa+syö.+Ainakin+mieluummin+kuin+hirven.
17.10.2021 16:34
No+tunnustan+että+miekiin+haravoin+tuosta+etupihalta+lehtiä+jossain+vaiheessa+Fiskarsin+muoviharavalla.+Naapurustoissa+näyttää+jo+olevan+menossa+haravanheiltus+tai+lehtien+silppuaminen+ruohonleikkurilla.+Vähän+aikaista,+vielähän+lehdistä+on+puolet+puissa.
Eikä+muuten+enää+mene+kauan+että+alkaa+olla+aamulla+liukasta.+Rva+W:n+kotteroon+pitänee+pikapuoliin+jo+aatella+nastarenkaita.+Mie+pärjään+kyllä+oli+liukasta+eli+ei.
17.10.2021 16:18
No+ilmankos+kirjautuminen+poistuu+tuotapikaa.+Kruksin+tarkoitus+on+juuri+se+että+halutessaan+voi+pysyä+pitempään+kirjautuneena.+Minkäänlaista+"vaaraa"+ei+kruksi+aiheuta.+Helpottaa+vain+elämää,+sekä+eritoten+Elämää.
17.10.2021 15:59
Poropihvit?+Meil+sentään+on+menossa+uuniin+komea+lohifilee.+Nyt+oon+menossa+kellumaan.
17.10.2021 12:12
Kai+muistat+kruksata+kirjautuessa+kohdan+"pidä+minut+rekisteröityneenä"+tms?
17.10.2021 12:09
Jaa+missä+toisaalla?+Hesarissako?
Miullakin+olis+pari+muuta+nimmaria+joita+olen+aikojen+kuluessa+käyttänyt+täällä,+pittäiskös+välillä+vaihtaa..
Ja+muuten,+asiasta+kolmanteen,+niin+näköjään+ainakin+tää+foxi+on+nykyään+sellainen+selain+että+pitää+kirjautumisen+pysyvästi+voimassa.+Viimeksi+viikko+sitten+kirjoitin+tällä+koneella+S24:selle,+ja+kirjautuminen+on+edelleen+voimassa.+Myös+mikä+tahansa+luuri+-selain+pitää+kirjautuneena+vähintään+puoli+päivää.
17.10.2021 10:48
Njahans,+syksyltä+näyttää+kun+lehtiä+maassa+niin+paljon+että+ei+nurmikkoa+näe.+Vielä+kerran+on+silppuavalla+ruohonleikkurilla+käytävä+nurmikot+läpi.+Haravanvarteen+en+sentään+koske.+Ikuna+en+ole+tajunnut+miksi+pitäisi+myöskään+käyttää+lehtien+kerääjää
ruohonleikkurissa,+nehän+silputtuna+ovat+hyvää+lannoitetta+nurmikolle.
Ja+mitä+helskuttia,+juuri+nyt+näen+ikkunasta+kaksi+valkohäntä-bambia+lounastamassa+meidän+pihapuskia.+Hus+hus
17.10.2021 09:04
Verhoista+puheenollen,+meikähän+on+ansioitunut+verhojen+asentaja.+Olen+vissiin+joskus+ennenkin+kertonut+miten+poikamiesaikoinani+lyhensin+verhot+noin+puolen+metrin+taitoksella+verhojen+alaosaan+ja+ei+muuta+kuin+nitojalla+kiinni.+Tämä+niksi+on+vapaasti+käytettävissä.
Saunakin+tässä+kutsuu.
16.10.2021 18:46
Meil+ei+makkarissa+ole+muita+verhoja+ollenkaan+kuin+pimentävät+rullaverhot.+Päivällä+ylhäällä,+yöllä+alhaalla.+En+myöskään+pystyisi+nukkumaan+ollenkaan+ilman+täysin+pimentäviä+verhoja.
Noita+alaslaskettavia+"verhoja"+saa+jos+jonkinlaisia,+meillä+olohuoneessa+on+sellaiset+laskostuvat+haitarimaiset+verhot+(ei+lamelliverhot).+Oikeastaan+ihan+hauskan+näköiset+esim+puolivälissä+ikkunaa.
16.10.2021 18:17
Tovotan+myös+minä+hyviä+toipumisia+miehille+ja+voimia+kumppaneille.
Näyttää+palsta+jälleen+muuttuneen+jonkun+anomuumina+jupisevan+Don+Quijoten+horinapalstaksi.+Eipä+paljon+innosta.
Mielenkiintoista+muuten,+että+kun+Ali+on+näemmä+alkanut+taas+kirjoittaa+omalla+nimmarillaan,+mies+on+ryhdistäytynyt.+Sekin+osoittaa,+että+jos+on+pitkään+kirjoittanut+vakiintuneella,+joskus+arvostustakin+saaneella+nimmarilla,+se+ikäänkuin+velvoittaa.+Toivon+ainakin..
16.10.2021 16:48
52 / 130