Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

2583

1. Jep+jep,+uusi+vuosiluku,+maailma+tosin+edelleen+näyttää+aika+samalta.+Toivottavasti+tänä+vuonna+päästään+ainakin+tästä+korona+-pirulaisesta.+Toisesta+pirulaisesta,+tsaari+Putlerista+ei+kyllä+päästä.+Saattaa+vielä+aiheuttaa+meillekkin+todella+kylmää+kyytiä.+Kenties+olisi+aika+käyttää+Nato+-optio..vai+oliskohan..+Nato+optiolla+usein+tarkoitetaan+tosin+sitä,+että+jos+esim+Putler+tosissaan+uhkaa+meitä,+silloin+voidaan+tuosta+vain+liittyä+Natoon.+En+usko+että+se+ihan+niin+helposti+kävisi.
  2. No+kas,+vasta+nyt+huomasin+tämänkin+nimeltään+tutun+kuuloisen+ketjun.+Vaan+eipä+nää+ketjut+nykyisellään+oikein+ole+meikän+"genreä".Sen+verran+kuitenkin+kysyisin+sinulta+Edson,+että+onkos+nimmarisi+bannattu+vai+miksi+myllynkivi?+Oikeastaan+se+taannoin+suosittelemani+Don+Quijote+olis+ollut+parempi+valinta,+olis+osoittanut+ehkä+vielä+enemmän+tervettä+itseironiaa+kuin+myllynkivi+kaulassa+kirjoittaminen.Lisäksi+näin+"miesten"+kesken+kysyisin+mikä+saa+aikuisen+miehen+vuodesta+toiseen+kirjoittelemaan+parille+kolmelle+mummolle+aika+kyseenalaista+tekstiä,+voisi+sanoa+jopa+että+riman+alittavia+ilkeyksiä?+Kaikille+on+varmaan+tullut+selväksi+halveksuntasi+mummoja+kohtaan,+mutta+miksi+yhä+uudelleen+palaat+tuohon+outoon+ilkeilyyn?+En+yleensä+puutu+muiden+sanomisiin,+mutta+varsinkin+Ceehen+viime+aikoina+kohdistamasi+törkeydet+hänen+tilanteensa+huomioon+ottaen+ovat+likimain+anteeksi+antamatonta+ajattelemattomuutta.+Tulee+mieleen+onko+sinulla+itselläsi+jotain+ongelmia+elämässäsi,+oman+terveytesi+tms+kanssa?+Vai+mistä+moinen+katkeruus?+Asiahan+ei+minulle,+saati+näille+palstoille+pennin+vertaa+kuulu,+mutta+pitkän+yhteisen+kirjoitushistoriamme+vuoksi+voinen+mielipiteeni+lausua.+Ja+tämä+siis+ihan+ilman+sarvia+ja+hampaita.Minä+joskus+ennen+arvostin+sinun+omaehtoista+tapaasi+kirjoittaa+tietyllä+tavalla+rehellisesti+juuri+kuten+ajattelet.+Uskoin,+että+rosoisen+kuoresi+alla+on+kuitenkin+inhimillisyyttä,+tietynlaista+suoraselkäisyyttä,+jopa+huumorintajua,+jopa+herkkyyttä.+Siksi+olen+monesti+tukenut+sinun+oikeuttasi+olla+oma+itsesi.+Nykyisin+tämä+käsitys+on+melkolailla+muuttunut.
  3. Osanottoni.+R.I.P.