- Tein my heritage dna testin. Sopii eurooppalaisille. Onha niitä esim. familytree dna, ancestry dna tai 23andme.
- Kanmattaa sanoa asiasta ja kysyä voiko päästä johonkin(en muista kuka tekee testin lol) tekemään asperger testin kun sitä epäilet.
Älä häpeä olla oma itsesi.
Mulla on monimuotoinen dysfasia( puhehäiriö joku semmone) eli mun aivot toimii erilailla. Mulla on vaikeuksia puhua, kertoa, tunnistaa mun tunteet mitä koen, ymmärtää puhetta tai mitä luen ja kirjoittamisessa halnkaluuksia. Vaikeuksia matematiikassa eli mulla on dyskalkulia ja muitakin esim. dysleksia. xD
Kannattaa käyvä testaamassa koska se helpottaa olotilaa ja auttaa ymmärtämään paremmin miks oot just semmone ku oot.
Erilaisuus on parasta maailmassa! :D - Oii tuo on hyvä mun muistaa joka päivä. 😁👍
- Tuota noin ömm..Ne laitto suunnitelmaan jotenki että "...ahdistaa mutta sanoi että jos ei ahdistaisi niin hakisi töitä.".
Oikeastaan musta tuntuu että mun mielenterveys on sillai ehhh...mut en oo työkyvytön kumminkaa.
Voin aina sanoo niille mutta ongelmia on monta koska en haluaisi oikeastaan olla heidän kanssa tekemisissä vaikka ovatkin kilttejä ihmisiä...oon tämmöne juu selvä okei kyllä ihminen. En osaa sanoa ei.
Oon joutunu tähän mun takia rest in peace minä. - Johanneksen 3:3
Raamattu 1933/38
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa". - Uskon ja ihan kokemuksella sanon.
- Johanneksen 3:3
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa." - Noniin tulokset on se et saan 9e viikossa jostai lol. Rip minä ahistaa
- Mun suosikki tällä hetkellä on Treasure.