Mun eka työllisyyssuunnitelman laatiminen

Mitä siel tehää ees lol ja se on tänään. Wish me luck.

Ku oon tääl lukenu kaikkee ni ei uskalla kertoo mitään työkkäri tädille.
Kai mie ite voin päättää mitä suunnitelmia mul on vaikka ei mul ei ees oo mitää suunnitelmia koska haluun ottaa jokaisen päivän rauhallisesti ja miettiä.

Muutenki paperissa luki että jos ei tuu paikalle nii saan karenssia eli menen paikalle niin ei tuu karenssia. :DD

8

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noniin tulokset on se et saan 9e viikossa jostai lol. Rip minä ahistaa

    • Anonyymi

      Soitat sinne että on flunssainen olo. Kysyt että onko sillä virkailijalla varmasti koronarokotus. Ei kannata alkaa pokkuroimaan jotain torveloa.

    • Anonyymi

      no sittenhän se sessio meni ihan kympillä kuten olit suunnitellutkin. TE-virkailija varmaankin kyseli miten olisi virallisen työllistymissunnitelman laatiminen. Onnistuuko sen tekeminen ihan jo tässä näin ja näillä hangilla? Sanot siihen hymyssä suin että suunnitelma on toki olemassa. Maiskautat suutasi: "Suunnitelmanani on lunkisti ottaminen ja mietiskely ja makoilu".. Virkailija siihen: "Ihan hyvä selkokielinen jees-suunnitelma. Täytyypä silti tarkistaa että puhut aivan totta. Käännätkös Mikko Miettiväinen vähän päätäsi sivuun niin tarkistetaan tilanne ihan viran puolesta" . Käännät pääsi sivuun. TE-virkailija kurkkaa oikeasta korvastasi sisään ja huokaisee pitkään : " Hmmmm. Huohhhh ! Totta puhut Mikkoseni . Vastapäinen seinä näkyy hyvin. Pääsi on ihan typötyhjä. Läpinäkyvyys on täydellinen. Ei tukoksia". Ja virkailija jatkaa; "Laitetaanpas sinut Mikko Miettiväinen ihan näillä puheilla 9 euron spesialistien soittokuntaan jonon jatkoksi". Nyökkäät päätäsi. Virkailija yskäisee nyrkkiinsä: "Kavereista ei tule oleman puutetta 9 euron tyhjäpäiden soittokunnassa. "

    • Anonyymi

      Sanoiko ne että olet työkyvytön ja sun pitää mennä kuntouttavaan josta saat 9 euroa päivässä. Mene terveystarkastukseen jossa ne totee sut terveeksi ja sen jäkeen ei voida pakottaa mihinkään 9 euron orja töihin.

      • Tuota noin ömm..Ne laitto suunnitelmaan jotenki että "...ahdistaa mutta sanoi että jos ei ahdistaisi niin hakisi töitä.".

        Oikeastaan musta tuntuu että mun mielenterveys on sillai ehhh...mut en oo työkyvytön kumminkaa.
        Voin aina sanoo niille mutta ongelmia on monta koska en haluaisi oikeastaan olla heidän kanssa tekemisissä vaikka ovatkin kilttejä ihmisiä...oon tämmöne juu selvä okei kyllä ihminen. En osaa sanoa ei.

        Oon joutunu tähän mun takia rest in peace minä.


      • Anonyymi
        Njaaentiiä kirjoitti:

        Tuota noin ömm..Ne laitto suunnitelmaan jotenki että "...ahdistaa mutta sanoi että jos ei ahdistaisi niin hakisi töitä.".

        Oikeastaan musta tuntuu että mun mielenterveys on sillai ehhh...mut en oo työkyvytön kumminkaa.
        Voin aina sanoo niille mutta ongelmia on monta koska en haluaisi oikeastaan olla heidän kanssa tekemisissä vaikka ovatkin kilttejä ihmisiä...oon tämmöne juu selvä okei kyllä ihminen. En osaa sanoa ei.

        Oon joutunu tähän mun takia rest in peace minä.

        yönsä kun käyttää nukkumiseen eikä kukkumiseen niin mielenterveyspuolikin alkaa pikkuhiljaa eheytymään itsestänsä. Oletettavasti nimimerkki "Njaaentiä" on sitä nuorempaa junior- luokan ikäkaartia. Emme kaiketikaan puhu 60 vuotiaasta senior ikäisestä työnhakijasta. Respectiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yönsä kun käyttää nukkumiseen eikä kukkumiseen niin mielenterveyspuolikin alkaa pikkuhiljaa eheytymään itsestänsä. Oletettavasti nimimerkki "Njaaentiä" on sitä nuorempaa junior- luokan ikäkaartia. Emme kaiketikaan puhu 60 vuotiaasta senior ikäisestä työnhakijasta. Respectiä

        Jos elämä on sellaista paskaa mitä se tässä maassa viisaammille ja paremmasta tietäville sukupolville eli nuorille on, niin en ihmettele yhtään että ahdistaa niin että menee yöunet. Eläkkeitä maksamaan näille vanhoille ahneille paskiaisille, EI KIITOS! Menolippu on minullakin varattuna. Nuoret jättää tämän maan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos elämä on sellaista paskaa mitä se tässä maassa viisaammille ja paremmasta tietäville sukupolville eli nuorille on, niin en ihmettele yhtään että ahdistaa niin että menee yöunet. Eläkkeitä maksamaan näille vanhoille ahneille paskiaisille, EI KIITOS! Menolippu on minullakin varattuna. Nuoret jättää tämän maan!

        Mihin ihanaan kultamaahan olet sitten lähdössä . Menolippu mutta minne ihmeeseen. Kerrohan siitä enempi. Moni suomalainen nuori on löytänyt paikkansa ja tulee myös löytämään. Ahkeruutta ja oma-aloitteisuutta se tietenkin vaatii ja vähemmän tyhjää lässyttelyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe