parhaat kpop groupit?

Anonyymi

Mitkä groupit ovat mielestänne parhaita?

Ite pidän paljon suosituista artisteista kuten Blackpinkistä ja Bigbangista, mutta oma ehdoton suosikki on Dreamcatcher. Dreamcatcher on myös ainoa kpop tyttöryhmä joka on ikinä käynyt Suomessa!

55

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun suosikki on bts mut stannaan tosi monii muita mm Nct skz ateez pentagon e'last victon the boyz loona p1harmony txt seventeen ja enhypen

    • Anonyymi

      Missähän suet taas on? Koira outo aamulla. Ulos ja n. 15 .min. Tavallaan jotain 5 tuntia.

      • Anonyymi

        ????


    • Anonyymi

      Loona ja Mamamoo on mun mielestä parhaita. En ole kpop fani mutta mamamoo varsinkin jotenkin eroaa esim blackpinkistä tosi paljon. Itse en tykkää blackpinkin tyylisestä musiikista, mutta kyllä niillä on hyvät lauluäänet, musiikkivideot ja musiikki on tehty hyvin, mutta ei minun makuuni. Bts on kans ihan okei.

      • Anonyymi

        Kannattaa kokeilla Purple Kissiä , se on uusi ryhmä samalta yhtiöltä kuin Mamamoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla Purple Kissiä , se on uusi ryhmä samalta yhtiöltä kuin Mamamoo.

        PURPLE K!SS=maailman paras bändi💜💜💜


    • Anonyymi

      Blackpink, loona, nct ja mamamoo on aivan mahtavia!!!!!!! mun biakset o rose, heejin, yuta ja solar

      • Anonyymi

        Blackpink on PARAS lemppari ni siitä on Jisoo kim ja Roseanne


    • Anonyymi

      Mul ehdottomasti Twice, Itzy, Loona, skz ja Oh my girl

    • Anonyymi

      Parhaat on TXT, enhypen, ateez ja dreamcatcher!! Olin ennen BTS fani mutta nykyään en tykkää niitten musiikista:)

    • Anonyymi

      Hei oon kpop multistan :) Mun ult groupit on Blackpink ja TXT. Ennen oli Blackpink ja Bts mut nää uusimmat Bts biisit ei mun mielestä oo enää niin hyvii, tai niinku ne ei oo samaa tyyliä ku vanhat, ja en tiiä lasketaanko sitä edes kpopiksi kun se ei ole edes koreaa... (Uusii biisei jota tarkotan on esim Dynamite, Butter ja Ptd) Mutta kyllä silti tavallaan vielä stannaan Bts:sää en vaan kuuntele niitä uusimpia biisejä.

      Sit kans Stray Kids on tosi hyvä sekin oli hetki sitten mun ult group mutta sitten löysin TXT:n :D

      Tykkään enimmäkseen rookie groupeista eli sellasista aika uusista, debytoinu niinku viimeisen kahen vuoden aikana :) Mutta kyllä me 3rd gen ryhmätki on hyvii esim just Blackpink.

      Iz*One oli ehdottomasti yks mun lempi gg, ne teki niin hyviä biisejä ja se musiikkityyli oli niin hyvä. Harmi et ne disbannattiin. Ja harmi että ne oli niin lyhyen ajan aktiivisina, niinku vaan reilu pari vuotta, ku nehän debytoi 2018.

      No anyway laitan nyt huvikseen tähän mun lempigroupit ja niien biakset, eka tyttöryhmät:

      BLACKPINK-Jennie

      StayC-Sieun ja J

      aespa-Ning Ning, ja bias wrecker Karina

      TWICE-Nayeon, ja monta bias wreckeriä

      IZ*ONE-Chaewon, ja monta bias wreckeriä

      Everglow-E:U mutta muutkin on mahtavii :D

      Itzy-Ryujin, ja bias wrecker Yuna

      Muita tyttöryhmiä joita kuuntelen: Pixy, Weeekly, Red Velvet, TRI-BE, Purple Kiss, LOONA, Dreamcather, (G)I-DLE, Secret Number


      Sitten poikaryhmät (niitä on vähän vähemmän):

      TXT-Yeonjun (mun ultimate bias), mutta Beomgyu on bias wrecker ja se varmaan tulee olemaan mun bias. Mutta tykkään tietenki niistä kaikista <3

      Stray Kids-Changbin ja Lee Know, ja monta bias wreckeriä. Kaikki tosi ihania tietty...

      Enhypen-No en oikein tiiä, varmaan Jungwon ja Sunghoon, mutta oikeastaan ne kaikki vois olla mun biaksia.

      BTS-Hmm no nyt kun en enää niin paljon stannaa niin en oikein tiiä pitääkö mulla ees olla biasta mutta RM taitaa olla. Ja Taehyung on wrecker.
      Ennen oli aina Jungkook mutta oon aina tykänny Namjoonista (eli rm:mästä) ja siks se on mun bias.

      Treasure-Ei oo oikein biasta vielä mutta ehkä Yoshi, Jeongwoo ja Haruto

      Nct on myös tosi hyvä ja tykkään niiden musiikkityylistä. Bias on varmaan Mark.

      Ja myös hyvii poikaryhmii on P1harmony, Got7, EXO, BigBang...


      Tosiaan ultimate bias on tällä hetkellä Yeonjun mutta Jennie on mun lempi tyttöidoli :)


      Ootan jo innolla että se uusi JYP-tyttöryhmä debutoi ens kuussa!! Ja myös oon kuullu jostain uudesta Hybe poikaryhmästä, joka kuulostaa lupaavalle koska mun kaikki lempipoikaryhmät on Hybeltä: BTS, TXT ja ENHYPEN :)

      • Anonyymi

        Mitä! Eikä! Ite rakastan Blackpinkiä, Itzyä ja... TRI.BE❤️❤️❤️❤️ Ihanaa että joku kertankin on TRUE✨❤️
        Joo, tässä mun biaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä! Eikä! Ite rakastan Blackpinkiä, Itzyä ja... TRI.BE❤️❤️❤️❤️ Ihanaa että joku kertankin on TRUE✨❤️
        Joo, tässä mun biaks

        Hups, siis biakset:
        Blackpink: Rosé 🖤
        Itzy: Yeji✨
        Tri.be: MiRe💝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hups, siis biakset:
        Blackpink: Rosé 🖤
        Itzy: Yeji✨
        Tri.be: MiRe💝

        Ja Lempibiisit on:
        Blackpink: Ready for love🩷
        Itzy: Bet on me🕊️
        Tri.be: Would you run✨
        Joo, semmosta, jos tykkäätte Tri.bestä tai ootte True, niin plz kertokaa❤️


    • Anonyymi

      EXO ON PARAS!!!1!1! stream dont fight the feeling

    • Mun suosikki tällä hetkellä on Treasure.

    • Anonyymi

      Heips!
      Itse kuuntelen BP, BTS ja vähän Twiceä & (G)I-DLE.

      Blackpink biakset: bias Jennie, wrecker Jisoo. Kaikki on kyl ihanii. Toivottavasti tulee pian uutta musiikkia niiltä. Lempikappaleet Crazy Over You, See U Later, Whistle ja Pretty Savage. En osaa päättää, mikä on noista paras :)
      BTS biakset: bias Jimin, wreckerit Jungkook ja Suga. Tykkään kyllä kaikista! Kai ihan pian pitäis tullakin pari uutta kappaletta BTS:ältä, jee <3 Myös uusi PSY:n ja Sugan biisi 'That That' on kiva. Lempibiisit Blood, Sweat & Tears, DNA, Fake Love ja ehkä I Need U. Muutkin biisit hyviä!
      Twice bias: Tzuyu, wrecker Nayeon. Kaikki jäsenet on ♡ Lempibiisi The Feels, en tosin kuuntele kauheasti muita. Joten olen kai "baby Once" :)
      (G)I-DLE bias: Ei biasta, eikä wreckereitä, koska täytyy tutustua vähän enemmän vielä G-Idleen. Lempikappale Tomboy, ainoa biisi heiltä jota tällä hetkellä kuuntelen. Mutta tilanne voi muuttua!

      Kuuntelen myös AleXa-nimistä sooloartistia, joka voitti juuri American Song Contestin kappaleellaan 'Wonderland'. Ihan paras biisi, suosittelen kuuntelemaan <3 Muita biisejä en AleXalta oikein kuuntele.

      Kiva kun on muitakin k-pop -faneja!💜❤

    • Anonyymi

      Mun suosikkeja on Enhypen, Txt ja stray kids!

    • Anonyymi

      Mun mielestä blackpink,itzy,twice,purplekiss,(g)i-dle,loona ja mamoo on hyviin ja on paljon muitakin joista tykkään.

      • Anonyymi

        Luettelit just miltei kaikki mun lempi K-Pop bändit💟💟💟(vaan Red Velvet ja DREAMCATCHER puuttuu)


    • Anonyymi

      Ite myöskin RAKASTAN K-poppiiiii se on mun elämä RAKASTAN BLACKPINKIIIIIIIIII ja ENHYPEN on myöskin BEESSSTT… No BTS on seki top 5 mul TICWE on top 5 jaa myös BIGBANG, ITZY, MAMAMOO Tos on mun top 5 mut sit ihan 1!!! On BLACKPINK jaaa myös ENHYPEN en tiiä milloin ENHYPEN levysopimus lopuu mut BLACKPINKIN 2023 ja mun Biiu on Jennie koko k-pop MAAIILMAAASTTTAA ja niiku monet on sanonu niille tulllaaa valita kun kuuntelee korealaista musaa mut ETELÄ-KOREA ON HYVÄ MAAA JA SILLÄ MITÄ VÄLII MITÄ MUSAA KUNTELEE JA NII SE ON SEN TOISEN FIKSU VALINTA KUN KUUNTELEE SITÄ MITÄ HALUU EI KATSII OIKEESTI VÄLITÄÄ SÄ TEET MITÄ HALUUT JOS ESIM SUN HUONE ON TÄYNNÄ BTS KUVII EI SE TARKOTA ETSÄ OOT LOVEEEE NIIHI SÄ VAA RAKASTAT NIITEN MUSAA!!!!

    • Anonyymi

      SKZ bias on lee know🤭

    • Anonyymi

      Blackpink, BTS, Twice, Itzy, IVE ehdottomasti nää!! <3
      Bias:
      Blackpink - Jennie, wrecker Jisoo
      BTS - Jimin, wrecker Suga
      Twice - Dahyun ja Tzuyu, wrecker ehkä Sana
      Itzy - Lia, wrecker Chaeryeong
      IVE - Yujin ja Wonyoung, wrecker Rei

      Mut sit myös NMIXX on kiva! SE UUSI 'DICE' BIISI ON IHAN PARAS!!! <3
      Nmixx bias - Bae, wreckers Sullyoon ja Jiwoo

      OMG EN VOI USKOO ET TÄÄLLÄ ON MUITAKIN KPOP FANEJA!!

      JA mulla on kpop-aiheinen Zoomerang-käyttäjä @blackpink_isthebest eli käy seuraamassa ehdottomasti <3 kiitos!

    • Anonyymi

      Tiiän että oon vähän myöhässä mut ehkä joku näkee tän :)) mun ehdoton lemppari on Enhypen<333 mun bias on ehdottomasti Sunoo ja Jay ehkä myös :D en oikeastaan muita ryhmiä kuuntelekkaa. Lempi biisit on Fever ja Drunk dazed

      • Anonyymi

        Okei joo ton laitoin joskus aikoja sitte ku olin vielä "baby engene😭😭" mut nyt oon stannannu niitä sillee jonku 5kk nii updeittaan ja laitan muistaki groupeista juttui ku en sillon laittanu.

        Enhypen
        Bias- Sunoo
        Bias wrecker- Sunghoon ja Jungwon🤭🤭
        Lempi biisit- Drunk-dazed, Tamed-dashed, I need a light, Blessed-cursed ja ehkä Foreshadow

        Sitte muita grouppei joita stannaan:

        BTS
        Bias- Yoongi
        Bias wrecker- ehkä Jimin???
        Lempi biisi- Jump

        Blackpink
        Bias- Lisa
        Bias wrecker- ei oo sillee ku en kato niistä nii paljo kaikkei videoita yms nykyää
        Lempi biisit- Pink venom ja Lovesick girls

        &TEAM
        Bias- Maki
        Bias wrecker- kaikki niistä😭😭
        Lempi biisi- Under the skin

        TXT
        Bias- Huening Kai
        Bias wrecker- Yeonjun legit
        Lempi biisit- Lonely boy ja Farewell Neverland

        Newjeans
        Bias- Danielle
        Bias wrecker- ei sillee oo mut ehkä Minji..?
        Lempi biisit- Zero, (oon ihan rakastunut siihen tällä hetkellä vaik se kertsi onki vähä ärsyttävä), Hype boy ja Cookie🤨🤨

        Stray kids
        Bias- Bangchan (en ikinä muista et pitääkö se kirjottaa yhteen vai ei)
        Bias wrecker- Jeongin ja Felix
        Lempi biisit- ttath (vaikka sitä tällee suomalaisena onki vähän huvittava kuunnella😭😭), God's menu ja Silent cry

        Twice (oon vaan "baby once" nii en tiiä kaikkii jäsenii ees kunnol)
        Bias- Momo ehkä
        Bias wrecker- ei oo
        Lempi biisit- Signal, The feels ja What is love

        Nonii siinä oli kaikki ja toivottavasti saatte tästä hyvin selvää <33


      • Anonyymi

        Oon tosi myöhässä mut munki lemppari on nykyään Enhypen! Laitoin joskus puoltoista vuotta sitte tälle palstalle kommentin että mun ult groupit on Txt ja Blackpink ja stannasin sillonki Enhaa mut nykyään se on mun ult group :) Aloin ehkä joku kuukaus sen jälkeen ku laitoin sen viestin nii ”ulttaa” niitä. Tykkään tosi paljon niiden musiikista ja jäsenistä kans. Ja se uus albumi oli tosi hyvä! Mun bias on Jungwon mut kaikki loput on bias wreckereitä, varsinki Sunoo :D Ja mun muita lempigrouppei on Le sserafim, New jeans, &Team, Dreamcatcher ja Ive! Ja tykkään vielä myös kaikista niistä groupeista jotka mainitsin siinä aijemmassa viestissä ofc :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei joo ton laitoin joskus aikoja sitte ku olin vielä "baby engene😭😭" mut nyt oon stannannu niitä sillee jonku 5kk nii updeittaan ja laitan muistaki groupeista juttui ku en sillon laittanu.

        Enhypen
        Bias- Sunoo
        Bias wrecker- Sunghoon ja Jungwon🤭🤭
        Lempi biisit- Drunk-dazed, Tamed-dashed, I need a light, Blessed-cursed ja ehkä Foreshadow

        Sitte muita grouppei joita stannaan:

        BTS
        Bias- Yoongi
        Bias wrecker- ehkä Jimin???
        Lempi biisi- Jump

        Blackpink
        Bias- Lisa
        Bias wrecker- ei oo sillee ku en kato niistä nii paljo kaikkei videoita yms nykyää
        Lempi biisit- Pink venom ja Lovesick girls

        &TEAM
        Bias- Maki
        Bias wrecker- kaikki niistä😭😭
        Lempi biisi- Under the skin

        TXT
        Bias- Huening Kai
        Bias wrecker- Yeonjun legit
        Lempi biisit- Lonely boy ja Farewell Neverland

        Newjeans
        Bias- Danielle
        Bias wrecker- ei sillee oo mut ehkä Minji..?
        Lempi biisit- Zero, (oon ihan rakastunut siihen tällä hetkellä vaik se kertsi onki vähä ärsyttävä), Hype boy ja Cookie🤨🤨

        Stray kids
        Bias- Bangchan (en ikinä muista et pitääkö se kirjottaa yhteen vai ei)
        Bias wrecker- Jeongin ja Felix
        Lempi biisit- ttath (vaikka sitä tällee suomalaisena onki vähän huvittava kuunnella😭😭), God's menu ja Silent cry

        Twice (oon vaan "baby once" nii en tiiä kaikkii jäsenii ees kunnol)
        Bias- Momo ehkä
        Bias wrecker- ei oo
        Lempi biisit- Signal, The feels ja What is love

        Nonii siinä oli kaikki ja toivottavasti saatte tästä hyvin selvää <33

        &team whatt!! En tienny et suomessa on luneja muita ku minä❤️❤️ Ult bias yuma. Bias fuma ja bias wreker en tiiä rakastan jokaista. Mun lempibiisit on firework ja scent of you❤️


      • Anonyymi

        Jep! Drunk-Dazed on hyvä!!!


    • Anonyymi

      SKZ IS MY LIFE♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    • Anonyymi

      mun suosikki on blackpink ne on ihan parhaita ja lisa jennie ,jisoo ja rose on ihanii

    • Anonyymi

      mun lempi kpg on blackpink ja mun biakset on jennie,lisa ja jisoo mut rose on siis ihana
      mun eka bias oli rose ja eka ei niin best tyyppä oli jisoo mut nyt jisoo on mun bias ja rose ei. rakastan lisaa koska se on nii hyvä tanssii ja tykkään ite tanssista.
      mun lempi kappaleet on: stay, dont know what to do,typa girl, tally, ready for love, boombayah, kiss and make up,pink venom,shut down,solo (by jennie),whistle,as if your last sekä flower ja all eyes on me ( by jisoo)

    • Anonyymi

      BTS ofc!!!! BTS on aina ykkönen ja paras ikinä niitten musiikki ja tanssi on upeaa katseltavaa ja kuunneltavaa. BTS myös on kuin perhe he auttavat toisiaan milloin vain ja missä vain ja ovat aina toistensa tukena ihailen heitä💜Kuulun fanikunta ARMYYN ja me ollaan aina valmiina tukemaan BTS:sää missä vain milloin vain ja mitä tahansa tehdäänkin heidän puolestaan!!!! Se kuuluu asiaan! BTS on myös muutenkin todella suosittu ja menestynyt yhtye maailmalla ja on tän hetken suosituin K-POP yhtye maailman laajuisesti ja fanikunta ARMY on isoin fanikunta meitä ARMYJA on miljoonia ympäri maailmaa!!!

      Kuuntelen myös muita yhtyeitä kuten WEi, Astro, EXO, Seventeen ja SKZ

      Biakset:
      WEi: Kim Yo-han
      Astro: entinen Moonbin🕊️ nykyinen Cha Eunwoo
      EXO: Kai
      Seventeen: KAIKKI!!!
      SKZ: Lee Felix
      Ja TOTTAKAI BTS: Bias Jimin wrecker V ja JK:)

      En hirveesti kuuntele tyttöjä mutta lempi gg mulla on Blacpink ja Twice ja sillontällöin kuuntelen G-Idlee

      Bias:
      BP: Lisa ja Jennie
      Twice: Sana
      G-Idle: Kaikki!

    • Anonyymi

      Moih! Mun lempi k-pop yhtyeet on bts ja twice.
      Bts on ollut jo pitempään toisin kuin twice

      Biakset bts:stä-jungkook,taehyung,Jin ja rm
      Ja twicistä pelkästään sana

      Tiiän monilla eri mielipiteitä ja niistä ei voi väittää mut iten en henkilökohtaisesti pidä muista k-pop yhtyeistä(paitsi stray kids ja itzy)

    • Anonyymi

      Mun oma ykkönen on Blackpink! Rosé on mun bias!

      IVE on myös sairaan hyvä! Jokainen biisi on ollut hyvä tähän mennessä!

      Tykkään myös jokaisesta Everglowin biisistä. Harmittaa vaan kun ne ei ole julkaissut mitään pitkään aikaan :(

    • Anonyymi

      Stray kids on kyllä mun lemppari

    • Anonyymi

      mun ult groupit on enhypen, le sserafim ja seventeen:) semi ultit on täl hetkellä twice ja newjeans :D

    • Anonyymi

      mun lempi groupit on tällä hetkellä NewJeans ja BTS. BTS:tä bias on Yoongi (Suga) ja Newjeanseist Hyein vaik tykkään kaikidta ja en osaa päättää että kuka on lemppari!!! kuuntelen tosi paljon muitakin esim skz, le sserafim, gidle, itzy jne…

    • Anonyymi

      Mun suosikki kpop bändit ovat (G)I-DLE, BLACKPINK Red Velvet, Twice ja Aespa

    • Anonyymi

      Itseni mielestä parhaat groupit on blackpink, itzy, (G)I-DLE ja Enhypen.

    • Anonyymi

      Mun suosikki listaan kuuluu (G)-Idle, NCT dream, skz, ehypen, seventeen, dreamcachter, Itzy, Twice, Aespa mut ehdoton suosikki on BLACKPINK ja se on paras Group everrrr

    • Anonyymi

      Melkein kaikki mutta ehdottomat(ei järjestyksessä) on

      1. Bts
      2. Blackpink
      3. (G)-idle
      4. Dreamcatcher
      5. Enhypen
      6. Itzy
      7. Stray Kids
      8. TxT
      9. Twice
      10. Bvndit
      11. MamaMoo
      12. Red Velvet

      Ja nyt solo artistit ja ei oo järjestyksessä.

      1. Sunmi
      2. Hyuna
      3. Jessi
      4. Chungha
      5. BiBi
      6. B.I
      7. Psy

      💜KPOP IS MY WHOLE LIFE💜

    • Anonyymi

      Minä itse pidän straykids:sistä ja itzystä mutta jos joku tietää, että onko itzyn Lia lähtenyt itzystä. Kun youtube-musicin itzyn profiilikuvassa ei näy Liaa.

      • Anonyymi

        Ja pidän myös paljon NMIXXstä niitten uusin biisi sònar (breaker)(en tiiä kirjoitinko oikein) on ehdottomasti mun lemppari.


      • Anonyymi

        Ja hei sori ku kommentoin mun omiin laittamiin kommentteihin mut siis le sserafim on kans mun yks lemppari.


      • Anonyymi

        Joo Lia on hiatuksella(tauolla) mielen terveys syistä. Mä ainakin toivon et se palaa vielä ITZYn😁🙏


    • Anonyymi

      Blackpink ja tri.be on ihan parhaitaaaa

    • Anonyymi

      Mun lemppari on ikinä blackpink se on niiiiiiin hyvä😘😘😘😘😍

    • Anonyymi

      DREAMCATCHER on ihan paras bändi💟💟💟

    • Anonyymi

      Mä tykkään myös DREAMCATCHERistä mut myös ITZY, (G)I-DLE, BLACKPINK, TWICE, Red Velvet, NiziU ja MAMAMOO on hyviä.🩷❤️

    • Anonyymi

      Mun suosikki on Stray Kids <3
      En kuuntele oikeesti mitään muuta kuin Stray Kidsejä. Mä en kuuntele muita K-pop grouppeja tai muutakaan musiikkia.
      Mun bias on Bang Chan, mut se oli joskus Lee Know.

    • Anonyymi

      Mun lemppari on Blackpink mut tykkään myös (G)I-DLEstä, Dreamcatheristä, Twicesta, LE SSERAFIMistä ja Newjeansistä.

    • Anonyymi

      Blacpink on kyllä lempparini musiikin laatu on hyvä ja itse osaan pari laulua ja tanssia

    • Anonyymi

      Joo....Itse kanssa rakastan kpoppia. Sktannaan bts,enhypen,seventeen,ateez,txt ja stray kids(;
      Bts: ultimate bias Jimin
      Ehkä lempi biisit mikromos,fake love, save me ,bs&t ja....Dna
      Enhypen: bias Jake,sunoo,jungwon, ja niki
      Biisit ehkä let me in(20 cube),fever ja bite me
      Txt: bias Beomgyu
      Lempi biisit ehkä i'l see you there tommorow ja sugar Rush ride
      Stray kids: hyper bias Hyunjin
      Lempi biisit Thunderous,mania ja silent cry
      Bonus: menen tänä vuonna niiden keikalle milanoon(:
      Ateez; bias Wooyoung
      Biisit ehkä deja vù,bouncy ja crazy form
      Seventeen: biakset the8,Jun,s.coups,Dino ja Dokyeom
      Lempi biisit ehkä Don't wanna cry, super ja hot
      Mic Drop

    • Mun suosikit ovat (g)i-dle,blackpink,le sserfim ja TWICE. Mut stannaan myös muitakin kpop ryhmii esim. Red Velvet

      • 😊😊😊😊


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      647
      18481
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      68
      15753
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9469
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      72
      6391
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4854
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      203
      3773
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      124
      2116
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1455
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      106
      1403
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1267
    Aihe