Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KokkolanKingsi
profiilit
KokkolanKingsi
KokkolanKingsi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
45
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisit+lukenut+sotatieteiden+maisteriksi+niin+ei+tarvitse+juosta+tai+rämpiä+metsissä.+Esikunta+työskentelyä+sisätiloissa+ja+sotilaspalvelijat+keittävät+kahvia.+Autonkuljettaja+käytössä+ja+kunniamerkkejä+tulee+riittävästi,+hah+hah+haaa!!!...
12.04.2022 11:39
Perheessämme+ei+ole+koskaan+ollut+koiraa.+Kokkonevalla+Perhossa+lapsuudessa+naapurissa+oli+saksanpaimenkoira+ja+se+aiheutti+pelkoa+koulumatkalla+vuosia.+Tästä+johtuva+fobia+saksanpaimenkoiraa+kohtaa+johtaa+kirjoitteluuni+täällä+ja+nyt+ei+naurata.
JK+Slava+Ukraini
12.04.2022 11:00
Minä,+Mauri+ja+Maurin+äiti+sekä+Maurin+mummu+olemme+vakaumuksellisia+perussuomalaisia+eikä+mitään+vihervassareita+tai+ruotsinmursteisia+paski...a,+hah+hah+haaa!!!...
28.03.2022 12:58
Samaa+mieltä+aloittajan+kanssa.+Kaltaisiani+Perhossa+syntyneitä+ihmelapsia+yleisneroja+on+vain+yksi+miljardista.+Tämä+foorumi+ei+tee+minusta+kuuluisaa+tai+rikasta+mutta+koen+tänne+kirjoittamisella+organismin+kaltaisia+tuntemuksia+saadessani+lukijat+vihaamaan+itseäni.+Se+on+tyypillistä+meille+narsisteille+ja+oikein+pakahdun+riemusta+kun+joku+vastaa+kirjoituksiini+ettei+itse+tarvitse+niihin+vastailla,+hah+hah+haaa!!!...
19.03.2022 11:18
Lintilä+on+seuraava+presidenttimme+sanokaa+minun+sanoneen.+Mika+on+ulkomaan+komennuksilla+kokemusta+hankkinut+sotilas+eli+tosi+mies+kuten+sotatieteen+maisteri+ja+Kokkolan+viisain+mies,+hah+hah+haaa!!!...
13.03.2022 18:26
En+pane+miekkaani+tuppeen+ennen+kuin+kaikki+linnoitukset+ovat+meidän+käsissämme,+ennen+kuin+laillinen+järjestys+vallitsee+maassa,+ennen+kuin+viimeinen+Putinin+soturi+ja+huligaani+on+karkotettu+niin+hyvin+Suomen+kuin+Vienan+Karjalastakin...
Näihin+sanoihin+on+hyvä+yhtyä+ja+meitä+iäkkäämpiäkin+upseereita+tarvitaan+huoltopuolella+ainakin+kaatuneiden+kotiin+kuljettamisessa+ja+komendantteina+vallatuilla+alueilla+sekä+sotavankileirien+päälliköinä.+Olen+silittänyt+kauluspaitani+ja+ratsastus+saappaat+on+lankattu+sekä+kannukset+kiillotettu.+Vielä+sotilaspalvelijani+ja+autonkuljettajan+valinta+lähimmästä+varuskunnasta+niin+olen+valmis+ja+nyt+ei+naurata.
13.03.2022 12:15
Viisi+ihmistä+kuitenkin+tiesi+viisauteni+Keskipohjanmaalla+ja+äänesti+minua+aluevaaleissa.+Olen+nyt+suosioni+huipulla+ja+luomistyöni+on+päätöksessä.+Suntti+on+ruopattu+ja+Kirkkolehdon+kosteikko+valmistunet+sekä+venevajoja+rakennetaan+parikymmentä+lisää+Suntin+rannalle,+hah+hah+haaa!!!...
10.03.2022 19:26
Sadat+pommikoneet+aiheuttivat+Lontoossa+suuria+aineellisia+tappioita+ja+tappoivat+tuhansia+ihmisiä.+Tiet,+rautatiet,+viemäristö,+kaasu-+ja+vesiputkisto+tuhoutuivat+laajoilta+alueilta.+Vaurioiden+korjaus+oli+kuitenkin+hyvin+tehokasta+ja+saksalaisten+tavoitteet+Lontoon+teollisuuden+ja+kaupankäynnin+lamauttamiseksi+eivät+toteutuneet.
Marraskuussa+1940+pommitukset+hajautettiin+myös+muihin+kaupunkeihin,+mutta+Lontoota+pommitettiin+edelleen+toisinaan.[4].+Tätä+jatkui+toukokuuhun+1941,[5]+jolloin+pommitukset+lopetettiin+Saksan+keskittyessä+hyökkäysvalmisteluihin+Neuvostoliittoon.
7.+syyskuuta+-+31.+joulukuuta+Lontoossa+kuoli+13+339+henkeä,+ja+17+937+haavoittui+vakavasti.[6]
10.03.2022 18:51
Maakunnan+väestölle+vain+puolelle+löytyy+tilat+väestösuojista.+Tiedän+kokemuksesta+että+suojapaikat+jaetaan+naisille+ja+lapsille+eli+meidät+eläkeläiset+jätetään+ulkopuolelle+etenkin+miespuoliset.+Vaadinkin+että+nämä+vanhat+väestösuojat+kunnostetaan+meille+miespuolisille+eläkeläisille+ja+varustetaan+riittävillä+mukavuuksilla.+Suurella+osalla+meistä+on+pidätysvaikeuksia+eli+saniteettitilat+oltavat+riittävät+ja+sauna+on+ehdoton.+Hoitajamitoitus+pitää+myös+olla+riittävä+eli+avustaja+jokaiselle+ja+lämmin+ruoka+vähintään+kahdesti+päivässä+ja+nyt+ei+naurata.
03.03.2022 12:35
Täytän+vappuna+69+vuotta+ja+näitä+valekingsejä+ja+valerealisteja+sekä+muita+kateellisia+paski...ia+riittää.+Olen+Kokkolan+viisain+perussuomalainen+ja+maisteri+joka+kykenee+kirjoittamaan+tänne+sivustolle+päivittäin+aamusta+iltaan,+hah+hah+haaa!!!...
02.03.2022 20:00
Autoni+eli+ranskalainen+helmi+Peugeot+odottaa+tankattuna+valmiudessa+Haaparantaan+lähtöä.+Ainoastaan+antenniin+kiinnitettä+"sotalippuni"+eli+ketunhäntä+lisätään+niin+olen+valmis+puolustamaan+maatamme+Ruotsin+armeijan+riveissä.+Tähän+toimenpiteiseen+jouduin+ikäni+johdosta+ja+naapurimaassa+ei+ikärasismia+tunneta+eikä+muitakaan+poikkeavuuksia+katsota+haitaksi,+hah+hah+haaa!!!...
JK+Ruotsin+armeijassa+suomalainen+majuri+vastaa+arvoltaan+ruotsalaista+kenraalia.
02.03.2022 19:16
Tärkeintä+meille+narsisteille+on+saada+muut+raivostumaan+ja+onnistun+siinä+vaikka+asiasta+en+tiedä+mitään.+Kuten+tämäkin+asia+niin+kirjoitan+mitä+sattuu+ja+lopuksi+esitän+älytöntä+ratkaisua+niin+kyllähän+joku+aina+on+eri+mieltä,+hah+hah+haaa!!!...
02.03.2022 18:45
Minä,+Mauri,+Timo+Soini+ja+Riikka+Purra+olemme+valmiit+tarttumaan+vastuuseen+kriisin+aikana+ja+sen+aika+on++pian.+Kokkola+Haaparanta+väli+on+330+km+ja+sen+ajaa+tankillisella+eli+kannattaa+pitää+auto+tankattuna,+hah+hah+haaa!!!...
02.03.2022 18:31
En+oikeasti+ole+Natoa+vastaan+mutta+narsistina+nautin+saadessani+muut+suuttumaan+ja+vastaamaan+älyttömiin+kirjoituksiini.+Mikäli+haukkuisin+täällä+venäjää+ja+olisin+samaa+mieltä+kaikkien+upseerien+kanssa+niin+ei+siihen+kukaan+kiinnittäisi+huomiota+ja+olisin+yksin+kuten+tekojärvi+kirjoituksieni+kävi,+hah+hah+haaa!!!...
JK+Suomi+suureksi+ja+Anus+vapaaksi.
02.03.2022 17:44
Tunnen+Ressun+ja+tiedän+hänellä+olevan+paljon+kunniamerkkejä+sekä+mitaleja.+Ainakin+hopeinen+ampumamerkki,+kultainen+kuntomerkki,+pronssinen+suunnistusmerkki+ja+aliupseerikerhomerkki+sekä+upseerikerhomerkki.+Näiden+lisäksi+lusikoita+ja+mitaleja+erilaisista+urheilukilpailuista+ainakin+sata+ja+nyt+ei+naurata.
01.03.2022 12:07
Kiitos+taas+itselleni+kehuista.+Yritän+jatkossakin+kirjoittaa+monipuolisesti+tekojärvestä+ja+kehun+itseäni,+hah+hah+haaa!!!...
01.03.2022 08:23
Ukraina+voi+pian+perustaa+Vlasovin+armeijan+niin+paljon+venäläisiä+on+antautunut+vapaaehtoisesti+tai+loikannut+vastapuolen+riveihin.+Taas+Kokkolan+Kingsi+ennusti+tämänkin+sotatapahtuman+aivan+oikein+ja+tiesi+venäjän+henkisesti+heikon+armeijan+tilan+mikä+nähtiin+jo+Tsetseniassa+ja+Afganistanissa+ja+nyt+naurattaa.
28.02.2022 16:24
Kehuskelee+omalla+erinomaisuudellaan.
Puhuu+pahaa+99%+muista+ihmisistä.
Keskustelukumppanin+asiat+ei+kiinnosta,+paitsi+sen+verran+että+poimii+sieltä+lyömäaseita+tulevaa+varten.
Ääni+muuttuu+kellossa+heti,+jos+puheessasi+tulee+ilmi+että+tunnet+jonkun+vaikutusvaltaisen/korkeassa+asemassa+olevan+henkilön.+Silloin+narsisti+todella+kuuntelee+kartoittaakseen+tilanteen,+koska+hän+itse+janoaa+kaikkein+eniten+valtaa+ja+ihailua.
28.02.2022 16:10
Kateellisia+pas..a+perseitä+ja+homoja+täällä+riittää.+Äitini+oli+kertonut+Kokkonevan+ompeluseuroissa+että+tuosta+meidän+pojasta+tulee+vielä+uusi+Mannerheim.+Nyt+se+on+lähellä+lähtiessäni+Ukrainaan+armeijan+johtoon,+hah+hah+haaa!!!...
27.02.2022 21:47
Mikäli+olisin+vielä+jatkanut+virassani+olisin+nyt+kenraalina+mediassa+kertomassa+ja+arvioimassa+Ukrainan+tapahtumia+enkä+kirjoittelisi+täällä+sivustolla+muiden+turhakkeiden+kanssa+pas..aa.+Olen+Kokkolan+viisain+mies+ja+joudun+alentumaan+sekä+esittämään+mielipiteitäni+täällä+luuseri+sivustolla+vaikka+olen+käynyt+Mensan+testeissä.+Alkuviikolla+teen+ratkaisun+ja+lähden+todennäköisesti+Ukrainaan+sekä+liityn+kansainvälisten+joukkojen+komentajaksi+ja+nyt+ei+naurata.
27.02.2022 20:55
2 / 3