Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MaximiIIian
profiilit
MaximiIIian
MaximiIIian
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
1408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Selkeä+ikisinkku+ätmi+aloittajana+sekä+asenteellisesti+että+dieettinsä+suhteen.
07.07.2022 23:47
Ja+lapset+ovat+syntyneet+muumimukimenetelmällä,+miehen+kylkiluusta+tai+haikara+toi+ne+mistä+haikara+nyt+vauvoja+hommaakaan+👌
07.07.2022 00:05
Jos+tuota+noudattaa,+saa+keski-ikäisenä+olla+varsin+itsekseen.+Ilme+kyllä+olis+näkemisen+arvoinen+kun+n.+40-50+vuotiaalta+naiselta+menisin+kysymään+treffeillä,+että+olenhan+varmasti+ensimmäisesi+😂
06.07.2022 23:48
Shakespearelainen+filosofinen+kysymys+kuin+Two+beer+or+not+two+beer.+Vastaus+löytyy+jokaisen+omasta+päästä.+Itse+olen+ehdottomasti+parin+kaljan+kannalla.
06.07.2022 23:40
Paikallisissa+erikoisuuksissa+on+kiva+istuskella,+ei+yökerhoissa.+Lämmin+kaunis+kesäilta+on+taianomainen+kapistus+varsinkin+jos+näkymät+on+hienot+ja+hetki+sininen.+Rantalomat+on+todellinen+turn+off+joka+mielessä.
Kutea+voi+vaikka+pyykkituvassa,+mutta+voihan+oheistoimintona+reissussa+kutemisen+ohella+vähän+katsella+paikkoja+😉+Ventovieraan+kanssa+kotosuomessa+tai+muualla+ei+voi+kutea,+ainakin+mun+sanakirjassa+kuteminen+tarkoittaa+myös+tunnesidettä.
Kyllä+kait+on+jo+uniaika+🥱
06.07.2022 01:49
Savolaisia+juuria+on+kuitenkin+0%+😅+Syntyperäinen+stadilainen+myös,+mutta+lapsena+jo+pois+muuttanut.
Tuolla+konseptilla+kuta+kuinkin+myös+lasten+kanssa+liikkunut.+Kohtuullisella+rahalla+pääsee+kun+vähän+suunnittelee+ja+rahaa+ei+mene+aikuisviihtymiseen+=+jatkuvaan+ravintoloissa+istumiseen.+Paitsi+shoppailuorientoituneen+lapsen+kanssa..+Kutuloma+käy+jo+melkein+työstä+😂
06.07.2022 01:13
Mulle+käy+niin+iso+megatapahtuma+kuin+pieni+tunnelmallinen+juttu.+Lasten+kanssa+on+tietty+toiset+kuviot,+mutta+on+heidänkin+kanssa+kiva+reissata.+Eri+meiningillä+vaan+kuin+oman+viihtymisen+nimissä.+Mielenkiintoinen+tapa+yksi+lapsi+kerrallaan.+Täysi+huomio+eikä+riitaa+sisarusten+kanssa.++Ja+on+hyvä,+että+näkevät+jo+nuorina+muailmaa.+
Täytyykin+taas+tästä+keskustelusta+voimaantuneena+tutkia+mihin+sitä+voisi+lähteä+😎
06.07.2022 00:37
Uhkapeliä+netissä+liian+isoilla+panoksilla.+Tulee+kivat+adrenaliinisävärit+😀
06.07.2022 00:29
Niin+ja+erityismaininta+siitä,+että+nyt+on+miesmuistiin+kesä,+jolloin+kukaan+ei+pääse+ripille,+ylioppilaaksi,+mene+naimisiin+tai+vietä+pyöreiden+vuosien+synttäreitä.+Se+on+hyvä+juttu+ettei+tule+vapaa-ajan+aikataulusaneluita+muualta.
06.07.2022 00:17
Sellaset+kohteet+on+toistaiseksi+olleet+hyviä,+mitkä+ei+vaadi+yöpymistä+tai+yhden-kahden+yön+homma.+Haluan+kyllä+kunnolla+reissuun+ihan+ulkomaille+vihdoinkin.+
Salmela+on+ihan+maankuulu+taidekeskus+Mäntyharjulla+kun+taas+Retretti+on+Savonlinnassa..+kiva+paikka+sekin.+Pimeesalmen+telakka+on+esimerkki+kivasta+vesistön+äärellä+olevasta+omaperäisestä+kesämestasta.+Parin+viikon+päästä+vois+lähteä+Nauvoon+Funky+and+Jazzy-bileisiin.+Olen+melkein+kaikkiruokainen+kunhan+on+hyvä+meininki+🕺🏻
06.07.2022 00:09
Sano+vaan+ja+tee+tilanteesta+interaktiivinen+pyytämällä+naista+näyttämään+nisät.+Tulee+yhteisöllinen+fiilis.
05.07.2022 23:43
Yhtäjaksoista+lomaa+on+toistaiseksi+ollut+niin+vähän,+että+pidemmät+reissut+on+vielä+tekemättä.+Mutta+keikkoja,+konsertteja+ja+festaritkin+on+jo+plakkarissa+ja+sama+jatkuu.+Sama+jatkuu,+liveä+parempaa+ei+ole+olemassakaan.+On+hianoo+kun+paikat+on+kunnolla+auki+eikä+mitään+valomerkki+kuudelta+tai+kasilta..+Salmela,+Pori+Jazz+ja+Pimeesalmen+Telakka+on+esimerkiksi+must-listalla.+Ja+terassit.
05.07.2022 23:29
Vastuullinen+epäsovinnaisuus+on+just+hyvä+mulle.+Nopeat+naiset+ja+hitaat+hevoset+ainaisena+uhkana+rakkaus-+ja+taloudelliselle+elämälle+😀
04.07.2022 00:37
Kantelin+sen+parhaalle+ystävälle,+joka+on+myös+mun+frendi++ja+jonka+kanssa+joskus+oli+pientä+sutinaa+:)++Sitten+uskoi+kun+kuuli+toisestakin+lähteestä.
03.07.2022 22:59
On+ollut+epätoivottuja+kosiskelijoita.+Ei+mitään+yöllisiä+baari/kännipuheluita+pahempia+häiriköintejä.+Yksi+kyllä+sanoi,+että+ei+usko+mua+kun+kerroin+ettei+kiinnosta+kuin+kaverina.+Vahva+argumentti,+vaikkakin+melko+paradoksaalinen+:D
03.07.2022 22:54
Kirjoittamasi+perusteella+mun+on+paras+siirtää+rikkaisiin+naimisiin+pääsemiseen+perustuva+suunnitelmani+subject+to+revision-osastolle.+Se+juoppo+perijätärkin+varmana+eläisi+kiusallaan+ainakin+8-kymppiseksi.+Jatkan+keskiluokkaista+elämääni+mahdollisimman+epäsovinnaisesti+ja+kiitän+konsultoinnista+:o)
03.07.2022 22:49
Boratit+on+tosimiehen+ranta-asu,+yllättävän+harvoin+niitä+vaan+näkee.+Naisilla+on+enemmän+vaihtoehtoja.
03.07.2022 10:32
Jos+vastuuta+ei+kanneta+erilaisissa+yhteisöissä+kuten+perhe+tai+työpaikka,+seurauksena+on+kaaos.+Vapaamatkustajat+on+pyrstöstä,+niitä+ei+kannata+sietää.
03.07.2022 10:23
Jos+välttää+grumpy+old+fart-setämiesmoodin+voi+parantuakin.
03.07.2022 10:18
Ei+löytynyt+kolmenumeroista+rikasta+leskirouvaa+terasseilta.+Terassit+on+ehkä+väärä+maasto+🤔
Saat+hyvät+provikat+rikkaisiin+mutta+valitettavan+lyhytaikaisiin+naimisiin+johtavasta+vinkistä+😀
Onneksi+kukaan+ei+voi+mua+haluta+rahojen+takia+😆
03.07.2022 10:16
60 / 71