Miehen pullea ruokakassi

Anonyymi

Mitäpä nainen tuumit, jos mies tulee luoksesi pullean ruokakassin kanssa,
Istut pöytäsi luona, jossa romanttinen kukkakuosinen pöytäliina ja mies röyhistelee rintojaan ja availee tuima ilme naamalla sanoen, kohta syödään kunnon ruokaa.
Miehen pulleasta ruokakassista alkaa nousemaan naista häkellyttäviä elintarvikkeita.
Mies nostaa ruokakassista 5 kilon sian potkan ja lätkäisee sen pöydälle, kuten muutkin kassin tuotteet.
Seuraavaksi mies nostaa pöydälle jöötin sian silavaa.
Puolisen kiloa pekonia on seuraavana.
Löytyy 500 grammaa meijerivoita normaalisuolainen
Puoli litraa kuohukermaa.
Pari litraa punaista maitoa
Pari kiloa sian kyljyksiä 4cm reunasilavalla varustettuna.
Näistä nainen, valmistat meille maittavaa läskisoosia, onko asia selvä?!?

Laitahan nainen kahvit tulille, toin leipomosta tällaisia rasvatappeja eli pitkulainen rasvamunkki omenakaneli hillolla.
Kahvin sekaan sitten kermaa ja sokeria, kun miehenä vaivauduin kylään, nyt ei laihduteta.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Homma meni pieleen jo kukkakuosisessa pöytäliinassa. Mulla ei ole lainkaan pöytäliinaa. Pakko olla eri nainen.

    • Anonyymi

      Kysyisin eikö mies tosiaan mitään ihmisten ruokaa tuonut.

      • Anonyymi

        Älä nainen nirsoile, toin oikeaa ruokaa, eikä mitään ruohoja.
        Nainen voi mennä puutarhaan jyrsimään ruohoa, jos on kani.
        Naisen tulee oppia syömään lihaa ja nainen tottelet, kun mies niin määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nainen nirsoile, toin oikeaa ruokaa, eikä mitään ruohoja.
        Nainen voi mennä puutarhaan jyrsimään ruohoa, jos on kani.
        Naisen tulee oppia syömään lihaa ja nainen tottelet, kun mies niin määrää.

        No et näkynyt tuovan mitään syötäväksi kelpaavaa. Menehän uudestaan kauppaan ja tuo tällä kertaa ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et näkynyt tuovan mitään syötäväksi kelpaavaa. Menehän uudestaan kauppaan ja tuo tällä kertaa ruokaa.

        Edelliset voi syöttää koirille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nainen nirsoile, toin oikeaa ruokaa, eikä mitään ruohoja.
        Nainen voi mennä puutarhaan jyrsimään ruohoa, jos on kani.
        Naisen tulee oppia syömään lihaa ja nainen tottelet, kun mies niin määrää.

        Mies ei mua omasta kotoani mihinkään aja. Sehän se mun luokseni tuli ja toi muassaan syömiskelvotonta skeidaa.


    • Anonyymi

      Ja tuon jälkeen miehen sepelvaltimot tukkeutuvat ja nainen saakin olla ihanassa rauhassa salaatteineen.

    • Anonyymi

      Käsken miehen kotiinsa kasseineen ja niiden sisältöineen. Mä en aio ottaa murhasyytettä niskaani. Tapa ihan ite ittes noilla "ruoillas".

      • Anonyymi

        Kelpaako naiselle sitten raaka hauki, voi minä hauen sinulle tuoda, se on vain vähän limainen, mutta kai nainen osaa yhden hauen perkata.
        Hauessa ei ole ainakaan naisen inhoamaan rasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako naiselle sitten raaka hauki, voi minä hauen sinulle tuoda, se on vain vähän limainen, mutta kai nainen osaa yhden hauen perkata.
        Hauessa ei ole ainakaan naisen inhoamaan rasvaa.

        Kalastaja hoitaa itse saaliinsa ruoaksi saakka. Se periaate mulle on opetettu.


    • Selkeä ikisinkku ätmi aloittajana sekä asenteellisesti että dieettinsä suhteen.

    • Anonyymi

      Palsta täynnä ruohonsyöjänaisia.
      Palsta naiset eivät ole saaneet maistaa läskisoosia, herkkua suurta.
      Nainen kaivaa sen paistinpannun sieltä kaapin perältä ja kohta pannulla tirisee meijerivoi ja sen jälkeen silavaa ja pekonia.
      Tuoksuu naisen asunnossa herkullinen käristetty pekoni ja sianliha.
      Naiset, turpa tukkoon ja katsokaapa, kun oikeaa ruokaa käristetään, nammm.

      • Oletko välis, joka on yllättäen opetellut välimerkit?


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Oletko välis, joka on yllättäen opetellut välimerkit?

        onhan se :P


    • Anonyymi

      Et sitten sitä sokeria tuonut. Täältä ei löydy ku hunajaa. Toivottavasti pikakahvi kelpaa. Muuta ei ole.

    • Anonyymi

      kokkaisit ite omat ruokas

    • Anonyymi

      Ei taida ruokakassi olla ainoa pullea asia.

      • Anonyymi

        Älä hyppää heti seksuaalisiin aiheisiin, nyt keskusteltiin ruoka-asiasta.


    • Anonyymi

      Parempi vielä jos tulee treffeille teurastamon, vasikka Jalostajan, suuren pakettiauton kyydillä ja nostaa mönttejä sielltä ruokapöytään, illalliseksi :D

    • Anonyymi

      Et pääsisi edes ovesta sisään.

    • Anonyymi

      Valmistus välineet oltava isot. Paljon tulee sopssia, mihin säilyttää...sekä käryä!
      Ei taida sinulla olla vielä kontrolleja veriarvoista...
      Munkit ottaisin poskeen..

    • Anonyymi

      Mitään noin idioottimaista en ole onneksi kokenut.

      Esimerkkisi mies ajattelee vain itseään, kykenemätön parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Kai noistakin tarpeista voi ihan herkullisen aterian valmistaa.

    • Anonyymi

      Sikke Sumari alkaisi ainakin niitä heti paljain käsin näplimään. Sen on ihan pakko kaikkia raakoja lihoja sormineen sörkkiä vaikka ei tarvitsisi niille vielä tehdä mitään. Ei, kun pitää esitellä että minä olen tällainen superkokki, joka tietää miten raaka-aineita käsitellään. Helvetti, sitten sitä salmonellaa levittelee joka paikkaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe