Millaisia uikkareit naiset

Anonyymi

käytätte rannalla?

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö itse ui, olet vain rantavahtina?

        AV

        En mä uinut, kahlasin uimataidottoman perässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pahalla mut olet trabsvenstiitti wli mies karvainen mies ja haluaisit kokea kerran olla se psanija eikä aina olla pantavana no jokaisella on ongelmansa

        Absintti joo.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En mä uinut, kahlasin uimataidottoman perässä.

        Huomenna taas pitäisi lähteä uimaan ja ostettiin tänään sellainen iso tikka jota voi heitellä vedessä. Minun on pakko mennä veteen harrastamaan kaikkea lapsellista ja ei niin aikuista.
        Kyllähän se välillä lapsettaa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna taas pitäisi lähteä uimaan ja ostettiin tänään sellainen iso tikka jota voi heitellä vedessä. Minun on pakko mennä veteen harrastamaan kaikkea lapsellista ja ei niin aikuista.
        Kyllähän se välillä lapsettaa.

        AV

        Niin mekin pakattiin taas uimakassi jo eteiseen valmiiksi ja uikkarit, uimarasvat. Vanhempi meillä ui isänsä kanssa pidemmälle, kun osaa. Nuorempi on arka ja aristelee uimista, mutta pötkylöitten ja uimalaudan kanssa jo yrittää. Mä sitten kaitsen häntä ja jeesaan.

        Uin sitten huomenna, jos viittin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin mekin pakattiin taas uimakassi jo eteiseen valmiiksi ja uikkarit, uimarasvat. Vanhempi meillä ui isänsä kanssa pidemmälle, kun osaa. Nuorempi on arka ja aristelee uimista, mutta pötkylöitten ja uimalaudan kanssa jo yrittää. Mä sitten kaitsen häntä ja jeesaan.

        Uin sitten huomenna, jos viittin.

        Jäi uimakouluun pääsemättä reilu pari vuotta sitten, kun korona sulki hallit ja siinä sitten siirtyi oppiminenkin. Mutta ei vielä ole myöhäistä. Itse opin vasta lähempänä 8v uimaan, uiminen ei vaan niin nappaa. Lilluminen vedessä vaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jäi uimakouluun pääsemättä reilu pari vuotta sitten, kun korona sulki hallit ja siinä sitten siirtyi oppiminenkin. Mutta ei vielä ole myöhäistä. Itse opin vasta lähempänä 8v uimaan, uiminen ei vaan niin nappaa. Lilluminen vedessä vaan.

        Kerkeehän sitä.
        Meillä on menossa sukellusharjoitukset. Pitää noutaa jotain pohjasta mutta huomenna yllätän ja heitän sen tikan ja sanon että sukella ja poimi pinnasta:)
        Siinä saa jo miettiä pitääkö sukeltaa selällään että kohteen näkisi.
        Pikkuhiljaa pidempi uimismatkoja ja innostusta, kivaahan sen harjoittelun pitää olla.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerkeehän sitä.
        Meillä on menossa sukellusharjoitukset. Pitää noutaa jotain pohjasta mutta huomenna yllätän ja heitän sen tikan ja sanon että sukella ja poimi pinnasta:)
        Siinä saa jo miettiä pitääkö sukeltaa selällään että kohteen näkisi.
        Pikkuhiljaa pidempi uimismatkoja ja innostusta, kivaahan sen harjoittelun pitää olla.

        AV

        Näinpä. Hyvä kun mainitsit sukelluksen meen samantien laittaa uimalasit kassiin. Tänään unohdin ne ja isompi olis halunnut sukeltaa kiviä pohjasta pikkusiskolleen, mutta kun lasit oli kotona. Tuossa on hieno hiekkapohja, nousee heti pintaan kun möyhäisee pohjaa.

        Tuli tänään sen parisenkymmentä erilaista kiveä kotikokoelmaan taas. Juniori kerää erilaisia kiviä. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Näinpä. Hyvä kun mainitsit sukelluksen meen samantien laittaa uimalasit kassiin. Tänään unohdin ne ja isompi olis halunnut sukeltaa kiviä pohjasta pikkusiskolleen, mutta kun lasit oli kotona. Tuossa on hieno hiekkapohja, nousee heti pintaan kun möyhäisee pohjaa.

        Tuli tänään sen parisenkymmentä erilaista kiveä kotikokoelmaan taas. Juniori kerää erilaisia kiviä. :)

        Kaupoista saa myös sukellusharjoituksiin tarkoitettuja esineitä, Prismoissakin on värillisiä rinkuloita joita kannattaa käyttää hyväkseen. Eri värisiä joten voi heitellä ja katsoa löytyykö heitetty kohde. Ensin metrin syvyydestä ja sitten kun saa pari kolme samalla sukelluksella voi jo pikkuhiljaa mennä syvemmälle etsimään taas sitä yhtä.
        Mielenkiintoista miten pieni ihminen osaa jo hakea 120 cm syvyydestä, onhan se lähes hänen oma pituus. Hapenottokyky ja hengityksen pidättäminenkin voi kehittyä leikin omaisesti ja hauskasti. Kun joku tuntuu tosi helpolta voi jo turvallisesti lisätä haastetta.
        Mielenkiinto säilyy.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaupoista saa myös sukellusharjoituksiin tarkoitettuja esineitä, Prismoissakin on värillisiä rinkuloita joita kannattaa käyttää hyväkseen. Eri värisiä joten voi heitellä ja katsoa löytyykö heitetty kohde. Ensin metrin syvyydestä ja sitten kun saa pari kolme samalla sukelluksella voi jo pikkuhiljaa mennä syvemmälle etsimään taas sitä yhtä.
        Mielenkiintoista miten pieni ihminen osaa jo hakea 120 cm syvyydestä, onhan se lähes hänen oma pituus. Hapenottokyky ja hengityksen pidättäminenkin voi kehittyä leikin omaisesti ja hauskasti. Kun joku tuntuu tosi helpolta voi jo turvallisesti lisätä haastetta.
        Mielenkiinto säilyy.

        AV

        Jos osaa sukeltaa 120cm syvyyteen, pyydäpä kokeilemaan onnistuuko käsillään seisominen pohjassa, ja jos onnistuu sitten istuminen tai makaaminen pohjassa. Ja myös voi kokeilla osaako sukeltaa jalkojesi välistä, jos seisot X-asennossa.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Jos osaa sukeltaa 120cm syvyyteen, pyydäpä kokeilemaan onnistuuko käsillään seisominen pohjassa, ja jos onnistuu sitten istuminen tai makaaminen pohjassa. Ja myös voi kokeilla osaako sukeltaa jalkojesi välistä, jos seisot X-asennossa.

        Kyllä sukeltaa jo jalkojen välistä mutta kerran nosti päätään vähän liian aikaisin, nyt olen yrittänyt välttää samaa tuntemusta. Ei tule heti mieleen että hyvin meni, tehdään uudestaan:)
        Tuo käsillä seisominen pitää kokeilla loppukesästä. Kun on 100 % varmaa että hallitsee aina 1,5 metrin syvyydet. Mutta uskon että jos treenailee ja hauskaa on se ei pitäisi olla ongelma. Ainakin jos hän näkee jonkun toisen lapsen niin tekevän, niin hetihän pitää kokeilla perästä?

        AV


    • Anonyymi

      En vietä aikaani rannoilla, muuten kuin mennessäni uimaan. Uidessa käytän uimapukua.

    • Anonyymi

      En minkäännäköisiä ja kerrassaan mitään ongemia ei ole ole ollut yleisillä rannoilla, onks tää nyt se vastaus mitä haettiin?

    • Anonyymi

      Mahdollisimman rumia ja väljiä. Saa olla rauhassa.

    • Mummielestä naisille ja keijuille sopii kaiken paremmin niiku syntymäasu, mut tuttokyöpeleille lakala, ku muuten ei ois mitään. 👻

    • Boratit on tosimiehen ranta-asu, yllättävän harvoin niitä vaan näkee. Naisilla on enemmän vaihtoehtoja.

    • Anonyymi

      Varusteet on tärkeät uidessa

    • Anonyymi

      Uimatakki hyvälaatuinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe