käytätte rannalla?
Millaisia uikkareit naiset
21
67
Vastaukset
Uimashortseja juuri kuten nämä.
https://www.stadiumoutlet.fi/INTERSHOP/static/WFS/Stadium-FinlandOutlet-Site/-/Stadium/fi_FI/Detail/703049_101_ADIDAS_WVN LNGR SHORT W.png
Urheiluliivejä kuten nämä.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTR119xZQwa4OleXlqAE7x_Zif4JjU51BbSZxNZO-WOtuFsa4Yzae8a4BiAtf2Ul7yBODdtrRkZ&usqp=CAc- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Etkö itse ui, olet vain rantavahtina?
AV - Anonyymi
Ei pahalla mut olet trabsvenstiitti wli mies karvainen mies ja haluaisit kokea kerran olla se psanija eikä aina olla pantavana no jokaisella on ongelmansa
Anonyymi kirjoitti:
Etkö itse ui, olet vain rantavahtina?
AVEn mä uinut, kahlasin uimataidottoman perässä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pahalla mut olet trabsvenstiitti wli mies karvainen mies ja haluaisit kokea kerran olla se psanija eikä aina olla pantavana no jokaisella on ongelmansa
Absintti joo.
- Anonyymi
En mä uinut, kahlasin uimataidottoman perässä.
Huomenna taas pitäisi lähteä uimaan ja ostettiin tänään sellainen iso tikka jota voi heitellä vedessä. Minun on pakko mennä veteen harrastamaan kaikkea lapsellista ja ei niin aikuista.
Kyllähän se välillä lapsettaa.
AV Anonyymi kirjoitti:
Huomenna taas pitäisi lähteä uimaan ja ostettiin tänään sellainen iso tikka jota voi heitellä vedessä. Minun on pakko mennä veteen harrastamaan kaikkea lapsellista ja ei niin aikuista.
Kyllähän se välillä lapsettaa.
AVNiin mekin pakattiin taas uimakassi jo eteiseen valmiiksi ja uikkarit, uimarasvat. Vanhempi meillä ui isänsä kanssa pidemmälle, kun osaa. Nuorempi on arka ja aristelee uimista, mutta pötkylöitten ja uimalaudan kanssa jo yrittää. Mä sitten kaitsen häntä ja jeesaan.
Uin sitten huomenna, jos viittin.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Niin mekin pakattiin taas uimakassi jo eteiseen valmiiksi ja uikkarit, uimarasvat. Vanhempi meillä ui isänsä kanssa pidemmälle, kun osaa. Nuorempi on arka ja aristelee uimista, mutta pötkylöitten ja uimalaudan kanssa jo yrittää. Mä sitten kaitsen häntä ja jeesaan.
Uin sitten huomenna, jos viittin.Jäi uimakouluun pääsemättä reilu pari vuotta sitten, kun korona sulki hallit ja siinä sitten siirtyi oppiminenkin. Mutta ei vielä ole myöhäistä. Itse opin vasta lähempänä 8v uimaan, uiminen ei vaan niin nappaa. Lilluminen vedessä vaan.
- Anonyymi
Jäi uimakouluun pääsemättä reilu pari vuotta sitten, kun korona sulki hallit ja siinä sitten siirtyi oppiminenkin. Mutta ei vielä ole myöhäistä. Itse opin vasta lähempänä 8v uimaan, uiminen ei vaan niin nappaa. Lilluminen vedessä vaan.
Kerkeehän sitä.
Meillä on menossa sukellusharjoitukset. Pitää noutaa jotain pohjasta mutta huomenna yllätän ja heitän sen tikan ja sanon että sukella ja poimi pinnasta:)
Siinä saa jo miettiä pitääkö sukeltaa selällään että kohteen näkisi.
Pikkuhiljaa pidempi uimismatkoja ja innostusta, kivaahan sen harjoittelun pitää olla.
AV Anonyymi kirjoitti:
Kerkeehän sitä.
Meillä on menossa sukellusharjoitukset. Pitää noutaa jotain pohjasta mutta huomenna yllätän ja heitän sen tikan ja sanon että sukella ja poimi pinnasta:)
Siinä saa jo miettiä pitääkö sukeltaa selällään että kohteen näkisi.
Pikkuhiljaa pidempi uimismatkoja ja innostusta, kivaahan sen harjoittelun pitää olla.
AVNäinpä. Hyvä kun mainitsit sukelluksen meen samantien laittaa uimalasit kassiin. Tänään unohdin ne ja isompi olis halunnut sukeltaa kiviä pohjasta pikkusiskolleen, mutta kun lasit oli kotona. Tuossa on hieno hiekkapohja, nousee heti pintaan kun möyhäisee pohjaa.
Tuli tänään sen parisenkymmentä erilaista kiveä kotikokoelmaan taas. Juniori kerää erilaisia kiviä. :)- Anonyymi
Näinpä. Hyvä kun mainitsit sukelluksen meen samantien laittaa uimalasit kassiin. Tänään unohdin ne ja isompi olis halunnut sukeltaa kiviä pohjasta pikkusiskolleen, mutta kun lasit oli kotona. Tuossa on hieno hiekkapohja, nousee heti pintaan kun möyhäisee pohjaa.
Tuli tänään sen parisenkymmentä erilaista kiveä kotikokoelmaan taas. Juniori kerää erilaisia kiviä. :)Kaupoista saa myös sukellusharjoituksiin tarkoitettuja esineitä, Prismoissakin on värillisiä rinkuloita joita kannattaa käyttää hyväkseen. Eri värisiä joten voi heitellä ja katsoa löytyykö heitetty kohde. Ensin metrin syvyydestä ja sitten kun saa pari kolme samalla sukelluksella voi jo pikkuhiljaa mennä syvemmälle etsimään taas sitä yhtä.
Mielenkiintoista miten pieni ihminen osaa jo hakea 120 cm syvyydestä, onhan se lähes hänen oma pituus. Hapenottokyky ja hengityksen pidättäminenkin voi kehittyä leikin omaisesti ja hauskasti. Kun joku tuntuu tosi helpolta voi jo turvallisesti lisätä haastetta.
Mielenkiinto säilyy.
AV Anonyymi kirjoitti:
Kaupoista saa myös sukellusharjoituksiin tarkoitettuja esineitä, Prismoissakin on värillisiä rinkuloita joita kannattaa käyttää hyväkseen. Eri värisiä joten voi heitellä ja katsoa löytyykö heitetty kohde. Ensin metrin syvyydestä ja sitten kun saa pari kolme samalla sukelluksella voi jo pikkuhiljaa mennä syvemmälle etsimään taas sitä yhtä.
Mielenkiintoista miten pieni ihminen osaa jo hakea 120 cm syvyydestä, onhan se lähes hänen oma pituus. Hapenottokyky ja hengityksen pidättäminenkin voi kehittyä leikin omaisesti ja hauskasti. Kun joku tuntuu tosi helpolta voi jo turvallisesti lisätä haastetta.
Mielenkiinto säilyy.
AVJos osaa sukeltaa 120cm syvyyteen, pyydäpä kokeilemaan onnistuuko käsillään seisominen pohjassa, ja jos onnistuu sitten istuminen tai makaaminen pohjassa. Ja myös voi kokeilla osaako sukeltaa jalkojesi välistä, jos seisot X-asennossa.
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Jos osaa sukeltaa 120cm syvyyteen, pyydäpä kokeilemaan onnistuuko käsillään seisominen pohjassa, ja jos onnistuu sitten istuminen tai makaaminen pohjassa. Ja myös voi kokeilla osaako sukeltaa jalkojesi välistä, jos seisot X-asennossa.
Kyllä sukeltaa jo jalkojen välistä mutta kerran nosti päätään vähän liian aikaisin, nyt olen yrittänyt välttää samaa tuntemusta. Ei tule heti mieleen että hyvin meni, tehdään uudestaan:)
Tuo käsillä seisominen pitää kokeilla loppukesästä. Kun on 100 % varmaa että hallitsee aina 1,5 metrin syvyydet. Mutta uskon että jos treenailee ja hauskaa on se ei pitäisi olla ongelma. Ainakin jos hän näkee jonkun toisen lapsen niin tekevän, niin hetihän pitää kokeilla perästä?
AV
- Anonyymi
En vietä aikaani rannoilla, muuten kuin mennessäni uimaan. Uidessa käytän uimapukua.
- Anonyymi
En minkäännäköisiä ja kerrassaan mitään ongemia ei ole ole ollut yleisillä rannoilla, onks tää nyt se vastaus mitä haettiin?
- Anonyymi
Mahdollisimman rumia ja väljiä. Saa olla rauhassa.
Mummielestä naisille ja keijuille sopii kaiken paremmin niiku syntymäasu, mut tuttokyöpeleille lakala, ku muuten ei ois mitään. 👻
Boratit on tosimiehen ranta-asu, yllättävän harvoin niitä vaan näkee. Naisilla on enemmän vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Varusteet on tärkeät uidessa
- Anonyymi
Uimatakki hyvälaatuinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015