Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MaximiIIian
MaximiIIian
MaximiIIian
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
1408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Milleniaali!+:D+Tähän+lapset+sanoisivat,+että+kyllä+iskä+on+milleniaali,+mutta+minkä+vuosisatojen+vaihteesta..+Kiitos+kuitenkin+kauniista+ajatuksesta+:)+Todellisuudessa+olen+onnellisesti(?)+keski-iässä+useamman+pirttiviljellyn+kuskaaja+ja+kustantaja.+Mutta+vielä+pärjännyt+hyvin,+vaikka+multimiljardööri+avioehdonvastainen+105-vuotias+leskirouva+saattaisikin+sulattaa+sydämeni+avioliittoon+asti.+
Nuorisopsykiatriaan+ja+muihin+myös+ennalta+ehkäiseviä+vaikutuksia+sisältäviin+palveluihin+pitäisi+satsata+paljon+enemmän+kuin+nyt.+Politiikka+ei+valitettavasti+ota+vaan+millään+opiksi,+vaikka+90-luvun+laman+jälkiä+korjataan+edelleen+kalliilla+rahalla.+Hyvä+esimerkki+on+perusterveydenhoidon+ja+erikoissairaanhoidon+välinen+ero.+Jälkimmäinen+maksaa+4+kertaa+enemmän.+Varhaisen+puuttumisen+palveluilla+säästettäisiin+sekä+inhimillisiä+kärsimyksiä+että+rahaa.
02.07.2022 14:48
Pahin+kaikista+on+kaalikeitto.+Sitten+tulevat+punajuurta+sisältävät+ruuat.+Lindströmin+pihvi+voi+mennä,+jos+alle+vetää+20+Ave+Mariaa.
02.07.2022 13:29
Huomiota+olet+saanut+ihan+eri+mitalla+kuin+minä,+pidin+sitä+merkkihenkikön+määritelmänä+😀
Huono-osaisuus+näkyy+palstallakin+tietyllä+tapaa.+Täällä+kun+on+rajalliset+mahdollisuudet+protestoida+elämänkulkuaan+vastaan,+äkkiä+se+menee+aktiivisten+kirjoittajien+tölvimiseksi+kun+eivät+muutakaan+keksi.+Ei+todella+kannata+pahastua+kun+ei+haukku+haavaa+tee.+Täällä,+tosielämässä+voi+tehdäkin+ja+decorum+tarvitaan.
Lapset+ovat+mukava+vaihtoehto+vaurastumiselle+nimim.+kokemusta+😆
02.07.2022 13:14
Vain+todellisella+palstamerkkihenkilöllä+on+noin+pitkä+palsta-cv,+olen+kateellinen,+mutta+iloinen+saavuttamastasi+palsta-asemasta.++Ätmien+peruspäivärahan+takavarikoimista+ei+ihan+joka+mimmi+keksisikään+😂
02.07.2022 01:29
Hemulin+suhteen+olet+varmaan+oikeassa,+mutta+sapio+toteutuisi,+jos+saat+hetkeksi+unohtamaan+flooran+ja+esiinnyt+itse+faunana+😊
Varo+nyt,+Mörkö+on+jännämies,+haluatko+maineen,+että+kuitenkin+olet+jännämiesten+perään+😯+Aika+pehmo+kyllä+mutta+ulkokuoreltaan+Muumilaakson+vastine+tatuoidulle+harrikkamiehelle.
02.07.2022 00:32
Mielenkiintoinen+teoria.+Jos+käy+tuuri,+Anon+hahmon+takaa+paljastuukin+Hemuli-tyyppinen+toinen+tieteilijä,+jonka+kanssa+sapioseksi+käy+kuin+tyhjää+vaan+😄+Ellei+sitten+Hypotenuuska-Muikkunen,+miehekkäämpi,+mutta+edelleen+fiksu+😉
Mille+palsta+haisee?+Ei+kyllä+kedon+kukkasille..
02.07.2022 00:08
Entä+jos+hän+on+esitellyt+itsensä+Anoksi?+Muumin+Ano+moi+:)
01.07.2022 22:52
Hienoa,+virallinen+aloite,+johon+tyttöystävä+voi+halutessaan+antaa+suostumusperäisen+vastauksensa.+Prosessi+on+kunnossa.
01.07.2022 19:23
Täytyisi+varmaan+yrittää+tehdä+sinunkaupat+ja+sitten+kysyä+missä+mä+olen+ja+koska+täältä+lähtee+bussi.
01.07.2022 19:20
No+et+ole+saanut+😂
01.07.2022 19:17
Juu,+tanskalainen+oli+mutta+tyylillisesti+tosiaan+hillitty+britti.
30.06.2022 09:48
Lauseestani+puuttui+sana+kiittää..+oli+tapana+kiittää+noin+yleisöä+ja+lapsiaan..
Jep,+juuri+noin.+Tanskalaisena+ei+osannut+sanaakaan+englantia+kun+aikanaan+muutti+jenkkeihin+joten+vieraalla+kielellä+vielä+pisteli+menemään+juttujaan.+Eikä+tarvinnut+alapään+juttuja+ollakseen+hauska+kuten+moni+suomalainen+standuppari.
30.06.2022 09:31
Borge+oli+huikea+ukko.+7+lapsen+isä,+jolla+oli+tapana+keikan+lopuksi+yleisöä+joka+teki+tämän+mahdolliseksi+ja+lapsiaan+jotka+tekivät+tämän+välttämättömäksi+😀
30.06.2022 01:54
Kansan+syvät+rivit+kohtaavat+täällä.+Jutut+ei+ole+ihan+tasalaatuisia,+mutta+eivät+ole+kirjoittajatkaan.
30.06.2022 00:14
Ei+ole,+eikä+mitään+muutakaan+kammoa+paitsi+valomerkinkammo.
30.06.2022 00:10
Se+oliskin+pakosti+todellista+rakkautta,+jos+mut+löytää+rannalta+makoilemasta.+Melkein+mitä+tahansa+muuta+mieluummin+paitsi+hiihtoa+tai+joogaa.
30.06.2022 00:09
Minkä+nuorena+oppii,+sen+vanhana+taitaa+unohtaa.
30.06.2022 00:04
Vaikealta+tuntuu+kuvitella+moista,+siis+25+vuoden+ikäeroa.+15+vuotta+tuntuu+jo+helpommalta+kunhan+nainen+on+se+nuorempi+osapuoli.+Muutaman+vuoden+ikäero+on+optimaalisin,+mutta+lopulta+kaikki+on+kiinni+siitä+miten+synkkaa+ja+sielunmaisemat+kohtaa.
29.06.2022 00:11
Aivoista+lähtee+käskyt+muihin+ruumiinosiin,+joten+täytyy+olla+poikkeuksellisen+yksinkertainen+mies+kyseessä+jos+pelkällä+munalla+ajattelee.
28.06.2022 13:40
Todellinen+double+standard.+Usan+uskonnollinen+oikeisto+haluaa+määrätä+mikä+on+oikea+tapa+elää,+mutta+on+armollinen+itselleen+kun+aina+ei+ihan+mene+by+the+book.
28.06.2022 12:05
61 / 71