Te 50-vuotiaat miehet

Anonyymi

Pystyttekö kuvittelemaan, että olisitte yhdessä 25-vuotiaan naisen kanssa?

41

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, en, tai joskus, jos olisi ihan pakko.

      Olen kerran soittanut taksin naiselle joka humaltui baarin tiskillä vähän liikaa.
      Pyysi kotiinsa ja oli kauhean kiihkeä, suorastaan hekumallinen.
      Oli kuitenkin niin kovassa humalassa että saatoin naisen taksiin ja kysyin osoitetta. Kun osoite tuli naisen suusta kysyin taksilta paljonko kyyti sinne suunnilleen tekee ja maksoin käteisellä toivottaen naiselle samaan aikaan hyvää yötä.

      Kieltämättä joskus on käynyt mielessä mitä olisi saanut jos olisi mennyt kyytiin...mutta kai joskus se kunniallisuus tuo paremman mielen mitä henkilökohtainen nautinto.

      AV

      • Anonyymi

        Sinä se olet aina melkoinen hyvesignaloija


    • No en ihan täytä kriteeriä, mutta sanoisin, että ihmisestä riippuen miksei. Vähän on kyllä tiukilla toi 25, 35 olis semmonen mikä antais ymmärtää enemmän elämänkokemusta, vaikkei tietty välttämättä.

    • Anonyymi

      Montako tarttisit?

    • No täytän ens kuun lopulla 44. Ja 25 vuotias on syntynyt -97, mä menin inttiin vuonna -98, joten silloin se ois paskonut vielä housuun. Kun mä olin 25, niin sain pojan ja olin töissä, mulla oli oma kämppä, avioliitto ja tämä nainen olisi esikoulussa silloin...🤔

      Toisen lapsen sain 3 vuotta siitä ja nainen oli ala-asteella opettelemassa aakkosia. Kun nainen on ollut täysi-ikäinen, minun oma poika pääsi yläasteelle ja tyttökin oli koulussa. 🙄

      Juu, ei.. ei mitään saumaa...

      • Anonyymi

        Ainakin yksi järkevä mies siinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yksi järkevä mies siinä.

        Siis mä tiedän jo noista hetkisellä keksimistä pikku tosiasioista, että meillä olisi ihan erilainen maailmankuva.

        Juurihan vasta koetan päästä somemaailmasta kärryille, kun tuonikäinen on kasvanut siihen....vaikka esimerkkinä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Siis mä tiedän jo noista hetkisellä keksimistä pikku tosiasioista, että meillä olisi ihan erilainen maailmankuva.

        Juurihan vasta koetan päästä somemaailmasta kärryille, kun tuonikäinen on kasvanut siihen....vaikka esimerkkinä.

        Mies, joka käyttäytyy ikänsä olettamalla tavalla, on arvostettava. Et ainakaan ole mikään naurettava nuoruuden jahtaaja. Pisteet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies, joka käyttäytyy ikänsä olettamalla tavalla, on arvostettava. Et ainakaan ole mikään naurettava nuoruuden jahtaaja. Pisteet.

        No yhteys toiseen ihmiseen on prioriteeteissa ykkönen ja omien lasten kohdalla se on sukulaisuus, muuten noi tietää, että oon buumeri. 🤣

        En tiedä mitä sellainen 25-vuotias minussa näkisi sellaisena, että oltaisiin jotenkin tasavertaisia? Väkidin tulisi idi-fiilis ja sit ei paljoa punkassa värähtäis, eikä muutenkaan olisi kipinää. Saattaisi tulla epäilys hyväksikäytöstä ja mitä lie muuta...

        Vsikea sanoittaakaan, että mikä kaikki siinä tökkis...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No yhteys toiseen ihmiseen on prioriteeteissa ykkönen ja omien lasten kohdalla se on sukulaisuus, muuten noi tietää, että oon buumeri. 🤣

        En tiedä mitä sellainen 25-vuotias minussa näkisi sellaisena, että oltaisiin jotenkin tasavertaisia? Väkidin tulisi idi-fiilis ja sit ei paljoa punkassa värähtäis, eikä muutenkaan olisi kipinää. Saattaisi tulla epäilys hyväksikäytöstä ja mitä lie muuta...

        Vsikea sanoittaakaan, että mikä kaikki siinä tökkis...

        On ihmisiä, jotka eivät tiedä, mikä on lankapuhelin, markka-aika tai Kekkonen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka eivät tiedä, mikä on lankapuhelin, markka-aika tai Kekkonen :)

        Niin se vois tökkiä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka eivät tiedä, mikä on lankapuhelin, markka-aika tai Kekkonen :)

        Televisiokin alkaa olla jo harvinaisuus ja radio.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Televisiokin alkaa olla jo harvinaisuus ja radio.

        Ehkä jotkut miehet tykkäävät siitä, että saavat selittää ja selostaa ihan kaiken sille villivarsalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotkut miehet tykkäävät siitä, että saavat selittää ja selostaa ihan kaiken sille villivarsalle.

        No sitä mä oon miettinyt, että kokevatko asemansa turvatummaksi? Ehkä jotain turvaa hakeva varhais-aikuinen saa tuntemaan itsensä joksikin? 🤔
        Ehkä päällepäin itsevarma mies on kuitenkin epävarma itsestään ja omanikäinen nainen on uhka? Nuorempi ei niinkään, jos on kuten mainitsin...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sitä mä oon miettinyt, että kokevatko asemansa turvatummaksi? Ehkä jotain turvaa hakeva varhais-aikuinen saa tuntemaan itsensä joksikin? 🤔
        Ehkä päällepäin itsevarma mies on kuitenkin epävarma itsestään ja omanikäinen nainen on uhka? Nuorempi ei niinkään, jos on kuten mainitsin...

        Näin kai jotenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin kai jotenkin.

        Itse en tunne ketään, joka olis noin selkeä eri-ikäisen kanssa. Niin menee mutuiluksi...


    • Anonyymi

      En pystyisi kuvitella itseäni olemaan 50-vuotiaan naismaisen miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Tottakai. Olen yksi yhteen kauniin 25 v naisen kanssa. Emme seurustele mutta käymme yhdessä paikoissa kuten lomalla. Eli sugar deittailen nuoria naisia. Harva 25 v nainen haluaa oikeasti parisuhteen nykyään edes 25 v miehen kanssa. 25 v nainen haluaa tienata rahaa ja sitä saa sugar deittailemalla vanhempia miehiä joilla on rahaa.

    • Anonyymi

      Kyllä mutta en kuvittelisi olevani yli 50 vuotiaan naisen kanssa.

    • Anonyymi

      En koske suomalaiseen narsisti-feministiin edes pitkällä tikulla.

      Pikku-tytöt esittelee persettään ja kalsareitaan poliitikkoja myöten ja saa jotain kohtauksia. Only in Finland. Älkää vaan lisääntykö.

    • Vaikealta tuntuu kuvitella moista, siis 25 vuoden ikäeroa. 15 vuotta tuntuu jo helpommalta kunhan nainen on se nuorempi osapuoli. Muutaman vuoden ikäero on optimaalisin, mutta lopulta kaikki on kiinni siitä miten synkkaa ja sielunmaisemat kohtaa.

      • Anonyymi

        Ei kohtaa


    • Anonyymi

      jos siltä vanhemmat kuollut ja itsenäinen , menestyvä nuori nainen, voisin varakkaana europottaajana pitää rinnallani jossain erämaan luxus huvilassa missä päivittäin yhdyntä

      • Anonyymi

        En ole kuollut, ainakaan vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuollut, ainakaan vielä.

        hyvä tarkkaile tilannetta ja seuraa lapsesi yhdynnät ja käsi touhut kuten hän sinun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä tarkkaile tilannetta ja seuraa lapsesi yhdynnät ja käsi touhut kuten hän sinun

        Kuulostaa sairaalta, kun mulla on lapsia, niin tuollaista ei kävisi mielessäkään.


    • Anonyymi

      Periaatteessa voisi jos kyseisessä iässä olevan henkilön kanssa elämäntilanteet eivät olisi ristiriidassa.
      Jos nainen olisi vapaa, ei paineita opinnoista, ei lapsitaakkaa, jne, ja voisi olla mahdollisuuksissa liikkua ja elää mukana, voisi olla mahdollista.
      Liikkuminen ja mukana eläminen tarkoittaa yli valtioiden rajojen, ja epämääräisiä aikoja eri maissa ilman mitään aikatauluja.
      Nykyään katsoisin että nainen noin 30 ikäisenä olisi sopivin. Ehkä siinä 32 ja siitä yli aina vaikka 32 ( 20 vuottakin yli).

      • Anonyymi

        Hänen kanssaan on ollut ristiriitoja, olen jatkuvasti ajatellut että, hänen olisi ollut parempi olla jonkun toisen kanssa kuin mun, mutta tiedän sen että niin se ei ole, katkeruus ei johda mihinkään, kokemusta on.


    • Kaikenlaista sitä pitää viisikymppisten ryhtyä kuvittelemaan yön pimeinä eli valoisina tunteina. Onneksi ei vielä tarvitse mutta jos nyt kuitenkin ihan vähän harjoituksen vuoksi.

      Aloitan kuitenkin varovasti kuvittelemalla ensin yhdessäoloa 75-vuotiaan naisen kanssa. No niin. Vähän tuntuu vaivaannuttavalta. En parempaakaan sanaa keksi.

      Kuvitellaanpa sitten tilalle 25-vuotias nainen. On edelleen hiukan vaivaannuttavaa mutta eri tavalla. Toisaalta tämä on myös paljon miellyttävämpää joten mielelläni jatkan tätä kuvittelua edellisen sijaan.

      • Anonyymi

        Olen hänestä aidosti kiinnostunut, olen 28v, hän on mua viisi vuotta nuorempi


    • En pystynyt kuvittelemaan. Taidan olla seniili.

      • Anonyymi

        Luin: ”silli”


    • Anonyymi

      Olen pannut 18-22v naisia ja olen 45 vuotias.

    • Anonyymi

      Tottakai. On aivan luonnollista, normaalia ja oikein että parhaassa iässä oleva mies valitsee kumppanikseen nuoremman naisen. Vaikkei sitä julkisesti paremmin huudella, kyllä tuon ikäiset naiset ottavat mielellään yli nelikymppisen tai vanhemman miehen eikä mitään omanikäistä pikkunassikkaa.

      Nuoret (täysi-ikäiset) naiset ja vanhemmat miehet kuuluvat yhteen, näin on Luoja tarkoittanut.

      • Anonyymi

        "...näin on Luoja tarkoittanut."

        Aivan, se on Jumalan tahto, että nainen tarjoutuu vanhalle miehelle!


    • Anonyymi

      Kai sitä kuvittelemaan pystyisi, vaan kun teoria ei taida toimia käytännössä. En kyllä moiseen yhtäkään luonnollista syytä pysty löytämään miksi 25v alkaisi isäänsä tapailemaan, erittäin harvinaista jos näin käy. Taloudelliset hyödyt ja valta sekä julkisuus on sitten eräs käytännön aspeksti mikä näyttäisi kyllä toimivan näissä tapauksissa.

    • Anonyymi

      Ei kuulkaas kunto riitä oleen 25 vuotiaan naisen kanssa.
      25 vuotiaalta naiselta puuttuu elämänkokemus ja yleesä vaan öyhöttää, tiedäksä mitä, silleen, näin ja näin.
      25 vuotiaan kanssa olis raskasta olla, koko ajan haluaa vaan mennä bilettää ja bailata, sit pitää päästä ulkomaan matkoille bilettään klubeille, ei kuulkaas sellasta yli 50 v mies jaksa.
      Jos ehdottaa, että lähdetään pyöräilemään vaikka 50km lenkille, niin nuori nainen toteaa, että ei jaksa mitään pyöräillä, tympeetä, ykstoikkosta, eikä siistiä.

    • Anonyymi

      En kaipaa noin nuoria naisia, en oikeasti pystyisi olemaan tuon ikäisen kanssa.

    • Anonyymi

      Kas vaan , pääsin taas sensuurin listoille, tällä kertaa ihan aiheesta, kiitoksia 😁.
      Se vain kiinnostaa millä mielellä joku näitä 50v ketjuja kehittelee, onko ketunhäntä ehkä kainalossa? Onko tarkoitus kehittää jonkinlainen inhokki-ketju jälleen kerran yleistämällä vai onko peräti kyse viattomasta tiedonhalusta, vastaisiko arvoisa ketjun aloittaja itse omakätisesti tähän, ole hyvä.

    • Anonyymi

      Takuulla pystyy. Vaan eipä taida nuo 25-vuotiaat naiset kuvittelemaan olevansa yhdessä viisikymppisten papparaisten kanssa. Olisin kyllä utelias tietämään, miten nää papparaiset selittää himonsa näiden neitosten samanikäisille isille? Vai juokseeko muna koipien välissä pakoon, kun esittelyiden aika tulee? Taitaa juosta.

    • Anonyymi

      Miksei PalstaPrinssi vastaa tähän?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe