Seurusteluhalukkuus

Anonyymi

Onko teillä seurusteluhalukkuutta vastakkaisen sukupuolenne kanssa?
Eikös olisi ihanaa että olisi rakastunut ja tälläkin hetkellä vaan makaisitte rannalla kumppaninne kanssa?

81

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo. Hän on töissä, niin viikonloppuna sitten hänen ja muksujen kanssa uimaan. Iskä menee toisen perässä ja mä äiskänä toisen perässä. Kumpikiin vahtii pikku petoja.

    • Anonyymi

      On minulla. En kuitenkaan lähde baariin, en jaksa juoda eikä naiset välitä raittiista miehestä.

      • Anonyymi

        Älä yleistä. Kyllä enin osa naisista haluaa raittiin miehen, jonka itsetunto ei ole niin huono että pitäisi viinalla sitä kohentaa.
        Kuka haluaa miehen joka ei jaksa keskustella asioista selvin päin, ja millainen on mies joka ei osaa pitää hauskaa ilman alkoholia. Niin että kyllä ne raittiit miehet on kysyttyä tavaraa monelle naiselle, ja naisena olisin loukkaantunut jos joku juovuksissa osittaa kiinnostusta , silloin tietää että mies ei pysty selvinpäin edes hankkia tyttöystävää.
        Juojat hakekoon kaltaisiaan niin silloin sopivat yhteen , raittiit taas haluavat kokea ainoan elämänsä selvinpäin .


    • Anonyymi

      Jos miehet haluaa seurustella niin kyllä miehet baariin lähtee naista etsimään.

    • Anonyymi

      Rannalla makaaminen on kyllä ihan karsea ajatus.

    • Anonyymi

      Olisi mukava olla rakastunut, mutta rannalle en halua.

    • Anonyymi

      Haluan naisen ja sitten seksiä. Voin minä seurustella jos saa seksiä joka viikko.

      • Vähään olet tyytyväinen parisuhteen osalta. 😁


      • Anonyymi

        Olisit saanut jättää sanomatta .tuo; seksin, kuka haluaa mennä miehen kanssa joka haluaa naisen vain sillä että saa seksiä .Yhdessä olon syyt ovat kiinnostuneisuus toiseen ihmiseen ja rakastaa häntä , että jos vaan sillä haluaa olla yhdessä että saa seksiä niin ei tule onnistumaan.seksi on myös yksi osa yhteis elämää mutta ei vetonaula.


    • Anonyymi

      No ...jos nyt olen täysin rehellinen, niin mä vihaan rakastumisen tunnetta. Se on tunne, jota en kaipaa lainkaan ja se on yksi uuden ihmissuhteen isoista haittapuolista. Rakastaminen on mukavaa, mutta rakastuminen melkeinpä yhtä helvettiä.

      • Hmmmm... tuo on muuten totta. Ihastuminenkin on jees, mutta rakastuminen on hanurista...siihen mulla nykyään tökkäsee homma... Se on se ajanjakso, jolloin ihminen on typerimmillään...Painattaa vaikka pe.se edellä puuhun...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Hmmmm... tuo on muuten totta. Ihastuminenkin on jees, mutta rakastuminen on hanurista...siihen mulla nykyään tökkäsee homma... Se on se ajanjakso, jolloin ihminen on typerimmillään...Painattaa vaikka pe.se edellä puuhun...

        Aika tylysti ilmaistu! Tosin se ihastuminen on toiveiden aikaa... mutt sitten se rakastuminen ei sopivaan henkilöön. Siinä kohdin tulee se totuus vihdoin esiin!
        Eli käytännössä mä kyllä allekirjoitan sanomasi, itse koettuna totuutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tylysti ilmaistu! Tosin se ihastuminen on toiveiden aikaa... mutt sitten se rakastuminen ei sopivaan henkilöön. Siinä kohdin tulee se totuus vihdoin esiin!
        Eli käytännössä mä kyllä allekirjoitan sanomasi, itse koettuna totuutena.

        Siitä rannalla makoilusta vielä, ainoastaan pilvisellä ilmalla, mun iho ei oikein siedä makoilua auringossa paikallaan, ihoni kärventyisi jopa aurinkorasvalla 50 suojattuna.

        Uimassa voisi käydä, jos on puhtaat vedet, ja jossain varjossa istuskella jopa makoillakin.
        Vedestä mä nautin niin järvessä, kuin merivedestä, molemmilla omat hyvät puolensa.
        Merivesi vaan on aina ehdottomasti pestävä pois ainakin hiuksista, samalla se menee koko kehonkin huuhtelu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika tylysti ilmaistu! Tosin se ihastuminen on toiveiden aikaa... mutt sitten se rakastuminen ei sopivaan henkilöön. Siinä kohdin tulee se totuus vihdoin esiin!
        Eli käytännössä mä kyllä allekirjoitan sanomasi, itse koettuna totuutena.

        No se on tylyä...mutta se on selkeesti mun oma ongelma. Joku minussa ei osaa ottaa rakastumista oikein....jos ihastuminen on jees ja rakastaminen, niin toi rakastuminen pitäis olla enemmän sinne rakastamiseen päin kallellaan, mutta ihastumiseenpäin se on vissiin enempi ollut ja siinä ei ole tutustunut ihmiseen tarpeeksi ja jotkut vaaleanpunaiset jutut sotkee sitä....

        Mutta koska en ole tähän mennessä saanut muuta kokemusta kuin tätä, siksi inhoan rakastumista...


      • Anonyymi

        Siinäkin tapaus


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Hmmmm... tuo on muuten totta. Ihastuminenkin on jees, mutta rakastuminen on hanurista...siihen mulla nykyään tökkäsee homma... Se on se ajanjakso, jolloin ihminen on typerimmillään...Painattaa vaikka pe.se edellä puuhun...

        Täysin samaa mieltä. Rakastuminen on tunteena todella hanurista. Tekisi mieli lukkiutu neljän seinän sisään, kunnes tilapäinen mielenhäiriö menee ohitse. Rakastaminen taas on ihana tunne.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No se on tylyä...mutta se on selkeesti mun oma ongelma. Joku minussa ei osaa ottaa rakastumista oikein....jos ihastuminen on jees ja rakastaminen, niin toi rakastuminen pitäis olla enemmän sinne rakastamiseen päin kallellaan, mutta ihastumiseenpäin se on vissiin enempi ollut ja siinä ei ole tutustunut ihmiseen tarpeeksi ja jotkut vaaleanpunaiset jutut sotkee sitä....

        Mutta koska en ole tähän mennessä saanut muuta kokemusta kuin tätä, siksi inhoan rakastumista...

        Mä taas inhoan sitä tunnetta ihan itsessäni. Rakastunut ihminen on sekopäinen ja pakkomielteinen. Mä en todellakaan kaipaa rakastumista. Pärjäisin erinomaisesti vaikka lopun elämääni ilman sitä tunnetta.

        Mä inhoan sitä tunnetta ja toiseen tutustumista ja asioiden oppimista toisesta. Se on musta ihan hirveää. Hyppäisin mielummin suoraan siihe, että toisen jo tuntee jo tosi hyvin ja häntä rakastaa ja ollaan kaiken sen rakastumisen typeryyden tuolla puolen. Juurikin tuosta syystä mua ei kiinnosta yhtään joku deittailu. Mielummin rakastuisin jotenkin ihmiseen, jonka tunnen jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin tapaus

        Niin. jotkut ihmiset taas tykkäävät juurikin siitä rakastumisen sekopäisestä tunteesta ja "huumetripistä". Jotkut ovat suorastaan sarjarakastujia, jotka eivät kykene koskaan pääsemään rakastamisen vaiheeseen. He eivät kestä vieroitusoireita rakastumisen huumasta, vaan etsivät aina uuden rakastumisen kokemuksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. jotkut ihmiset taas tykkäävät juurikin siitä rakastumisen sekopäisestä tunteesta ja "huumetripistä". Jotkut ovat suorastaan sarjarakastujia, jotka eivät kykene koskaan pääsemään rakastamisen vaiheeseen. He eivät kestä vieroitusoireita rakastumisen huumasta, vaan etsivät aina uuden rakastumisen kokemuksen.

        No jos rakastumista vertaa kännäilyyn, niin nousuhumala on jees, mutta sitten loput kännäilyyn liittyvä onkin hanurista... Nousuhumalan jälkeen ei tule mitään muuta kuin lisää humalaa ja pisteenä iin päälle jonkinlainen krapula... Sitä voi siirtää, mutta eipä vieläkään tule sitä nousuhumalaa, vaan pöhnä...

        :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. jotkut ihmiset taas tykkäävät juurikin siitä rakastumisen sekopäisestä tunteesta ja "huumetripistä". Jotkut ovat suorastaan sarjarakastujia, jotka eivät kykene koskaan pääsemään rakastamisen vaiheeseen. He eivät kestä vieroitusoireita rakastumisen huumasta, vaan etsivät aina uuden rakastumisen kokemuksen.

        Oletin, että oot sama tyyppi kuin yllä olevissa parissa muussakin kommentissa. :o)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Oletin, että oot sama tyyppi kuin yllä olevissa parissa muussakin kommentissa. :o)

        Olen hän, jolle alunperin vastasit, kyllä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No jos rakastumista vertaa kännäilyyn, niin nousuhumala on jees, mutta sitten loput kännäilyyn liittyvä onkin hanurista... Nousuhumalan jälkeen ei tule mitään muuta kuin lisää humalaa ja pisteenä iin päälle jonkinlainen krapula... Sitä voi siirtää, mutta eipä vieläkään tule sitä nousuhumalaa, vaan pöhnä...

        :oD

        Ihastuminen on se nousuhumala minuta. Rakastuminen on sitten se itse humala, kun ei ole enää mitenkään kivaa, vaan ihan vaan humala ja sekoilu. Sitten kun se rakastumisen "huuma" menee ohi (yleensä viimeistään kahden vuoden kohdalla, usein aiemmin) niin ollaan laskuhumalassa. Osa muuttaa rakastumisen "krapulan" kestävämmäksi rakkaudeksi ja osalla se taas loppuu siihen ja etsitään uusi huuma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuminen on se nousuhumala minuta. Rakastuminen on sitten se itse humala, kun ei ole enää mitenkään kivaa, vaan ihan vaan humala ja sekoilu. Sitten kun se rakastumisen "huuma" menee ohi (yleensä viimeistään kahden vuoden kohdalla, usein aiemmin) niin ollaan laskuhumalassa. Osa muuttaa rakastumisen "krapulan" kestävämmäksi rakkaudeksi ja osalla se taas loppuu siihen ja etsitään uusi huuma.

        No tavallaan itse koen tuon ihastumisen jo niin, että hei, taidanpa ottaa tähän väliin pienet hilipatihipsankeikat ja sit on jo sellainen pikkutyttömäinen olo....tiedätkö uimahallissakin pitää ottaa väliin pari juoksuaskelta, että kerkee sinne liukumäkeen. :oD

        Eli vielä ihan selvinpäin, mutta fiiliksissä... Siitä se niinku lähtee sit...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuminen on se nousuhumala minuta. Rakastuminen on sitten se itse humala, kun ei ole enää mitenkään kivaa, vaan ihan vaan humala ja sekoilu. Sitten kun se rakastumisen "huuma" menee ohi (yleensä viimeistään kahden vuoden kohdalla, usein aiemmin) niin ollaan laskuhumalassa. Osa muuttaa rakastumisen "krapulan" kestävämmäksi rakkaudeksi ja osalla se taas loppuu siihen ja etsitään uusi huuma.

        Mutta siinä oon samaa mieltä, etten mä haluais olla kännissä, enkä haluis olla siinä tilanteessa, kun se kuuluisa "alkuhuuma loppuu". Loppujen lopuksi se krapula ja sitten se konttaaminen jonkun sellaisen "woow"-suhteen jälkeen tympii. :o(


      • Disseisback kirjoitti:

        Mutta siinä oon samaa mieltä, etten mä haluais olla kännissä, enkä haluis olla siinä tilanteessa, kun se kuuluisa "alkuhuuma loppuu". Loppujen lopuksi se krapula ja sitten se konttaaminen jonkun sellaisen "woow"-suhteen jälkeen tympii. :o(

        Tai no krapula kestää korkeintaan päivän kaks...että siks saatan hommata senkin vielä.... :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mutta siinä oon samaa mieltä, etten mä haluais olla kännissä, enkä haluis olla siinä tilanteessa, kun se kuuluisa "alkuhuuma loppuu". Loppujen lopuksi se krapula ja sitten se konttaaminen jonkun sellaisen "woow"-suhteen jälkeen tympii. :o(

        Niin no mua ei se krapula haittaa lainkaan. Kuten sanoin jo aiemmin, niin mä pidän juurikin siitä rakastamisesta ja jo vakiintuneesta suhteesta ja elämästä. Mä en kaipaa sitä humalatilaa lainkaan, en edes sitä nousuhumalaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no mua ei se krapula haittaa lainkaan. Kuten sanoin jo aiemmin, niin mä pidän juurikin siitä rakastamisesta ja jo vakiintuneesta suhteesta ja elämästä. Mä en kaipaa sitä humalatilaa lainkaan, en edes sitä nousuhumalaa.

        No sanalla sanoen mä en tiedä mitä tai mikä se rakastaminen lopulta edes on? Siis tiedän rakastavani lapsiani ja siskoa ja äitä...mutta ulkopuoleisista mun verestä en oikeastaan tiedä edes....ei ole päässyt sinne asti milloinkaan, että tietäisin mitä se on?

        Joskus täällä oli sellainen linkki, että siinä oli kolme rakkautta...tai jotain.... oli se ensimmäinen hölmöys, toinen oli just tuota huumaa ja sit kolmas oli se finaali rakkaus...ja mä en oo sinne päässyt, enkä tiedä miten sinne edes vois päästä? :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sanalla sanoen mä en tiedä mitä tai mikä se rakastaminen lopulta edes on? Siis tiedän rakastavani lapsiani ja siskoa ja äitä...mutta ulkopuoleisista mun verestä en oikeastaan tiedä edes....ei ole päässyt sinne asti milloinkaan, että tietäisin mitä se on?

        Joskus täällä oli sellainen linkki, että siinä oli kolme rakkautta...tai jotain.... oli se ensimmäinen hölmöys, toinen oli just tuota huumaa ja sit kolmas oli se finaali rakkaus...ja mä en oo sinne päässyt, enkä tiedä miten sinne edes vois päästä? :oD

        No mä tiedän mitä se on, ainakin itselleni. Olen sitä sorttia, joka rakastaa aidosti vaikka ikuisesti. Olisin rakastanut ikuisesti sitä ensimmäistäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä tiedän mitä se on, ainakin itselleni. Olen sitä sorttia, joka rakastaa aidosti vaikka ikuisesti. Olisin rakastanut ikuisesti sitä ensimmäistäkin.

        No mulla ensimmäinen suhde oli aika rankka... Kaksi sellaista hurjaa romanssia, mitkä kesti noin vuoden, mutta rakastan mä heitä yhä... En silleen kun silloin joskus, mutta ei sitä kaikkea mihinkään poiskaan saa...Ja oikeastaan miks tarviiskaan?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mulla ensimmäinen suhde oli aika rankka... Kaksi sellaista hurjaa romanssia, mitkä kesti noin vuoden, mutta rakastan mä heitä yhä... En silleen kun silloin joskus, mutta ei sitä kaikkea mihinkään poiskaan saa...Ja oikeastaan miks tarviiskaan?

        No tavallaan omanikin oli varsin rankka. Ensimmäinen poikaystäväni kun otti ja menehtyi, parin vuoden seurustelun jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan omanikin oli varsin rankka. Ensimmäinen poikaystäväni kun otti ja menehtyi, parin vuoden seurustelun jälkeen.

        Uuf... Otan osaa.... :o(


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Uuf... Otan osaa.... :o(

        Kiitos. Olihan se 18 -kesäiselle rankka paikka, mutta siitä on jo aikaa yli puoli elämää.

        Sen jälkeen tuli oloa paranneltua juuri sillä rakastumisen tunteella. Sillä tunteella, kun vielä ei olla aivan viimeisen päälle tosissaan. Silloin sen opin, että rakastuminen ei minulle sovi. Se on lopulta niin tyhjänpäiväinen ja väliaikainen tunne, minusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Olihan se 18 -kesäiselle rankka paikka, mutta siitä on jo aikaa yli puoli elämää.

        Sen jälkeen tuli oloa paranneltua juuri sillä rakastumisen tunteella. Sillä tunteella, kun vielä ei olla aivan viimeisen päälle tosissaan. Silloin sen opin, että rakastuminen ei minulle sovi. Se on lopulta niin tyhjänpäiväinen ja väliaikainen tunne, minusta.

        Jännä miten kaikki ihmiset kokeekin asioita eri tavoilla....siis onhan kohtaloitakin erilaisia, mutta ei kaikki mene sen parisuhdeterapeutin kaavion mukaan, että on nouseva käyrä ja päässä voitto...se on voinut olla jo...

        Mä ihastelen mun pojan ja sen tytsykaverin suhdetta....jotenkin siinä on tälleen sivusta niin kiva meno päällä. Ne ei ole kuin paita ja perse ja kuitenkin osaavat olla silloin yhdessä kun siihen on mahkut ja tekevät nyt niitä kivoja juttuja...kävivät just Köpiksessä ja sit Himoksella jussin. Kohta jannu lähtee inttiin ja ei se aika niiden välillä ole mitään...tyttö oli välillä puolikin vuotta pariin otteeseen Usassa perheineen. :o)

        -huokaus- :o)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jännä miten kaikki ihmiset kokeekin asioita eri tavoilla....siis onhan kohtaloitakin erilaisia, mutta ei kaikki mene sen parisuhdeterapeutin kaavion mukaan, että on nouseva käyrä ja päässä voitto...se on voinut olla jo...

        Mä ihastelen mun pojan ja sen tytsykaverin suhdetta....jotenkin siinä on tälleen sivusta niin kiva meno päällä. Ne ei ole kuin paita ja perse ja kuitenkin osaavat olla silloin yhdessä kun siihen on mahkut ja tekevät nyt niitä kivoja juttuja...kävivät just Köpiksessä ja sit Himoksella jussin. Kohta jannu lähtee inttiin ja ei se aika niiden välillä ole mitään...tyttö oli välillä puolikin vuotta pariin otteeseen Usassa perheineen. :o)

        -huokaus- :o)

        Niinhän se on. Meneekö se lopulta ikinä loppuun saakka joidenkin kaavioiden mukaan?

        Mä tunnen just ton tunteen, että aika ei ole ratkaiseva tekijä. En mä kaipaa paita ja peppu meininkiä. Mä kaipaan sitä, että voi olla tarpeen vaatiessa erossakin ja molemmat silti kunnioittavat toisiaan. Sellainen sopii mulle. Vastakkaistakin on tulut kokeiltua ja se oli aika persiistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Meneekö se lopulta ikinä loppuun saakka joidenkin kaavioiden mukaan?

        Mä tunnen just ton tunteen, että aika ei ole ratkaiseva tekijä. En mä kaipaa paita ja peppu meininkiä. Mä kaipaan sitä, että voi olla tarpeen vaatiessa erossakin ja molemmat silti kunnioittavat toisiaan. Sellainen sopii mulle. Vastakkaistakin on tulut kokeiltua ja se oli aika persiistä.

        Tokkopa...eikä ehkä kaavioittenkaan tarkoitus ole rutistaa kaikkia nippuun, vaan esittää jokin piirre jostain jatkumosta kuitenkin....

        Oisko toi "paita ja perse"-systeemi sellainen jonkin romantisoidun kulttuurin tuoma illuusio jostain? Siis kun puhutaan "yhteydestä", niin se mielletään "tappituntumaksi"? :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tokkopa...eikä ehkä kaavioittenkaan tarkoitus ole rutistaa kaikkia nippuun, vaan esittää jokin piirre jostain jatkumosta kuitenkin....

        Oisko toi "paita ja perse"-systeemi sellainen jonkin romantisoidun kulttuurin tuoma illuusio jostain? Siis kun puhutaan "yhteydestä", niin se mielletään "tappituntumaksi"? :oD

        En tiedä mikä sen on luonut. Ei se kovin monille lopulta tunnu sopivan, kun niin monet valittelevat sitä oman ajan puutetta ja sitten kun omaa aikaa on niin "kasvavat erilleen". Mä en lopulta koe sitä kauhean terveeksi ajatukseksi, että yhdenkään ihmisen kanssa kuuluisi olla kuin paita ja peppu. Tai no, jokainen toki tavallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä sen on luonut. Ei se kovin monille lopulta tunnu sopivan, kun niin monet valittelevat sitä oman ajan puutetta ja sitten kun omaa aikaa on niin "kasvavat erilleen". Mä en lopulta koe sitä kauhean terveeksi ajatukseksi, että yhdenkään ihmisen kanssa kuuluisi olla kuin paita ja peppu. Tai no, jokainen toki tavallaan.

        No tuotakin on monenlaista...siis paitaa ja peppua...Mun ukki ja mummo oli paita ja peppu... Mutta en tiedä sit kuitenkaan, että oliko ne ihan silleen paita ja peppu, kuten tälleen ymmärretään.
        Nehän törötti keskenään metsän keskellä ja olivat olleet maatalossa koko ikänsä, mutta ei ne kerenneet varmaan viettääkään kuin eläkkeellä aikaa silleen yhdessä...aina oli penskat tai elukat tarviimassa jotain...
        Ainoa mikä siitä jäi mua mietityttämään oli se mummon karmivan lohduton parku, kun ukki kuoli puunhakureissulle. Ja siitä vuosi ja mummo lähti perässä.
        Se lohduttomuus oli jotain karseaa....muuten se oli kaunista... Ehkä sitäkin pitäis vähän pähkiä uudelleen....??? :o/


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No tuotakin on monenlaista...siis paitaa ja peppua...Mun ukki ja mummo oli paita ja peppu... Mutta en tiedä sit kuitenkaan, että oliko ne ihan silleen paita ja peppu, kuten tälleen ymmärretään.
        Nehän törötti keskenään metsän keskellä ja olivat olleet maatalossa koko ikänsä, mutta ei ne kerenneet varmaan viettääkään kuin eläkkeellä aikaa silleen yhdessä...aina oli penskat tai elukat tarviimassa jotain...
        Ainoa mikä siitä jäi mua mietityttämään oli se mummon karmivan lohduton parku, kun ukki kuoli puunhakureissulle. Ja siitä vuosi ja mummo lähti perässä.
        Se lohduttomuus oli jotain karseaa....muuten se oli kaunista... Ehkä sitäkin pitäis vähän pähkiä uudelleen....??? :o/

        Jos asia tulee luonnostaa niin eihän siinä toki silloin mitään väärää ole. Vaan kun valtaosassa suhteista se on joku ihmeellinen pakko, tehdä kaikki yhdessä, vaikka jompikumpi tai molemmat eivät oikeasti edes halua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos asia tulee luonnostaa niin eihän siinä toki silloin mitään väärää ole. Vaan kun valtaosassa suhteista se on joku ihmeellinen pakko, tehdä kaikki yhdessä, vaikka jompikumpi tai molemmat eivät oikeasti edes halua.

        Hellyhansenit? Samanväriset ulkoilukledjut ja kaikki. Me keilaamassa, marjassa, laskettelemassa, elkona, sisällä, Lahdessa, kirkossa, Cittarissa....

        No se voi tietty myös johtua ajastakin...monella on aikaa niin vähän, että sitten kun on yhteistä aikaa, niin sama vaikka kroolaa yhdessä lietealtaassa, kunhan saa olla sen toisen kanssa... :o)

        Itsellä on jotenkin nyt ihan simokiirettä...mulla on omakotitalo, maapaikka, vuorotyö ja sitten vielä muksutkin kotosalla aika paljon, joten mä oon sellainen Jameskin....kokkaan, siivoon, kuskaan jajajaja... Jos tuohon tupsahtais joku Irmeli, mikä sopii kuin nenä päähän, niin melkein oisin valmis vaikka kansantanhuihin lähtemään hänen kanssaan, jos muussa merkeissä ei kerkeis nähdä :oD


    • Kyllä minä toivoisin löytäväni parisuhteen, joka perustuu molemmin puoliseen vahvaan rakkauteen. Mitäs sitä kieltämään.

      Toki monen muunkin asian pitää kohdata ennen kuin parisuhteeseen ryhtyy, mutta valmius on, kun se toivottavasti vielä joskus tapahtuu. Huonot suhteet ja empatiakyvyttömät puolisot on jo nähty.

      • Naapurissa on naimisissa olevani eläkeläisiä ja keski-ikäisiä, yksi lapseton ja yksi vauvaa odottava ja yksi n. 30-35v pariskunta, sekä yksi kahden teinin sinkku-isä, jonka entisen vaimon tunnen. Varattuihin enkä kaverien ex en halua sekaantua. Ei kovin siis kovin otollista maaperää. 😂


    • Anonyymi

      Ei olisi ihanaa. Miettisin mikä menee tässäkin pieleen.

    • Anonyymi

      Kyllä niitä haaveita on. Joskus haluaisi tuntea hikisen vartalon itseään vasten, hellien suudelmien kera. Kuitenkin todellisuus on se että yksin on herättävä aamuyöstä tuskaisiin uniin.

    • Anonyymi

      Ei ole, enkä makaa koskaan aurinkoa ottamassa.

    • Se oliskin pakosti todellista rakkautta, jos mut löytää rannalta makoilemasta. Melkein mitä tahansa muuta mieluummin paitsi hiihtoa tai joogaa.

    • Anonyymi

      Ei tulisi mitään mikäli nainen olisi halukas pitämään kissoja. Ensimmäinen ja tärkein asia on että nainen ei saa olla kissoihin päin. Eläinrakas pitää olla mutta minun talooni en kissoja halua repimään sohviani ja tuolejani säpäleiksi.
      Lisäksi odotan että nainen tekee ruuat. Itse voin tehdä silloin tällöin grillaamalla, mutta pääosin korjaan tekniset viat ja nainen voisi laittaa ruokaa. Jos ei nainen halua laittaa ruokaa niin olettaisin ettei nainen ole muutenkaan juuri naismainen sitten.
      Jos nainen ei halua laittaa ruokaa, sitten ei muuta kuin haalarit päälle ja minun hommiani jakamaan, niin voin sitten jakaa ruoan laittoa jos nainen likaa itsensä ja kätensä rasvamontuissa myös.
      Tykkäämistä pitäisi olla, ettei ole pelkkää rahan perässä tai muuten vain omituisissa olosuhteissa olemista se yhteiselo.
      Tottakai on hienoa jos kustannuksia jaetaan asumisesta, ettei käy kuten eksän kanssa, joka käytti ja kulutti kyllä, mutta kaikki asumiskulut jäivät yksin minulle.
      Pelkkä vesilaskukin nousi 80 eurosta 550 euroon samaa aikaa koskien.
      Seksiä on hyvä olla olemassa, koska aikaisemmissa suhteissani seksi on ollut aina jonkinlaista pakkopullaa. Ensin oli nainen jolle kävi vain kerran kuukaudessa tai jopa kerran kahdessa kuukaudessa.
      Sen jälkeen tuli nainen jonka kanssa ei ole ollut seksiä kymmeneen vuoteen. Tosin ei kiinnostanut itseäkään kun se tykkääminen ei ollut sillä tasolla.
      Näitä toiveita pitäisikin oikeastaan listata enemmänkin. Pitääkin kerätä listaa joskus.

      • Anonyymi

        NYt on pakko kysyä, että mitä rasvamonttuja sieltä sun kotoas löytyy, jotka rinnastuvat niin jokapäiväiseen hommaan kuin ruoanlaitto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYt on pakko kysyä, että mitä rasvamonttuja sieltä sun kotoas löytyy, jotka rinnastuvat niin jokapäiväiseen hommaan kuin ruoanlaitto?

        Autojen korjaaminen pakoputkitasolla, moottoripyörien ruohonleikkurien ja mönkijät lumilingot korjaaminen, veneiden korjaus, öljypoltinhuollot, keskuslämmityskattilan nuohoamiset ja käynnistelyt vikatiloissa, suuttimien puhdistus, jne.
        Akkujen asentaminen tarvittaessa, huoltomaalaukset, timpurintyöt mitä omakotitalo vaatii, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autojen korjaaminen pakoputkitasolla, moottoripyörien ruohonleikkurien ja mönkijät lumilingot korjaaminen, veneiden korjaus, öljypoltinhuollot, keskuslämmityskattilan nuohoamiset ja käynnistelyt vikatiloissa, suuttimien puhdistus, jne.
        Akkujen asentaminen tarvittaessa, huoltomaalaukset, timpurintyöt mitä omakotitalo vaatii, jne.

        Ja niitä tehdään joka päivä? Kuinka tolkuttoman paljon noita koneita on? Vai ovatko vaan todella rikki menevää sorttia? Käytännössähän nuo valtaosa ovat suurimmassa osassa talouksista asioita, joita tehdään korkeintaan kerran pari vuoteen.

        Ja jep, jos noiden hoitamisella pääsisi eroon kaikesta päivittäisestä taloudenhoidosta, niin erinomainen diili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä tehdään joka päivä? Kuinka tolkuttoman paljon noita koneita on? Vai ovatko vaan todella rikki menevää sorttia? Käytännössähän nuo valtaosa ovat suurimmassa osassa talouksista asioita, joita tehdään korkeintaan kerran pari vuoteen.

        Ja jep, jos noiden hoitamisella pääsisi eroon kaikesta päivittäisestä taloudenhoidosta, niin erinomainen diili.

        Kaikessa yksinkertaisuudessaan, nainen joka ei ole halukas tekemään näitä perus "naisten" töitä, katson ettei välitä sitten suhteestakaan tuon taivaallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikessa yksinkertaisuudessaan, nainen joka ei ole halukas tekemään näitä perus "naisten" töitä, katson ettei välitä sitten suhteestakaan tuon taivaallista.

        Se taas on sun ongelmasi. Mä taas olen sen verran älyä omaava, että näen kyllä kun toinen lonnii ja laistaa töistä rukkaamalla muka rikkinäistä konetta esittääkseen kiireistä.

        Tosiasiassahan noissa "miestentöissä" ei mene viikkotasolla paljon paskaakaan aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taas on sun ongelmasi. Mä taas olen sen verran älyä omaava, että näen kyllä kun toinen lonnii ja laistaa töistä rukkaamalla muka rikkinäistä konetta esittääkseen kiireistä.

        Tosiasiassahan noissa "miestentöissä" ei mene viikkotasolla paljon paskaakaan aikaa.

        Ja nimenomaan tollanen lonniukko ei välitä tuon taivaallista parisuhteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taas on sun ongelmasi. Mä taas olen sen verran älyä omaava, että näen kyllä kun toinen lonnii ja laistaa töistä rukkaamalla muka rikkinäistä konetta esittääkseen kiireistä.

        Tosiasiassahan noissa "miestentöissä" ei mene viikkotasolla paljon paskaakaan aikaa.

        Talossa yksistään on noin kahdeksi vuodeksi tällä hetkellä töitä. Noin 11 maalattavaa huonetta, ja osa vaatii suuremman työn kuin pelkkä pintakäsittely. Saa osallistua haalareissa jos haluaa. Jos ei halua odotan että valmistaa edes ruuat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talossa yksistään on noin kahdeksi vuodeksi tällä hetkellä töitä. Noin 11 maalattavaa huonetta, ja osa vaatii suuremman työn kuin pelkkä pintakäsittely. Saa osallistua haalareissa jos haluaa. Jos ei halua odotan että valmistaa edes ruuat.

        Maalaushommia tekee ihan huvikseen. Pari taloa tullut remotoitu ja myytyä pois. Vaan saahan noissakin esitettyä olevan niin pirusti hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalaushommia tekee ihan huvikseen. Pari taloa tullut remotoitu ja myytyä pois. Vaan saahan noissakin esitettyä olevan niin pirusti hommaa.

        Ei muuta kun onnea että löydät etsimäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taas on sun ongelmasi. Mä taas olen sen verran älyä omaava, että näen kyllä kun toinen lonnii ja laistaa töistä rukkaamalla muka rikkinäistä konetta esittääkseen kiireistä.

        Tosiasiassahan noissa "miestentöissä" ei mene viikkotasolla paljon paskaakaan aikaa.

        Jep, ns. miestentyöt ovat pääosin ihan puhdasta kusetusta, jotta ukko voi laiskotella suurimman osan ajasta. Vain idiooti ei osaa laskea kuinka paljon ne johonkin sadevesikourujen putsaamiseen todellisuudessa käyttää aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kun onnea että löydät etsimäsi.

        Löytänyt jo. Miehen, jolla ei ole tarve kusettaa ja esittää kiireistä, että pääsee laistamaan kotitöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nimenomaan tollanen lonniukko ei välitä tuon taivaallista parisuhteesta.

        Ilmeisesti otat sitten maksaaksesi asumiskustannukset koska miehesi jo hankki talonne? Vai asuttekin kerrostalossa vuokralla? Sitten voisi jotenkuten ymmärtää naisen haluttomuuden yksinkertaisiin asioihin, kun alunperinkään ei kummallakaan ole mitään omaa missään kiinni. Naisen tullessa valmiiseen pöytään odottaa vielä miehen laittavan ruuatkin?
        Enpä vastaavaa kiittämättömyyttä juuri ole nähnyt. No Suoli 24 kaikki on mahdollista.
        Ei ainakaan täällä olevia kannata koskea edes tikulla.


      • Anonyymi

        Ihmetystäni herättää muutamat seikat, kuten: minkä ihmeen takia olet ollut edes joskus parisuhteessa?
        " Eläinrakas pitää olla mutta minun talooni en kissoja halua repimään sohviani ja tuolejani säpäleiksi."
        -Siis minkä kaltaista eläinrakkautta? Matelijoihinko sen pitäisi kohdistua; jotka eivät milloinkaan sotke tai riko mitään arvokasta? Liskoeläimiä; pienet geggot tai sukkanauhakäärmeet, lasisessa terraariossa?
        Muista kotieläimistä saattaa tulla asuintiloissa arvaamatonta häiriötä.

        "Tykkäämistä pitäisi olla, ettei ole pelkkää rahan perässä tai muuten vain omituisissa olosuhteissa olemista se yhteiselo."
        - Nyt kyllä herää jo epäilykset! Kai nainenkin saa ansiotyössä käydä ja omaa ammattiaan harjoittaa (kun siihen on kouluttautunutkin)?

        "Kustannuksia jaetaan asumisesta!" Niin jos kerta asutaan yhdessä, se on lähes selvä asia.

        "Seksiä on hyvä olla olemassa, koska aikaisemmissa suhteissani seksi on ollut aina jonkinlaista pakkopullaa. Ensin oli nainen jolle kävi vain kerran kuukaudessa tai jopa kerran kahdessa kuukaudessa. Sen jälkeen tuli nainen jonka kanssa ei ole ollut seksiä kymmeneen vuoteen. Tosin ei kiinnostanut itseäkään kun se tykkääminen ei ollut sillä tasolla."

        - No niin, joopa joo, sä siis haet ilmaista piikaa, ja kriteerit ovat kovat! Lycka till, harva tuollaiseen suhteeseen lähtee. Sillä naisella on kyllä itselläänkin jonkin asteisia vaikeuksia omanarvon tunteen kanssa.

        Ei sulla ole tullut koskaan vastaan yhtään naista, joka ois palauttanut sinut maanpinnalle.
        Naisellakin saattaa olla ammattitaitoa omalla alallaan. Oma asunto, auto ja kotieläimiäkin lauma. karvaisia sellaisia, mutt opetettuja jotka ei tuhoa asuntoa, ainoastaan eläinten irtonaista karvaa jää lattioille, jotka voi kostealla liinalla pyyhkäistä pois. Siistiä tuli!

        Mulla on neuvo sulle, opettele tekemään itse ruokasi tai syö eineksiä.
        Parempi vaihtoehto taatusti sinulle pitkässä juokussa, sillä jos normaali nainen lähtee parisuhteeseen ja muuttaa samankaton alle miehen kanssa, siihen oletettavasti aina kuuluu myös seksuaallinen parisuhde. '
        Tosin mä kyllä tiedän ihan ystävyyteenkin pohjautuvia ehdessä asumisia.


      • Anonyymi

        Ensinnäkin kun itse olen kissa ihminen niin en edes voisi ajatella puolisoa joka ei pidä kissoista vaan luulee että ne repii huonekalut , ja sitten tuo ruuanlaitto kyllä sen voi tehdä molemmat vuorollaan ,ja sana naismainen sitten, miten sitä ollaan naismaisia ,meinaatko että silloin nainen vastaa ruuan,leipomisen, siivoamisen ruohonleikkauksen ym piirille maksetaan palkka mutta rakastetun kanssa ei lasketa naisten ja miesten töitä .
        kumpikin sitä missä on hyvä oli mies tai nainen yhteispeli ilman laskelmointia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autojen korjaaminen pakoputkitasolla, moottoripyörien ruohonleikkurien ja mönkijät lumilingot korjaaminen, veneiden korjaus, öljypoltinhuollot, keskuslämmityskattilan nuohoamiset ja käynnistelyt vikatiloissa, suuttimien puhdistus, jne.
        Akkujen asentaminen tarvittaessa, huoltomaalaukset, timpurintyöt mitä omakotitalo vaatii, jne.

        No moni nainen osaa sen autojen korjaamisen ” pakoputki tasolla ” eikä mene korjailemaan sillä joka nainen tietää ettei se kauaa kestä korjattuna niin että he katsovat parhaaksi viedä verstaalle ja laitta uuden .nainen joka ajaa moottoripyörällä osaa ruuvilla sitä myös.

        Ostais uuden lumilingon mitä sitä vanhaa korjailee, timpurin työssä kyllä nainenkin pärjää joten kaikki tuo luetteleminen on turhaa.

        Itse asun yksin talossa ja teen kaikki nämä hommat naisena itse , ja kun mieheni eli vaihdoin kesärenkaat hänenkin autoonsa omani lisäksi kun mies parka ei osannut .

        Nykyajan nainen osaa asioita mitä ei koskaan annettu edes opettaa naisille.
        Joten 1930 luvun ihanteet ovat poissa tänään, Naiset ovat ansiotöissä yhtä kauan kun mieskin , joten kotitehtävät tehdään yhdessä sen mukaani mitä kumpikin osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikessa yksinkertaisuudessaan, nainen joka ei ole halukas tekemään näitä perus "naisten" töitä, katson ettei välitä sitten suhteestakaan tuon taivaallista.

        Nainen jolle laitetaan piian leima ei edes haluaisi ainunehdottamaasi suhdetta
        Uutta kai sellaisiakin on jotka ensinkään päivät töissä ja sitten tekee ne ”ns naisten työt”
        Joshaluavat sellaisen elämän niin siitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti otat sitten maksaaksesi asumiskustannukset koska miehesi jo hankki talonne? Vai asuttekin kerrostalossa vuokralla? Sitten voisi jotenkuten ymmärtää naisen haluttomuuden yksinkertaisiin asioihin, kun alunperinkään ei kummallakaan ole mitään omaa missään kiinni. Naisen tullessa valmiiseen pöytään odottaa vielä miehen laittavan ruuatkin?
        Enpä vastaavaa kiittämättömyyttä juuri ole nähnyt. No Suoli 24 kaikki on mahdollista.
        Ei ainakaan täällä olevia kannata koskea edes tikulla.

        Syytön mä sun paskoihin parisuhteisiisi olen. Itsehän olet ne eukkosi valinnut. Mä kyllä ihan omistan ja olen asuntomme maksanut. Ihan omakotitalon ja pk seudulta, täyin vailla penin hyrrää miehen puolelta. Ota joskus nainen, jolla on muutakin kuin tuulen huuhtoma percnsä


    • Anonyymi

      Panohalukkuus on kova. Pitää mennä baareihin huomenna koska sieltä niitä naisia löytää.

    • Anonyymi

      Olen vähän ihastunut, voi kun pysyisi siinä. Hyvin sanottu tuolla jossain viestissä, että rakastuneena ihminen on tyhmimmillään, en taho.
      Rannalle näillä säillä vain uimassa käynnin verran, ei oleilemaan.

    • Anonyymi

      Jaa, tuli tuossa oltua liki 30v parisuhteessa, ei taida enää oikein kiinnostaa…huoh!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Ei ole mitään tarvetta tutustua keneenkään. Yksin oleminen on ihan parasta. Uusiin ihmisiin tutustuminen on rasittavaa, jo pelkästään ajatuksen tasollakin mietittynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei ole mitään tarvetta tutustua keneenkään. Yksin oleminen on ihan parasta. Uusiin ihmisiin tutustuminen on rasittavaa, jo pelkästään ajatuksen tasollakin mietittynä.

        Jaa, no niin totta tuo. Nautin joka hetkestä ja yksinäisyyttä kun en koskaan ole tuntenut niin tämä on aivan parasta…huoh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no niin totta tuo. Nautin joka hetkestä ja yksinäisyyttä kun en koskaan ole tuntenut niin tämä on aivan parasta…huoh!

        Yksinäisyyttä elämässäni on ollut tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Jos ei käy baareissa juomassa viinaa niin ei ole seurusteluhalukkuutta. mies ja nainen tapaavat baarissa ja silloin ne alkaa seurustella.

    • Anonyymi

      Olen onnellisessa asemassa, voin mennä rannalle köllöttelemään hyvärunkoisen naisen kanssa silloin kun haluan. Voin olla menemättä, jos en jostain syystä haluaisi.
      Rakastumista ei tarvita tällaiseen kuvioon.

      AV

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hienosti on sujunut tässä lähiykseydessä keskenäni.

    • Anonyymi

      Rannalla nyt ei mikään nautinto ole olla jollei löydy varjopaikkaa ja käy tuuli.

      • Anonyymi

        Ei se estä kokemasta nautintoa.


    • Anonyymi
    • Se maksaa..tai on maksanut tähän mennessä liikaa. Ei tähän hetkeen löydy sellaista pääomaa, että ei siihen ralliin ole kiinnostusta.

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen pääomaa sä tarvitset seurusteluun. Ootko mies? Monet naisetkin käy nykypäivänä töissä ja jotkut saa jopa suht kivaa palkkaa, tosin Suomihan on tunnetusti hyvin epätasa-arvoinen maa palkkojen suhteen, joten noin voit hyväntahtoisesti seukkaamalla tasoittaa palkkaeroja, ei tartte Unescoa tukea vaan väliin voit harjoittaa lähitukea. Näppärää, eikös?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen pääomaa sä tarvitset seurusteluun. Ootko mies? Monet naisetkin käy nykypäivänä töissä ja jotkut saa jopa suht kivaa palkkaa, tosin Suomihan on tunnetusti hyvin epätasa-arvoinen maa palkkojen suhteen, joten noin voit hyväntahtoisesti seukkaamalla tasoittaa palkkaeroja, ei tartte Unescoa tukea vaan väliin voit harjoittaa lähitukea. Näppärää, eikös?

        Pääoma ei tarkoita vain rahaa, mihin se helposti yhdistetään.,

        Henkistä pääoomaa, sosiaalista pääomaa..,.

        Mutta jos et ymmärrä, elä kysy enempää...


    • Anonyymi

      No, sanotaanko niin, että tällä hetkellä makaisin kyllä ihan helkkarin mielelläni jossain rannalla, en tosin Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe