Super-Hessu

Aloituksia
31
Kommenttia
131
- Olen ylpeä ateismistaniOlen verraton ateisti eikä kukaan voi riistää minulta ateistin jaloa kunnianimeä! Olen ateisti jo toisessa polvessa, s6373
- Aaaaaaarghhh!Minä palan tulen liekissä! Eikö kukaan huomioi minua! Yhyy, yhyy... eikö kukaan leiki kanssani hiekkalaatikolla tunk10475
- Mitä tapahtuu, kun heitetään vettä kiukaalle?Hikihän siinä tulee, kun lämpö lauteilla nousee hetkellisesti huikeisiin lukuihin. Mitä siitä tulee, kun heitetään ben39371
- Olin poissa muutaman päivän: tuliko ikävä?Olin vankilassa työtehtävissä muutaman päivän. Ehtikö tulla ikävä tässä välissä? Onko joku mielipuoli ehtinyt kiimassa5122
- Raamatun profetiat ovat jälkeen päin kirjoitetutHihhulit kerskaavat sillä, että Raamatussa olisi ennustettu oikein tulevaisuutta, ja että Messias-profetiat olisivat täy12217
- Tunnustan positiivisessa ateismissa olevan hyviä puoliaOlen agnostinen ateisti ja käyn kiivasta väittelyä palstan kuninkaan eli positiivisen ateistin Moses_Zuckerkandlin kanss5130
- Kuka tunnustaa olevansa amispoju?Palstalla kirjoittelevat ateistit kerskaavat jatkuvasti korkealla tietomäärällä ja oppineisuudella, vaikka ovat todellis6139
- Kuka kirjoitti Raamatun?Palstalla esiintyvä pedantti pilkunviilaaja väittää vuohipaimenten kirjoittaneen Raamatun pronssikaudella. Ei vaadita pa13189
- Minulla on Matti kukkarossaPeppukipeä poikaystäväni kuvittelee minun olevan MattiA, joten sanon, että minulla on Matti kukkarossa. Olen palstan äly21255
- Jäsenten vai jäsenien?Kumpi on oikein: jäsenten vai jäsenien? enkelten vai enkelien jumalten vai jumalien Miksi ateistit eivät osaa kirjoitt2638
- Tavoite ensimmäisenä päivänä armeijan palveluksessaTänään on varusteiden vastaanotto ja majoittuminen. Huomenna aamulla kovapanosammunta. Maalina panssariajoneuvot. Tavoit3123
- Isänmaa on hyvissä käsissä, kiitos teistien!Sain kutsun aseelliseen palvelukseen, upseeri kun olen. Otin kutsun vastaan kiitollisena ja ylpeänä isänmaan puolustajan6205
- Miksi Jahve on mahdoton ollakseen todellinen?Me palstan agnostikot sanomme suoraan, että Jahve on fiktiivinen olento. Sitä Jumlaa ei ole olemassa. Tiedämme riittävän4159
- Jumalat ovat todellisia ateistien mielestä!Ateistit ovat sitä mieltä, että jumalat ja Jumala ovat mahdollisesti todellisia. Sehän tarkoittaa sitä, että ne ovat tod10187
- Agnoskepo pois palstalta!Feikki agnostikko häipyköön täältä pilaamasta tunnelmaa! Ei osaa reppana perustella näkemyksiään millään muulla kuin sat3134
- Aina se kusettaaEn jaksa enää vääntää tämän Hessun kanssa, koska se kusettaa aina. Ei ikinä puhu totta. Vääristelee asioita, tulkitsee v1160
- Agnostikot kunniaanMe agnostikot olemme rehellisiä ja kunniallisia ihmisiä. Me emme valehtele. Me emme vääristele asioita, tulkitse virheel1295
- Agnoskepo miksi pidät mahdollisena luomisen?Luomisesta ei ole mitään todisteita. Näyttö puuttuu kokonaan. Miksi pidät sitä mahdollisena? Miksi et pidä mahdollisena6212
- 7146
- Käden paiskaus sovinnon merkiksiJos vaan sulle soppii, niin paiskataan kättä ja pommitetaan jäljelle jääneitä kristittyjä valtioita tulevassa maaimassa.2127